Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa. Jälleen nippu viestejä, joissa keskitytään arvostelemaan Leppilampea, tai heitä jotka veikkaavat häntä Pakkaseksi, tai molempia. Ei kunnollisia uusia vaihtoehtoja, ainakaan niin että perusteltaisiin myös vihjeet. Lähinnä todetaan että "noku mun mielestä tää ei kuulosta Leppilammelta vaan tyypiltä x".
Minulle Leppilampi on tällä hetkellä vahvin ehdokas. Mutta minä niin toivoisin että olisin erehtynyt, haluaisin niin yllättyä! Olen odottanut että täältä löytyisi joku fiksu joka keksii kenestä on kyse. Mutta jokainen viesti jossa vain puhutaan Leppilampi-pakottajista tms, vain vahvistaa käsitystä siitä että Pakkanen todellakin on Leppilampi. Pakko vissiin kohta lukita vastaus.
Onko Mikael Persbrandt siis sinusta täysin poissuljettu? Vihjeet eivät täsmää häneen?
Tarkkana sen lukemisen kanssa. Sanoin että Leppilampi on vahvin ehdokas. Se ei vielä sulje ketään pois, en siis ole vielä lopullisesti lukenut vastaustani.
Mutta hei, teetkö palveluksen, kokoatko napakan listan vihjeistä jotka Persbrandtin kohdalla pitävät todella hyvin kutinsa? Kiitos jo etukäteen :)
- Hän melkein voitti Oscarin Hobitista, mutta leikattiin elokuvasta pois
- Hän on raitistunut pahasta päihdeongelmasta, oli aikamoinen mlkvisti käyttöaikoina, etenkin perhe joutui kärsimään
- Hänet on valittu useita kertoja Ruotsin seksikkäimmäksi mieheksi
-I’m too sexy-vedossa oli nähtävillä samoja tanssiliikkeitä, kuin Persbrandtin purkittamalla Weapon of Choice-pastissivideolla (Persbrandt on myös vanha balettitanssija)
- Hän näyttelee Sex Education-sarjassa remontti/putkimiestä
- Hänen isoäitinsä on Ahvenanmaalta
- Hänellä on jäänsiniset silmät
- Hän on taiteellinen: pitänyt Suomessakin taidenäyttelyn
- Beck-sarjoissa Gunvald Larsson on ultimate alfa
Pakko tehdä lisäys hyvään listaasi. Mikael on näytellyt rock-tähteä ja harjoitellut tätä roolia varten laulamista ja varsinkin rock-laulamista. Häneltä on ilmestynyt myös albumi. YouTubesta löytyy vain pieni näyte hänen laulutaidoistaan ja jos on kuullut vain sen, niin ei välttämättä usko, kuinka lahjakas laulaja hän oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Jasper Pääkkönen olla Pakkanen vai onko täällä jo poissuljettu? Wikipedian mukaan ollut jossain Euroviisuvideossa, eli selittäisi ne ruusut. Pohjoismaiden liput viittaisi Viikingit-sarjaan, MM-tason urheilija Matti Nykäsen rooliin. Joku Amerikan joki oli mainittu, olisko joku kalastuspaikkana ollut? Yritti 10 vuotta Hollywoodiin, tämä voisi olla se ”pohjalla käynti”. Jussi-patsaskin löytyy. Ja jos se oli tää hahmo, johon liittyy onnettomuus, niin pahassa kolarissakin näyttää olleen.
Mulle kuulostaa uskottavammalta kuin Leppilampi! :D Mitäs sanotte? Ja mikä on
vasara-vihje, mihin se viittaa?Vasara viittaa viikinkeihin ja/tai hänen rakennusbisneksiin. Minä olen ollut jo kauan Jasperin kannalla.[/
Sama täällä, ehdotin Pääkköstä jo heti I’m too sexyn jälkeen.
Vihjeiden valossa ei ollenkaan hassumpi heitto! Semmoinen pikku anekdootti että onko meillä mitään aiempaa referenssiä Pääkkösen laulutaidoista..? Ja hei, varautukaa vastalauseiden aaltoon, kun ei saisi olla suomalainen :/
Uskokaa nyt jo, että vastalauseet johtuvat nimenomaan siitä lauluäänestä eikä siitä, ettei saisi olla suomalainen. En ymmärrä, millaiset vaikut pitää olla korvissa, jos kuvittelee, että kuka tahansa noin vain kylmiltään saa aikaan tuollaisen äänen.
Kaikki, siis aivan kaikki tähänastiset hahmot ovat olleet täysin tunnistettavissa äänen perusteella siitä huolimatta, että laulut on äänitetty studiossa ja niitä on hiukan paranneltu.
Siksi olis oikeasti ihan käsittämätöntä, että ainoastaan Pakkasen kohdalla olis lähdetty mässäilemään joillain efekteillä niin, että ”oikea” ääni jää lähes kokonaan peittoon. Täällä on useasti huomautettu että ainakin Viikinki ja Hertta vetelivät ajoittain melko selkeästi nuotin vierestä, eikä niitäkään oltu lähdetty autotunettamaan, joten miksi ihmeessä Leppilammesta olisi editoitu voimakasääninen raspikurkku?
Ainoa vaihtoehto olisi siis, että Leppilampi on oikeasti oppinut laulamaan noin monella eri tavalla. Eniten ihmetyttää, että miten ja missä välissä se on sen onnistunut tekemään, jos hän oikeasti on Pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Jasper Pääkkönen olla Pakkanen vai onko täällä jo poissuljettu? Wikipedian mukaan ollut jossain Euroviisuvideossa, eli selittäisi ne ruusut. Pohjoismaiden liput viittaisi Viikingit-sarjaan, MM-tason urheilija Matti Nykäsen rooliin. Joku Amerikan joki oli mainittu, olisko joku kalastuspaikkana ollut? Yritti 10 vuotta Hollywoodiin, tämä voisi olla se ”pohjalla käynti”. Jussi-patsaskin löytyy. Ja jos se oli tää hahmo, johon liittyy onnettomuus, niin pahassa kolarissakin näyttää olleen.
vasara-vihje, mihin se viittaa?Vasara viittaa viikinkeihin ja/tai hänen rakennusbisneksiin. Minä olen ollut jo kauan Jasperin kannalla.[/
Vihjeiden valossa ei ollenkaan hassumpi heitto! Semmoinen pikku anekdootti että onko meillä mitään aiempaa referenssiä Pääkkösen laulutaidoista..? Ja hei, varautukaa vastalauseiden aaltoon, kun ei saisi olla suomalainen :/
Uskokaa nyt jo, että vastalauseet johtuvat nimenomaan siitä lauluäänestä eikä siitä, ettei saisi olla suomalainen. En ymmärrä, millaiset vaikut pitää olla korvissa, jos kuvittelee, että kuka tahansa noin vain kylmiltään saa aikaan tuollaisen äänen.
Ok kiitos sinun sinun henkilökohtaisesta kannastasi.
Täällä on tosin todella paljon ollut kiivastakin kirjoittelua sen suhteen että kun hahmo puhuu vihjeissä englantia, hän ei voi olla suomenkielinen. Tässä kohtaa siis näihin viitattiin.
Jos luette Mikaelin haastatteluja tai elämäkertaa, niin tuo ”bromance” kohtaus saa ehkä uusia ulottuvuuksia.:D Mikael on muuten aikoinaan päihdehuuruissa huutanut poliiseille olevansa Gunvald Larsson ja että hän on kovempi poliisi kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa. Jälleen nippu viestejä, joissa keskitytään arvostelemaan Leppilampea, tai heitä jotka veikkaavat häntä Pakkaseksi, tai molempia. Ei kunnollisia uusia vaihtoehtoja, ainakaan niin että perusteltaisiin myös vihjeet. Lähinnä todetaan että "noku mun mielestä tää ei kuulosta Leppilammelta vaan tyypiltä x".
Minulle Leppilampi on tällä hetkellä vahvin ehdokas. Mutta minä niin toivoisin että olisin erehtynyt, haluaisin niin yllättyä! Olen odottanut että täältä löytyisi joku fiksu joka keksii kenestä on kyse. Mutta jokainen viesti jossa vain puhutaan Leppilampi-pakottajista tms, vain vahvistaa käsitystä siitä että Pakkanen todellakin on Leppilampi. Pakko vissiin kohta lukita vastaus.
Onko Mikael Persbrandt siis sinusta täysin poissuljettu? Vihjeet eivät täsmää häneen?
Tarkkana sen lukemisen kanssa. Sanoin että Leppilampi on vahvin ehdokas. Se ei vielä sulje ketään pois, en siis ole vielä lopullisesti lukenut vastaustani.
Mutta hei, teetkö palveluksen, kokoatko napakan listan vihjeistä jotka Persbrandtin kohdalla pitävät todella hyvin kutinsa? Kiitos jo etukäteen :)
- Hän melkein voitti Oscarin Hobitista, mutta leikattiin elokuvasta pois
- Hän on raitistunut pahasta päihdeongelmasta, oli aikamoinen mlkvisti käyttöaikoina, etenkin perhe joutui kärsimään
- Hänet on valittu useita kertoja Ruotsin seksikkäimmäksi mieheksi
-I’m too sexy-vedossa oli nähtävillä samoja tanssiliikkeitä, kuin Persbrandtin purkittamalla Weapon of Choice-pastissivideolla (Persbrandt on myös vanha balettitanssija)
- Hän näyttelee Sex Education-sarjassa remontti/putkimiestä
- Hänen isoäitinsä on Ahvenanmaalta
- Hänellä on jäänsiniset silmät
- Hän on taiteellinen: pitänyt Suomessakin taidenäyttelyn
- Beck-sarjoissa Gunvald Larsson on ultimate alfaPakko tehdä lisäys hyvään listaasi. Mikael on näytellyt rock-tähteä ja harjoitellut tätä roolia varten laulamista ja varsinkin rock-laulamista. Häneltä on ilmestynyt myös albumi. YouTubesta löytyy vain pieni näyte hänen laulutaidoistaan ja jos on kuullut vain sen, niin ei välttämättä usko, kuinka lahjakas laulaja hän oikeasti on.
Hyvää listausta, hienoa :) Löytyikös häneltä jotain MM-urheilutaustaa, en muista onko täällä aiemmin mainittu?
Peacock on Hanna Pakarinen 😂😂😂😂😂 Tällaista porukka hoki viime vuonna. Pakkanen on Leppilampi muistutti tästä 😂😂
mut tää pakkanen on traaginen hahmo ja yks julkkis tuli mielee teki töitä ja töitä, kunnes vajosi pohjalle. ja huomasi ettei ole immuuni ja vasara vois viitata kova nikkaroimaa. voisko pakkanen olla aku hirviniemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on The Arkin laulaja Ola Salo. Ainoa vihje, mitä en aiemmin ollut saanut yhdistettyä, oli vasara. Nopea tutkimus Googlessa kuitenkin paljasti, että The Ark -niminen rakennus sijaitsee Hammersmithissa (hammer=vasara).
Virkistätkö muistiamme, mikä se MM-urheiluhomma hänen kohdallaan olikaan?
Mikä urheiluhomma?
No se hybridi-tv:n vihje jossa oli sanottu että on urheillut MM-tasolla.
Urheilua ei ole mainittu missään kohtaan. Puhuttiin vaan MM-tasosta. Mutta oletteko aivan varmoja että vihjeessä tarkoitettiin juuri maailman mestaruus kisoja?
Mikael Persbrandt on ajanut rallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on The Arkin laulaja Ola Salo. Ainoa vihje, mitä en aiemmin ollut saanut yhdistettyä, oli vasara. Nopea tutkimus Googlessa kuitenkin paljasti, että The Ark -niminen rakennus sijaitsee Hammersmithissa (hammer=vasara).
Virkistätkö muistiamme, mikä se MM-urheiluhomma hänen kohdallaan olikaan?
Mikä urheiluhomma?
No se hybridi-tv:n vihje jossa oli sanottu että on urheillut MM-tasolla.
Urheilua ei ole mainittu missään kohtaan. Puhuttiin vaan MM-tasosta. Mutta oletteko aivan varmoja että vihjeessä tarkoitettiin juuri maailman mestaruus kisoja?
Itse olen sen varassa mitä täältä olen lukenut joten paha tarkemmin kommentoida, kommentoikoon joku jolla on hybridi-tv. Olin itsekin sitä mieltä aiemmin että tänne oli kerrottu että "olen kilpaillut MM-tasolla" mutta tänään joku sanoin sanatarkasti lainanneensa hybridivihjeen juurikin noin että "olen urheillut MM-tasolla". Tiedä sitten.
Persprandt on voinut osallistua MM-rallin osakilpailuun?
Vierailija kirjoitti:
Mikael Persbrandt on ajanut rallia.
Good for him! Uskon että on kivaa puuhaa ;)
Tuo riippuu, miten vihjeitä tulkitaan:
- vasarasta saa käsityksen että kyseessä on oikea fyysinen esine joka Pakkasen esittäjän kotoa löytyy, koska mm. Viikingin kotoa kai löytyvät ne pieruverkkarit ja Laiskiaisen kotoa pala Berliinin muuria, eli kyse ei ole mistään symbolisesta viittauksesta "liittyy Metal Hammer äänestykseen" tai "ollut mukana rakennushankkeissa", vaan se vasara täytyy löytyä?
- vinyylileyt taas olivat varustettu Pakkasen kuvilla ja koska tiedämme että Pakkanen ei ole mitään sillä nimellä julkaissut (?) niin ne levyt olivat kuvitteellisia ja ne voi jokainen kuvitella vinyyleiksi jos haluaa, mutta henkilö maskin takana on julkaissut ne omalla nimellään?
Filmikamera jota myös mietittiin että filmiaikaan Pakkanen on aloittanut, niin oli myös Mörön vihjevideossa oli sama tausta, eli välttämättä siinäkään se kamera ei merkinnyt mitään?
Pakkanen on Ville Valo. Käykää vaikka kuuntelemassa Madagaskarin Moto Motoa.
Vierailija kirjoitti:
pakkanenhan on pieni, on korkkarit jalassa siis ileä pienenpi. sitten kävin pakkasen vijheet läpi vaikuttaisi sille että olisi vanha kaveri. sitten valastun ehkä olisiko pakkanen matti ristinen koska on ruumiin rakenteeltaan laiha. sitten mietin laihoja ja pieni tyyppejä nää on vaa arvauksia. lauri tilkanen, salkkarit noel eli jarkko miettinen.
Lauri Tilkasta liippaa myös ainakin jonkun elokuvan Jussi-patsas ja eikös Tom of Finland ollut jossain ulkomaillakin ehdokkaana. Siinä oli myös miehekkäitä suhteita ja 95 elokuvassa puolestaan mm-urheilua. Juoppohullu sopii baariin ja Olavi Virrassakin viina virtasi. Feeze-huudahdus passaa poliisirooliin. Swanissa oli hotellia ja Syke-sarjassa oli ties mitä särkyneitä raajoja ja sydämiä, vaikkakin hänen hahmonsa taisi niille olla aika immuuni kunnes kuoli.
Musisointi on Laurin harrastus, mutta levyistä tai laulusta en tietoa nähnyt. On hyvin pieneltä paikkakunnalta, mutta kaloista, Ameriikan yhteyksistä tai bisneksistä ei mitään tietoa.
Aika kiva veikkaus, vaikka ihan ei vieläkään lamppu syty täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo riippuu, miten vihjeitä tulkitaan:
- vasarasta saa käsityksen että kyseessä on oikea fyysinen esine joka Pakkasen esittäjän kotoa löytyy, koska mm. Viikingin kotoa kai löytyvät ne pieruverkkarit ja Laiskiaisen kotoa pala Berliinin muuria, eli kyse ei ole mistään symbolisesta viittauksesta "liittyy Metal Hammer äänestykseen" tai "ollut mukana rakennushankkeissa", vaan se vasara täytyy löytyä?
- vinyylileyt taas olivat varustettu Pakkasen kuvilla ja koska tiedämme että Pakkanen ei ole mitään sillä nimellä julkaissut (?) niin ne levyt olivat kuvitteellisia ja ne voi jokainen kuvitella vinyyleiksi jos haluaa, mutta henkilö maskin takana on julkaissut ne omalla nimellään?
Filmikamera jota myös mietittiin että filmiaikaan Pakkanen on aloittanut, niin oli myös Mörön vihjevideossa oli sama tausta, eli välttämättä siinäkään se kamera ei merkinnyt mitään?
Toisaalta vasara on esine joka löytyy todella monesta kodista, että sikäli jotenkin hassu vihje sitten. Toki, sama pätee kyllä pieruverkkareihin :D Jotka by the way olivat Hietalan... tai siis Tohtorin.
Jep vinyylit varmasti oltava vain symbolisia. Tai jos otetaan kirjaimellisesti niin tämän ketjun varmaan kaikki arvailut voidaan heittää roskiin :D
Myös filmikameran tulkkaisin symboliseksi mutta menepä sitten sanomaan varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos sinun sinun henkilökohtaisesta kannastasi.
Täällä on tosin todella paljon ollut kiivastakin kirjoittelua sen suhteen että kun hahmo puhuu vihjeissä englantia, hän ei voi olla suomenkielinen. Tässä kohtaa siis näihin viitattiin.
Juu, minäkin olen tuolla kyllä kritisoinut hahmon englanninkieltä. Mutta se ei todellakaan ole tärkein eikä ainoa syy, miksi näitä Leppilampia ja Pääkkösiä ei nyt kannateta. Jos kyse on suomalaisesta, minusta on ilmiselvää, että se on Jyrki69 eikä mikään pehmeä-ääninen balladipoika.
Vaikuttaa vanhemmanpuoleiselta raitistuneelta laulaja-näyttelijältä