BB-Sinin aviomies hakee avioeroa - Sini on talossa eikä tiedä asiasta
Aikamoinen uutinen. Lähtökohtaisesti ajattelisin, että tällaiset asiat pitää ensin keskustella, mutta veikkaanpa ettei tätä matamia paljoa muiden tunteet kiinnosta. Toisaalta osaa varmasti vielä harkinta-aikana puhua miekkosen ympäri, jollainhan hän on manipuloinut miehen kestämään näinkin pitkään vaikka on selvästi itse vain kiukkuinen kakara. Hienoa miehelle jos on ymmärtänyt, ettei kaikkea tarvitse sietää.
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa se sini sitten on tehnyt? Tiedän Artun kanssa kiehnaamisen ja, sen että kiusoitteli Minnan olevan ihastunut arttuun, mutta mitä niin kamalaa on tehnyt että ajaa yrityksen konkurssiin? Avioeron ymmärrän koska onhan toi toisen kainalossa kihnuttaminen aika nöyryyttävää kotona olevalle osapuolelle.
Asianajoliitolla on melko tiukat säännöt siitä, millainen käytös asianajajalle on sopivaa. Kaikissa ammateissa ei vain sovi vapaa-aikanakaan perseillä miten huvittaa.
Luulisi, että pelkkä BB:hen meno olisi no-no.
Just tämä.
En katso BBtä, mutta lehdistä luin, että asianajaja menossa. Olin aika ihmeissäni asiasta. Äidille (joka fanaattinen BB -katsoja) totesin, että "vikatikki. Toivottavasti ei ainakaan nolaa meidän mainetta." Viikkoko tässä kesti??
Ei ikinä tulis mieleen mennä omaa uraa pilaamaan johonkin BB-taloon, missä homma perustuu siihen, että ryypätään ja toheloidaan. Liitto ei todellakaan katso hyvällä. Varmuudella tulee vähintään varoitus.
Eipä asiakkaatkaan oikein hyvällä katso. En myöskään tajua, miten kehtaa jälkikäteen "näissä piireissä" pyöriä....
F, joka ihmettelee suuresti tuonne menoa
Minä taas ihmettelen, miksi oikeusoppineiden suosiossa on tällainen ohjelmatuotanto.
Juu, muistan, että esim. Santavuorikin oli fanaattinen katsoja aikanaan.
ohis
Onko tämä oikeusoppineiden piirissä suosittu? Itse en ainakaan katso (myötähäpeä) enkä tiedä muita kuin äitini, joka katsoo. Äiti ei ole juristi. Jos Santavuori on ollut kiinnostunut ohjelmasta, niin ei kai siitä voi johtopäätöstä vetää, että suosittu oikeusoppineiden keskuudessa??
F
Kyllä kai joku J-P Hippi esim. on hiukan eri kaliiberilla pilannut ammattikunnan mainetta. Kyllä järkevät ihmiset osaa suhteuttaa asioita ja tietävät jo muutenkin, että ei tutkinto kenestäkään yli-ihmistä tee.
En ole koskaan väittänyt, että tutkinto tekisi yli-ihmistä. Tiedän kyllä Hipin toikkaroinnit. Niitä on useampi. En voi väittää häntä tuntevani, mutta tiedän hyvin. Olemme kollegoita ja välillä tuuraamme toisiamme.
Missään nimessä en ole väittänyt olevani parempi kuin muut ammattini vuoksi. En tiedä, mistä sen käsityksen olet saanut. Olisiko kyse sinun mielikuvasta eikä meistä, jotka teemme työtä pitkälti ruohojuuritasolla? Yritysjuristit saattavat pitää itseään tärkeinä, mutta me muut... En oikein allekirjoita väitettä... Tehdään vaan töitä.
F
F, luuletko, että tieto tästä kiirii Suomen lakimiesten keskuudessa? Vai eikö roskaohjelmaan osallistunut kollega kiinnosta.
Sana on jo kiirinyt. Levisi saman tien kun osallistujat paljastettiin. Itse en ole edes katsonut yhtä ainoaa jaksoa, mutta koska luen netistä iltalehteä ja -sanomia, niin tieto minullekin tuli jo ennen ensimmäistä lähetystä.
Tällä en tarkoita sitä, että minulla olisi jotain työ- tai henkilötekemistä kyseisen naisen kanssa, vaan "kauhunsekaisin" tuntein tässä on odotettu, että milloin nolaa itsensä. Samalla meidät asianajajat.
Itse en koskaan lähtisi moiseen formaattiin, sillä olisi kaksi vaihtoehtoa: 1. olen järkevä ja fiksu, asianajaja ---> tylsä ---> lentää ulos heti äänestyksessä. 2. Vedän viinaa ja olen mielenkiintoinen ---> en sovi asianajajamuottiin ---> liitto ei tykkää ja asiakkaat katsoo, että tuommoinenko minun asianajaja on ---> asiakkaat kaikkoaa + liitto antaa varoituksen ----> ---> hyöty ohjelmaan osallistumisesta on -100. Parempi on olla osallistumatta.
Kuitenkin tätä ammattia varten tehty pirusti töitä, vuosikausia. Yksi BB. Heittäisinkö kaiken menemään? En.
F
Asianajaja ja viihdejulkisuus = huono idea. Tässä jälleen yksi esimerkki. Heikki Lampela pilasi sekoilullaan maineensa, menetti asiakkaansa ja lopulta sai potkut liitosta. Tässä nyt sitten toinen ja lähes yhtä surullinen esimerkki.
Odotan innolla milloin joku lääkäri astuu tähän viihdejulkkisansaan ja pilaa maineensa. Tähän asti esim. Pappa Laukka ja Emilia Leppilampi esiintyneet kyllä todella edukseen ja enemmän vain antaneet ammattikunnasta positiivista kuvaa. Onko juristien keskuudessa siis jotenkin enemmän sekaisin olevaa porukkaa, kun julkisuuteen nousee vain tällaisia negatiivisempaa kuvaa antavia tapauksia?
No vaikkei Emilia Vuorisalmea (ex Leppilampi) voikaan nyt tähän verrata niin eipä minua ainakaan vakuuta se rakkaustohtori -hömppä ja viihdeohjelmassa ja naistenlehtien palstoilla paistattelu.
F,
Kirjoititko että olet kännissä alkanut stripata ravintolassa? Koska lähdetään radalle? Omat ystäväni eivät tuollaista tekisi. Sinusta saisi hauskaa baariseuraa. :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suntio nyt tyytyväinen?
Sinillä taitaa ottaa tämä tilanne vähän koville niin pitää tulla tänne kiukuttelemaan...
Ihan oikein. Tuo Sinihän on ulkomuotoaan myöden oikein kiusaajan perikuva. En usko että kiusaaja on omassa parisuhteessakaan mikään hyvä kumppani.
Porissa kuohuu tänään. Baareissa puhutaan vain yhdestä asiasta. Porilaiset pelkäävät porilaisuutensa puolesta. Pori Jazzeja ette meiltä vie!
Juristeja on tasan kahdenlaisia:
1) 95% on wannabe juristeja jotka pääsee sisään n: llä kerralla , opettelee kaiken ulkoa ja kusi nousee päähän heti, ovat takakireitä.
2) 5% on älykkyydeltän Mensan ylintä tasoa, ovat juristeja koska eivät muutakaan sillion ainakaan keksineet, mutta voisivat olla myös lääkäreitä, tutkijoita, ihan mitä vaan mitä akateeminen maailma tarjoaa. Ovat hyvinkin rentoja ja maanläheisiä ja epämuodollisia.
Liitossa 100% on noita 1-tyypin juristeja.
Mutta parhaat ajamaan juuri sinun omaa casea on toi 5%, sillä vain ja ainoastaan voitosta kannattaa maksaa.
Syynä on varmasti yritykselle huono maine, niiden nettisivutkin ovat kaatuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa se sini sitten on tehnyt? Tiedän Artun kanssa kiehnaamisen ja, sen että kiusoitteli Minnan olevan ihastunut arttuun, mutta mitä niin kamalaa on tehnyt että ajaa yrityksen konkurssiin? Avioeron ymmärrän koska onhan toi toisen kainalossa kihnuttaminen aika nöyryyttävää kotona olevalle osapuolelle.
Asianajoliitolla on melko tiukat säännöt siitä, millainen käytös asianajajalle on sopivaa. Kaikissa ammateissa ei vain sovi vapaa-aikanakaan perseillä miten huvittaa.
Luulisi, että pelkkä BB:hen meno olisi no-no.
Just tämä.
En katso BBtä, mutta lehdistä luin, että asianajaja menossa. Olin aika ihmeissäni asiasta. Äidille (joka fanaattinen BB -katsoja) totesin, että "vikatikki. Toivottavasti ei ainakaan nolaa meidän mainetta." Viikkoko tässä kesti??
Ei ikinä tulis mieleen mennä omaa uraa pilaamaan johonkin BB-taloon, missä homma perustuu siihen, että ryypätään ja toheloidaan. Liitto ei todellakaan katso hyvällä. Varmuudella tulee vähintään varoitus.
Eipä asiakkaatkaan oikein hyvällä katso. En myöskään tajua, miten kehtaa jälkikäteen "näissä piireissä" pyöriä....
F, joka ihmettelee suuresti tuonne menoa
Minä taas ihmettelen, miksi oikeusoppineiden suosiossa on tällainen ohjelmatuotanto.
Juu, muistan, että esim. Santavuorikin oli fanaattinen katsoja aikanaan.
ohis
Onko tämä oikeusoppineiden piirissä suosittu? Itse en ainakaan katso (myötähäpeä) enkä tiedä muita kuin äitini, joka katsoo. Äiti ei ole juristi. Jos Santavuori on ollut kiinnostunut ohjelmasta, niin ei kai siitä voi johtopäätöstä vetää, että suosittu oikeusoppineiden keskuudessa??
F
Kyllä kai joku J-P Hippi esim. on hiukan eri kaliiberilla pilannut ammattikunnan mainetta. Kyllä järkevät ihmiset osaa suhteuttaa asioita ja tietävät jo muutenkin, että ei tutkinto kenestäkään yli-ihmistä tee.
En ole koskaan väittänyt, että tutkinto tekisi yli-ihmistä. Tiedän kyllä Hipin toikkaroinnit. Niitä on useampi. En voi väittää häntä tuntevani, mutta tiedän hyvin. Olemme kollegoita ja välillä tuuraamme toisiamme.
Missään nimessä en ole väittänyt olevani parempi kuin muut ammattini vuoksi. En tiedä, mistä sen käsityksen olet saanut. Olisiko kyse sinun mielikuvasta eikä meistä, jotka teemme työtä pitkälti ruohojuuritasolla? Yritysjuristit saattavat pitää itseään tärkeinä, mutta me muut... En oikein allekirjoita väitettä... Tehdään vaan töitä.
F
F, luuletko, että tieto tästä kiirii Suomen lakimiesten keskuudessa? Vai eikö roskaohjelmaan osallistunut kollega kiinnosta.
Sana on jo kiirinyt. Levisi saman tien kun osallistujat paljastettiin. Itse en ole edes katsonut yhtä ainoaa jaksoa, mutta koska luen netistä iltalehteä ja -sanomia, niin tieto minullekin tuli jo ennen ensimmäistä lähetystä.
Tällä en tarkoita sitä, että minulla olisi jotain työ- tai henkilötekemistä kyseisen naisen kanssa, vaan "kauhunsekaisin" tuntein tässä on odotettu, että milloin nolaa itsensä. Samalla meidät asianajajat.
Itse en koskaan lähtisi moiseen formaattiin, sillä olisi kaksi vaihtoehtoa: 1. olen järkevä ja fiksu, asianajaja ---> tylsä ---> lentää ulos heti äänestyksessä. 2. Vedän viinaa ja olen mielenkiintoinen ---> en sovi asianajajamuottiin ---> liitto ei tykkää ja asiakkaat katsoo, että tuommoinenko minun asianajaja on ---> asiakkaat kaikkoaa + liitto antaa varoituksen ----> ---> hyöty ohjelmaan osallistumisesta on -100. Parempi on olla osallistumatta.
Kuitenkin tätä ammattia varten tehty pirusti töitä, vuosikausia. Yksi BB. Heittäisinkö kaiken menemään? En.
F
Ehkä Sini ei ole koskaan ollut kovin ammattitaitoinen, joten ei kai sillä sitten niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten BB on kehdannut laittaa noin henkisesti epävakaan ihmisen tohon ohjelmaan? Jos hän kerta on itsemurhankin meinannut tehdä aikoinaan, niin onhan hänellä ongelmia päänsä kanssa. Ja tuo jo pelkästään todistaa sen, kun on yli 15v itseään vanhemman miehen kanssa. Nainen ottaa vanhemman miehen aina siksi, että itsellään on ongelmia ja yrittää saada turvallisuuden tunnetta mahdollisen isähahmon avulla. Sano kuka mitä tahansa, mutta yli 15v ikäero on ihan kammottavan valtava, missä iässä tahansa.
N21
Olet vielä aika nuori. Ehdit tehdä virheitä tässä elämässä.. Pitäisikö sinut tuomita niiden mukaan vielä kun täytät 65 v. ? Se tuntuu sinusta vanhuudelta nyt, mutta sinulla voi silloin vielä olla 40 vuotta elinaikaa. Silti sinua kohdeltaisiin kuin vajaavaista jonkun asian tähden, jonka teit kun olit 31 v. Onko todellakin oikein vai pitäisikö ajatella, että ihmiset voivat myös kasvaa yli tekemistään virheistä ja valinnoista?
Ai nytkö siihen loppuu jo urakin että on nukkunut lusikassa ja istunut vierekkäin jonkun miehen kanssa. Jos en paremmin tietäisi niin ajattelisin olevani jossain Arabimaassa vähintään. Tuskin tuohon nyt sentään ura loppuu. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten BB on kehdannut laittaa noin henkisesti epävakaan ihmisen tohon ohjelmaan? Jos hän kerta on itsemurhankin meinannut tehdä aikoinaan, niin onhan hänellä ongelmia päänsä kanssa. Ja tuo jo pelkästään todistaa sen, kun on yli 15v itseään vanhemman miehen kanssa. Nainen ottaa vanhemman miehen aina siksi, että itsellään on ongelmia ja yrittää saada turvallisuuden tunnetta mahdollisen isähahmon avulla. Sano kuka mitä tahansa, mutta yli 15v ikäero on ihan kammottavan valtava, missä iässä tahansa.
N21
Olet vielä aika nuori. Ehdit tehdä virheitä tässä elämässä.. Pitäisikö sinut tuomita niiden mukaan vielä kun täytät 65 v. ? Se tuntuu sinusta vanhuudelta nyt, mutta sinulla voi silloin vielä olla 40 vuotta elinaikaa. Silti sinua kohdeltaisiin kuin vajaavaista jonkun asian tähden, jonka teit kun olit 31 v. Onko todellakin oikein vai pitäisikö ajatella, että ihmiset voivat myös kasvaa yli tekemistään virheistä ja valinnoista?
Ai nytkö siihen loppuu jo urakin että on nukkunut lusikassa ja istunut vierekkäin jonkun miehen kanssa. Jos en paremmin tietäisi niin ajattelisin olevani jossain Arabimaassa vähintään. Tuskin tuohon nyt sentään ura loppuu. 🙄
Lainaus tuli vissiin väärään viestiin, mutta ei kai tuolla väliä.
Nämä kohut on aika ohimeneviä. Tässä tämänkin vuoden bb:ssä tapahtuu varmasti vielä jotain mikä peittää tämän alleen. Kuka näitä enää vuoden päästä muistaa.
Itse taas tunnen pari rahoitusalalla toimivaa tyyppiä, jotka BB:hen osallistuessaan saisivat taatusti potkut, mainehautan, avuoeron (ehkä). Kyseiset miehet ovat selvin päin mitä mukavimpia ja alkoholia saatuaan muuttuvat tohtori Jekyllistä Hydeksi. Kyseiset henkilöt vaan eivät ikinä osallistuisi BB:hen.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tunnen pari rahoitusalalla toimivaa tyyppiä, jotka BB:hen osallistuessaan saisivat taatusti potkut, mainehautan, avuoeron (ehkä). Kyseiset miehet ovat selvin päin mitä mukavimpia ja alkoholia saatuaan muuttuvat tohtori Jekyllistä Hydeksi. Kyseiset henkilöt vaan eivät ikinä osallistuisi BB:hen.
Hups, pari typoa.. Joka tapauksessa, Sinin tapaus ei oo lähelläkään noita rahoitustyyppejä. Ihmettelen toisaalta, MIKSI on pakko mennä TV:hen kokeilemaan? Varsinkin jos on ADHD:ta.
Vierailija kirjoitti:
Juristeja on tasan kahdenlaisia:
1) 95% on wannabe juristeja jotka pääsee sisään n: llä kerralla , opettelee kaiken ulkoa ja kusi nousee päähän heti, ovat takakireitä.
2) 5% on älykkyydeltän Mensan ylintä tasoa, ovat juristeja koska eivät muutakaan sillion ainakaan keksineet, mutta voisivat olla myös lääkäreitä, tutkijoita, ihan mitä vaan mitä akateeminen maailma tarjoaa. Ovat hyvinkin rentoja ja maanläheisiä ja epämuodollisia.
Liitossa 100% on noita 1-tyypin juristeja.
Kuulun tuohon 2 tyyppiin vaikken mensa-älykkyydestä tiedäkään.
Koen ulkopuolisuutta juristikunnassa. Inhoan pönöttämistä ja keikarointia. Työ on ykkösjuttu, sen hoidan hyvin mutta muusta en pidä.
Avioero on käsikirjoitettu mukaan ohjelmaan ja sen markkinointiin tuomaan sille näkyvyyttä iltapäivälehtien otsikoissa. Käyttivät samaa markkinointikalua Britannian ” Dancing On Ice” -ohjelmassa.
Tuota noin. Nainen lähtee panolomalle ja mies ottaa siksi eron. Tapahtuu päivittäin ympäri Suomea. Miksi tämä aiheuttaa kohun?
Vajaamielistä paskaa vajaamielisille katsojille.
En tiedä, mutta tuo kamala pupunkorvacollegepaita, joka sillä on iltiksen kuvassa, ei sovi pyöreälle ihmiselle. Tuskin kenellekään. Aivan hirveä, vaikka on olevinaan jotain hienoa designia. Ei rahalla saa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Ei kai tuolla pettämisellä mitään väliä ole, paitsi tietysti Sinin miehelle.
En kuitenkaan haluaisi asianajajakseni ihmistä, joka on julkisesti näyttänyt olevansa ilkeä kiusaaja.
Väkisinkin tulisi sellainen olo, että naureskelee räkäisesti niitä omia mahdollisesti arkaluontoisia asioita kavereilleen.
Eikä tuo röyhtäilymaraton, housuun pissaaminen, teineily ja hiiva-jutut oikeen muutenkaan hyvää kuvaa anna.
Rakkaustohtori Emilian esiintyminen jossain kummallisissa seksuaalisuuten vihjaavissa mainoksissa ei minusta ole eduksi maineelle lääkärinä. En tosin ennen näitä tv-mainoksiakaan olisi mennyt hänen vastaanotolleen.