Miksi suomalaisia naisia haukutaan aina rumiksi...
...ja aasialaisia naisia kehutaan kauniiksi kun suomalaisille ovat tyypillisiä aasialaiset piirteet? Suomalaiset ovat ulkonäöllisesti kuin sekoitus Saksaa/Ruotsia/Baltian maita ja kaukoitää. Monella on vinot silmät ja raskaat luomet, korkeat poskipäät ja vaalea kuulas iho. Miksi se on suomalaisissa yhdistelmänä niin rumaa kun muissa kansoissa kaunista?
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan käsittämätön ketju 20 sivua ja melkein 400 viestiä jossa jauhetaan suomalaisten naisten rumuudesta tai yritetään selittää mikseivät he ole rumia. En voisi kuvitellakaan että joku muu kansa halveksisi ja pilkkasi omiaan tällä tavalla.
Asun itse ulkomailla enkä juurikaan tunnista kuvailemaanne naistyyyppiä. En tiedä onko asiat sitten muuttuneet totaalisesti tämän vuoden aikana kun en ole itse päässyt Suomeen.
Omassa kaveripiirissäni suurin osa naisista on varsin viehättäviä, normaalipainoisia oletettavasti (en siis tiedä paljonko kukin painaa eikä kiinnosta) kenelläkään ei ole kananpersetukkaa, kukaan ei ole huomattavan persjalkainen, suurin osa on kiinnostunut muodista ja kauneudesta.
Ja mitä noihin suomalaisiin miehiin tulee niin on aniharvinaista että suomalainen mies asuu ulkomailla paikallisen puolison kanssa, tai asuu Suomessa tasa-arvoisessa parisuhteessa ulkomaalaisen puolisonsa kanssa, mitä se sitten kertoo? Että suomalainen mies kuitenkin mieluiten ottaa sen ruman ja pahaluonteisen suomalaisen naisen jatkaakseen rumaa geeniperimää, ilmeisesti ihan vaan isänmaan puolesta?
Mua kans kiinnostaisi vastaus tuohon miksi suomalaiset miehet suostuvat lisääntymään rumiluksina ja muutenkin epämiellyttävänä pitämiensä naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan käsittämätön ketju 20 sivua ja melkein 400 viestiä jossa jauhetaan suomalaisten naisten rumuudesta tai yritetään selittää mikseivät he ole rumia. En voisi kuvitellakaan että joku muu kansa halveksisi ja pilkkasi omiaan tällä tavalla.
Asun itse ulkomailla enkä juurikaan tunnista kuvailemaanne naistyyyppiä. En tiedä onko asiat sitten muuttuneet totaalisesti tämän vuoden aikana kun en ole itse päässyt Suomeen.
Omassa kaveripiirissäni suurin osa naisista on varsin viehättäviä, normaalipainoisia oletettavasti (en siis tiedä paljonko kukin painaa eikä kiinnosta) kenelläkään ei ole kananpersetukkaa, kukaan ei ole huomattavan persjalkainen, suurin osa on kiinnostunut muodista ja kauneudesta.
Ja mitä noihin suomalaisiin miehiin tulee niin on aniharvinaista että suomalainen mies asuu ulkomailla paikallisen puolison kanssa, tai asuu Suomessa tasa-arvoisessa parisuhteessa ulkomaalaisen puolisonsa kanssa, mitä se sitten kertoo? Että suomalainen mies kuitenkin mieluiten ottaa sen ruman ja pahaluonteisen suomalaisen naisen jatkaakseen rumaa geeniperimää, ilmeisesti ihan vaan isänmaan puolesta?
Mua kans kiinnostaisi vastaus tuohon miksi suomalaiset miehet suostuvat lisääntymään rumiluksina ja muutenkin epämiellyttävänä pitämiensä naisten kanssa?
Koska ei ne taskulaskimen näköiset sosiaalisesti impotentit kelpaa muille.
Työpaikalla on hyvin kaunispiirteinen nuori nainen. Korpinmustiksi värjätyt huonokuntoiset hiukset ja liian pitkät irtoripset pilaavat vaikutelmaa. Pehmeämmillä väreillä olisi upea. Värianalyysi olisi monelle tarpeen. Sorruin nuorena itsekin ylilyönteihin etenkin meikkauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on paljon naisia eri osastoilla 20-60 v. Ei ainuttakaan kaunista. Muutamat nuoret sieviä, mutta ei niin kauniita, että jokainen katsoisi 2 kertaa. Pyöreä naamaa,ylipainoa ja tatuointeja monella. Itse olen myös persjalkainen tarvis. Painoni on melko kuosissa ikääni nähden. Monen ulkonäkö muuttuisi paljon jo kampaaja käynnillä.
Samanlaisia kokemuksia itsellänikin: lukiossa luokkamme tytöt olivat suorastaan hirveän rumia, korkeakoulussa samoin. Korkeakouluni (Suomessa) kaikkein kauneimmat tytöt olisivat juuri ja juuri olleet lukiteltavissa lähes normaalin näköisiksi tytöiksi Ruotsissa, mutta kovin kauniiksi heitäkään ei olisi voinut sanoa. Sitten on näitä osin kauniita: kerran pankissa asioidessani tiskin takan istui suorastaan hemaisevan kaunis nainen, mutta kun hän nousi seisomaan, niin vartalon alaosa oli aivan hirveä: paksut lyhet väärät jalat ja suhteettoman valtava takapuoli.. Nyt työskentelen yli tuhannen ihmisen firmassa ja olen tullut siihen tulokseen, että tuossa joukossa on yksi selvästikin kaunis nainen ja toinen melko kaunis. Harvaassa siis kauniit naiset Suomessa ovat... Mutta sitten lisäksi ilmiö, josta tässä ketjussa ei ole vielä puhuttu ollenkaan: Suomessa on paljohkosti naisia jotka eivät ole vain rumia vaan aivan hirvittävän rumia. Niin rumia, että rumuus ihan säpsäyttää. Näitä superrumia naisia en ole muualla maailmassa nähnyt ainakaan niin tiheässä, kuin suomessa.
Tällä menolla näivetymme ja kuolemme rumuuteen, joka tulvii vastaan kaikkialla: eivät vain naisemme ole pääsääntöisesti rumia vaan myös rakennettu ympäritömme kaupunkeineen (esim Espoon keskus !!) on suorastaan rumaa.
Mua kans kiinnostaisi vastaus tuohon miksi suomalaiset miehet suostuvat lisääntymään rumiluksina ja muutenkin epämiellyttävänä pitämiensä naisten kanssa?[/quote]
Omalta osaltani voin vastata tuohon, että koska olen hänelle nuorena lupauksen antanut, niin en häntä hylkää vaan tukena aion olla loppuun asti. Vaimon rumuus on kyllä taakka, josta kärsin suurestikin, mutta se on taakka, jonka olen saanut osakseni kannettavakseni ja onhan maailmassa paljon pahempiakin asioita, joiden rinnalla tämä on lopulta pienen pieni kärsimys. Silti harmittaa, kun ajattelee, että nykyisin voisin kyllä saada hyvinkin kauniin naisen rinnalleni. Vaimon rumuus on lisäksi asia, josta ei voi juurikaan puhua, siitä on yleensä vaiettava täysin. Ensimmäisiä (ja ehkä viimeisiä) kertoja asiasta avaudun...
Olin joskus treffipalstalla hetken. Totesin, että moni suomalainen mies siellä ei ole edes miellyttävän näköinen. Minä vaadin sisäistä kauneutta sitäkin enemmän. Ja olen suomalainen, pitkäjalkainen, hoikka nainen, jolla ei ole lävistyksiä, tatskoja ei värjättyä hiusta.
Onpas teillä lasi puolityhjä. Mulla on omaan silmääni komea suomalainen mies, jonka silmään olen kaunis vielä keski-iässäkin. Sisältä, se kestää. Ehkä teillekin joskus osuu onni kohdalle, eikä vaan vihaa ja kitkeryyttä. Ensin pitäisi varmaan nähdä elämässä jotain hyvää. Aivot oppivat sen, mitä niille syöttää.
Vierailija kirjoitti:
Luokitellaanko ihmisen kauneus vain ulkonäön perusteella? Eiko kokonaisuus ole paljon enemmän kuin kiva naama tai pitkät jalat? Iloinen, siisti olemus, hyvä käytös ja tervejärkisyys ovat aika kovia valtteja, varsinkin jos ne osuvat samaan persoonaan!!
Toki kauneus on kokonaisvaltainen paketti, mutta väitän, että ulkoinen kauneus on alati se, johon ensimmäisenä huomio kiinnittyy ja kaikki muu on bonusta sen päälle. Vaikka kuinka olisi luonteeltaan täydellinen ja käytökseltään korrekti, niin jos ulkomuoto on fyysiseltä kantilta epäedullinen, ei näillä henkipuolen plussapisteillä pitkälle pötkitä. Mielummin halutaan vähän vittumainen kaunotar kuin täydellisen fiksu, viisas ja käytökseltään moitteeton rumilus.
Hurskasta on silti peukuttaa aina näitä jalomielisiä sisäistä kauneutta ylistäviä kommentteja. Kaunista teoriaahan tuo on nyt ja aina.
Visuaalinen tarkkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on paljon naisia eri osastoilla 20-60 v. Ei ainuttakaan kaunista. Muutamat nuoret sieviä, mutta ei niin kauniita, että jokainen katsoisi 2 kertaa. Pyöreä naamaa,ylipainoa ja tatuointeja monella. Itse olen myös persjalkainen tarvis. Painoni on melko kuosissa ikääni nähden. Monen ulkonäkö muuttuisi paljon jo kampaaja käynnillä.
Samanlaisia kokemuksia itsellänikin: lukiossa luokkamme tytöt olivat suorastaan hirveän rumia, korkeakoulussa samoin. Korkeakouluni (Suomessa) kaikkein kauneimmat tytöt olisivat juuri ja juuri olleet lukiteltavissa lähes normaalin näköisiksi tytöiksi Ruotsissa, mutta kovin kauniiksi heitäkään ei olisi voinut sanoa. Sitten on näitä osin kauniita: kerran pankissa asioidessani tiskin takan istui suorastaan hemaisevan kaunis nainen, mutta kun hän nousi seisomaan, niin vartalon alaosa oli aivan hirveä: paksut lyhet väärät jalat ja suhteettoman valtava takapuoli.. Nyt työskentelen yli tuhannen ihmisen firmassa ja olen tullut siihen tulokseen, että tuossa joukossa on yksi selvästikin kaunis nainen ja toinen melko kaunis. Harvaassa siis kauniit naiset Suomessa ovat... Mutta sitten lisäksi ilmiö, josta tässä ketjussa ei ole vielä puhuttu ollenkaan: Suomessa on paljohkosti naisia jotka eivät ole vain rumia vaan aivan hirvittävän rumia. Niin rumia, että rumuus ihan säpsäyttää. Näitä superrumia naisia en ole muualla maailmassa nähnyt ainakaan niin tiheässä, kuin suomessa.
Mikä on tämän ketjun pointti? Se, että palstamiehet (ap) pääsevät lempipuuhaansa, eli haukkumaan suomalaisia naisia.
Kun seuraavan kerran tekee mieli tulla tänne arvostelemaan naisten nenää, hiuksia, painoa, persjalkoja ym, niin käykää ensin siellä peilin ääressä. Motivaatio tälle, yhdelle monista ketjuista- katkeruus siitä, kun ei ole itse naista saanut ja ketjun aloittaneella trollilla saada taas tämä psknjauhanta käyntiin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Visuaalinen tarkkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämän ketjun pointti? Se, että palstamiehet (ap) pääsevät lempipuuhaansa, eli haukkumaan suomalaisia naisia.
Kun seuraavan kerran tekee mieli tulla tänne arvostelemaan naisten nenää, hiuksia, painoa, persjalkoja ym, niin käykää ensin siellä peilin ääressä. Motivaatio tälle, yhdelle monista ketjuista- katkeruus siitä, kun ei ole itse naista saanut ja ketjun aloittaneella trollilla saada taas tämä psknjauhanta käyntiin täällä.
Miksi et kestä sitä, että asiasta keskustellaan? Totuus on, että Suomessa (toki myös muissakin maissa) on paljon rumia naisia. Olen tätä mieltä naisena. Mitä sitten? Elämä jatkuu siitä huolimatta. Ja asiasta SAA keskustella ja olla jokainen mitä mieltä haluaa.
Arvostelu voi enemmän juontua naisten huonoon käytökseen kuin ulkonäköön.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on niin lyhyet jalat ja vankka kroppa. Siksi.
Saksalainenkin nainen on kauniimpi.
Afrikkalaisilla naisilla on parhaat vartalot, mutta rumat naamat ja hiukset.
Vähemmän on kohtuullisen hyvännäköisiä suomalaisia miehiä kuin naisia 40 v ylöspäin. Monissa ulkomaalaisissa miehissä on värikkyyttä ja melko paksut hiukset.
Ei kasvot ihmisestä kaunista tee.
Kun vartalo on kuin pullataikina, tai takaapäin ei erota onko henkilö nainen vai mies, ei voida puhua naisellisuudesta eikä kauneudesta.
Pahoittelen, jos totuus kirpaisee, mutta näin se nyt vain on.
Vierailija kirjoitti:
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä kastelee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Ellei sitä muista kastella aidan tällä puolella ;)