Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun seksistä miehen kanssa ei tule mitään

Vierailija
04.11.2013 |

Mitäs nyt sitten? Takana on kuusi yhteistä vuotta ja kaksi lasta. Ennen olen ollut erittäin seksuaalinen ihminen, ja seksissä varma itsestäni ja viehättävyydestäni. Tuntuu pahalta verrata, mutta kahdessa aikaisemmassa vähänkään pidemmässä suhteessa seksiä riitti ja miehillä seisoi helposti ja he olivat innostuneita minusta.

Nyt on toisin sitten. Meillä on aviomiehen kanssa seksiä pari kertaa kuussa. Muina kertoina, jos teen aloitteen, miestä ei huvita tai hänelle ei ala seistä ollenkaan, ja sitten on kerta tai kaksi sellaisia, että kaikki alkaa hyvin mutta jos teen aloitteen asennon vaihdon suhteen tai teen jotain väärin, miehellä lerpahtaa ja se on sitten siinä.

Olen jo menettänyt itsetuntoni tämän asian suhteen. En usko että kukaan enää voi haluta minua. Tunnen itseni rumaksi, sain raskauksista arpia ympäri kehoa ja rinnat on entiset. Painoakin on vähän enemmän kuin ennen. Mies ei syty minusta ja se satuttaa. Ja kliseistä on, että hän on ihan oikeasti muuten hyvä kumppani ja todella hyvä isä. 

Mitä minä teen? Olen yrittänyt sanoa, että mies hakisi apua ja hän sanoo jotain tehneensäkin, mutta ei kerro mistä on hakenut apua eikä puhu asiasta muutenkaan. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yksilöitä. Lerpahtaa voi vaikka kaksikymppisellä. Mutta eiköhän se noin keskimäärin ole jotain kolmestakympistä ylöspäin, kenellä useammin, kenellä harvemmin.

Vierailija
22/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä alentunut testosteronin taso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä jutuista tulee helposti kauheita noidankehiä. Suorituskeskeisyys on takuuvarma juttu, joka heikentää potenssia. Mulla on ihan yllättäen ollut vaikeuksia stondiksen kanssa, kun olen ollut nakuna uuden naisen kanssa. Jännittää ja pieni suorituskeskeinen meininki ei ole kaikkein kiihottavin asia.

Tähän on kuitenkin helppo lääke olemassa: ensinnäkin puhuminen auttaa. Mä voin sanoa sille ihanalle naiselle, että mä olen vähän jännittynyt ja tää kaikki johtuu siitä. Vielä tärkeämpää on kuitenkin se, että paneskeluun on niin paljon aikaa, että toisesta ja läheisyydestä voi nauttia kiireettä. Nakuilulle pitää antaa aikaa ja tehdä kaikkea muutakin kuin sitä perustylsää panoliikettä. 

Ihminen ei ole kone. Kaikki naiset eivät kostu tai laukea vartissa (eivät tosiaan) ja kaikilla miehillä ei seiso koko ajan kivikovana. Älä ap ajattele että homma johtuu siitä ettet ole viehättävä, kun ongelma on ihan ilmiselvästi jossain muualla. Teillä ei ole rennoin meininki sängyssä, ja miehesi yrittää suorittaa panemista kauheassa paineessa. Totta kai hän aistii, sinun jännityksesi mikä vaan pahentaa asiaa - kuten sekin että syytät lerppuilusta itseäsi.

Olkaa nakuna joskus sängyssä ilman mitään painetta yhdyntään. Kerro vitsejä miehellesi. Naurakaa mieluummin sängyssä sen sijaan että touhuisitte rypyt otsalla.

Vierailija
24/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ja pyrkinyt siihen, ettei seksi olisi ryppyostaista suorittamista. Mutta sekään ei auta. Jos on miehen mielestä hyvä hetki ja alamme rakastella, niin jos teen seksin aikana aloitteen vaikka asennonvaihdosta, miehellä lerpahtaa. Ihan kuin koko seksin olemassaolo aiheuttaisi sen suorituspaineen. Mutta joo.

Yritän keskittyä omaan elämääni ja unohtaa seksin. En nimittäin usko, että kukaan muukaan enää sitä minun kanssani haluaa harrastaa, paitsi kännissä ja silmät kiinni - johon luultavasti tulen joskus päätymään.

ap

Vierailija
25/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi käydä jo kolmekymppiselle miehelle, esim. itselläni oli tuollainen kausi juuri sen ikäisenä.

Se on lähinnä miehen korvien välistä kiinni, samoin kuin sinä mietit jotain arpiasi, niin hän miettii, että lerpahtaako ja oliko tämä seksielämä nyt sitten tässä - ja mitä enemmän hän miettii, niin sitä varmemmin se lerpahtaa taas.

Sun pitäisi ennemminkin kehua sitä miehesi kullia ja ottaa sen kanssa ihan rauhallisesti ja hellästi. Ei kovakouraista ja nopeaa käsittelyä.

Ja jos kerran asennonvaihto aiheuttaa lerpahtamisen, niin huomaa - silloinhan vika ei ole sinussa, vaan asennossa. Jos saan arvata, niin esim. lähetyssaarnaaja onnistuu ihan hyvin lerpahtamatta. Sitten jos miehen pitää vaihtaa asentoa, se saattaa olla fyysisesti hankalampi, jolloin veri pakenee jonnekin muualle, eikä sitä auta toki yhtään, jos se on lerpahtanut aiemminkin siinä asennonvaihdossa - mies jännittää sitä, jolloin se jännittämisen takia lerpahtaa taas.

Yksikin paketti jotain erektiolääkettä voisi auttaa - ainakin itselläni kävi niin. Pelkäsin, että vehkeissä on jotain peruuttamattomasti pilalla, mutta kun sai onnistuneita yhdyntöjä alle sen lääkkeen voimalla, niin käsitin että ongelma onkin vain omassa päässäni, eikä mikään elimellinen vika.

Silloin kaikki muuttui ja nyt taas vehkeet pelaa!

Yleiskunto pitäisi tietysti olla hyvä, välttää sitä röökinpolttoa ja naisen olla huolestumatta tai ei ainakaan kuvitella, että asialla on jotain tekemistä sinun arpiesi kanssa. Välttäkää ainakin jonkin aikaa niitä asennonvaihtoja, jolloin mieskin saa onnistuneita yhdyntöjä, eikä vain aina lerpahtamisia.

Tai kokeilkaa riittävän kireää penisrengasta! Sekin voisi auttaa.

Vierailija
26/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei polta, eikä juokaan oikeastaan kuin saunaoluen joskus tai lasin viiniä ruoalla joskus. Käy lenkilläkin, välillä. 

Alan kuulostaa varmaan jo säälittävältä, mutta kun viimeksi otin mieheltä suihin ja yritin olla hellä ja huomaavainen, niin homma jäi kesken, koska mies ei lauennut. Siis hänellä seisoi, mutta hän ei saanut ja lopetti homman siihen. 

Nyt kun olen nämä kirjoittanut tänne, ja kyynelsilmin vieläpä ja häveten, niin tulee turhautumisen tunne. Että ei sitten, olen yrittänyt eikä tästä tule mitään. Edelleenkän en kyllä tiedä, mitä seuraavaksi? Elän puutteessa?

ap

Vierailija
27/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 10:53"]

Missä iässä se lerpahtelu alkaa olla normaalia? Mies on vasta 31v.

ap

[/quote]

Ehkäpä miestä vaivaa tuo lerpahtaminen enemmänkin ja sen takia ongelma vain pahentunut?

Vierailija
28/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä taitaa olla kummallakin ongelmia.

Sinun ongelmasi on se että et tunne itseäsi viehättäväksi raskausarpinesi ja normaalien ikääntymisen merkkien vuoksi. Melkoisella varmuudella ne eivät kuitenkaan häiritse lainkaan miestäsi, mutta oma epävarmuutesi voi viedä halut miehestäkin.

Miehellä taas voi olla jopa joku sairaus jos lerpsahtaa kesken aktin. Tai sitten hän on oppinut vähän seksin aikana hoitaamaan tarpeensa itse omin avoin ja kun se yllättävä kaksi kertaa kuussa osuu kohdalle, niin ei ole riittävästi potkua.

Toisiaan syyttelemällä tilanne ei varmasti parane.

Vierailija
29/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle potenssilääkettä? Varmaan tullut jo hirveitä suoriutumispaineita miehelle ja lerpahtaa jo pelkästään siitä että jännittää akteja? Ja jos joku mies tulee urputtamaan että on niin miehisyyttä kolahduttavaa hakea niitä potenssilääkkeitä niin voi voi. Naiset juoksevat jatkuvasti gynellä ja kayttävät vaikka mitä hormoonivalmisteita.

Vierailija
30/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotko jotenkin esiin , että koet olevasi epähaluttava ja epänaisellinen? Ethän vain syyllistä miestä: "En tunne itseäni naiselliseksi, sinä et enää halua minua"?

Vierailija
31/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei se laukeaminen ole Maailman Tärkein Asia. En mäkään lauennut viimeksi, kun multa otettiin suihin. Sun pitää palata perusjuttuihin, siihen miten kivalta kosketus tuntuu. Kaikki tykkää siitä, että hiplataan niskaa, kaikista tuntuu hyvältä, kun nännejä imetään. Tuntuu kivalta, kun hiplataan housujen päältä haaroista. 

Jos kaiken erogeenisten alueiden koskettelun maali on Yhdyntä ja Laukeaminen, seksistä tulee munakellon tikityksen sanelemaa suorittamista. Vielä kun teillä on homma tällä hetkellä heikoilla ja haluat vaihtaa asentoa ja toivot että stondis kestäisi sen, ei tossa hommassa ole mitään rentoa tai kivaa. Te olette molemmat hermostuneita ja suorituskeskeisiä. 

Jos suihinottamisen aikana koko ajan odottaa laukeamista, on niin tietoinen itsestään, ettei koskaan tule. Vähän niin kuin gynellä on niin tietoinen toimenpiteistä ja itsestään, ettei laukeamista kerta kaikkiaan voi tapahtua, vaikka joku siellä alakerrassa sormillaan touhuaakin. 

Ota mieheltäsi vähän aikaa suihin ja lopeta koko homma siinä vaiheessa, kun se alkaa tuntuu kivalta. Kun panette seuraavan kerran, älä anna sen tulla kokonaan sun sisään. Älkää ottako alusvaatteita pois kun seuraavan kerran on seksi mielessä. 

Jätä jotain hampaankoloon, se on kiihottavaa. Ja ennen kaikkea se on itsetarkoituksellista. Koskettaminen ja läheisyys ovat yhtä tärkeitä asioita. Kun toisen koskettamiseen oppii luottamaan, kun voi ottaa kosketuksen vastaan niin että se tuntuu hyvältä eikä sisällä _mitään_ vaatimusta, oppii rentoutumaan toisen seurassa.

Kun tällainen luottamus on syntynyt, voi olla nakuna toisen kanssa ja nauttia hänen vartalostaan ilman mitään ihmeellistä painostavaa ogasminodotusta. Sen jälkeen seksi alkaa toimia ilman että koko ajan tarvitsee miettiä omia puutteitaan ja toisen tyydyttämistä.

Vierailija
32/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 09:22"]

Juuri tuo lerpahtamisen pelko.... en muista, koska olisin tuntenut miestä kohtaan mitään himoa edes. Kostun kyllä ja vähän tuntuu siltä, että olisi kiva saada orgasmi, mutta ei. Koko ajan odotan, että koska tämä loppuu. Ja aina kun lerpahtaa, tunnen jonkun piston sisimmissäni että vika on minussa, vika on minussa, minä olen huono, minä en kiihota...

[/quote]Onko se siis miehen ongelma että sinä et kiihotu? Kyllä se mies vaistoaa sen että sinua ei touhu voisi vähempää kiinnostaa ja siinä voi helposti lerpahtaa.

Vierailija
33/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, tekstisi kuvastanevat aika hyvin ongelman ydintä.. Sinä et itse pidä itseäsi haluttavana, joten se varmasti heijastuu myös käytökseesi, eleisiisi ja sänky käyttäytymiseen. Ehkä miehelle on vain kasaantunut suuret paineet seksin suorittamisesta ja sinun itsetunnon kannattelemisesta...?

Vierailija
34/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 09:22"]

Juuri tuo lerpahtamisen pelko.... en muista, koska olisin tuntenut miestä kohtaan mitään himoa edes. Kostun kyllä ja vähän tuntuu siltä, että olisi kiva saada orgasmi, mutta ei. Koko ajan odotan, että koska tämä loppuu. Ja aina kun lerpahtaa, tunnen jonkun piston sisimmissäni että vika on minussa, vika on minussa, minä olen huono, minä en kiihota...

[/quote]Onko se siis miehen ongelma että sinä et kiihotu? Kyllä se mies vaistoaa sen että sinua ei touhu voisi vähempää kiinnostaa ja siinä voi helposti lerpahtaa.

[/quote]

Minä olen kiihottonut, ja minua homma kyllä kiinnostaa joka kerta. 

ap

Vierailija
35/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 11:55"]

Mieheni ei polta, eikä juokaan oikeastaan kuin saunaoluen joskus tai lasin viiniä ruoalla joskus. Käy lenkilläkin, välillä. 

Alan kuulostaa varmaan jo säälittävältä, mutta kun viimeksi otin mieheltä suihin ja yritin olla hellä ja huomaavainen, niin homma jäi kesken, koska mies ei lauennut. Siis hänellä seisoi, mutta hän ei saanut ja lopetti homman siihen. 

Nyt kun olen nämä kirjoittanut tänne, ja kyynelsilmin vieläpä ja häveten, niin tulee turhautumisen tunne. Että ei sitten, olen yrittänyt eikä tästä tule mitään. Edelleenkän en kyllä tiedä, mitä seuraavaksi? Elän puutteessa?

ap

[/quote]

Meillä on vähän samankaltainen tilanne erektio-ongelmien suhteen, mutta ei oteta siitä stressiä. Seksiä on muutakin kuin yhdyntä, eikä aina tarvitse laueta. Ei edes miehen. Jostain syystä siitä puhutaan useinkin, että seksi voi olla naiselle nautinnollista myös ilman orgasmia, mutta heti jos mies ei saa siemensyöksyö (joka muuten ei ole aina sama asia kuin orgasmi), seksi on ollut muka jotenkin puutteellista ja naiset ottaa siitä itseensä.

Jutelkaa asioista rauhallisesti. Hankkikaa lääkäriltä apua, jos se tuntuu tarpeelliselta. Etsikää uusia tapoja harrastaa seksiä, jos yhdyntä ei onnistu. Orgasmi(-ttomuus) ei ole maailmanloppu ja automaattisesti tarkoita sitä, että sinä et ole haluttava tai että seksi on ollut huonoa.

Vierailija
36/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:12"]

Äh, ei se laukeaminen ole Maailman Tärkein Asia. En mäkään lauennut viimeksi, kun multa otettiin suihin. Sun pitää palata perusjuttuihin, siihen miten kivalta kosketus tuntuu. Kaikki tykkää siitä, että hiplataan niskaa, kaikista tuntuu hyvältä, kun nännejä imetään. Tuntuu kivalta, kun hiplataan housujen päältä haaroista. 

Jos kaiken erogeenisten alueiden koskettelun maali on Yhdyntä ja Laukeaminen, seksistä tulee munakellon tikityksen sanelemaa suorittamista. Vielä kun teillä on homma tällä hetkellä heikoilla ja haluat vaihtaa asentoa ja toivot että stondis kestäisi sen, ei tossa hommassa ole mitään rentoa tai kivaa. Te olette molemmat hermostuneita ja suorituskeskeisiä. 

Jos suihinottamisen aikana koko ajan odottaa laukeamista, on niin tietoinen itsestään, ettei koskaan tule. Vähän niin kuin gynellä on niin tietoinen toimenpiteistä ja itsestään, ettei laukeamista kerta kaikkiaan voi tapahtua, vaikka joku siellä alakerrassa sormillaan touhuaakin. 

Ota mieheltäsi vähän aikaa suihin ja lopeta koko homma siinä vaiheessa, kun se alkaa tuntuu kivalta. Kun panette seuraavan kerran, älä anna sen tulla kokonaan sun sisään. Älkää ottako alusvaatteita pois kun seuraavan kerran on seksi mielessä. 

Jätä jotain hampaankoloon, se on kiihottavaa. Ja ennen kaikkea se on itsetarkoituksellista. Koskettaminen ja läheisyys ovat yhtä tärkeitä asioita. Kun toisen koskettamiseen oppii luottamaan, kun voi ottaa kosketuksen vastaan niin että se tuntuu hyvältä eikä sisällä _mitään_ vaatimusta, oppii rentoutumaan toisen seurassa.

Kun tällainen luottamus on syntynyt, voi olla nakuna toisen kanssa ja nauttia hänen vartalostaan ilman mitään ihmeellistä painostavaa ogasminodotusta. Sen jälkeen seksi alkaa toimia ilman että koko ajan tarvitsee miettiä omia puutteitaan ja toisen tyydyttämistä.

[/quote]

Kiitos sinulle kun jaksat vastata juurta jaksaen ja kiihkottomasti (heh). Minulla on todella paha mieli tämän asian suhteen, ja kun olen vuosia yrittänyt niin olen itsekin ihan lukossa. Tuntuu pahalta ajatella, että loppujen lopuksi syy ON minussa (minun vaativuus) ja että lukot voin aukaista vain minä.

Kerrot, mitä minun pitäisi tehdä miehelle, mutta et kysy, tekeekö mies minulle mitään? Minun miestäni ei kiinnosta niskan hyväily eikä asian jättäminen puolitiehenkään. Voin tänään olla oma itseni, hyväillä hänen niskaansa ja vaikka ottaa suihin ja jättää asian siihen. Kokemus on osoittanut, että seuraavaan kahteen viikkoon ei silti tapahdu miehen puolelta mitään. Hän ei koske minua, eikä vihjaile seksistä koskaan mitään.

Ap

Vierailija
37/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:19"]

ap

[/quote]

Meillä on vähän samankaltainen tilanne erektio-ongelmien suhteen, mutta ei oteta siitä stressiä. Seksiä on muutakin kuin yhdyntä, eikä aina tarvitse laueta. Ei edes miehen. Jostain syystä siitä puhutaan useinkin, että seksi voi olla naiselle nautinnollista myös ilman orgasmia, mutta heti jos mies ei saa siemensyöksyö (joka muuten ei ole aina sama asia kuin orgasmi), seksi on ollut muka jotenkin puutteellista ja naiset ottaa siitä itseensä.

Jutelkaa asioista rauhallisesti. Hankkikaa lääkäriltä apua, jos se tuntuu tarpeelliselta. Etsikää uusia tapoja harrastaa seksiä, jos yhdyntä ei onnistu. Orgasmi(-ttomuus) ei ole maailmanloppu ja automaattisesti tarkoita sitä, että sinä et ole haluttava tai että seksi on ollut huonoa.

[/quote]

Minun mieheni ei lähde uusiin tapoihin mukaan. Enkä enää edes tiedä, mikä se uusi tapa voisi olla. Hänellä ei selvästi ole rentoa ja mukavaa minun kanssani. 

ap

Vierailija
38/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 09:24"]

En keksi miten olisin sarkastinen tyylikkäästi, joten en edes yritä.

Voi nyyh jos itsetunto on kiinni miehestä. Kummalla se ongelma on?

Neuvoa en sen sijaan osaa. Kokeile vierasta niin tiiät onko se ongelma oikeasti ne läskit ja raskausarvet vai kenties joku ihan muu.

[/quote]Eihän se vierasta kokeilemalla selviä, sillä vieraan kanssa voi tehdä asioita jakoa mittimättä, sillä ei ole mitään paineita tulevasta. Vaikka vika olis ap:ssa, niin vieraan kanssa homma voi sujua, ongelmat tulisi vasta parin vuoden jälkeen kun homma on mennyt vakavaksi.

Vierailija
39/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:19"]

ap

[/quote]

[/quote]

Minun mieheni ei lähde uusiin tapoihin mukaan. Enkä enää edes tiedä, mikä se uusi tapa voisi olla. Hänellä ei selvästi ole rentoa ja mukavaa minun kanssani. 

ap

[/quote]

Siinä tapauksessa tosi ikävä tilanne teillä. :( Kyllä tällaisista asioista pitäisi voida jutella parisuhteessa ja mun mielestä kummankin pitäisi yrittää. Eri asia on, jos kumpikaan ei kaipaa seksiä, mutta sinä selvästi kaipaat. Yritä vielä jutella asiasta rauhallisesti sellaisessa yhteydessä, kun seksi ei ole tilanteessa lainkaan läsnä. Kysy olisiko jotain, mitä miehesi kenties tahtoisi kokeilla mutta ei ole uskaltanut ottaa puheeksi. Ja riippumatta siitä mitä vastaukseksi tulee, älä tyrmää sitä millään tavalla, vaan ole kannustava. Joskus tällaiset asiat lähtee ratkeamaan hyvin pienten juttujen kautta.

En osaa antaa tämän enempää neuvoja. Mitään konkreettisia vinkkejä seksileikkeihin et varmastikaan tarvitse, jos mies ei ole kiinnostunut seksistä alkuunkaan. Toivottavasti tilanteenne ratkeaa!

Vierailija
40/66 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:22"]

Kiitos sinulle kun jaksat vastata juurta jaksaen ja kiihkottomasti (heh). Minulla on todella paha mieli tämän asian suhteen, ja kun olen vuosia yrittänyt niin olen itsekin ihan lukossa. Tuntuu pahalta ajatella, että loppujen lopuksi syy ON minussa (minun vaativuus) ja että lukot voin aukaista vain minä.

Kerrot, mitä minun pitäisi tehdä miehelle, mutta et kysy, tekeekö mies minulle mitään? Minun miestäni ei kiinnosta niskan hyväily eikä asian jättäminen puolitiehenkään. Voin tänään olla oma itseni, hyväillä hänen niskaansa ja vaikka ottaa suihin ja jättää asian siihen. Kokemus on osoittanut, että seuraavaan kahteen viikkoon ei silti tapahdu miehen puolelta mitään. Hän ei koske minua, eikä vihjaile seksistä koskaan mitään.

Ap

[/quote]

Se on kyllä käynyt ilmi, että miehesi ei ole mikään maailman tulisin rakastaja. Jo pelkästään se mielikuvituksettomuus joka hänestä huokuu, on itsessään seksintappaja.

Sä vaikutat mun miehisestä vinkkelistä haluttavalta naiselta jo tekstisi perusteella. Teidän ongelmat johtuvat aika selkeästi puhumattomuudesta. Miehesi on vähän tollo ja sinä et saa sanottua hänelle, että olisi kivaa jos hän joskus kourisi sun tissejä kun katsotte telkkaria ja sanoisi miten himottava nainen sä olet. 

Kun nyt sitten olette olleet pitkään yhdessä, miehesi on onnistunut omalla tolloudellaan loukkaamaan naista sinussa. Ja kun on loukattu, on entistä vaikeampaa kokea olevansa haluttu ja hyväksyä toista. 

Mä kirjoitin miehen näkökulmasta sulle vastauksen, koska kerroit miehesi potenssiongelman vaivaavan sinua. Teidän ongelmat ovat kuitenkin syvemmällä. Sun pitää sanoa miehellesi, että sä haluat olla haluttu. Sun pitää saada sun mies koskemaan sua yli 10 kertaa päivässä. Sun pitää saada sun mies kiihottamaan sua joka päivä ainakin vähäsen. Sun miehen pitää pystyä tekemään susta nainen. 

Se, että sä olet aloitteellinen ja älykäs ja ehkä vähän auktoriteetti teidän suhteessa vaikeuttaa asiaa. Se kuvastuu siitä, että sä vaihdat aina asentoa kun te panette eikä sun mies. Sä panet sun miestä eikä toisinpäin. Se ei osaa ottaa sua ja se varmaan tuntuu siitä pahalta. Sillä ei seiso kunnolla, kun se on jumissa omien viettiensä kanssa. 

Tai mistä minä tiedän, mutta jotenkin näin toi kuvio voi teillä mennä.