Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Sinin aviomies hakee avioeroa - Sini on talossa eikä tiedä asiasta

Vierailija
14.09.2020 |

Aikamoinen uutinen. Lähtökohtaisesti ajattelisin, että tällaiset asiat pitää ensin keskustella, mutta veikkaanpa ettei tätä matamia paljoa muiden tunteet kiinnosta. Toisaalta osaa varmasti vielä harkinta-aikana puhua miekkosen ympäri, jollainhan hän on manipuloinut miehen kestämään näinkin pitkään vaikka on selvästi itse vain kiukkuinen kakara. Hienoa miehelle jos on ymmärtänyt, ettei kaikkea tarvitse sietää.

Kommentit (438)

Vierailija
141/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan oli uutinen. sinillä tuli kiire lähteä.

ehti jo pilata maineensa. bb talossa. 

aviomies näki varmaankin sinin nyt uudessa valossa. sini paljasti karvansa.

sini kiusaaja ja riidankylväjä. bb talossa. kateus vielä kaiken kukkuraksi.

Vierailija
142/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sini loistavasti pilasi ADHD-positiivisten maineen. Ja asianajajajien. Varmasti tuli sanomista liitolta, on kuitenkin varatuomari. Kyllä tuomarin kuuluu  olla harkitseva, itsehillintään kykenevä ihminen, joka ei tuuliviirinä kulje tunteidensa ja mielihalujensa perässä.

Tuomarin ehkä joo. Varatuomarin "arvonimen" saa kun on käynyt tuomarikoulun, eikä sitä oteta pois vaikka jatkaisi sen jälkeen työttömänä alkoholistina 20 vuotta. 

Taas näitä hankaluuksia ymmärtää ammattikunnan titteleitä. 

Oikiksesta valmistuu oikeustieteen maistereita (aikaisemmin kandi, samaa merkitsee). Varatuomarin arvonimen saa kun auskultoinut (ei mitään tuomarikoulua ole) ja hovi antaa arvoniemen. 

Varatuomari ei kuulu Suomen asianajajaliittoon, vaan Suomen lakimiesliittoon. Asianajajksi vaaditaan lisäksi 4 vuotta työkokemusta, joista vähintään 2 vuotta asianajollisissa tehtävissä (esim. jos 10 v pankkilakimiehenä ei kelpaa), minkä jälkeen haetaan AA-liiton kokeisiin. On suullinen ja kirjallinen. Kun ne läpäissyt, hyväksytään AA-liiton jäseneksi. Sen voi myös menettää eli asianajajanimityksen voi menettää (esim. Lampela), mutta varatuomari on arvonimi. 

Käräjätuomari on istuva tuomari. 

F, se OTM, varatuomari ja myös asianajaja

Lienet sen verran vanhaa koulukuntaa, ettet tiedä, että nykyään VT-arvonimen myöntää tuomarinkoulutuslautakunta. Kyllähän auskultointi kansankielessä eräänlainen ”tuomarikoulu” muuten on, virallisesti kuitenkin nimeltään tuomioistuinharjoittelu (so. auskultointi). Tarkkuutta Fatalji, kollegani!

Itsekin VT + AA (ja bonuksena myös KTM)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että näin käy, kun kuulin osallistujan ammatin. Ei kukaan akateeminen mies katsele tuollaista, ellei ole ihan täysi cuck. Vaikka parisuhde olisikin ollut lopuillaan, niin silti outoa, ettei Sini ymmärtänyt myös työpaikan menevän saman tein.

Vierailija
144/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mitä draamaa. Kiitos karma!

Vierailija
145/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo loppu uralle ja vasta tuossa iässä! Jos itse ikinä tarvitsisin asianajajaa, harkitsisin yleensäkin tarkkaan, kenet siihen valitsen. BB -julkisuus ei koskaan ole hyväksi (ellet sitten halua b-luokan julkkikseksi Seiskan kansiin). Etenkään lakimiehen uralla. Uskomaton valinta lähteä BB -taloon.

Ehkä se kertoo siitä, ettei ole töitä.

Vierailija
146/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kamalaa se sini sitten on tehnyt? Tiedän Artun kanssa kiehnaamisen ja, sen että kiusoitteli Minnan olevan ihastunut arttuun, mutta mitä niin kamalaa on tehnyt että ajaa yrityksen konkurssiin? Avioeron ymmärrän koska onhan toi toisen kainalossa kihnuttaminen aika nöyryyttävää kotona olevalle osapuolelle.

Asianajoliitolla on melko tiukat säännöt siitä, millainen käytös asianajajalle on sopivaa. Kaikissa ammateissa ei vain sovi vapaa-aikanakaan perseillä miten huvittaa. 

Luulisi, että pelkkä BB:hen meno olisi no-no.

Just tämä. 

En katso BBtä, mutta lehdistä luin, että asianajaja menossa. Olin aika ihmeissäni asiasta. Äidille (joka fanaattinen BB -katsoja) totesin, että "vikatikki. Toivottavasti ei ainakaan nolaa meidän mainetta." Viikkoko tässä kesti?? 

Ei ikinä tulis mieleen mennä omaa uraa pilaamaan johonkin BB-taloon, missä homma perustuu siihen, että ryypätään ja toheloidaan. Liitto ei todellakaan katso hyvällä. Varmuudella tulee vähintään varoitus. 

Eipä asiakkaatkaan oikein hyvällä katso. En myöskään tajua, miten kehtaa jälkikäteen "näissä piireissä" pyöriä.... 

F, joka ihmettelee suuresti tuonne menoa 

Minä taas ihmettelen, miksi oikeusoppineiden suosiossa on tällainen ohjelmatuotanto.

Juu, muistan, että esim. Santavuorikin oli fanaattinen katsoja aikanaan.

ohis

Onko tämä oikeusoppineiden piirissä suosittu? Itse en ainakaan katso (myötähäpeä) enkä tiedä muita kuin äitini, joka katsoo. Äiti ei ole juristi. Jos Santavuori on ollut kiinnostunut ohjelmasta, niin ei kai siitä voi johtopäätöstä vetää, että suosittu oikeusoppineiden keskuudessa?? 

F

Kyllä kai joku J-P Hippi esim. on hiukan eri kaliiberilla pilannut ammattikunnan mainetta. Kyllä järkevät ihmiset osaa suhteuttaa asioita ja tietävät jo muutenkin, että ei tutkinto kenestäkään yli-ihmistä tee.

En ole koskaan väittänyt, että tutkinto tekisi yli-ihmistä. Tiedän kyllä Hipin toikkaroinnit. Niitä on useampi. En voi väittää häntä tuntevani, mutta tiedän hyvin. Olemme kollegoita ja välillä tuuraamme toisiamme.

Missään nimessä en ole väittänyt olevani parempi kuin muut ammattini vuoksi. En tiedä, mistä sen käsityksen olet saanut. Olisiko kyse sinun mielikuvasta eikä meistä, jotka teemme työtä pitkälti ruohojuuritasolla? Yritysjuristit saattavat pitää itseään tärkeinä, mutta me muut... En oikein allekirjoita väitettä... Tehdään vaan töitä.

F

F, luuletko, että tieto tästä kiirii Suomen lakimiesten keskuudessa? Vai eikö roskaohjelmaan osallistunut kollega kiinnosta.

Sana on jo kiirinyt. Levisi saman tien kun osallistujat paljastettiin. Itse en ole edes katsonut yhtä ainoaa jaksoa, mutta koska luen netistä iltalehteä ja -sanomia, niin tieto minullekin tuli jo ennen ensimmäistä lähetystä. 

Tällä en tarkoita sitä, että minulla olisi jotain työ- tai henkilötekemistä kyseisen naisen kanssa, vaan "kauhunsekaisin" tuntein tässä on odotettu, että milloin nolaa itsensä. Samalla meidät asianajajat. 

Itse en koskaan lähtisi moiseen formaattiin, sillä olisi kaksi vaihtoehtoa: 1. olen järkevä ja fiksu, asianajaja ---> tylsä ---> lentää ulos heti äänestyksessä. 2. Vedän viinaa ja olen mielenkiintoinen ---> en sovi asianajajamuottiin ---> liitto ei tykkää ja asiakkaat katsoo, että tuommoinenko minun asianajaja on ---> asiakkaat kaikkoaa + liitto antaa varoituksen ----> ---> hyöty ohjelmaan osallistumisesta on -100. Parempi on olla osallistumatta.

Kuitenkin tätä ammattia varten tehty pirusti töitä, vuosikausia. Yksi BB. Heittäisinkö kaiken menemään? En. 

F

Vierailija
147/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kamalaa se sini sitten on tehnyt? Tiedän Artun kanssa kiehnaamisen ja, sen että kiusoitteli Minnan olevan ihastunut arttuun, mutta mitä niin kamalaa on tehnyt että ajaa yrityksen konkurssiin? Avioeron ymmärrän koska onhan toi toisen kainalossa kihnuttaminen aika nöyryyttävää kotona olevalle osapuolelle.

Asianajoliitolla on melko tiukat säännöt siitä, millainen käytös asianajajalle on sopivaa. Kaikissa ammateissa ei vain sovi vapaa-aikanakaan perseillä miten huvittaa. 

Yllensä asianajoliitto puuttuu vain laittomuuksiin. 

Höpö höpö. Puuttuu paljon muuhunkin kuin laittomuuksiin.... 

Itse olen saanut varoituksen noin 8 vuotta sitten, kun kännissä strippasin baarin pöydällä ja vänkyröin vastaan, kun ulosheitettiin... (noloa). Joku sivullinen tiesi ammattini ja ilmoitti liittoon. Tuli prosessi tiedusteluineen, vastineineen ja liiton päätös, että varoitus, koska häpäisin ammattikuntaa... 

Siihen loppui julkiset kännit aika pitkälle... 

Onneksi en ole kännissäkään noin idiootti, vaikken asianajaja olekaan. Lähinnä toi strippaus.

Vierailija
148/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut varoituksen noin 8 vuotta sitten, kun kännissä strippasin baarin pöydällä ja vänkyröin vastaan, kun ulosheitettiin... (noloa). Joku sivullinen tiesi ammattini ja ilmoitti liittoon. Tuli prosessi tiedusteluineen, vastineineen ja liiton päätös, että varoitus, koska häpäisin ammattikuntaa... 

Onneksi en ole kännissäkään noin idiootti, vaikken asianajaja olekaan. Lähinnä toi strippaus.

Ihmisiä me kaikki ollaan. Tehdään välillä tyhmyyksiä. Myös me asianajajat. En ylpeä asiasta ole, mutta toin sen esille, kun väitettiin, että liitto puuttuu ainoastaan laittomuuksiin. 

F

ps. Taustalla soi Pellen Moottoritie on kuuma :D 

Vierailija
149/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten BB on kehdannut laittaa noin henkisesti epävakaan ihmisen tohon ohjelmaan? Jos hän kerta on itsemurhankin meinannut tehdä aikoinaan, niin onhan hänellä ongelmia päänsä kanssa. Ja tuo jo pelkästään todistaa sen, kun on yli 15v itseään vanhemman miehen kanssa. Nainen ottaa vanhemman miehen aina siksi, että itsellään on ongelmia ja yrittää saada turvallisuuden tunnetta mahdollisen isähahmon avulla. Sano kuka mitä tahansa, mutta yli 15v ikäero on ihan kammottavan valtava, missä iässä tahansa.

N21

Olet vielä aika nuori. Ehdit tehdä virheitä tässä elämässä.. Pitäisikö sinut tuomita niiden mukaan vielä kun täytät 65 v. ? Se tuntuu sinusta vanhuudelta nyt, mutta sinulla voi silloin vielä olla 40 vuotta elinaikaa. Silti sinua kohdeltaisiin kuin vajaavaista jonkun asian tähden, jonka teit kun olit 31 v. Onko todellakin oikein vai pitäisikö ajatella, että ihmiset voivat myös kasvaa yli tekemistään virheistä ja valinnoista?

Niinpä! Olen itsekin yrittänyt 19-vuotiaana itsemurhaa ja olisi kauheeta, jos ihmiset pitäisivät minua vielä sekopäisenä 20 vuotta sen jälkeen!

Vierailija
150/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä BB-keikka varmaan sellainen asia jota Sini katuu pitkään. Menee työt ja mies sekä maine.

Vierailija
151/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäähän ihminen on jo yrittää tappaa itsensä

Vierailija
152/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se jolla oli se huomattavasti vanhempi aviomies?

No ei ihmekään, ettei pystynyt sitten nuoremman miehen kainaloa vastustamaan...

Vierailija
153/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä me kaikki ollaan. Tehdään välillä tyhmyyksiä. Myös me asianajajat. En ylpeä asiasta ole, mutta toin sen esille, kun väitettiin, että liitto puuttuu ainoastaan laittomuuksiin. 

F

ps. Taustalla soi Pellen Moottoritie on kuuma :D 

Eikö asianajajat saa ollenkaan irrotella muualla kuin kotona vaatekomerossa? Minua tuollainen strippaus nyt ei olisi haitannut. Mutta tämä Sini on kiusannut tietoisesti ja jatkuvasti, rikkonut avioliittovalaa, ja muutaman muun jutun tehnyt päälle lyhyessä ajassa televisiossa ja täysin selvinpäin.

Vierailija
154/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, milloin? Miksi otettiin ollenkaan tuonne taloon, jos noin rankka tausta?

Vierailija
155/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Kyllä tuotannollakin tulee olla joku vastuu jos henkilö on epävakaa, tarvitsee lääkitystä ja hänet siitä huolimatta otetaan mukaan tuotantoon... Kuka korvaa Sinille aiheutuvat kustannukset avioerosta, mahdollisesta työnmenetyksestä ja AA-liitosta erottamisesta jos asia menee niin pitkälle...

Mitä nämä psykologit ovat, jotka antavat epävakaiden ihmisten tulla tuhoamaan elämänsä julkisesti? Nämä ovat vakavia kysymyksiä.

Vierailija
156/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut ettei rikolliset ole niin puhtoisia itsekään. Ettäkö ihan moraalisten kysymysten takia jättävät Sinin palvelut käyttämättä. Kun Sini teki niinkin pahan rikoksen että köllötteli jonkun äijän vieressä.

Vierailija
157/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Kyllä tuotannollakin tulee olla joku vastuu jos henkilö on epävakaa, tarvitsee lääkitystä ja hänet siitä huolimatta otetaan mukaan tuotantoon... Kuka korvaa Sinille aiheutuvat kustannukset avioerosta, mahdollisesta työnmenetyksestä ja AA-liitosta erottamisesta jos asia menee niin pitkälle...

Mitä nämä psykologit ovat, jotka antavat epävakaiden ihmisten tulla tuhoamaan elämänsä julkisesti? Nämä ovat vakavia kysymyksiä.

Joku juristi kertoi täällä, miten hän oli saanut varoituksen liitolta pöydällä strippaamisesta. Kyllä BB-talossa kameroiden ja kaiken kansan edessä vieraan miehen kanssa pelehtiminen siten, että kaikk tietää henkilön olevan asianajaja, vaarantaa asianajajien mainetta paljon enemmän, luulisi.

Vierailija
158/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin hänellä niin täydellinen elämä, että ei tuntunut todelliselta. Ei tainnut sitten olla kuitenkaan.

Ei kertonut olevan täydellinen elämä. Päinvastoin kertoi että ei ottaisi enää lakimiestä. Tiukka työtahti jne lomia vähän. Vähän vapaa-aikaa jne. Sini huikee tapaus.

Samat lomat niilläkin on. Mutta jos on kovin rahanahne niin eihän lomia pysty pitämään kun paiskotaan töitä.

Paiskotaan?

Vierailija
159/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kato hei se on näitten sinien suurin Eli siis SUURIN unelma ikinä päästä bb taloon. Huoh, no unelmansa kullakin.

Vierailija
160/438 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnakin on vihjannut, että hänellä on ollut burn-out, polttanut itsensä loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi