Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä hiljeni Leppilampea ehdottaneet ja siitä niin varmoja olleet..
Sanon edelleen, että Leppilampi, vaikka toki tässä itselleen hyvin epätyypillisesti lauloikin. Tämän päivän vihjeet itse asiassa kävivät häneen ja siihen, mitä Veitolassa puhui. Persbrandt se ei ainakaan ole. Hän on 189 senttiä pitkä. Pakkanen ei ole niin pitkä.
Ei oo mikää leppilampi Pakkanen. Sanoa toki aina voi.
Ja sinä tiedät sen varmaksi, koska? Perustelut olisi aina mielenkiintoista kuulla.
Äänestä esimerkiksi kuulee ettei Pakkanen ole se jota täällä on niin tyrkytetty.
Itse olen juuri äänessä ollut kuulevinani Leppilammen maneereja. Kun TTK:ssa kuulee hänen puhettaan, tietyt asiat äänessä paljastaa paikoin. Toki jos on Leppilampi, hämää hyvin ja laulaa matalammalta ja eri tavalla. Mutta jos on ihminen, jonka laulua on julkisesti kuultu, olisi tyhmää vetää heti samalla tavalla samasta rekisteristä kuin on totuttu kuulemaan.
Leppilampi on niin kunnianhimoinen perfektionisti, että voin hyvin uskoa, että on ottanut laulutunteja tehdäkseen äänestään erilaisen. Pakkasella on hyvin samanlainen äänenkäyttötekniikka kuitenkin kuin Leppilammella, mm. vahva vibrato. Leppilampi on hyvin voinut myös tehdä tällaisen musikaalityylisen esityksen. On ollut hetki sitten ruotsalaisessa musikaalituotannossa ja ottanut sen vuoksi paljon tanssitunteja. Tämän päivän vihjeet lisäksi ovat aivan Leppilammen suusta.
En voi asiasta varma olla toki. Ja ei, en tosiaan ole Leppilampi-fani. En veikkaile Pakkasta sen vuoksi häneksi.
Hän-ketä-ei-mainita on jankattu täällä niin paljon, että Sauli Niinistön aamutelevision haastattelussakin alkaa ihmiset nähdä jo tämän erään juontajan maneereja. Tämä esitys vahvisti, vielä entisestään, sitä tietoa Pakkanen EI ole tämä juontaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö jollekin oikeasti epäselväksi Pakkasen henkilöllisyys?
Kyllä jäi, kerro sinä sitten?
Mikael
Mutta Pakkanen on lyhyempi.
Mun mielestä Pakkanen näyttää Ileä pidemmältä. Toisaalta yhdessä jaksossa olin melkein varma, että hän on Uniikki, koska näytti niin pieneltä ja sirolta.:D :D Jos Pakkasen henkilöllisyys on epävarma, niin niin on pituuskin.
Vierailija kirjoitti:
Nygård Viikinkinä olisi saanut jäädä kokonaan pois hahmogalleriasta. Tylsä hahmo ja vähän kyseenalainen tyyppi hahmon takana.
Mikael on ainut, joka saa meikäläisen katsomaan tätä ohjelmaa.
Ei ole Mikael. Hän on 189 senttiä pitkä, Pakkanen on lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon edelleen, että Leppilampi, vaikka toki tässä itselleen hyvin epätyypillisesti lauloikin. Tämän päivän vihjeet itse asiassa kävivät häneen ja siihen, mitä Veitolassa puhui. Persbrandt se ei ainakaan ole. Hän on 189 senttiä pitkä. Pakkanen ei ole niin pitkä.
Ja sinä tiedät sen varmaksi, koska? Perustelut olisi aina mielenkiintoista kuulla.
Äänestä esimerkiksi kuulee ettei Pakkanen ole se jota täällä on niin tyrkytetty.
Itse olen juuri äänessä ollut kuulevinani Leppilammen maneereja. Kun TTK:ssa kuulee hänen puhettaan, tietyt asiat äänessä paljastaa paikoin. Toki jos on Leppilampi, hämää hyvin ja laulaa matalammalta ja eri tavalla. Mutta jos on ihminen, jonka laulua on julkisesti kuultu, olisi tyhmää vetää heti samalla tavalla samasta rekisteristä kuin on totuttu kuulemaan.
Leppilampi on niin kunnianhimoinen perfektionisti, että voin hyvin uskoa, että on ottanut laulutunteja tehdäkseen äänestään erilaisen. Pakkasella on hyvin samanlainen äänenkäyttötekniikka kuitenkin kuin Leppilammella, mm. vahva vibrato. Leppilampi on hyvin voinut myös tehdä tällaisen musikaalityylisen esityksen. On ollut hetki sitten ruotsalaisessa musikaalituotannossa ja ottanut sen vuoksi paljon tanssitunteja. Tämän päivän vihjeet lisäksi ovat aivan Leppilammen suusta.
En voi asiasta varma olla toki. Ja ei, en tosiaan ole Leppilampi-fani. En veikkaile Pakkasta sen vuoksi häneksi.
Olisi valtava pettymys jos olisi Leppilampi. Toivotaan ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tästä täytyy aukoa päätä ja olla niin ylimielinen. Jos ihmiset on sitä mieltä, että se on Leppilampi, antakaa olla. Voitte ihan ystävällisesti perustella, miksi mielestänne ei ole. Ei tarvitse aina hyökätä tyyliin "vieläkö joku ehdottaa", "kylläpä hiljeni ihmiset", "voi hyvänen aika, ei tosiaan ole Leppilampi" tai "kylläpä ihmiset on ajattelee yksinkertaisesti" ym. Koska fakta vaan nyt on se, että kukaan ei voi varmaksi tietää, kuka Pakkanen on, ja hän voi olla myös Leppilampi, tuntui se teistä kuinka kurjalle ja epäreilulle hyvänsä.
Ei mitenkään olla ML Pakkanen. Pakkasen hahmo, olemus, esiintyminen ja karisma, kaikki kertoo ettei ole ML. Tämä esitys sen nyt viimeistään kertoi. Mutta jos ei vaan halua tunnustaa niin sitten täytyy vaan jatkaa sitkeästi hokemista.
Juuri tällaista kommentointia tarkoitin. Tämä pilaa fiiliksen tässä keskustelussa, kun ei voi asiallisesti keskustella. Sinä kun nyt valitettavasti et voi asiaa varmaksi sen paremmin tietää kuin muutkaan, vaikka mielestäsi juuri sinä olet oikeassa.
Eiköhän tällä palstalla saa jokainen kirjoittaa miten haluaa ja mitä mieltä itse on. Kukaanhan ei tosiaan vielä tiedä.
Eihän sitä voi kukaan estää. Aggressiivinen kommentointi on vaan niin väsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän-ketä-ei-mainita on jankattu täällä niin paljon, että Sauli Niinistön aamutelevision haastattelussakin alkaa ihmiset nähdä jo tämän erään juontajan maneereja. Tämä esitys vahvisti, vielä entisestään, sitä tietoa Pakkanen EI ole tämä juontaja!
Näinpä! Mutta nyt tuli Pakkasesta mielenkiintoisempi, koska mietin sittä että vetäisikö Bam Margera tai Persbrandt tällaisia biisejä? Yhtäkaikki, aivan mahtava esitys Pakkasella tänään <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael
Mun mielestä Pakkanen näyttää Ileä pidemmältä. Toisaalta yhdessä jaksossa olin melkein varma, että hän on Uniikki, koska näytti niin pieneltä ja sirolta.:D :D Jos Pakkasen henkilöllisyys on epävarma, niin niin on pituuskin.
Sillä oli tänään ne korkokengät ja näytti pidemmältä taas samoin kuin ekassa jaksossa sen hooverboardin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nygård Viikinkinä olisi saanut jäädä kokonaan pois hahmogalleriasta. Tylsä hahmo ja vähän kyseenalainen tyyppi hahmon takana.
Mikael on ainut, joka saa meikäläisen katsomaan tätä ohjelmaa.
👍👍👍
En kyllä ymmärrä miksi Tuomarit veikkasivat pelkkiä suomalaisia tänään Pakkaseksi. Ei edes kuulostanut yhtään suomalaiselta.
Miten voitte olla niin varmoja siitä, että Pakkanen on Ileä lyhyempi? Vaikka hänen pituuttaan yritetään huijata, niin minusta näyttää ennemmin silti, että kyseessä on erittäin pitkä ja hoikka mies.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi Tuomarit veikkasivat pelkkiä suomalaisia tänään Pakkaseksi. Ei edes kuulostanut yhtään suomalaiselta.
Viedäkseen huomiota muualle? Kyllähän se aika selvää on, että Pakkanen ei ole suomalainen, koska muuten puhuisi Suomea!
Todella ärsyttävä tunne, kun Pakkanen kuulosti nyt niin tutulta, mutta ei vaan tule päähän kuka hän voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Mutta nyt tuli Pakkasesta mielenkiintoisempi, koska mietin sittä että vetäisikö Bam Margera tai Persbrandt tällaisia biisejä? Yhtäkaikki, aivan mahtava esitys Pakkasella tänään <3
Vetäisivät aivan varmasti. Bamilla on itseironiaa ja Mikael on esittänyt tuollaisia rooleja ennenkin.
Sipuli1 kirjoitti:
Pakkanen on joko Renny Harlin tai Cristal Snow.
Paitsi että Pakkanen ei ole suomalainen, muuten puhuisi Suomea. Pandorakaan ei puhunut suomea viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael
Sillä oli tänään ne korkokengät ja näytti pidemmältä taas samoin kuin ekassa jaksossa sen hooverboardin päällä.
Uskon että on ilman korokkeitakin Ilen pituinen tai pidempi. Tämä on vaan mun näkemys.
Eiköhän tällä palstalla saa jokainen kirjoittaa miten haluaa ja mitä mieltä itse on. Kukaanhan ei tosiaan vielä tiedä.