Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen laulaa ensi jaksossa I´m too sexy biisin :D Äsken tuli mainos.
MÄ TIEDÄN KUKA PAKKANEN ON!!! Ketä seksisymbolia kutsuttiin 80-luvulla nimillä "Ice Man" ja "Ice-Borg" ? Ja löi heti läpi nuorena tähtenä? BJÖRN BORG.
Hei voisi ollakin! Pituuskin sopisi ja kroppa.
"Borg nettosi urallaan palkintorahoina yli kolme ja puoli miljoonaa dollaria, mikä tarjosi oivan ponnahduslaudan bisnesmaailmaan. Ensimmäiset yritykset ajoivat hänet kuitenkin henkilökohtaisen konkurssin partaalle.
- Kaikista pettynein olen siihen, että ihmiset käyttivät minua hyväkseen, Borg manaa.
- Kun bisneshommat alkoivat, luulin niiden tyyppien olevan kavereitani, mutta he kaikki kusettivatkin minua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää, miksi vakavikkona tunnettu legendaarinen Borg lähtisi tällaiseen suomiversioon ... mutta sinänsä idea on ihan hyvä, joku entinen huippu-urheilija tästä porukasta puuttuu?
Eikös Juti ole entinen huippu-urheilija? :D
Björn Borg on sinänsä ihan hyvä veikkaus mutta en kyllä kans oikein usko, että lähtisi suomalaiseen viihdeohjelmaan.
🙈 totta, Jutia vaan on vaikea nykyään nähdä muuna kuin grillimestarina 😂
Vierailija kirjoitti:
en usko borgiin kyllä yhtään
ei tennispelaaja ole mikään artisti
Mutta Juti, Pekka Pouta ja Jungner ovat?
Pakkasen kohdalla on useasti korostettu hänen olevan herkkä runosielu. Patrik Sjöberg sopisi kuvaan paremmin kuin Björn Borg.
Vierailija kirjoitti:
Mikä artisti?
Björn Borg itse toteaa urastaan ja kohtelustaan, että
"Olin kuin poptähti. Tennismaailmassa ei oltu aiemmin nähty mitään vastaavaa", Borg tarinoi.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasen kohdalla on useasti korostettu hänen olevan herkkä runosielu. Patrik Sjöberg sopisi kuvaan paremmin kuin Björn Borg.
Patrik Sjöberg on 2m pitkä. Björn Borg taas 180cm.
Vaikea kuvitella että Björn Borg osaisi laulaa ja esiintyä noin hyvin.
Oma intuitio sanoo edelleen, että Pakkanen on näyttelijä.
Pakkanen on eräs tunnettu suomalainen laulaja-muusikko, jolla on myös oma IMDb-sivu.
Ja en tarkoita Leppilampea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmy-kommentti oli ihan aiheellinen. Kyllä rahalla ja hauskalla idealla voi saada vaikka kenet mukaan. Mä veikkaan että Pakkanen on ulkomaalainen, 90-luvulla paljon esillä ollut henkilö, mutta ei laulaja.
Pakko olla ulkomaalainen. Jos Pakkanen osoittautuu supisuomalaiseksi ja suomenkieliseksi, niin protestina lopetetaan maikkarin ohjelmien katsomiset!
Eihän kukaan hyväksy noin törkeetä kusettamista.
Muistetaanpa tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Juti, Pekka Pouta ja Jungner ovat?
pakkanen esiintyy kuten artistit, se oli pointti.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on eräs tunnettu suomalainen laulaja-muusikko, jolla on myös oma IMDb-sivu.
Ja en tarkoita Leppilampea.
Nimiä pöytään tai muuten sulla vaan tuuli huulia heiluttaa.
Voi jestas.. Piti Leppilampi-fanaatikkojen takia kuunnella miltä tyyppi kuulostaa ku laulaa. Ei huono, mut ei siitä oikein Pakkasta saa. Rouheus puuttuu..
Mulla monta ehdokasta Pakkaseen:
- Jonne Aaron (erityisesti Foo Fightersissa tuli mieleen)
- Ville Valo (se matalaääni..)
- JP Leppäluoto
- Michael Monroe (on vetänyt Foo Fightersin kanssa samaa biisiä, harrastanut mäkihyppyä.. Se viittaus talviurheiluun.. Ja ollut kodittomana Tukholmassa. Michael myös ainoa jolla vois tuo enkku mennä läpi..)
- jenkkibändi Creedin laulaja Scott Stapp joka käynyt pohjamudissa. Huumeet, avioero, asunnottomuus..
Hertaksi voisin ehdottaa Indican Jonsua. Laulaa/fanittaa Kate Bushia.. Youtubesta löytyy coveri, joka hyvin samanlainen ku Hertan eka veto
Ettekö oikeasti huomaa, että Pakkanen on Jare Tiihonen?
Olisikohan Pakkanen sittenkin E-type? Nyt kun kuukkeloin niin samanlainen honkkeli, ääni madaltunut kun ikää on jo 50+, musiikillisesti siirtynyt eurodancesta metalliin ja kaikkea siitä välistä. Rahaa on tullut ja rahaa on mennyt mitä kummallisimpiin projekteihin , ostanut maatilan , sukellusveneen ja ravintoloita, välillä pakkomyydään omaisuutta ja sitten taas tehdään hankintoja. 10 vuotta elämästä meni kankkulan kaivoon kun sairastui paniikkijäiriöön ja masennukseen, ei saanut mielestään oikeanlaista hoitoa ainoastaan riippuvaisuutta aiheuttavia reseptilääkkeitä. Heitti lopulta oma-aloitteisesti mömmöt menemään ja korvikkeeksi nikkaroi 18 tuntia päivässä maatilallaan koska se rauhoitti. Isovanhemmat Suomesta, isoäidillä on myös saamelaiset sukujuuret.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on ollut selvää jo siitä asti, kun Pakkanen alkoi laulaa möreällä raspilla Nothing compares to you biisiä. Tämä on ovela huijaus tuotannolta ja kiva että joku muukin on tajunnut Pakkasen olevan Cheek.
Viime kaudella masked singer ketju hiljeni hetkeksi, kun Leijona sanoi; ”olen loukkaantunut siitä, kun minun luullaan olevan Mikko Leppilampi”. Joka toisessa kommentissa Mikon epäiltiin olevan Leijona, koska se äänikin niin täsmäsi. Nyt sama homma Pakkasen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on ollut selvää jo siitä asti, kun Pakkanen alkoi laulaa möreällä raspilla Nothing compares to you biisiä. Tämä on ovela huijaus tuotannolta ja kiva että joku muukin on tajunnut Pakkasen olevan Cheek.
Nimenomaan LAULOI. Cheek ei laula vaan räppää.
Eikös Juti ole entinen huippu-urheilija? :D
Björn Borg on sinänsä ihan hyvä veikkaus mutta en kyllä kans oikein usko, että lähtisi suomalaiseen viihdeohjelmaan.