Kysymystä miehille!
Miehet sanovat pitävänsä luonnollisista naisista, naisista jotka eivät meikkaa. Parisuhteeseen tuo asia päteekin. Joka kerta kun meikkaamisesta on kysytty niin suurin osa miehistä vastaa että meikkiä ei muka tarvitsisi. MUTTA mikä näyttää miehen silmissä kauniilta? Jos tuota asiaa ei parisuhteen kannalta ajattelisi? Ainakin itse olen käsittänyt asian niin, että meikatut naiset ovat kaunista katseltavaa mutta parisuhteessa pitää olla tavisnainen. Sellainen "ei liian kaunis" jostain syystä? MIkä se syy voisi olla, en tiedä mutta ehkä miehet pelkäävät kauniita naisia eivätkä siksiedes uskaltaisi kuvitella seurustelevansa sellaisen kanssa mutta enpä usko, että joku voisi tosissaan väittää, ettei meikattu nainen muka olisi kauniimpi kuin "luomu"...
Ja toinen kysymys, mitä ajattelette jos esim. pelaat pelejä tai katsot televisiota tai selaisilisit lehteä ja sattuu tulemaan vähäpukeisen naisen kuva niin miten reagoit siihen? Luotko automaattisesti katseen siihen vai kiinnitätkö huomiosi oikeasti siihen mitä oletkin tekemässä? Jos "vahingossa" satut näkemään sellaisen naisen niin kiinnitätkö huomiota siihen että nainen on vähäpukeinen vai etkö ajattele siitä sen kummempaa kuin se olisi esimerkiksi vaikka mies? Ja mitä ajatuksia sinulla käy mielessä? Ja nyt kysyn ihan rehellisesti tätä asiaa, joten ei tarvitse mitenkään "softailla" siinä pelossa että joku nainen sattuisi ottamaan nokkiin (jos nyt se sattuisi olemaan totuut) vaan kertokaa rehellisesti. :)
Kommentit (33)
täh kirjoitti:
Tuntuu kun miehiä seuraa ja lukee heidän kirjoituksiaan, että jokainen nainen olisi viehättävä. Miten se on ylipäätään mahdollista? Jos vähäpukeista naista vilkaiset niin onko se aina muka miellyttävää katseltavaa? Olen nainen ja vaikka miehiä katselen niin ehkä suurin osa on aikas turn off. Varsinkin suomalaiset miehet.
Todella harvoin näen normaalipainoisia naisia, jotka eivät ole mielestäni viehättäviä.
M28
Näin naisena: kyllä minä tykkään miehen naamasta joka päivä, mutta tykkään vielä enemmän kun mies pukeutuu tyylikkäästi ja laittaa hiukset kuntoon sen sijaan että olisi pieruverkkareissa sohvalla hiukset sekaisin kuten normaalisti. Katson miestä silloin oikein himoiten ja voisin kuvitella että sama pätee miehiin.
Jos näen jossakin David Beckhamin alusvaatemainoksen, niin huomaan kyllä siinä olevan komean miehen. Livenäkin huomaan komeat miehet. Mutta mitäs siitä? Kun ei petä eikä tee numeroa muiden ihailusta niin sitä saa tehdä kaikessa hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena: kyllä minä tykkään miehen naamasta joka päivä, mutta tykkään vielä enemmän kun mies pukeutuu tyylikkäästi ja laittaa hiukset kuntoon sen sijaan että olisi pieruverkkareissa sohvalla hiukset sekaisin kuten normaalisti. Katson miestä silloin oikein himoiten ja voisin kuvitella että sama pätee miehiin.
Jos näen jossakin David Beckhamin alusvaatemainoksen, niin huomaan kyllä siinä olevan komean miehen. Livenäkin huomaan komeat miehet. Mutta mitäs siitä? Kun ei petä eikä tee numeroa muiden ihailusta niin sitä saa tehdä kaikessa hiljaisuudessa.
David Beckham on hirveän ruma. Minun miestä komeampaa ei olekaan!
Vierailija kirjoitti:
Naisena kommentoin edellistä kommenttia, minä katselen vieraita miehiä ja kyllä ne mieleen jää vähän pitemmäksikin aikaa :o
No sitten olet varmaan jotain vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää vaan, et saa kenenkään vihoja niskoillesi :) Kun miehet valitsevat kumppanikseen "luonnollisen naisen" tarkoittaako se sitä, etteivät miehet uskallalähestyä näitä "kauniita naisia"? Jostain kuulin, että miehet pelkäävät kauniita meikattuja naisia.
Pakko tähän sanoa, että minusta luonnollinen ei aina tarkoita rumaa tai vaatimattoman näköistä. Eikä meikkaava nainen ole automaattisesti kaunis, saati pelottavan kaunis.
No ei rumaa, mutta harvemmin kukaan meikittömänä mitään vaikutusta tekee. Etenkin vaaleapiirteinen nainen voi ilman meikkejä olla aika mitäänsanomaton, hyvä jos kulmakarvat erottaa.
Totta kai, ihan luonnostaan, pää kääntyy jos näkee viehättävän naisen. Ei se kuitenkaan, useimmiten, mitään sen enempää merkitse.
Sopivasti meikkiä on hyvä, mutta liian paksu "pakkelikerros" on luotaan työntävää. Ihmistä sieltä alta on vaikea tavoittaa. Senkin huomaa, jos naisella on hyvä tyylitaju vaatteiden suhteen - ei lainkaan yleistä sillä aina ne erottuu. Eli on sillä pukeutumisella joku merkitys, mutta ei kaikki kaikessa.
1) Punaiset huulet on hottis. Joskus kun näen vaikkapa vanhemman naisen, jolla on punatut huulet, niin siltikin se on niin puoleensa vetävää. Nuoremmista puhumattakaan. En tiedä miksi?
2) Jos näen hyvännäköisen naisen tai paljasta pintaa, niin automaattisesti katson. Olisin luultavasti vakavasti sairas, jos en katsoisi. Pakko myöntää, mutta uutisissakin katson Kulmunin rintoja, enkä kuuntele mitä hän sanoo. Ja minä sentään seuraan politiikkaa muutenkin varsin paljon.
Huolellinen hillitty meikki auttaa kiinnittämään huomion, mutta ei se varsinaisesti kauniiksi tee. Luonnonkaunista katsoo useammankin kerran tai jään tapittamaan. Pelkästään vimpan päälle ehostettua ei, koska toisella vilkaisulla näen kasvonpiirteet meikin alla. Olen ehkä vähän ronkeli...
Vähäpukeisen naisen kuvaa tulee katsottua vaikka kesken pelaamisen. Vähäpukeista naista saatan vilkaista, mutta tilanteen mukaan siitä eteenpäin. En jää kuolaamaan jos ei herätä toisessa positiivisia viboja.
Vierailija kirjoitti:
1) Punaiset huulet on hottis. Joskus kun näen vaikkapa vanhemman naisen, jolla on punatut huulet, niin siltikin se on niin puoleensa vetävää. Nuoremmista puhumattakaan. En tiedä miksi?
2) Jos näen hyvännäköisen naisen tai paljasta pintaa, niin automaattisesti katson. Olisin luultavasti vakavasti sairas, jos en katsoisi. Pakko myöntää, mutta uutisissakin katson Kulmunin rintoja, enkä kuuntele mitä hän sanoo. Ja minä sentään seuraan politiikkaa muutenkin varsin paljon.
Kuten Naisen tuoksu- leffassa sanottiin, mies on kuollut sinä päivänä kun hän lakkaa katselemasta.
Mielestäni nainen ei tarvitse kovinkaan paljon meikkejä. Kauhulla katselen esimerkiksi "meikkitaitelijoiden puvustajien yms" tekemisiä, vaikkapa hulkkosen raili joka tekee kauniista naisista samanlaisia hirvityksiä kuin itsekin on. Moni heistä on luonnollisuudessaan kaunis, mutta kun tuollainen alkaa luovaksi niin heistä tulee epäaitoja hirvityksiä meikkaajan puvustajan bizarrolaisia.
Jos seinällä on kunnon ole school tyttökalenteri niin kyllähän sitä päivämäärää pitää vähän aikaa katsella. Viime viikolla eräällä asiakkaalla oli sellainen. Jotenkin hieno perinne.