Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?
Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan
Kommentit (124)
Mutsin pikkuhousuihin runkkaus ja spermat niihin kiihottaa eniten.
Emme haistele, onnettomien luusereitten puuhaa
Nykyisenkin omia olen nuuhkinut, mutta eivät ne haise oikein miltään. Jännä kyllä kuinka voimakkaalta toisten omat tuoksuvat. Exän omat haisivat pesunkin jälkeen yhtä kiihottavilta, tosin miedommilta luonnollisesti. Rintaliiveissä oli ihan sama tuoksu.
Tämä on pääsyy, miksi en koskaan voisi olla mies. En mitenkään voisi myöskään pitää levällään olevaa revaa kiihottavana.
Anopin puhtaisiin valkoisiin pikkareihin tuli tilaisuus purkautua. Puki ne seuraavana aamuna päällensä. Oli onneks kuivuneet, kai. Mietin vaan siinä päivällä, kun häntä seurailin että eipä tiedä istuvansa vävyn nesteiden päällä. Kyllähän se siinä päivän mittaan varmasti sekoittui hänen omaan valkovuotoonsa. Ois kyllä muutenkin pantava mimmi 66v.
Kyllä on Kiimasta päästä tutun naisen pyykkikorille vessa käynnin yhteydessä, upeaa vetää pöksyt päähän peilin edessä ja haaraosaa niille laueta lavuaariin. Niin kiihottunut olen että koko toimitus kestää Max 30 s.
Mä haistelen ihan pillua naisesta, saa paremmat hajut.
Meidän miesten on pidettävä yhtä, mä uskon että joka jätkä haistaa pikkuhousua kun on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Kiimasta päästä tutun naisen pyykkikorille vessa käynnin yhteydessä, upeaa vetää pöksyt päähän peilin edessä ja haaraosaa niille laueta lavuaariin. Niin kiihottunut olen että koko toimitus kestää Max 30 s.
Tuttu tunne. Miten voikaan kulli nousta pystyyn niin nopeasti yhdellä nuuhkaisulla. Viimeksi pääsin nuuhkimaan 22v timmipeppuisen tytön hipstereitä. Olisko joku 10 hidasta liikettä ehtinyt vetään, kun lensi järkkyttävä lasti lavuaariin.
Oman tyttöystävän/vaimon pikkareita en oo kyl koskaan haistellut. Saanu haistella/maistella sitä tavaraa ihan tarpeeksi :)
Kerran ku oltiin juopottelemassa yhden kaveripariskunnan asunnolla, ja olin niin heikossa hapessa etten baariin lähtenyt vaan jäin yksin nukkumaan. Sit heräsin, menin käymään vessassa ja huomasin tän mimmin pikkarit siinä pyykkikorin reunalla. Silloin kiusaus kävi ihan liian suureksi, ja oli pakko nuuhkaista näitä! Jotenkin sen tilanteen likaisuus oli niin valtavan kiihoittava, että tulin ihan hetkessä!
Aamulla kyllä nolotti!
Kyllä haistelen kiimassani vaimon pikkareita, jos emme ole päässeet naimaan vähään aikaan töiden takia. Silloin sperma lentää nopeasti. Pikkarit ovat paras apu runkkaukseen.
Kesällä tein oudon teon. Maantien levähdyspaikalla olin pissalla, kun sinne tuli nuori kaunis nainen pissalle. Hän ei huomannut minua sankassa kuusikossa, oli hämärää ja pilvistä. Tarkkailin häntä ja kiihotuin. Hän pyyhki paperiliinalla pimpsansa ja jatkoi matkaansa. Menin menin ottamaan sen paperliinan, haistelin sitä ahnaasti ja hieroin kulliini. Hetken kuluttua laukesin rajusti.
Anopin vessassa on pyykkikori, no aina siellä ollessa tulee tarve käydä veskissä. Mm siinä peilin edessä nuuskin ja runkkaan.
Olispa mukavaa jos olis joku puolituttu kenelle antaa vaimon pikkareita nuuhkittavaksi!
Just kysäsin mieheltäni, että onko? No hän vastasi, että eihän sull ole koskaan pikkuhousuja - ja se on totta! Ja saa haistella päivittäin ihan pillua..ei siihen tarvita housuja.
Vierailija kirjoitti:
Just kysäsin mieheltäni, että onko? No hän vastasi, että eihän sull ole koskaan pikkuhousuja - ja se on totta! Ja saa haistella päivittäin ihan pillua..ei siihen tarvita housuja.
😂😂 tää oli hyvä 👍
Parturityttöjä asui talossamme kaksin kappalein hellahuoneessa. Huoneen komerotilat suppeat ja siksi vuokralaiset veivät tavaroita yleiseen vinttitilaan pahvilaatikoissa. Tytöt olivat nuoria alle 30v ja hyvin
naisellisia ulkoiselta olemukselta. Poikaset leikit mielessä löysin tyttöjen pahvilaatikoista alusasuja jotka eivät ihan jokapäiväisessä käytössä. Oli kiihottavaa hypistellä asuja ja löysin laatikosta housuliivit, lahkeelliset ja vyötärömalliset. Vedin housut jalkaani ja kuinka ollakaan kerran menin leikkauttamaan
hiuksenikin kun nuo housut olivat jalassani. Voitte kuvitella että kullini seisoi hanakasti kun housujen omistaja parturityttö lyhenteli hiuksiani.
Parturityttöjä asui talossamme kaksin kappalein hellahuoneessa. Huoneen komerotilat suppeat ja siksi vuokralaiset veivät tavaroita yleiseen vinttitilaan pahvilaatikoissa. Tytöt olivat nuoria alle 30v ja hyvin
naisellisia ulkoiselta olemukselta. Poikaset leikit mielessä löysin tyttöjen pahvilaatikoista alusasuja jotka eivät ihan jokapäiväisessä käytössä. Oli kiihottavaa hypistellä asuja ja löysin laatikosta housuliivit, lahkeelliset ja vyötärömalliset. Vedin housut jalkaani ja kuinka ollakaan kerran menin leikkauttamaan
hiuksenikin kun nuo housut olivat jalassani. Voitte kuvitella että kullini seisoi hanakasti kun housujen omistaja parturityttö lyhenteli hiuksiani.
Jos kiinnostaa vieraan käytetyt alushousut tai seksilelut, laita sähköpostia osoitteeseen Josefiinavirtanen571@gmail.com ;)
ukmakaa60 kirjoitti:
Ja vuosikymmen oli? 1940, 50 vai 60 luku? Sotien jälkeen kuitenkin?
Olen ostanut kolmet pikkarit eri naisilta, nuuhkinut niitä kiimassa ja hieronut kalua pikkarien haarapalaan tyydyttäessä itseäni. Se ihana tuoksu ja tunne, kun tietää, että suloinen vako on ollut siinä ja saa laittaa siittimen siihen. Aivan ihanaa! M45