Millaisesta musiikista nelikymppisen pitäisi tykätä?
Onks mussa jotain vikaa jos musta samat biisit on edelleenkin hyviä kuin parikymppisenä? Olisiko jo aika vaihtaa iskelmään?
Kommentit (55)
Juha Tapiosta, Pyhimyksestä, kaikesta mitä tulee Radio Novalta. Hyi :)
Tyhmä konformistilammas, kuuntele sitä mistä tykkäät
Olen tykännyt "seisten kusevien räyhäryminästä" teinistä asti ja samalla linjalla jatketaan.
Ei ole olemassa mitään tiettyä musiikkilajia mitå minkäkin ikäisenä pitäisi kuunnella. Sama pätee kaikkiin asioihin elokuviin ym. Eihän sitä multa kysytå. Jokainen kuuntelee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään tiettyä musiikkilajia mitå minkäkin ikäisenä pitäisi kuunnella. Sama pätee kaikkiin asioihin elokuviin ym. Eihän sitä muilta kysytå. Jokainen kuuntelee mitä haluaa.[/quote
Korjasin tuon yhden sanan eli eihän sitä muilta kysytä.
Eiköhän tuon ikäisenä voi uhan rohkeasti tykätä siitä mistä tykkää.
Ihmiset yleensä pitävät nuoruusajan musiikista läpi elämänsä. minä kuuntelen tosin tosi laajasti 50-luvun musiikista aina tämän päivän musiikkiin.
Hevistä. Niin kuin kaikkien muidenkin, iästä riippumatta.
Kyllä minä kummastelisin, jos en voisi tuon ikäisen naisen kanssa lähteä klassisen musiikin konserttiin tai oopperaan. Tuskin kiinnostuisin naisesta
Siitä mistä itse haluaa, koskee kaiken ikäisiä.
Vain sellaista musiikkia, jonka kuuntelu sen ikäisenä on av-raadin hyväksymää ja suosittelemaa.
Lupa ja hyväksyntä täältä on musiikinkuuntelussakin kaiken a&o.
(ettei vaan tulisi etääntyneeksi liikaa niistä oletusarvon mukaan sallituista valinnoista)
Eikö löydy yhtään normaalia vastausta koko foorumilta? :) Kuten vaikkapa mitä muut nuoruusiän ohittaneet kuuntelevat. En missään hakenut av-laisten hyväksyntää, kunhan nyt vaan kiinnosti aihe. Toki klassisestakin musiikista pidän, tykkäsin siitä vaan jo silloin parikymppisenäkin ja sitä välillä kuuntelin myös. Jotenkin vaan tuntuu että ennen aikaan nuoret ja vanhat kuuntelivat jotenkin eri musiikkigenrejä, mutta kai se on sitten muuttunut kun ei täälläkään kukaan tuollaisesta muutoksesta omalla kohdallaan osaa kertoa...
Eihän se ole mikään "pitäisi"-kysymys, jollaisen otsikossa esität. Ei sellaista vastausta voi antaa, että millaisesta musiikista pitäisi pitää.
En ole sitten teinivuosien tykännyt mistään musiikista enkä kuuntele musiikkia eipähän tarvi miettiä kuunteleeko vääränlaista musiikkia. Turhaa taustamölyä
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mikään "pitäisi"-kysymys, jollaisen otsikossa esität. Ei sellaista vastausta voi antaa, että millaisesta musiikista pitäisi pitää.
Mistäs musiikista sinä pidät? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs musiikista sinä pidät? :)
Minä pidän klassisesta ja kantrista, mutta en sen takia, että pitäisi pitää. :) Nuorena pidin kotimaisesta punkista. Koskaan en ole pitänyt vaikka metallimusiikista enkä iskelmästä.
En ole koskaan aikaisemmin fanittanut mitään erityistä bändiä ennen kuin nyt nelikymppisenä löysin kantrin <3
Miksi ihmeessä kukaan välittäisi muiden mielipiteestä näinkin henkilökohtaisessa asiassa kuin musiikin kuunteleminen?