Röhnötättekö kotisohvalla?
Kommentit (11)
Minä kyllä röhnötän, mies yleensä istuu. Miehessä ärsyttää myös se, että ei koskaan oleskele kalsareilla kotona, laittaa aina verkkarit jalkaan, jos mulla on pitkät kalsongit talvella jalassa ja tulen sisälle, niin kyllä vetäisen vaan ne päällyhousut pois.
Mun mies kuljeskelee alushoususillaan ja jopa vieraiden läsnäollessa. :D
Joo, kyllä röhnötän. Tänään menin katsomaan kuuden uutisia ja just äsken heräsin. On se sitten mukava sohva :)
Kotisohvalla kalsongeissa röhnöttävä nainen saa aikaan kammomielikuvan läskistä ryhävalaasta
Röhnötän tai oikeastaan makaan aina sohvalla, jos siis ollaan oman porukan kesken. No nyt istun sentään työhuoneessa pöytäkoneen ääressä mutta pian menen röhnöttämään :)
Meillä ei ole sohvaa, joten en röhnötä. Televisiota katsotaan nojatuoleissa istuen ta vaihtoehtoisesti vuoteessa loikoillen.
Röhnötän aina. Sivistyneesti istun jos on vieraita kylässä.
röh röh röhnötän, röh röh röhnötän
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:08"]
Kotisohvalla kalsongeissa röhnöttävä nainen saa aikaan kammomielikuvan läskistä ryhävalaasta
[/quote]
Miten se painoon liityy? Eikö laiha voi röhnöttää kalsareilla? Ottaako luihin tai jotain :)
Mä opin tuon sanan männä viikolla, röhnöttää, juu ja kyllä röhnötän. :)