Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se tohtori... täällä on monia, jotka vannoo sen Hietalan nimeen, mutta voisko joku tehdä siitä koosteen miten kaikki vihjeet sopii häneen? En ole löytänyt mitään sellasta, joka selkeesti olis osoitus että on Hietala.
Koostetta pukkaa:
- Yleiset muusikkovihjeet, jotka voivat periaattessa mennä kehen vain bändissä soittajaan, mutta toimii Nightwish kontekstissa oikein hyvin. Emma-palkittu yhtye. Työkaverit ovat näppäräsormisia ja porukalla joskus allonharjalla, joskus pohjalla. Tohtorin "diagnooseja" eli lauluja kuunnellaan ympäri maailmaa ja niissä on parantavaa voimaa, eli balsamia haavoihin. Heidät (artistit) nähdään yksioikoisina, tai vajaavaisina ihmisinä eli kritiikkiä tulee aina. "Harvat sanani ovat aina totta" - laulunkirjoitus. "Vähäpuheinen ihmisten keskuudessa, mutta säästää laveat sanat töihin" - laulaminen / kirjoittaminen. "Mestari hujahtamaan pääni sisäiseen maailmaan" ja taivaanrannan maalarit jne. kaikki vaan tätä muusikkohommaa.
- Markoon suoraan osuvat:
- "Olen pitkän linjan terveyden ja hyvinvoinnin ammattilainen - asiakkaana". "Tämä henkilökohtainen kokemus tuo muutenkin rauhalliseen persoonaani lisää lempeyttä ja ymmärrystä". Markolla on taustalla todella pitkäaikaista masennusta, johon hän on jatkuvassa lääkityksessä loppuelämänsä.
- Ryssitty vastakkaisen sukupuolen kanssa eli petti vaimoaan ja erosi.
- Goodbye yellow brick roadin edessä olevassa vihje-esittelyssä tulee metalliriffejä ilman mitään syytä
- Samassa pätkässä lohikäärme + musta sydän eli Markon ensimmäinen sooloalbumi Mustan Sydämen Rovio
- Palkittu artisti - takanreunus täynnä pystiä
Lepakon pileistä en tiedä, mutta Marko vissiin tietää.
Eihän näissä nyt suoraan sanota, että Marko on Marko, mutta kaikki osuu. Muutama vihje ei aukene itselle, mutta joku muu joka tuntee miestä enemmän tai on lukenut hänestä saattaa tietää niitäkin. Nämä nyt aukesivat jo pelkästään wikipedian ja iltapulun minuutin googlauksella.
Ja jos ette ole vielä vakuuttuneita, niin kuunnelkaapa huvikseen Nightwish - Islander biisi, varsinkin siinä puolivälin tienoilta (mielellään livenä tampereelta) ja siihen perään Tohtorin Goodbye Yellow Brick Road ja tulkaa kertomaan kuka Tohtori on.
Toivon kyllä, ettei mies vielä putoaisi, koska on artistina sairaan kova ja tulee varmasti vetämään vielä monta hienoa biisiä, jos saa jatkaa viikon tai kaksi.
Pakkasesta uutta vihjettä:
Juti kertoo kokemuksistaan ohjelmassa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suostuisiko-moroksi-masked-singer-o…
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti aivan Ronn Mossilta.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen ja Tohtori ovat hyvin samankaltaisia vihjeiden perusteella. Minkälainen Mikael Persbrandtin lapsuus on mahtanut olla, onko joku lukenut siitä? Jotenkin vaan moni vihje alkaa sopia häneen. Lauluäänikin voisi minusta täsmätä. Toinen joka tuli mieleen on Jonne Aaron. Hän on asunut perhetukikeskuksessa vanhempiensa päihdeongelman sekä oman häiriökäyttäytymisensä takia. Tosin vartalon muoto ei minusta täsmää ja onko Negative mitenkään erityisen menestynyt? Keitä teille tulee mieleen näistä vihjeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronn ei ollut nuori ja naiivi kun hänen uransa alkoi, olen myös ymmärtänyt että hänellä on ollut onnellinen lapsuus? Toisaalta noi muut vihjeet sopivat. Ronn ei ole kauhean melankolinen hahmo vaan enemminkin hyvin positiivinen. Eikä Mossilla ole tuollaista raspia, mutta toki on voinut opetella sellaisen. Itse alan kallistua Mikael Persbrandtiin.
Vierailija kirjoitti:
Persbrandt?
Onko se Persbrandt kilpaillut joskus jossakin lajissa MM-tasolla? Luulisi tuon olevan myöskin aika oleellinen vihje.
Pakkasen uusi vihje sopii hyvin Mikko Leppilampeen, joka sai miespääosa-Jussin ensimmäisestä elokuvastaan 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronn ei ollut nuori ja naiivi kun hänen uransa alkoi, olen myös ymmärtänyt että hänellä on ollut onnellinen lapsuus? Toisaalta noi muut vihjeet sopivat. Ronn ei ole kauhean melankolinen hahmo vaan enemminkin hyvin positiivinen. Eikä Mossilla ole tuollaista raspia, mutta toki on voinut opetella sellaisen. Itse alan kallistua Mikael Persbrandtiin.
Joo, en saa kaikkia vihjeitä Ronniin sopimaan, en tosin niin paljon hänestä tiedäkään. Mutta tuossa klipissä kuulosti aivan Ridge Forresteriltä. En löydä Mikaelille kovin sujuvaa jenkkikytköstä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasen uusi vihje sopii hyvin Mikko Leppilampeen, joka sai miespääosa-Jussin ensimmäisestä elokuvastaan 25-vuotiaana.
Erinomaisesti, vaan ei edelleenkään ole ulkomaalainen eikä äänessään ole vähääkään voimaa.
Pakkanen kovalla rytinällä kansan suosioon, pysti käteen ja sitten suoraan roskiin... Lordi? Euroviisuilla kansan lemmikiksi, voitaisi jollain tapaa laskea myös MM-tasolla kilpailuksi ja siitä suora pudotus ei mihinkään. Käsittääkseni Putaansuu on myös melko pitkälti mammanpoika ja asuu/asui todella pitkään ainakin äitinsä tykönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en saa kaikkia vihjeitä Ronniin sopimaan, en tosin niin paljon hänestä tiedäkään. Mutta tuossa klipissä kuulosti aivan Ridge Forresteriltä. En löydä Mikaelille kovin sujuvaa jenkkikytköstä.
Onhan Mikael tehnyt paljon roolitöitä jenkeissä. En välttämättä usko että on hänkään, mutta paremmin hän sopii vihjeisiin kuin Ronn Moss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Mikael tehnyt paljon roolitöitä jenkeissä. En välttämättä usko että on hänkään, mutta paremmin hän sopii vihjeisiin kuin Ronn Moss.
No ei kovin paljon wikipedian mukaan, suurin osa pohjoismaisia, joku saksalainen, joku brittiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko puhetta vai laulua? Puhumisen hoitavat ääninäyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Persbrandt kilpaillut joskus jossakin lajissa MM-tasolla? Luulisi tuon olevan myöskin aika oleellinen vihje.
Onko Ronn Moss kilpaillut? Baywatch sarjassa oli mukana laulaja-näyttelijöitä ja monen ura loppui kyseiseen sarjaan. Tosin miksi tänne raahattaisiin joku 90 luvun tähti.
Pakkasen kaikki vihjeet sopivat Eminemiin. Harmi vaan ettei kyseistä räppäriä saa Suomeen millään ilveellä. Eminem laulamassa raspikurkulla heviä tai rockia olisi kyllä jotakin ainutlaatuista.
Hasselhoff. Ehkä hän pitää talviurheilusta vaikka onkin Kaliforniasta. Oli lukiossa joku lentopallojoukkueen kapteeni. Ehkä he kisasivat opiskelijoiden mm-tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ronn Moss kilpaillut? Baywatch sarjassa oli mukana laulaja-näyttelijöitä ja monen ura loppui kyseiseen sarjaan. Tosin miksi tänne raahattaisiin joku 90 luvun tähti.
Ronn Moss näytteli Kauneissa ja Rohkeissa vuoteen 2012 asti. David Hasselhoff näytteli Baywatchissa ja on vieraillut sen jälkeen useasti Suomessa, hänellä oli täällä oma talkshowkin .
Marco osaa laulaa ihan oikeasti, siksi oli varmaan vaikea vetää tollaista suomalaista suuhengitysräppiä, jossa ei oikeasti tarvitse laulaa. Ei myöskään päässy/joutunut käyttämään ääntään ollenkaan, toisin kuin viime viikon biisissä, jossa sitten tuli läpi se löytyvä skaala ainakin ylärekisteristä.