Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?

Vierailija
05.11.2013 |

Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmet pikkarit eri naisilta, nuuhkinut niitä kiimassa ja hieronut kalua pikkarien haarapalaan tyydyttäessä itseäni. Se ihana tuoksu ja tunne, kun tietää, että suloinen vako on ollut siinä ja saa laittaa siittimen siihen. Aivan ihanaa! M45

Vierailija
82/124 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsin pikkuhousuihin runkkaus ja spermat niihin kiihottaa eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme haistele, onnettomien luusereitten puuhaa

Vierailija
84/124 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenkin omia olen nuuhkinut, mutta eivät ne haise oikein miltään. Jännä kyllä kuinka voimakkaalta toisten omat tuoksuvat. Exän omat haisivat pesunkin jälkeen yhtä kiihottavilta, tosin miedommilta luonnollisesti. Rintaliiveissä oli ihan sama tuoksu.

Vierailija
85/124 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pääsyy, miksi en koskaan voisi olla mies. En mitenkään voisi myöskään pitää levällään olevaa revaa kiihottavana.

Vierailija
86/124 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin puhtaisiin valkoisiin pikkareihin tuli tilaisuus purkautua. Puki ne seuraavana aamuna päällensä. Oli onneks kuivuneet, kai. Mietin vaan siinä päivällä, kun häntä seurailin että eipä tiedä istuvansa vävyn nesteiden päällä. Kyllähän se siinä päivän mittaan varmasti sekoittui hänen omaan valkovuotoonsa. Ois kyllä muutenkin pantava mimmi 66v.

Vierailija
87/124 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Kiimasta päästä tutun naisen pyykkikorille vessa käynnin yhteydessä, upeaa vetää pöksyt päähän peilin edessä ja haaraosaa niille laueta lavuaariin. Niin kiihottunut olen että koko toimitus kestää Max 30 s.

Vierailija
88/124 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen ihan pillua naisesta, saa paremmat hajut.

Vierailija
89/124 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miesten on pidettävä yhtä, mä uskon että joka jätkä haistaa pikkuhousua kun on mahdollisuus.

Vierailija
90/124 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Kiimasta päästä tutun naisen pyykkikorille vessa käynnin yhteydessä, upeaa vetää pöksyt päähän peilin edessä ja haaraosaa niille laueta lavuaariin. Niin kiihottunut olen että koko toimitus kestää Max 30 s.

Tuttu tunne. Miten voikaan kulli nousta pystyyn niin nopeasti yhdellä nuuhkaisulla. Viimeksi pääsin nuuhkimaan 22v timmipeppuisen tytön hipstereitä. Olisko joku 10 hidasta liikettä ehtinyt vetään, kun lensi järkkyttävä lasti lavuaariin.

Vierailija
91/124 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tyttöystävän/vaimon pikkareita en oo kyl koskaan haistellut. Saanu haistella/maistella sitä tavaraa ihan tarpeeksi :)

Kerran ku oltiin juopottelemassa yhden kaveripariskunnan asunnolla, ja olin niin heikossa hapessa etten baariin lähtenyt vaan jäin yksin nukkumaan. Sit heräsin, menin käymään vessassa ja huomasin tän mimmin pikkarit siinä pyykkikorin reunalla. Silloin kiusaus kävi ihan liian suureksi, ja oli pakko nuuhkaista näitä! Jotenkin sen tilanteen likaisuus oli niin valtavan kiihoittava, että tulin ihan hetkessä!

Aamulla kyllä nolotti!

Vierailija
92/124 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haistelen kiimassani vaimon pikkareita, jos emme ole päässeet naimaan vähään aikaan töiden takia. Silloin sperma lentää nopeasti. Pikkarit ovat paras apu runkkaukseen.

Kesällä tein oudon teon. Maantien levähdyspaikalla olin pissalla, kun sinne tuli nuori kaunis nainen pissalle. Hän ei huomannut minua sankassa kuusikossa, oli hämärää ja pilvistä. Tarkkailin häntä ja kiihotuin. Hän pyyhki paperiliinalla pimpsansa ja jatkoi matkaansa. Menin menin ottamaan sen paperliinan, haistelin sitä ahnaasti ja hieroin kulliini. Hetken kuluttua laukesin rajusti.

Vierailija
93/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin vessassa on pyykkikori, no aina siellä ollessa tulee tarve käydä veskissä. Mm siinä peilin edessä nuuskin ja runkkaan.

Vierailija
94/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mukavaa jos olis joku puolituttu kenelle antaa vaimon pikkareita nuuhkittavaksi!

Vierailija
95/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysäsin mieheltäni, että onko? No hän vastasi, että eihän sull ole koskaan pikkuhousuja - ja se on totta! Ja saa haistella päivittäin ihan pillua..ei siihen tarvita housuja.

Vierailija
96/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kysäsin mieheltäni, että onko? No hän vastasi, että eihän sull ole koskaan pikkuhousuja - ja se on totta! Ja saa haistella päivittäin ihan pillua..ei siihen tarvita housuja.

😂😂 tää oli hyvä 👍

Vierailija
97/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturityttöjä asui talossamme kaksin kappalein hellahuoneessa.  Huoneen komerotilat suppeat ja siksi vuokralaiset veivät tavaroita yleiseen vinttitilaan pahvilaatikoissa. Tytöt olivat nuoria alle 30v ja hyvin

naisellisia ulkoiselta olemukselta.  Poikaset leikit mielessä löysin tyttöjen pahvilaatikoista alusasuja jotka eivät ihan jokapäiväisessä käytössä.  Oli kiihottavaa hypistellä asuja ja löysin laatikosta housuliivit, lahkeelliset ja vyötärömalliset.  Vedin housut jalkaani ja kuinka ollakaan  kerran menin leikkauttamaan

hiuksenikin kun nuo housut olivat jalassani.  Voitte kuvitella että  kullini seisoi hanakasti kun housujen omistaja parturityttö lyhenteli hiuksiani.  

Vierailija
98/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturityttöjä asui talossamme kaksin kappalein hellahuoneessa.  Huoneen komerotilat suppeat ja siksi vuokralaiset veivät tavaroita yleiseen vinttitilaan pahvilaatikoissa. Tytöt olivat nuoria alle 30v ja hyvin

naisellisia ulkoiselta olemukselta.  Poikaset leikit mielessä löysin tyttöjen pahvilaatikoista alusasuja jotka eivät ihan jokapäiväisessä käytössä.  Oli kiihottavaa hypistellä asuja ja löysin laatikosta housuliivit, lahkeelliset ja vyötärömalliset.  Vedin housut jalkaani ja kuinka ollakaan  kerran menin leikkauttamaan

hiuksenikin kun nuo housut olivat jalassani.  Voitte kuvitella että  kullini seisoi hanakasti kun housujen omistaja parturityttö lyhenteli hiuksiani.  

Vierailija
99/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa vieraan käytetyt alushousut tai seksilelut, laita sähköpostia osoitteeseen Josefiinavirtanen571@gmail.com ;)

Vierailija
100/124 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukmakaa60 kirjoitti:

Ja vuosikymmen oli? 1940, 50 vai 60 luku? Sotien jälkeen kuitenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän