Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olit ollut (sen hetkisessä) työpaikassasi, kun raskauduit?

Vierailija
02.11.2013 |

Siinäpä se. Paljon vastauksia kiitos! Lisätietoja saa antaa, kuten ikänsä silloin tai työpaikan / ammatin laadun.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta ennen äitiyslomalle jäämistä, vakkaripaikka.

Vierailija
42/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut töissä 2,5 vuotta ennen kuin päätimme yrittää lasta. Melkein heti tärppäsi. Ikää minulla oli silloin paria kuukautta vaille 26 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi ja 5 kk, 36v.

Vierailija
44/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v, ikää silloin 31v. Tosin se raskaus päättyyi kohtukuolemaan.

Vierailija
45/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk, 27v. Toisessa vastaavassa paikassa odottelin 1,5v että olisin ollut "tarpeeksi pitkään" töissä mutta sitten tuli kaupunginvaihdos enkä malttanut enää odotella uudestaan. Ylempi toimihenkilö.

Vierailija
46/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut vakituisena 3½ vuotta ja tarkoitus olisi alkaa yrittämään sitä esikoista nyt loppuvuodesta. Saas nähdä kauanko menee että raskaudun.

Vierailija
47/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut samassa työpaikassa neljä vuotta ja työsuhde oli toistaiseksi voimassa oleva, kun tulin raskaaksi. Työpaikalla oli juuri vaihtunut omistaja ja tämä uusi omistaja ei osannut hommaansa.

Minulle kertyi suunnaton määrä töitä ja jouduin melkein sairaslomalle loppuunpalamisesta, joten koin, että minun oli pakko irtisanoutua, kun tulin raskaaksi. En olisi millään kestänyt sitä stressiä raskaana ollessani.

Sain heti uuden työpaikan, joka oli 6kk määräaikainen. En kertonut olevani raskaana. Pystyin kuitenkin työskentelemään vain 3kk, kunnes jäin sairauslomalle. Minua harmittaa tämä asia vieläkin, minusta tuntuu, että uusi työnantaja sai todella huonon kuvan minusta. En tule ikinä pääsemään samaan paikkaan enää töihin. Ei se oikeastaan haittaakaan, sillä olen hoitovapaan jälkeen menossa opiskelemaan täysin uutta alaa. Nyt minulla on myös osa-aikainen työ toiselta alalta.

Vierailija
48/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhde oli jatkunut vakituisena 5,5 vuotta raskautuessani. Olin silloin 27-vuotias. Olen edelleen samassa työssä.

Vierailija
49/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiessani töistä en ollut vielä raskaana, mutta työt aloittaessani olin neljännellä kuulla. Täysin sattumaa; olin edeltävästi yrittänyt raskautta vuoden verran luomusti ja kolmen vuoden ajan hoidoilla. Luulin jo, ettemme saa lapsia ollenkaan (niin lääkäritkin jo siinä 10. lapsettomuushoidon kohdalla vähän vihjasivat) ja päätin edetä vaativampiin tehtäviin uralla saadakseni päiviini täytettä.

Pomolle tämä tietysti näyttäytyi vähän eri lailla, koska en kertonut hänelle vuosien raskautumisyrityksistä.

Vierailija
50/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljännellä kuulla raskaana, 29v. En kertonut raskaudesta työhaastattelussa..

Vierailija
51/51 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun 7 vuotta töissä, vakipaikka, toimistotehtävissä, 37 vuotta.