Miksi suomalaisia naisia haukutaan aina rumiksi...
...ja aasialaisia naisia kehutaan kauniiksi kun suomalaisille ovat tyypillisiä aasialaiset piirteet? Suomalaiset ovat ulkonäöllisesti kuin sekoitus Saksaa/Ruotsia/Baltian maita ja kaukoitää. Monella on vinot silmät ja raskaat luomet, korkeat poskipäät ja vaalea kuulas iho. Miksi se on suomalaisissa yhdistelmänä niin rumaa kun muissa kansoissa kaunista?
Kommentit (403)
Ravintolat voi olla kiinni vaikka loppuvuoden tai vaikka kauemminkin. Teen itselleni ja miehelleni ruokaa kyllä.
Ruokaravintolat on järkyttävän kalliita.
Itse tehty 3 litran keitto maksaa 5 euroa, minkä takia joku ostaa ravintolasta pienen keittoannoksen jollain 6 eurolla?
Jos nyt voisi jo lopettaa sen tyhmän jauhamisen siitä että suomalaiset naiset ovat muka persjalkaisia. Tai muihin maailman naisiin verrattuna rumempia. Kun ne nyt eivät kertakaikkiaan vaan ole. Kansainvälisessä suurkaupungissa vuosikymmeniä asuneena olen nähnyt populaa varmasti joka maasta ja kansallisuudesta joten vertailupohjaa on. Aasialaiset naiset niitä persjalkaisia ovat, heillä on tyypillisesti suhteellisen pitkä selkä ja lyhyet tukevat jalat. Ne miehet jotka hehkuttaa pitkäsäärisistä ja hoikista thainaisista ovat nähneet lähinnä niitä kalliimman luokan baarityttöjä jotka valikoituu hommiinsa koska ovat ulkonäöltään poikkeuksellisia.
Suomalaiset - niin miehet kuin naisetkin - ovat keskimäärin aika miellyttävän näköisiä. Habitukseen voisi panostaa enemmän molemmat sukupuolet, mutta emme me kansana mitään erityisen rumaa sakkia ole.
Kakut on myös valmiina kalliita ja pieniä. Tottakai teen täytekakut itse ja kuka maksaa kaupassa kuivakakusta 10 euroa.
Rahaa kuluu ihan hirveästi jos ostaa ruoat valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari-kolmekymppiset suomalaisnaiset haluavat näyttää kamalilta. Shokkiväriä hiuksissa, joista kuultaa tyvestä pitkä tummanvaalea juurikasvu. Nenässä rengas, lävistyksiä, tatuointeja ylävartalo täynnä. Tennarit jalassa, hametta tai mekkoa ei käytetä ellei sitten maihareiden kanssa välillä.
Harvassa maassa käytetään niin järeitä ripsienpidennyksiä tai kynitään itselle vääränväriset hiukset poikamaiseksi takuksi.
Jo naisellinen pukeutuminen ja hillitty parhaiden puoliensa korostaminen voisi toimia. On muutakin kuin meikittömät valjut kasvot tai goottilook.
Eihän toki tiettyä persjalkaisuutta sekään peitä,.mutta tennarit joka paikassa sitä puolestaan korostaa.Ei minusta suomalainen nainen ole ruma, jos ei sitten tosiaan laittaudu näin. Paitsi tennarit ovat oikein hyvät ja mukavat, eikä niitä sovi morkata.
Rakennekynsillä ei pysty tekemään kotitöitä.
Olet lukenut haluamiasi asioita rivien välistä. En edes huomaa kynsiä tai niiden laittoa. Kritisoin vain lainaamani postaajan tavoin kynityn näköisiä hiuksia ym.
Älä yleistä, minulla on pitkät hiukset, ei ole yhtään tatuointia eikä lävistystä eikä tule. Korvikset on. Vaatteita ostan aika usein, mutta en kalliita. Olen toimistotyössä ja käytän töissä omia vaatteita.
Mutta ruotsalaisille onneksi kelpaan. Hae jostain muusta maasta nainen niin saat haluamasi.
Ja olen 170 cm pitkä eli liian pitkä suomalaisille miehille.
Teen mitä tahansa ruokaa kotona ja ruotsalaisista miehistä se on hyvä.
Lisään vielä, että en polta tupakkaa.
Lisään vielä että pravuurini ovat karjalanpaisti ja karjalan piirakat.
Muuten aika hyvin, mutta karjalanpiirakoita en tee. Karjalanpaistia teen kyllä, mutta en tiedä onko se bravuuri. Lisäksi teen esim. tortilloita, pizzaa, lasagnea, kanaa ja riisiä, uunilohta ja perunoita, kalakeittoa, siskonmakkarasoppaa, jauhelihakeittoa, tacoja, paistia, itsetehtyjä lihapullia ja perunamuusia jne. lämpimiä ruokia, tietysti paistan vohveleita, teen rahkaa, leivon täytekakun, pullaa, piirakoita, sämpylöitä jne. mitä nyt varmaan kaikki naiset osaa. Miksi ostaa keittoannos ravintolasta kun kotona tekee samalla hinnalla 6 annosta.
Kysyisin että mitä te ihmisette sitten syötte? Kai te nyt ruokaa kotona teette? Ei joka päivä voi syödä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt voisi jo lopettaa sen tyhmän jauhamisen siitä että suomalaiset naiset ovat muka persjalkaisia. Tai muihin maailman naisiin verrattuna rumempia. Kun ne nyt eivät kertakaikkiaan vaan ole. Kansainvälisessä suurkaupungissa vuosikymmeniä asuneena olen nähnyt populaa varmasti joka maasta ja kansallisuudesta joten vertailupohjaa on. Aasialaiset naiset niitä persjalkaisia ovat, heillä on tyypillisesti suhteellisen pitkä selkä ja lyhyet tukevat jalat. Ne miehet jotka hehkuttaa pitkäsäärisistä ja hoikista thainaisista ovat nähneet lähinnä niitä kalliimman luokan baarityttöjä jotka valikoituu hommiinsa koska ovat ulkonäöltään poikkeuksellisia.
Suomalaiset - niin miehet kuin naisetkin - ovat keskimäärin aika miellyttävän näköisiä. Habitukseen voisi panostaa enemmän molemmat sukupuolet, mutta emme me kansana mitään erityisen rumaa sakkia ole.
Miksi aasialaisia pitää morkata?
Kyllä se vaan niin on että suominaiset eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkasia mutta ei siinä mitään. Vaimon voi tavata myös rajojen ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialaisia pitää morkata?
No miksi suomalaisia sitten?
En oikeastaan edes morkkaa aasialaisia, mainitsen vaan faktan. Heillä on todella monella pitkä selkä ja lyhyet jalat. Eli ovat persjalkaisia. Ei se välttämättä tarkoita etteivät olisi silti silmää miellyttäviä. On vaan sellainen ominaisuus joka on todella yleinen. Mainitsen sen koska niin monella suomalaisella - ilmeisesti monella tosi vähän maailmaa nähneellä miehellä nimenomaan - on joku ihmeen kuvitelma suomalaisnaisista oikein erityisen persjalkaisina. Jotkut naisetkin kuvittelevat mukamas olevansa sellaisia. Maailman mittapuulla Suomessa ei kuitenkaan persjalkaisia naisia ole kovin paljoa, joten tuon kivikautisen jankutuksen voisi nyt jo lopettaa. Suomalaiset ovat pääsääntöisesti sopusuhtaisia ja kokolailla viehättäviä, niin miehet kuin naisetkin.
Eivät suomalaiset naiset ole rumia. Me vain panostamme ulkonäköön vähemmän kuin monessa muussa kulttuurissa.
Arkisin meikkan hillitysti, skippaan hiusten laittamisen ja pukeudun retkeilyvaatteisiin. Näytän arkiselta ja keskityn käytännöllisyyteen. Ei minulla ole mitään tarvetta nostaa itseäni esille. Olisihan se nyt lähinnä vitsi, jos veivaisin korkokengät jalassa maastopyörällä töihin tai pukeutuisin työpaikalleni (jossa ei ole pukukoodia) kotelomekkoon.
Mutta, osaan tehdä myös hokkus pokkus -tempun. Alle kahdessa tunnissa voin taikoa itsestäni kaunottaren.
Toki sporttinen kroppa, pitkät sääret, suuret silmät ja sievät kasvonpiirteet ovat hyvä pohja maalailla, mutta ihan jokaisella suomalaisella naisella on omat viehättävät piirteensä. Voisimme olla tyrmääviä, mutta meille riittää, että olemme arkisia. Meidän ei tarvitse myydä itseämme ulkonäöllä. Emme tarvitse hyväksyntää muilta kuin omalta kumppaniltamme. Miksi minun pitäisi olla "parhaimmillani" arkisin? Miksi minun pitäisi viehättää miehiä? Miksi tuhlaisin aikaa laittautumiseen arkisin? Olen ihan ok 10 minuutin lauttautumisenkin jälkeen. Keneltä se on pois, että kuljen töissä verkkareissa ja jättimäisissä neuleissa? Miksi kenenkään tarvitsee nähdä kroppaani? Ei minun ammatissani tarvitse olla edustava, joten miksi olisin? Rakastan kumppaniani, joten miksi minun pitäisi näyttää muiden miesten mielestä tyrmäävältä kaupan kassajonossa?
Tämä on aivan käsittämätön ketju 20 sivua ja melkein 400 viestiä jossa jauhetaan suomalaisten naisten rumuudesta tai yritetään selittää mikseivät he ole rumia. En voisi kuvitellakaan että joku muu kansa halveksisi ja pilkkasi omiaan tällä tavalla.
Asun itse ulkomailla enkä juurikaan tunnista kuvailemaanne naistyyyppiä. En tiedä onko asiat sitten muuttuneet totaalisesti tämän vuoden aikana kun en ole itse päässyt Suomeen.
Omassa kaveripiirissäni suurin osa naisista on varsin viehättäviä, normaalipainoisia oletettavasti (en siis tiedä paljonko kukin painaa eikä kiinnosta) kenelläkään ei ole kananpersetukkaa, kukaan ei ole huomattavan persjalkainen, suurin osa on kiinnostunut muodista ja kauneudesta.
Ja mitä noihin suomalaisiin miehiin tulee niin on aniharvinaista että suomalainen mies asuu ulkomailla paikallisen puolison kanssa, tai asuu Suomessa tasa-arvoisessa parisuhteessa ulkomaalaisen puolisonsa kanssa, mitä se sitten kertoo? Että suomalainen mies kuitenkin mieluiten ottaa sen ruman ja pahaluonteisen suomalaisen naisen jatkaakseen rumaa geeniperimää, ilmeisesti ihan vaan isänmaan puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että suominaiset eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkasia mutta ei siinä mitään. Vaimon voi tavata myös rajojen ulkopuolelta.
Onneksi miehenkin voi, saadaan paremmat geenit tuleville sukupolville. Kaikki voittavat
Vierailija kirjoitti:
Eivät suomalaiset naiset ole rumia. Me vain panostamme ulkonäköön vähemmän kuin monessa muussa kulttuurissa.
Arkisin meikkan hillitysti, skippaan hiusten laittamisen ja pukeudun retkeilyvaatteisiin. Näytän arkiselta ja keskityn käytännöllisyyteen. Ei minulla ole mitään tarvetta nostaa itseäni esille. Olisihan se nyt lähinnä vitsi, jos veivaisin korkokengät jalassa maastopyörällä töihin tai pukeutuisin työpaikalleni (jossa ei ole pukukoodia) kotelomekkoon.
Mutta, osaan tehdä myös hokkus pokkus -tempun. Alle kahdessa tunnissa voin taikoa itsestäni kaunottaren.
Toki sporttinen kroppa, pitkät sääret, suuret silmät ja sievät kasvonpiirteet ovat hyvä pohja maalailla, mutta ihan jokaisella suomalaisella naisella on omat viehättävät piirteensä. Voisimme olla tyrmääviä, mutta meille riittää, että olemme arkisia. Meidän ei tarvitse myydä itseämme ulkonäöllä. Emme tarvitse hyväksyntää muilta kuin omalta kumppaniltamme. Miksi minun pitäisi olla "parhaimmillani" arkisin? Miksi minun pitäisi viehättää miehiä? Miksi tuhlaisin aikaa laittautumiseen arkisin? Olen ihan ok 10 minuutin lauttautumisenkin jälkeen. Keneltä se on pois, että kuljen töissä verkkareissa ja jättimäisissä neuleissa? Miksi kenenkään tarvitsee nähdä kroppaani? Ei minun ammatissani tarvitse olla edustava, joten miksi olisin? Rakastan kumppaniani, joten miksi minun pitäisi näyttää muiden miesten mielestä tyrmäävältä kaupan kassajonossa?
No aamen!
Itse olen kyllä hyvinkin naisellinen ja satsaan paljon aikaa ja rahaa ulkonäkööni, mutta musta on ihana että se on oma valinta, minun ei tarvitse tehdä sitä löytääkseni ja pitääkseni elättäjän. Voin tehdä sen siksi että minusta on hauska meikata ja pukea korkkarit ja tyköistuva jakkupuku, jatkumoa lapsuuden prinsessaleikkeihin. Olen oman elämäni Barbie.
Nykyään nuoret naiset kiinnittävät enemmän huomiota pukeutumiseen ja ulkonäköön Suomessakin, kiitos somen. Suomen tyylikkäimmät naiset löytyvät Helsingin keskustasta muutaman neliökilometrin alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisena voin sanoa, että me olemme paljon rumempia.
Itseäni ulkomaalaisena jopa välillä itkettää rumuuteni verrattuna suomalaisiin 😭
Visuaalinen terkkailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. [/quote kirjoitti:
Liian moni suomi-mies on läski kaljamaha, risuparta kalju, puhumaton tuppisuu, lökäperse pieruverkkarrissa. Niin, että kumpikohan sukupuoli se onkaan kauniimpi??
Naisten osalta kaikkialla maailmassa ihmisiä kiinnostaa nimenomaan naisen kauneus. Kauneus on nimenomaan naisen keskeisin ominaisuus vaikka sitä harvoin ääneen sanotaan ja vaikka realiteetti on se, että monetkaan naiset eivät valitettavasti ole kauniita ja suomalaiset naiset ovat pääsääntöisesti rumia. Miesten osalta kauneus ei ole merkittävä ominasisuus eikä edes komeus vaan miehen muut ominaisuudet (maskuliinisuus, asenne jne...) On itsestään selvyys, että koska suomalaisest naisest ovat Pohjolan rumimpia, niin samoja geenejä kantavat myös suomalaiset miehet. Mutta miehen osalta ulkonäkö ei ole sellainen elämän ja kuoleman kysymys kuin naisella. Miehessä tärkeintä on persoonallisuus eikä rumuudesta ole haittaa, mutta rumaa naista ei persoonallisuus tai mikään muukaan muuksi muuta.
Tämä todistaa ennenkaikkea naisen sisäisestä rumuudesta. Kuinka näin mätä ihminen voisi olla ulkoakaan kaunis?
Hei miehet, jos se suominaisenne luonne on niin hirveä niin olisiko peiliin katsomisen paikka? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Mitähän sille persjalkaisuudelle voisi tehdä, se kun on aika pitkälti geenien sanelemaa? Kyllähän isolla osalla teistäkin se hiusraja alkaa karata päälle kolmikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää kolombiaan tai venezuelaan.. tai selatkaa tinderissä kyseisiä maita. Sitten ymmärrätte.
Ja ei yleisesti nyt aasialaisia niin kauniina pidetä. Aasiassakin on paikkoja joissa on kauniita ja vähemmän kauniita. Eli ei se rotu sinänsä mitään takaa.
Toki joku pekka 54v, lihava rillipää, varmaan ylistääkin thaimaalaisten kauneutta maasta taivaaseen. Miksiköhän. Samasta syystä miksi jotkut lihavat suomalaiset naiset hokevat once you go bläck...
... we won't take you back. :D
Ja toki teen jouluruoat itse, kuka syö jotakin kaupan valmislaatikoita. Itse tehdyt on parempia.