Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
4501/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Laurie?

Vierailija
4502/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin n. 60v, jo ”unohdettu julkkis”, jota ei koskaan ole tunnettu laulutaidoistaan, niin ihan hyvin voisin lähteä Suomen Masked Singeriin just for the fun. Mutta kyllä se vaatisi jonkun yhteyden Suomeen - esim. vaimo kotoisin täältä, tai joku läheinen ystävä.

No, ainakaan minun mielenkiintoani ei lisää, että ohjelmaan laahattaisiin laulamaan joku n. 60 v. unohdettu julkkis. Toivon siis, että on joku jollain tavalla tällä hetkellä tapetilla oleva henkilö. Ja samaa mieltä, melko kiinteä yhteys Suomeen oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin joku maailmantähti, niin menisin ihan piruuttani jonkun perähikiän ohjelmaan :D

Vierailija
4504/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla realistista käsitystä siitä, miten moni ison maailman ns. B-julkkis joutuu oikeasti metskaamaan duunia, kun parrasvalot ovat sammuneet. Masked Singerin budju voi ihan hyvin venyä vaikkapa sellaiseen, että isommalle nimelle maksetaan 100.000€, sisältäen kaksi kuvauspäivää joiden aikana kuvataan esitykset ja vihjevideot. Se on ihan kelpo korvaus aikana, jolloin suurin osa läntisen maailman elokuvatuotannoista seisoo koronan tähden. Esim. Harlinin Luokkakokous-kuvauksista kirjoitettiin laajalti, sillä oli niin harvinaista, että joku pystyi kuvaamaan leffaa poikkeusolosuhteissa.

Lisäksi jollekin Suomi ihan oikeasti näyttäytyi kesällä vetovoimaisena kohteena, sillä täällä oli yksi Euroopan turvallisimmista tilanteista, inhimilliset karanteeniehdot ja laadukas sairaanhoito. Minkä lisäksi pudas luonto, mahdollisuud yksityisyyteen jne. Esim. heinäkuussa Jasper Pääkkösen seurassa bongattiin pari isoa nimeä Turun saaristossa.

Sillä, että julkkikset haluavat vierailla Suomessa, ei ole mitään tekemistä sillä, että vapaa-ajallaan haluavat osallistua Suomen Masked Singeriin. Toki joku ö-luokan wanna-be julkkis voi lähteä vaikka kuuhun lauleskelemaan, mutta niitä nimiä joita tällä on heitelty tuskin kiinnostaa tänne tulla 100.000 euron vuoksi, sori vaan.

Kyllä joku Ronn Moss ihan hyvin vois, kun Suomi on tuttukin. Mutta ei kai kukaan täällä nyt tosissaan edes ehdottele, että Johnny Depp olisi Pakkanen 😂

Johnny Deppillä on ainakin ollut rahaongelmia. Ja naisten kanssa epäonnea. Osaa laulaakin. Ollut musikaalissa. Löytyiköhän jokin urheilujuttukin taustalta? Useissa fantasialeffoissa. Ääni tosin ei ole luontaisesti niin raspi eikä nasaali, mutta ehkä osaisi muuttaa ääntään ja olisi oikeastaan pakkokin, muuten tunnistettaisiin heti.

Vierailija
4505/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tavallisia ihmisiä ne maailmantähdetkin on.

Pakkanen on suomeksi, koska englannissa ei ole vastaavaa sanaa.

Keep on dreaming :).  Silloin olisi valittu hahmolle sopiva englanninkielinen nimi, eikä lähdetty kääntämään jostain suomenkielisestä Pakkasesta.  Väännänkö vielä rautalangasta?

Siis perustelisitko miksi? Voihan sana Pakkanen vaan olla jonkun ulkomaalaisen mielestä kaunis. 

Vierailija
4506/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin n. 60v, jo ”unohdettu julkkis”, jota ei koskaan ole tunnettu laulutaidoistaan, niin ihan hyvin voisin lähteä Suomen Masked Singeriin just for the fun. Mutta kyllä se vaatisi jonkun yhteyden Suomeen - esim. vaimo kotoisin täältä, tai joku läheinen ystävä.

No, ainakaan minun mielenkiintoani ei lisää, että ohjelmaan laahattaisiin laulamaan joku n. 60 v. unohdettu julkkis. Toivon siis, että on joku jollain tavalla tällä hetkellä tapetilla oleva henkilö. Ja samaa mieltä, melko kiinteä yhteys Suomeen oltava.

Ai, musta taas olis aivan mahtavaa että sieltä paljastus vaikka Chuck Norris

Vierailija
4507/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että julkkikset haluavat vierailla Suomessa, ei ole mitään tekemistä sillä, että vapaa-ajallaan haluavat osallistua Suomen Masked Singeriin. Toki joku ö-luokan wanna-be julkkis voi lähteä vaikka kuuhun lauleskelemaan, mutta niitä nimiä joita tällä on heitelty tuskin kiinnostaa tänne tulla 100.000 euron vuoksi, sori vaan.[/quote]

Kyllä joku Ronn Moss ihan hyvin vois, kun Suomi on tuttukin. Mutta ei kai kukaan täällä nyt tosissaan edes ehdottele, että Johnny Depp olisi Pakkanen 😂[/quote]

Ronn Moss voisi olla, mutta sydämestäni toivon, ettei ole! Tuosta en ole lainkaan varma, ettei joku tosissaan ehdottelisi deppejä, glooneyja ja gretsgejä. Osalla tuntuu Pakkanen aiheuttavan sellaisia mielikuvituksen tuotoksia, että on tulppa täysin irronnut veneen pohjasta.. 

Vierailija
4508/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iggy Pop?

Jason Statham? On vähän lyhyehkö, mutta sukellustaustaa.

Benedict Cumberbatch? Ei luontaista raspia, mutta matala ääni ja osaa muutella hyvin.

Ja pelkkien alapeukkujen sijaan toivon keskustelua näistä heitoista, niin kuin tarkoitin aiemmatkin. Miksi voisi olla ja miksi ei voisi? Ei nämä niin vakavia ehdotuksia ole. En tiedä tyypeistä paljonkaan, mutta joku muu voi tietää.

Vierailija
4509/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mä nautin kun jengi täällä hikeentyy, jos ehdottaa ketään muuta kuin HÄNTÄ JONKA NIMEÄ EMME MAINITSE 😎

Vierailija
4510/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iggy Pop?

Jason Statham? On vähän lyhyehkö, mutta sukellustaustaa.

Benedict Cumberbatch? Ei luontaista raspia, mutta matala ääni ja osaa muutella hyvin.

Ja pelkkien alapeukkujen sijaan toivon keskustelua näistä heitoista, niin kuin tarkoitin aiemmatkin. Miksi voisi olla ja miksi ei voisi? Ei nämä niin vakavia ehdotuksia ole. En tiedä tyypeistä paljonkaan, mutta joku muu voi tietää.

Vierailija
4511/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Jukka Leppilampi

Vierailija
4512/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että vanhempi artisti ei käytännössä koskaan esitä nuoremman musiikkia.

Eli kaikki ehdotetut 50-70 vuotiaat artistit Pakkasen henkilöksi ovat mielestsäni mahdottomia koska kuka 50+ räppää jotain Eminemiä tai tykittää Foo Fighterisiä - ok, no ehkä Tommi Läntinen perinteisempää rokkia, vaikka olisi nuoremman tekemää.

Yleensä ihmiset fanittavat itseään 0-10 vuotta vanhempaa artistia ja siispä pakkanen on Dave Grohliin ja Marshall Mathersiin ja edesmenneeseen Chris Cornelliin nähden 0-10 vuotta nuorempi, eli 38-48 vuotias, jos ajattelee että hän on kappaleet itse valinnut.

Vierailija
4513/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah mä nautin kun jengi täällä hikeentyy, jos ehdottaa ketään muuta kuin HÄNTÄ JONKA NIMEÄ EMME MAINITSE 😎

Ai Macbeth?

Vierailija
4514/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuh, ei. Ei vanhoja joskus pinnalla olleita gubbeja tänne tällaisiin ohjelmiin. Musta taas olisi aivan hykerryttävää, jos tää olisi kunnon jäynä ja sieltä paljastuisi Leppilampi. Taatusti katsoisin seuraavan mahdollisen kauden entistä suuremmalla innolla. Olisi loistavaa, että suomalaisista julkkiksista paljastuisi jokin täysin erilainen puoli kuin mitä yleensä näkee. Pakkanen on upea tuotos.

Vierailija
4515/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä, että julkkikset haluavat vierailla Suomessa, ei ole mitään tekemistä sillä, että vapaa-ajallaan haluavat osallistua Suomen Masked Singeriin. Toki joku ö-luokan wanna-be julkkis voi lähteä vaikka kuuhun lauleskelemaan, mutta niitä nimiä joita tällä on heitelty tuskin kiinnostaa tänne tulla 100.000 euron vuoksi, sori vaan.

Kyllä joku Ronn Moss ihan hyvin vois, kun Suomi on tuttukin. Mutta ei kai kukaan täällä nyt tosissaan edes ehdottele, että Johnny Depp olisi Pakkanen 😂

Ronn Moss voisi olla, mutta sydämestäni toivon, ettei ole! Tuosta en ole lainkaan varma, ettei joku tosissaan ehdottelisi deppejä, glooneyja ja gretsgejä. Osalla tuntuu Pakkanen aiheuttavan sellaisia mielikuvituksen tuotoksia, että on tulppa täysin irronnut veneen pohjasta.. 

Täällä on osalla myös huuorintaju ja irroittelukyky sitä tasoa, että on varmaan seksielämäkin tasoa kerran vuodessa peiton alla pimeässä 😅

Vierailija
4516/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä suostu edes harkitsemaan, että Pakkanen olisi joku supisuomalainen. Jotenkin Renny Harlin tai joku vastaava pitkän linjan ulkosuomalainen vielä kävisi, etenkin kun yhteys Jenkkilään. Mutta luultavasti ihan ehta ulkomainen. Arvioisin vielä aksentin vuoksi, että eurooppalainen, mutta ei välttämättä. Pakko olla riittävän laajalti tunnettu. Miksei joku isokin julkkis voisi ihan huvikseen lähteä tämmöiseen? Suomi oli myös turvallinen reissukohde kesällä, joten on voinut houkutella tänne vaikka ketä.

Mietin itsekin eilen Till Lindemannia, että sopisi hyvin äänen ja vihjeiden perusteella, mutta taitaa olla keskikropaltaan liian paksu.

Entäs australialainen Nick Cave? Olisiko mahdoton? Ainakin olisi riittävän möreä ääni ja jotkin vihjeet voisi sopia. Outo aksentti voisi selittyä myös.

Linkin Parkin laulajalla ei taida olla riittävän matala ääni enkä tiedä niistä vihjeistä.

Onko kukaan kuullut George Clooneyn laulavan?

Joku veikkaili Jim Carreytä. Ei ollenkaan mahdoton minusta.

Entäs Johnny Depp?

Rowan Atkinson? Hän on muuten yllättävän pitkä. Olen luullut ihan pätkäksi.

Nyt vois laittaa vähän jalat maan pinnalle! Jo on todellisuudentaju vähän hukassa, jos luulee vakavissaan, että joku näistä maailmantähdistä tulisi suomalaiseen ohjelmaan? Miten hitossa vihjeet tai ääni esimerkiksi osuvat Rammsteinin Till Lindemanniin, ei yhtään mitenkään.

Vierailija
4517/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuh, ei. Ei vanhoja joskus pinnalla olleita gubbeja tänne tällaisiin ohjelmiin. Musta taas olisi aivan hykerryttävää, jos tää olisi kunnon jäynä ja sieltä paljastuisi Leppilampi. Taatusti katsoisin seuraavan mahdollisen kauden entistä suuremmalla innolla. Olisi loistavaa, että suomalaisista julkkiksista paljastuisi jokin täysin erilainen puoli kuin mitä yleensä näkee. Pakkanen on upea tuotos.

Siis tän ketjun Leppilammen fanit on kyl fanaattisimpia mitä hetkeen on palstalla nähty 😀

Vierailija
4518/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut että vanhempi artisti ei käytännössä koskaan esitä nuoremman musiikkia.

Eli kaikki ehdotetut 50-70 vuotiaat artistit Pakkasen henkilöksi ovat mielestsäni mahdottomia koska kuka 50+ räppää jotain Eminemiä tai tykittää Foo Fighterisiä - ok, no ehkä Tommi Läntinen perinteisempää rokkia, vaikka olisi nuoremman tekemää.

Yleensä ihmiset fanittavat itseään 0-10 vuotta vanhempaa artistia ja siispä pakkanen on Dave Grohliin ja Marshall Mathersiin ja edesmenneeseen Chris Cornelliin nähden 0-10 vuotta nuorempi, eli 38-48 vuotias, jos ajattelee että hän on kappaleet itse valinnut.

Tässä on perusteltua logiikkaa, kiitos tästä! 

Vierailija
4519/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta taas olis aivan mahtavaa että sieltä paljastus vaikka Chuck Norris[/quote]

Uuuh, ei. Ei vanhoja joskus pinnalla olleita gubbeja tänne tällaisiin ohjelmiin. Musta taas olisi aivan hykerryttävää, jos tää olisi kunnon jäynä ja sieltä paljastuisi Leppilampi. Taatusti katsoisin seuraavan mahdollisen kauden entistä suuremmalla innolla. Olisi loistavaa, että suomalaisista julkkiksista paljastuisi jokin täysin erilainen puoli kuin mitä yleensä näkee. Pakkanen on upea tuotos.[/quote]

Siis tän ketjun Leppilammen fanit on kyl fanaattisimpia mitä hetkeen on palstalla nähty 😀[/quote]

Väärin, en mä ole Leppilampi -fani. Mutta jos vaihtoehtona on joku kauan sitten suuruutensa nähnyt ulkomaan elävä, niin silloin mielummin Leppilampi. Itse asiassa minun suosikkini olisi joku sellainen suomalainen ajankohtainen henkilö, jota en ikinä koskaan mitenkään olisi osannut ajatella tällaisen hahmon taakse. Siinä olisi ideaa ja wau-efektiä!

Vierailija
4520/10902 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman ekassa jaksossa sanotaan hahmoista, että "tämä ohjelma ei tee heistä julkkiksia, he ovat jo sitä." Ei siis luulisi että mukana olisi joku ihan ö-luokan julkkis.