Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4541/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Pakkanen olla joku entinen aikuisviihdetähti? :D

Mä en poissulje sitä, että joku Lothar olisi pyydetty mukaan ohjelmaan.

Hyi olkoon, ei 😣 ei tällaiseen ohjelmaa mitään aikuisviihdeihmisiä.

Vierailija
4542/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Pakkanen olla joku entinen aikuisviihdetähti? :D

Mä en poissulje sitä, että joku Lothar olisi pyydetty mukaan ohjelmaan.

Jos se puvun läpinäkyminen olikin joku vihje🙊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut että vanhempi artisti ei käytännössä koskaan esitä nuoremman musiikkia.

Eli kaikki ehdotetut 50-70 vuotiaat artistit Pakkasen henkilöksi ovat mielestsäni mahdottomia koska kuka 50+ räppää jotain Eminemiä tai tykittää Foo Fighterisiä - ok, no ehkä Tommi Läntinen perinteisempää rokkia, vaikka olisi nuoremman tekemää.

Yleensä ihmiset fanittavat itseään 0-10 vuotta vanhempaa artistia ja siispä pakkanen on Dave Grohliin ja Marshall Mathersiin ja edesmenneeseen Chris Cornelliin nähden 0-10 vuotta nuorempi, eli 38-48 vuotias, jos ajattelee että hän on kappaleet itse valinnut.

Miten Chris Cornell tähän nyt liittyy? Eihän Pakkanen ole sen biisiä laulanut.

Vierailija
4544/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakkaselta mitään vilahtanut. Katsokaa vähän tarkemmin. Puvussa on sellaiset vyötärältä alaspäin tulevat kolmion malliset kangassuikaleet, jotka paksuntavat asua niiltä kohdin ja ne näkyivät varjoina. Keskellä edessä on juuri sopivassa kohdassa yksi.

Tietysti tämän(kin) faktan voi ignoorata ja kuvitella näkevänsä vaikka Brad Pitin vehkeet 😁

Vierailija
4545/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut että vanhempi artisti ei käytännössä koskaan esitä nuoremman musiikkia.

Eli kaikki ehdotetut 50-70 vuotiaat artistit Pakkasen henkilöksi ovat mielestsäni mahdottomia koska kuka 50+ räppää jotain Eminemiä tai tykittää Foo Fighterisiä - ok, no ehkä Tommi Läntinen perinteisempää rokkia, vaikka olisi nuoremman tekemää.

Yleensä ihmiset fanittavat itseään 0-10 vuotta vanhempaa artistia ja siispä pakkanen on Dave Grohliin ja Marshall Mathersiin ja edesmenneeseen Chris Cornelliin nähden 0-10 vuotta nuorempi, eli 38-48 vuotias, jos ajattelee että hän on kappaleet itse valinnut.

Miten Chris Cornell tähän nyt liittyy? Eihän Pakkanen ole sen biisiä laulanut.

Chris Cornell kuitenkin esitti kappaleesta coverin 2015 ja teki itsemurhan 2017.

Chris Cornellin versio kuitenkin on ehkä lähimpänä Pakkasen versiota, jos vertaa Princen tai Sinead O'Connorin versioon.

Tavallaan aika depressiivinen kappale, säveltäjä Prince kuoli ennen aikojaan yliannostukseen 2015, kappaleen tunnetuksi tehnyt Sinead O'Connor on ollut viime-aikoina otsikoissa mielenterveysongelmien ja suicidaalisuuden vuoksi, kappaleen coveroinut Chris Cornell teki itsemurhan 2017.

Ok, myönnetään, että Chris Cornellin versio on vain livenä SiriusXM:lle esitetty.

Vierailija
4546/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pakkaselta mitään vilahtanut. Katsokaa vähän tarkemmin. Puvussa on sellaiset vyötärältä alaspäin tulevat kolmion malliset kangassuikaleet, jotka paksuntavat asua niiltä kohdin ja ne näkyivät varjoina. Keskellä edessä on juuri sopivassa kohdassa yksi.

Tietysti tämän(kin) faktan voi ignoorata ja kuvitella näkevänsä vaikka Brad Pitin vehkeet 😁

Ei kyllä näytä siltä, että mistään puvun ulokkeesta olis kysymys. Leppilammen fanit vaan nyt säikähti ja alko keksimään selityksiä.

Vierailija
4547/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kysymyksenä tietyille (tai kenties vaan yksikössä tietylle) taholle; voiko Pakkasta arvailla Leppilammeksi vain jos on Leppilammen fani tai kannattaja? Että jos minun mielestäni Leppilampi on jopa ärsyttävä enkä ole hänestä oikein koskaan tykännyt, voinko silti olla sitä mieltä että hän on Pakkanen?

Vierailija
4548/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ole mikään puvun helma joka siellä Pakkasenjalkojen välissä roikkuu.

Vierailija
4549/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä näytä siltä, että mistään puvun ulokkeesta olis kysymys. Leppilammen fanit vaan nyt säikähti ja alko keksimään selityksiä.

Leppilammen fanit? Ja säikähti mitä?

Taas hyvä esimerkki siitä, miten hienosti ohitetaan faktat kun halutaan uskoa vain omia fantasioita.

Vierailija
4550/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kysymyksenä tietyille (tai kenties vaan yksikössä tietylle) taholle; voiko Pakkasta arvailla Leppilammeksi vain jos on Leppilammen fani tai kannattaja? Että jos minun mielestäni Leppilampi on jopa ärsyttävä enkä ole hänestä oikein koskaan tykännyt, voinko silti olla sitä mieltä että hän on Pakkanen?

Sama homma minulla, kuulen Pakkasen äänessä Leppilammen, vaikken missään nimessä haluaisi, että Pakkanen on joku suomalainen.

Vierailija
4551/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Pakkanen on suomalainen, esim. Leppilampi, sillä liikehdintä ja maneeritkin on kuitenkin todella osuvia ja hienoja. Henkilö tajuaa visuaalisuudesta ja niiden sovittamisesta musiikkiin tai sitten hänellä on ollut hyvä suomalainen opettaja.

No mitäs ootte mieltä Leppilammen kannattajat, lähtisikö ilman housuja esiintymään!? Ja oliko tuo vilautus vahinko vai tarkoituksella tehty🤔🙊

Miksi ei voisi lähteä?

Vierailija
4552/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku aiemmin ehdotti Rammsteinin Till Lindemannia. Hän on työskennellyt nuoruudessaan mm. puusepän töissä, mihin vasara-vihje voisi viitata. Pakkanen myös osaa kutoa (vihje ekassa jaksossa) mikä voisi viitata siihen, että Lindemann on kutonut koreja työkseen joskus. Hän on myös tehnyt musiikkia Hänsel und Gretel musikaali/ teatteri-esitykseen Saksassa, Pakkanenhan sanoi tykkäävänsä musikaaleista. Lindemann on myös runoilija, mikä voisi viitata Pakkasen herkkyyteen.

Lisäksi Lindemann on julkaissut rap-musiikkia, viitaten Pakkasen viimeisimpään Eminem- esitykseen. Muistan myös ekan jakson esittelyvideolla, Pakkasen takana taustalla näkyi sellaisia metallireunaisia mustia laatikoita, joissa bändit voisi säilyttää esim. soittiamiaan. Vaaterekeissä oli erilaisia asuja, mikä voisi viitata esiintyjään.

Lisäksi Pakkaselta kysyttiin, kuinka monen henkilön kanssa nukkui viimeksi tmv., en muista tarkkaa kysymyksenasettelua. Voisiko tää viitata siihen, että keikkabussissa on aika tiivis tunnelma, joutuu nukkumaan niinkuin sillit suolassa? Tosin, epäilen että Rammsteinin bändin jäsenet taitaa liikkua yksityiskoneella tai vähintään omilla kuljettajilla..

Muuten ihan jees, mutta Till on TODELLA isokokoinen ukko livenä. Pakkanen on aivan liian pieni ollakseen Till. 

Nimim. tavannut hänet neljästi työn merkeissä

Vierailija
4553/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ole mikään puvun helma joka siellä Pakkasenjalkojen välissä roikkuu.

Se on Blackie Lawless - hänellä roikkuu aina sirkkeli munista - tavaramerkki.

Vierailija
4554/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leppilammen fanit? Ja säikähti mitä?

Taas hyvä esimerkki siitä, miten hienosti ohitetaan faktat kun halutaan uskoa vain omia fantasioita.

Tai sitten kuullaan Leppilammen ääni kun halutaan uskoa omia fantasioita.

Vierailija
4555/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma minulla, kuulen Pakkasen äänessä Leppilammen, vaikken missään nimessä haluaisi, että Pakkanen on joku suomalainen.

Pakkasen ääni on niin erilainen kuin Leppilammen, että täytyy olla että jotku vain alitajuisesti haluaa sen oleva tämä ko henkilö. Muuta mahdollisuutta ei ole! Ja kun tarpeeksi toivoo (siis ei edes tietoisesti) ja yhä uudelleen kuuntelee ja kuuntelee niin johan alkaa uskomaan. Aivot tekee tällaisia tepposia ihmisille.

Vierailija
4556/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen ääni on niin erilainen kuin Leppilammen, että täytyy olla että jotku vain alitajuisesti haluaa sen oleva tämä ko henkilö. Muuta mahdollisuutta ei ole! Ja kun tarpeeksi toivoo (siis ei edes tietoisesti) ja yhä uudelleen kuuntelee ja kuuntelee niin johan alkaa uskomaan. Aivot tekee tällaisia tepposia ihmisille.

Näinpä! Esim. tuo Pretender ei mitenkään voi olla tämän who-shall-not-be-namedin (ei Voldemort) laulama. Pitää kohta rueta lukemasta tätä ketjua, kun ei arvauksissa päästä yhtään eteenpäin näiden jankkaajien takia. argh

Vierailija
4557/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun subjektiivinen kokemuksesi että on erilainen. Miksi erehdyt kuvittelemaan että sinun kokemasi on samalla absoluuttinen fakta?

Vierailija
4558/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kuuro jos ei lose yourself-biisissä kuule yhtään Leppilampea.

Vierailija
4559/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan oikeastaan jo toivoa, että Pakkanen on Leppilampi, kun tämä yksi niin sinnikkäästi jankkaa, ettei missään nimessä voi olla 😁

Vierailija
4560/10902 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Blackie Lawless - hänellä roikkuu aina sirkkeli munista - tavaramerkki.

Vai voisiko sittenkin olla Blackie Lawlessin kaksoisolento Kaija K?