Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erinin Toiset mimmit - hyi s

Vierailija
31.10.2013 |

Miksiii!!! Maailman ärsyttävin biisi, menee sen yhen naisen Ju-u-u-u-unat biisinkin ohi!!

Olin lähipubissa ja siellä kolme yksinhuoltajaa/vaikeassa parisuhteessa olevaa naista meni ihan pipareiksi kun tämä alko soimaan. "Niin ihana kappaleee"!!! WT-YH-biisi jee...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan letkeä biisi. :) Enkä ole wt enkä yh.

Vierailija
2/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika "teinibiisi" Erinin ikäiselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä niitä sanoja... Muuten kyllä ohan kiva biisi. Se ju-u-u-u-.....-nat biisi on kamala.

Vierailija
4/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mun lemppari! Voin niin samastua, vaikka elänkin nyt oikein hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
5/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä matkitti Cheekin biisiä aivan suoralla riimityksellä, nimeni-nimeni-nimeni..... vai kenen se biisi onkaan

Vierailija
6/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:41"]

Mä en ihan ymmärrä niitä sanoja... Muuten kyllä ohan kiva biisi. Se ju-u-u-u-.....-nat biisi on kamala.

[/quote]

Mitä niissä sanoissa on ymmärtämistä. Mies on laiska, saamaton ja ehkä vähän renttu, ja naista ottaa päähän koko tyyppi.

Vierailija
7/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans ihan järkyttävän huono biisi. Korvia särkee se sanojen  "vinguttaminen" (...teikäläisiä sietääiäiäää...) ja sanat on ihan kauheat. En ymmärrä miksi se soi kokoajan radiossa. Vaihdan aina kanavaa, jos pystyn.

Vierailija
8/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:44"] 

Mitä niissä sanoissa on ymmärtämistä. Mies on laiska, saamaton ja ehkä vähän renttu, ja naista ottaa päähän koko tyyppi.

[/quote]

toivooko se nainen siis, että tulis joku nuori bimbo kenen kaa mies pettäis niin pääsis hyvällä omallatunnolla irti huonosta suhteesta?

Vierailija
9/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:41"]

[/quote]

[/quote]

Nro. 7 jatkaa: tai oikeestaan enemmän mammanpoika kuin renttu...

Vierailija
10/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan ärsyttävä, vaan terävä. Näen monia mimmmejä juuri tuollaisessa pariuhteessa ja toivon, että saavat voimia tästä biisistä ja ymmärtävät häippäistä ennen lapsen tuloa.

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:23"]

Miksiii!!! Maailman ärsyttävin biisi, menee sen yhen naisen Ju-u-u-u-unat biisinkin ohi!!

Olin lähipubissa ja siellä kolme yksinhuoltajaa/vaikeassa parisuhteessa olevaa naista meni ihan pipareiksi kun tämä alko soimaan. "Niin ihana kappaleee"!!! WT-YH-biisi jee...

[/quote]

Vierailija
11/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:47"]

Mitä niissä sanoissa on ymmärtämistä. Mies on laiska, saamaton ja ehkä vähän renttu, ja naista ottaa koko tyyppi.

[/quote]

toivooko se nainen siis, että tulis joku nuori bimbo kenen kaa mies pettäis niin pääsis hyvällä omallatunnolla irti huonosta suhteesta?

[/quote]

Mä ajattelen sen niin, että se nainen on havahtunut siihen, että se mies on tommonen "surkimus". Tunteet on laimentunu ja ero ovella.

Vierailija
12/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

''siinäpä matkitti Cheekin biisiä aivan suoralla riimityksellä, nimeni-nimeni-nimeni..... vai kenen se biisi onkaan''

Johtuiskohan siitä, että se biisi (Mitä tänne jää) on Cheekin ;) Erin teki siitä oman versionsa Vain elämää-ohjelmassa.

''Mä ajattelen sen niin, että se nainen on havahtunut siihen, että se mies on tommonen "surkimus". Tunteet on laimentunu ja ero ovella.''
Näin olen minäkin ajatellut.

Erin on ♥

Vierailija
13/17 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rivivälit haihtuivat kuin tuhka tuuleen... 13

Vierailija
14/17 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä erin tarkottaa sillä, että "ne on toiset mimmit kun teikäläisiä sietää..." ym. kun ilmeisesti kuitenkin seukkaa ja asuu sen miehen kanssa.

Vierailija
15/17 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:43"]

siinäpä matkitti Cheekin biisiä aivan suoralla riimityksellä, nimeni-nimeni-nimeni..... vai kenen se biisi onkaan

[/quote]

Olenkin miettinyt mistä tuo yksi pätkä on niin tuttu. Lainaaminen on ihan ok taiteessa kunhan ei plagioi. Joten en lainkaan paheksu.

Vierailija
16/17 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 08:57"]

mitä erin tarkottaa sillä, että "ne on toiset mimmit kun teikäläisiä sietää..." ym. kun ilmeisesti kuitenkin seukkaa ja asuu sen miehen kanssa.

[/quote]

no ehkä nuo sanat kertoo siitä vaiheesta kun on jo pakkaamassa kamojaan ja etsimässä uutta asuntoa, kertomatta sille miehelle yhtään mitään suunnitelmista ;) Se saa jäädä sinne sohvalle ja nainen lähtee.

Vierailija
17/17 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja ihana biisi! Erin on niin hyvä. Ja kaunis.