Kun seksistä miehen kanssa ei tule mitään
Mitäs nyt sitten? Takana on kuusi yhteistä vuotta ja kaksi lasta. Ennen olen ollut erittäin seksuaalinen ihminen, ja seksissä varma itsestäni ja viehättävyydestäni. Tuntuu pahalta verrata, mutta kahdessa aikaisemmassa vähänkään pidemmässä suhteessa seksiä riitti ja miehillä seisoi helposti ja he olivat innostuneita minusta.
Nyt on toisin sitten. Meillä on aviomiehen kanssa seksiä pari kertaa kuussa. Muina kertoina, jos teen aloitteen, miestä ei huvita tai hänelle ei ala seistä ollenkaan, ja sitten on kerta tai kaksi sellaisia, että kaikki alkaa hyvin mutta jos teen aloitteen asennon vaihdon suhteen tai teen jotain väärin, miehellä lerpahtaa ja se on sitten siinä.
Olen jo menettänyt itsetuntoni tämän asian suhteen. En usko että kukaan enää voi haluta minua. Tunnen itseni rumaksi, sain raskauksista arpia ympäri kehoa ja rinnat on entiset. Painoakin on vähän enemmän kuin ennen. Mies ei syty minusta ja se satuttaa. Ja kliseistä on, että hän on ihan oikeasti muuten hyvä kumppani ja todella hyvä isä.
Mitä minä teen? Olen yrittänyt sanoa, että mies hakisi apua ja hän sanoo jotain tehneensäkin, mutta ei kerro mistä on hakenut apua eikä puhu asiasta muutenkaan.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:47"]Minä olen jaksanut ihan hyvin yli 30 vuotta ja jaksanen hautaan saakka. :) Kädet ovat kunnossa, ja ne saavat riittää.[/quote]
Ilottomalta kuulostaa. Etkö kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä?
[/quote]
En ole se, ketä lainasit, mutta vastaan silti.
Läheisyyttä voi olla myös ilman seksiä. Ei kaikki kaipaa seksiä laisinkaan. Aseksuaalisuus on ihan oikea asia.
Toki sitä joskus kaipaa, mutta satun olemaan sellainen ihminen, etten kiinnosta ketään siinä mielessä. Ystäviä on ja niin edelleen, mutta ikinä ei ole ollut tilannetta, joka olisi voinut johtaa seksiin tai jossa olisi ollut jotain siihen viittaavaa. Niinpä käden taidot ja mielikuvitus hoitavat tämän puolen.
No kokeile välillä naisen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:47"]Minä olen jaksanut ihan hyvin yli 30 vuotta ja jaksanen hautaan saakka. :) Kädet ovat kunnossa, ja ne saavat riittää.[/quote]
[/quote] Voihan sitä silti läheisyyttä saada. Naisethan monesti nimen omaan usein toivoo läheistyyttä ilman että se johtiasi seksiin. Itse olen muuten tyytyväinen suhteeseemme, paitsi että seksiä on ihan liian vähän ja minä olen 95%:sti antava osapuoli. Vaimo on sanonut että hän ei halua seksiä kovin usein, mutta antaa kyllä pyydettäessä, mutta toivoo etten pahastu jos hän ei ole kovin aktiivinen. Hyvä käteenveto voittaa huonon passiivisen seksin ja olen oppinut elämään asian kanssa. Katsotaan nyt missä vaiheessa vaimo kyllästyy tällaiseen mieheen "jota ei kiinnosta". Erektiovaikeuksia minulla ei ole, olen joutunut keskeyttämään yhdynnän varmaan kahdesti elinaikanani ja aktiivista seksielämää on takana 25 vuotta.
t. toinen harvakseltaan saava
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 13:26"]
Kiitos taas, ihan oikeasti kiitos.
Tuli sellainen olo, että nyt täytyy otta takapakkia ja keskittyä muihin juttuihin. Siis minun, eikä mitenkään marttyyri-asenteella, vaan että yritän rentoutua. Tämä vaivaa minua liikaa, että pystyisin vain olemaan rento.
Sain paljon ajateltavaa tästä.
Ap
[/quote]Kyllä sinun tosiaan täytyy ensin olla sinut itsesi kanssa ja keskittyä sen jälkeen mieheen. Tuskin se mies nyt ihan niin huono on mitä annat ymmärtää, vai miksi helvetissä olet ryhtynyt perheeseen juuri hänen kanssaan?