Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajana vetoan: Ottakaa influenssarokotus. Satoja turhia kuolemia voitaisiin välttää.

Hoitaja
13.09.2020 |

Hoitajana odotan kauhulla mitä tapahtuu kun joka talvinen influenssaepidemia käynnistyy näin korona-aikana. Tähän on syynsä.

Influenssa on terveydenhoidolle merkittävä rasite - ja täysin turhaan, koska rokote on kaikkien saatavilla.

Koronatoimet tulevat hidastamaan influenssapotilaan hoitoon pääsyä. Koronatestin jälkeen influenssalääkitys ei enää tehoaisi. Terveydenhoito on muutenkin poikkeustilassa eikä kykene vastaamaan influenssaepidemian haasteisiin. Influenssapotilaan tilaa on seurattava vaarallisten jälkitautien havaitsemiseksi ja se syö paljon resursseja. Käykö ensi talvena niin, että moni keuhkokuumeen tms. jälkitaudin saanut influenssapotilas pääsee liian myöhään lääkärin vastaanotolle?

Joka vuosi toistuu sama asia: Päivystykseen tuodaan perusterveitä työikäisiä, joilla on korkea kuume ja vointi mennyt todella heikoksi. Tuskat ovat suuret eikä särkylääkkeistä enää ole apua. Muuten ei näekään niin paljon kovasti kipeitä ihmisiä kuin influenssaepidemian huippuaikana.

Valitettavasti osa näistä potilaista joutuu tehohoitoon ja olen nähnyt myös karuimmatkin seuraukset. Kotiin palaa vain potilaan mukana ollut maallinen omaisuus.

Vetoan kaikkiin terveisiin lapsiin, nuoriin ja työikäisiin: Ottakaa influenssarokote. Niin me terveydenhoidon henkilöstökin teemme. Muuten meitä ei olisi teitä hoitamassa.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Arttu Wiskarikaan (37 v) ei ottanut influenssarokotusta. Joutui ambulanssilla sairaalaan. Tästä oli noin viikko sitten uutinen.

Niin ikään myös laulaja Antti Railiokin sairastui influenssaan. Vuosi oli tosin 2012, mutta hän kertoi lähes kuolleensa silloin.

Michael Jacksonkin sairastui influenssaan ja joutui sairalaan.

The Crystalsin laulaja kuoli influenssaan.

Vierailija
182/185 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ei julkaista rokotuksen aiheuttamista kuolemista, vakavista sairastumisista ja muista sen aiheuttamista sairauksista mitään tietoa vaikka nuo ovat tilastotietona saatavilla jopa WHO:n sivuilta.

Teille jotka olette ottaneet rokotuksen alkaa ne salaliittoteorioiksi syytetyt varoitukset toteutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up !

Vierailija
184/185 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut enkä ota. Pari kertaa sairastanut influenssan. Särkylääkkeet auttoi ja eikä ollut minun kohdalla kovin erikoinen tauti.

Näin rehellisesti sanottuna viimeisimmällä kerralla työssä oli hankala ja stressaava tilanne niin olin onnellinen että pääsin oravanpyörästä kotiin lepäämään!

Eli olet sairastanut tavallisia kuumeflunssia. Minulla influenssatesti on tasan kerran näyttänyt postiviivista tulosta niin kuin lääkäri jo oireiden perusteella arvasi. Se oli täysin eri tauti kuin muut, alkoi todella rajusti, särkylääkesatsi ei meinannut tehota ja olo oli kuolemasta seuraava monta viikkoa. Sairaalaan minunkin piti hakeutua, kun voimat loppuivat tyystin. Vakava tauti, en ihmettele että on rokotus kehitetty. Ei mikään kuumeflunssa minua ole todellakaan vienyt tuollaiseen kuntoon ja tehnyt niin käsittämättömän sairaaksi.

Vierailija
185/185 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on kyse influenssarokotuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän