Kysymys naisille.
Kannattaako olla rehellinen ja mainita jo ensimmäisillä tapaamisissa netissä tai livenä negatiivisia puolia itsestään( alhainen itsetunto, laiskuus, pienipili, varallisuus jne) vai olisiko parempi vaan jatkaa hyvin mennyttä deittailua ja pitää hauskaa yhdessä ja antaa naisen huomata viat sitten ajan myötä ja tehdä johtopäätöksensä suuntaan jos toiseen.. Tulee vähän semmoinen huijaritunne että myisi hienon talon vaieten kosteusvaurioista jos ei heti alussa kerro huonoja puoliaan. Sitä eihaluaisi tuottaa pettymystä ihanalle ihmiselle.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ajatellut niin, että seurustelun tarkoitus on nimenomaan näyttää, sovitaanko yhteen. Eihän sitä asiaa ensitapaamisella päätetä. Kaksi ihmistä tapaa, kiinnostuu, kiinnostus syvenee ihastumiseksi, tutustutaan koko ajan entistä paremmin toisiinsa, aloitetaan seksi, ihastuminen joko syvenee entisestään rakastumiseksi tai sitten huomataan, ettei sovitakaan yhteen.
Ihan älytön ajatus, että pitäisi luetella tuollaisia asioita ja sitten toinen osapuoli joko päättää, että nyt aloitetaan kestävä parisuhde tai sitten ei. Se parisuhde syntyy siitä, että tutustutaan, opitaan tuntemaan toinen toisensa ja tunteet kasvavat.
Kyllä mielestäni kaikista asioista pitäisi keskustella jo lähes heti. Jos menet ihastumaan silloin tuppaa järki sumentumaan ja voi alkaa hyväksyä vikoja joita ei järjellä ajateltuna hyväksyisi. Sitten oot loukussa kun välität jo toisesta liikaa.
Ei nyt ihan ensimmäisillä tapaamisilla, mutta sanotaan nyt vaikka ennen kymmenettä kertaa. Toki riippuu minkälaisia tapaamisenne ovat olleet.
Neuvo. Älä tapaile tai deittaile ketään jos et hyväksy huonoja puoliasi. Nuokin piirteet ovat sellaisia joita kukaan nainen ei oikeasti halua kumppaniltaan, mutta saattavat hyväksyä ne jos muut asiat ovat kunnossa. Ne kumminkin painaa mieltäsi ja naistakin. Joten jos yhteen päätyisittekin niin hautaan asti kummallakin ne vaivaisi taustalla kokoajan. Olisitteko oikeesti onnellisia yhdessä?
Pitää laittaa profiiliin jos on pieni pili
Vierailija kirjoitti:
Neuvo. Älä tapaile tai deittaile ketään jos et hyväksy huonoja puoliasi. Nuokin piirteet ovat sellaisia joita kukaan nainen ei oikeasti halua kumppaniltaan, mutta saattavat hyväksyä ne jos muut asiat ovat kunnossa. Ne kumminkin painaa mieltäsi ja naistakin. Joten jos yhteen päätyisittekin niin hautaan asti kummallakin ne vaivaisi taustalla kokoajan. Olisitteko oikeesti onnellisia yhdessä?
Ensiajatuksena hirveä neuvo, mutta oikeestaan aika totta.
Ei kannata mainita. Jatka tapailua muina miehinä yhdessä hauskaa pitäen. Jossain vaiheessa kun paljastut niin sitten se on naisesta kiinni miten käy. Nauti ihastuksen tunteesta ja kivasta yhdessäolosta niin pitkään kuin vaan pystyt.
Otsikon perusteella tulin katsomaan, ett onko aloituksessa kysymystä. Ei ollut. Adios!
Itse olen hyvin itsevarma, mutta pidän huolen että miehet tietävät lapsestani, jotta osaavat valmistautua raskausarpiin ja vatsan roikkuvaan ihoon. Lisäksi lähetän aina kokovartalokuvan, jottei ylipainoni tule yllätyksenä. Muuten menen sellaisena kuin olen ja kelpaa tai ei.
No mielellään, ainakin siitä pienestä...
Minä olen aina ajatellut niin, että seurustelun tarkoitus on nimenomaan näyttää, sovitaanko yhteen. Eihän sitä asiaa ensitapaamisella päätetä. Kaksi ihmistä tapaa, kiinnostuu, kiinnostus syvenee ihastumiseksi, tutustutaan koko ajan entistä paremmin toisiinsa, aloitetaan seksi, ihastuminen joko syvenee entisestään rakastumiseksi tai sitten huomataan, ettei sovitakaan yhteen.
Ihan älytön ajatus, että pitäisi luetella tuollaisia asioita ja sitten toinen osapuoli joko päättää, että nyt aloitetaan kestävä parisuhde tai sitten ei. Se parisuhde syntyy siitä, että tutustutaan, opitaan tuntemaan toinen toisensa ja tunteet kasvavat.