Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen kahvila myy 14 eurolla leipää jossa on porkkanaa.

Vierailija
14.09.2020 |

Sandwich club. Sämpylä jossa porkkanaa ja pähkinävoita. 14 e. Ostaisitko?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leipä tuo on? Löysin listalta bagelin, jossa on kai porkkalaa ja cashew"juustoa", sen hinta on 9,50.

Itse olen raharajoitteinen, nii en varmaan maksaisi... Toisaalta voisin kokeillakin kerran, pähkinätahnat kiinnostaa ja teen niitä jonkin verran itsekin. Porkkalaa myös haluaisin maistaa.

Syön pääosin omatekemä ruokaa ja valmiiden tuotteiden hinnat joskus hirvittää. Toisaalta syön ulkona aika harvoin, joten 14 euron leipä voisi joskus mennäkin., jos varsutuisin asiaan ensin henkisesti 😁.

Vierailija
42/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oma valinta ostaako tuon vaiko kymmenen pakettia ruisleipää kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pöljä, joka tuollaista hintaa pyytää.  Mutta pöljä on se joka tuollaisen hinnan maksaa.  No, Helsinskin hipsterit voi maksaa.

Vierailija
44/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vitsiltä, mutta jos on totta niin huh-huh. Yli 10 euron pizzakin tuntuu jo hieman liian kalliilta, mutta vielä enemmän kakkupalasesta on jo hulluutta.

Mä maksaisin 20e pizzasta Suomessa. Jos se on herkullinen ja sen on tehnyt ammattitaitoinen pizzamestari laadukkaista raaka-aineista, ei siis mikään krvakäsi jostain tukun halvimmasta einesmoskasta.

Toki halvemmallakin saa tuota mitä kuvailin, esim 10-15e saa jo tosi hyviä, oikeita käsintehtyjä pizzoja Helsingistä. Krvakäsien verottomat 5e ein--esjuustopiirakat ovat ihan oma juttunsa, oikean pizzan kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Toki tu-uli-,.puk-uk-ansa ostaa onnessaan kun "halvalla saa" ja mättöä he-m-m-etisti. Masu täyteen halvimmalla, se on tärkeintä suomalaiselle t-u-u.li-puvu.lle kun oikein mennään ulos syömään.

7-8euroa on laatupizza Dillinger meidän kuppilassa. Parempaa saa hakea. Saa olla mikä tahansa itseään pizzamestariksi tituuleeraava 20euron pizzamyyjä niin ei pärjää.  Kokeilin kerran sellaista aitoa Milanolaista pizzaa ja maksoin 17 euroo ja aivan kuraa. Se tomaattikastike pilas kaiken. Ei mitään makua siinä lätyskässä. Eikä se muka niitten erikoisuunikaan merkannut mitään. Ei tuo mitään lisää vaikka on joku itselämmitettävä uuni. Mutta ihan vapaasti vedä niitä 20 euron pizzoja napa täyteen. Minä en niitä syö.

Vierailija
45/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä leipä tuo on? Löysin listalta bagelin, jossa on kai porkkalaa ja cashew"juustoa", sen hinta on 9,50.

Itse olen raharajoitteinen, nii en varmaan maksaisi... Toisaalta voisin kokeillakin kerran, pähkinätahnat kiinnostaa ja teen niitä jonkin verran itsekin. Porkkalaa myös haluaisin maistaa.

Syön pääosin omatekemä ruokaa ja valmiiden tuotteiden hinnat joskus hirvittää. Toisaalta syön ulkona aika harvoin, joten 14 euron leipä voisi joskus mennäkin., jos varsutuisin asiaan ensin henkisesti 😁.

Minäkin yritin löytää tuota leipää, heikolla menestyksellä. Ap provoilee. 

Vierailija
46/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan enemmän korona tukia kun väittää että 1000kpl 14e leipiä on jäänyt myymättä. voi mikä tappio miettii lelu keskuksen tytteli tussu märkänä ja antaa 5000e kärsimyksistä. ja vuokran antajakin antaa 6kk vuokrat anteeksi. ja peli jatkuu serkku aloittaa startti rahalla huu haan pyörityksen

Vierailija
47/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkä itse Harissa leipää on niin saakulin hyvää.Sitä se Haapaslokin myy toreilla. Eikä tuu maksaa kuin muutamia pennosia.  Suomenkieliset ohjeet löytyy videolla netistä. Sitten jos haluaa kahvilakokemuksen voi ottaa leivän muovipussiin ja tilata kahvilassa veden ja voi samalla puputtaa sitä itsetehtyä leipää, jos ei ole kylttiä että omien eväiden syönti kielletty

Vierailija
48/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on mahdoton myydä edullisesti ellei jätä vuokria maksamatta tai joku tuttu maksaa ne puolesta.

Ihan yrittäjän kusipäisyydestä se riippuu, Helsingissä on vieläkin kahviloita (muita kuin uimahallien tai urheiluhallien oheisuudessa olevat) joista saa sumpit parilla eurolla ja kakkupalasen tai leivän 3,50-4 eurolla.

Mutta kun luullaan että tuottoja saadaan revittyä lisää hilaamalla tuotteiden hinta pilveen. Ei, se vain karkoittaa kanta-asiakkaita jotka ostaisivat sen edullisemman tuotteen vaikka joka aamu.

Jyystä kotona näkkäriä jos fyrkat ei riitä ja jätä kahvilassa käynti muille. Kaikilla on sitten kivempaa.

Vierailija
49/49 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vitsiltä, mutta jos on totta niin huh-huh. Yli 10 euron pizzakin tuntuu jo hieman liian kalliilta, mutta vielä enemmän kakkupalasesta on jo hulluutta.

Mä maksaisin 20e pizzasta Suomessa. Jos se on herkullinen ja sen on tehnyt ammattitaitoinen pizzamestari laadukkaista raaka-aineista, ei siis mikään krvakäsi jostain tukun halvimmasta einesmoskasta.

Toki halvemmallakin saa tuota mitä kuvailin, esim 10-15e saa jo tosi hyviä, oikeita käsintehtyjä pizzoja Helsingistä. Krvakäsien verottomat 5e ein--esjuustopiirakat ovat ihan oma juttunsa, oikean pizzan kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Toki tu-uli-,.puk-uk-ansa ostaa onnessaan kun "halvalla saa" ja mättöä he-m-m-etisti. Masu täyteen halvimmalla, se on tärkeintä suomalaiselle t-u-u.li-puvu.lle kun oikein mennään ulos syömään.

7-8euroa on laatupizza Dillinger meidän kuppilassa. Parempaa saa hakea. Saa olla mikä tahansa itseään pizzamestariksi tituuleeraava 20euron pizzamyyjä niin ei pärjää. Kokeilin kerran sellaista aitoa Milanolaista pizzaa ja maksoin 17 euroo ja aivan kuraa. Se tomaattikastike pilas kaiken. Ei mitään makua siinä lätyskässä. Eikä se muka niitten erikoisuunikaan merkannut mitään. Ei tuo mitään lisää vaikka on joku itselämmitettävä uuni. Mutta ihan vapaasti vedä niitä 20 euron pizzoja napa täyteen. Minä en niitä syö.

Juuh, joku krvakäden einespiirakka. Ja parempaa saa hakea, jostain kuppilasta vieläpä. Tuulipuvulla on tuulipuvun maku.

Mulle ei ole tärkeintä että napa tulee täyteen, vaan se että se ruoka maistuu hyvältä. Nuo krvakäsien einespiirakat maistuu ihan järkyttävälle moskalle. En söisi vaikka olisi kiljuva nälkä, sillä ne ovat yksinkertaisesti pahan makuisia, ja oikein lilluvat sitä täytettä koska se on tärkeintä tuulipuvulle.

Kaupan pakastepizzat ovat oikeasti PALJON paremman makuisia kuin "Dillingerit" sun muut. Ja puolet halvempia, sillä kun on sulle merkitystä niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi