Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen:
Niin kuin mahtavat, yksinäiset, lumihuippuiset uuden maailman vuoret, tässä seisoo Pakkanen. Kuten muinaisella jäätiköllä, myös minulla on tuhat tarinaa kerrottavana. Kuten vesi Columbia-joen jyrisevässä virrassa minä olen myös puskenut läpi pysäyttämättömällä voimalla. Olen aina kurkottanut korkealle. Olen tavannut kuuluisat ja kauniit. Olen saanut maistaa suureellista elämää. Ja rakastin sitä. Vaikka tulinkin pienestä lammesta, minusta tuli iso kala. On vain yksi huono puoli. Raha ja menestys ei aina tuo onnellisuutta. Minun tapauksessani se johti jäiseen, yksinäiseen ja tyhjään elämään. Se pakotti minut tekemään vakavaa itsetutkiskelua. Taustani huomioiden, se ei ollut yllätys. Pakkanen on tänään täällä näyttääkseen teille, että kaikki ei ole sitä miltä se vaikuttaa. Itseasiassa minun suhteeni mikään ei ole sitä, miltä se vaikuttaa. Kuka… minä… olen?
Freeze! Luulen, että ensimmäinen esitykseni rikkoi jään. Tämä saattaa auttaa minua luottamaan elämään uudelleen. Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta rakastan talviurheilua. Erityisesti kylmässä säässä. Se voi saada hampaasi kalisemaan, mutta ketä kiinnostaa. Ja jos loukkaannut, niin vielä parempi. Tämä on se ultimaattinen alpha-puoleni. Vuosikausia uskottelin itselleni, että olen immuuni kärsimykselle. Murtuneista nilkoista, murtuneisiin sydämiin. Olen jääkylmä dynamo. Mutta arvatkaa mitä? Tajusin, etten ole immuuni millekään.
- Olen kilpaillut MM-tasolla. (HybridiTV)
- Vihjevideolla tolpassa luki ”Kurja”(?)
Onko jossain vielä muita vihjeitä? Onko siellä Hybridi TV:ssä mitään uutta?
Pakkasen täytyy oikeasti olla joku tunnetumpi ja maailmaa nähnyt henkilö. Aikamoista satuilua, jos maskin alta paljastuukin joku Mikko Leppilampi. Onkohan kyseessä joku menestynyt yksilöurheilija (miksei jopa jäkiksen pelaaja)? Hitsi kun Alexander Skarsgård suostuisi osallistumaan suomen masked singeriin, voisin kuvitella hänet Pakkasena.
Ei varmasti ole mikään tunnettu talviurheilija, koska henkilö ilmoittaa rakkautensa talviurheiluun tulevan meille yllätyksenä.
Näitä vihjeitä voi tulkita monella tapaa ja osa niistä on selvästi tehty niin, että ihmiset menisivät hieman harhaan.
Laiskiainen=Timo Koivusalo kirjoittaa biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitnesspaivakirja-konkari-eevi-teit…
Olisko Eevi Teittinen Taikahattu?"– Nyt kolmekymppisenä herää asioihin eri tavalla ja tunnistaa kehon viestejä paremmin."
"– Siivosin kotona ja siirtelin kahvakuulia."Taikahattu kai siivoili jollain videolla? Ja korosti kolmikymppisen elämänarvoja.
On myös kakkoskoti (lomailuakin varten?) merenrannalla.
No, voi hyvin olla joku muukin. Mutta lyhyt ihminen ja liikkuu ketterästi - vois sopia häneen.
Teittinen osti puolisoineen kakkoskodin Hesasta (töiden takia) meren rannalta. Ykköskoti heillä on Kaarinassa. Eevi rakastaa merta haastattelujen perusteella. Hyvin sopii vihjeet Eeviin.
Eivät ostaneet, vaan vuokraavat asuntoa Helsingin Kalasatamasta merenrannan tuntumasta.
Laiskiainen = Roman Schatz
On toimittaja, kirjailija ja vetänyt pitkään omaa radio-ohjelmaa. On pitkä, liki 2 m. 2 koiraa, puoliso ja lapsi (yksi alaikäinen siis, aikuisten lasten lisäksi).
Kertoi ekalla vihjevideolla, et on nukkunut 2 ihmisen ja 2 koiran kanssa. Ja muilla videoilla selvästi vihjataan toimittajuuteen.
On ollut alastonkuvassa istumassa Suomen lipun päällä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000000506110.html
On ollut Bridgitte Bardot'n kanssa lentolentällä Ranskassa:
https://hymy.fi/uutiset/is-tata-kirjailijaa-pyydettiin-suomen-bbhen/
Ääninäyttelijä spiikkaa, jotta ei tunnistettaisi aksenttia. Samasta syystä myös laulaa englanniksi. Äänestä myös tunnistaa, jos on kuunnellut häntä paljon radiosta. Ja nyt kun naamaa katsoo kuvista, niin onhan tuossa jotain samaa ilmettä kuin laiskiaisessa :)
En jaksa plärätä keskustelua läpi. Kuka tuo Hertta on? Osaa oikeesti laulaa viimeisimmän esityksen perusteella.
Olen ajatellut, että josko Hiirulainen olisi Vilkkumaa. Kuulosto siltä ekaksi ja vihjevideolla turhankin suoraan sitä vihjailtiin (meikit, ketjut ja vyöt). Sitten olikin jo uudella videolla Antti Tuisku -viittaus (itteni kaa kahdestaan). Muitakin vihjeitä varmaan on, joita en ole hoksannut. Olisikohan siis tosiaankin sitten se huikea imitaattori Jarkko Tamminen? Vähän kyllä alan kallistua siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa plärätä keskustelua läpi. Kuka tuo Hertta on? Osaa oikeesti laulaa viimeisimmän esityksen perusteella.
Vahvasti on veikattu Susanna Lainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitnesspaivakirja-konkari-eevi-teit…
Olisko Eevi Teittinen Taikahattu?"– Nyt kolmekymppisenä herää asioihin eri tavalla ja tunnistaa kehon viestejä paremmin."
"– Siivosin kotona ja siirtelin kahvakuulia."Taikahattu kai siivoili jollain videolla? Ja korosti kolmikymppisen elämänarvoja.
On myös kakkoskoti (lomailuakin varten?) merenrannalla.
No, voi hyvin olla joku muukin. Mutta lyhyt ihminen ja liikkuu ketterästi - vois sopia häneen.
Teittinen osti puolisoineen kakkoskodin Hesasta (töiden takia) meren rannalta. Ykköskoti heillä on Kaarinassa. Eevi rakastaa merta haastattelujen perusteella. Hyvin sopii vihjeet Eeviin.
Eivät ostaneet, vaan vuokraavat asuntoa Helsingin Kalasatamasta merenrannan tuntumasta.
No muistin väärin, pikkuseikka kuitenkin.
Olisikohan tosiaan niin että tällä kaudella panelistien oikeat arvaukset on paljastettu heti alkuun? Olettaen siis, että Hertta on Susanna Laine ja Taikahattu mahdollisesti Eevi Teittinen. Viime kaudella ainakin tuntui, että oikeita arvauksia välteltiin siihen asti, kun hahmon putoaminen alkoi lähestyä.
Muistanko väärin vai oliko Kukalla joku vihje että hänet on sekoitettu Tarja Haloseen?
Mua häiritsee se tohtori... täällä on monia, jotka vannoo sen Hietalan nimeen, mutta voisko joku tehdä siitä koosteen miten kaikki vihjeet sopii häneen? En ole löytänyt mitään sellasta, joka selkeesti olis osoitus että on Hietala.
Se Valtaoja sopii muuten kaikkiin vihjeisiin, paitsi sen Emman osalta. Eli nyt kun täällä ollaan sitä mieltä, että osa vihjeistä on hämyjä, niin voisko sekin olla? Vihjevideolla näkyy siihen Emman viereen ilmestyneen pari jotain muutakin kippoa (maljakko tms.), voisivatko olla myös palkintoja? En tunnistanut kumpaakaan.
Mutta muuten sopii Eskoon niin hyvin: se musta sydän (musta aukko on hänen erikoisosaamisalaansa) ja sitä ennen lenteli lentolisko (evoluutio), musta kypärä päässä (hänellä on sellainen, ajaa moottoripyörällä), evät (harrastaa laitesukellusta, kertoo käyneensä 30 metrin syvyydessä), tarkkuutta ja sormilla tehtävää työtä (avaruustutkimus on pitkälti tietokoneella tehtävää matemaattista laskemista ja myös pienien partikkeleiden tutkimista), tyhjyyteen tuijottelut (avaruus), isoäiti kommentoinut myös hänen opintojaan aikanaan ja epäillyt josko se on oikeaa työtä tms. Hänen kommenttinsa on myös toivoa antavia, hän korostaa aina, että ihmiskunta menee koko ajan parempaan suuntaan yms. Se sopii myös ekaan biisiin, Eteen ja ylös. Ja sen uskoin vielä Eskon laulamaksikin, mutta toinen laulu, pystyykö hän laulamaan niin hyvin? - mutta muistelen, että ekalla kaudella jossain mainittiin, että nauhotteita muokattiin ja paranneltiin. Muistaako kukaan muu tällaista?
Jotenkin vain minusta tuntuu, että Tohtori on kuitenkin joku tiedemies, oli Emma tai ei. Se Jyrki 69 vois toki olla myös vaihtoehto, en vain tiedä sopiiko muut vihjeet häneen.
Ja kuka on mittaillut lepakoiden pilejä? Jos sellainen tieto jostain löytyy, löytyy varmaan myös vastaus tähän arvoitukseen :)
Ettei olisi Pakkasen maskin takana..... Kevin Bacon!!
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se tohtori... täällä on monia, jotka vannoo sen Hietalan nimeen, mutta voisko joku tehdä siitä koosteen miten kaikki vihjeet sopii häneen? En ole löytänyt mitään sellasta, joka selkeesti olis osoitus että on Hietala.
Se Valtaoja sopii muuten kaikkiin vihjeisiin, paitsi sen Emman osalta. Eli nyt kun täällä ollaan sitä mieltä, että osa vihjeistä on hämyjä, niin voisko sekin olla? Vihjevideolla näkyy siihen Emman viereen ilmestyneen pari jotain muutakin kippoa (maljakko tms.), voisivatko olla myös palkintoja? En tunnistanut kumpaakaan.
Mutta muuten sopii Eskoon niin hyvin: se musta sydän (musta aukko on hänen erikoisosaamisalaansa) ja sitä ennen lenteli lentolisko (evoluutio), musta kypärä päässä (hänellä on sellainen, ajaa moottoripyörällä), evät (harrastaa laitesukellusta, kertoo käyneensä 30 metrin syvyydessä), tarkkuutta ja sormilla tehtävää työtä (avaruustutkimus on pitkälti tietokoneella tehtävää matemaattista laskemista ja myös pienien partikkeleiden tutkimista), tyhjyyteen tuijottelut (avaruus), isoäiti kommentoinut myös hänen opintojaan aikanaan ja epäillyt josko se on oikeaa työtä tms. Hänen kommenttinsa on myös toivoa antavia, hän korostaa aina, että ihmiskunta menee koko ajan parempaan suuntaan yms. Se sopii myös ekaan biisiin, Eteen ja ylös. Ja sen uskoin vielä Eskon laulamaksikin, mutta toinen laulu, pystyykö hän laulamaan niin hyvin? - mutta muistelen, että ekalla kaudella jossain mainittiin, että nauhotteita muokattiin ja paranneltiin. Muistaako kukaan muu tällaista?
Jotenkin vain minusta tuntuu, että Tohtori on kuitenkin joku tiedemies, oli Emma tai ei. Se Jyrki 69 vois toki olla myös vaihtoehto, en vain tiedä sopiiko muut vihjeet häneen.
Ja kuka on mittaillut lepakoiden pilejä? Jos sellainen tieto jostain löytyy, löytyy varmaan myös vastaus tähän arvoitukseen :)
Valtaojalla ei ole Emmaa, mutta muita palkintoja hän on saanut senkin edestä mm. arvostetun Warelius palkinnon sekä Tieto-Finlandian. Hän on myös saanut mm. vuoden puhuja palkinnon sekä Mensa palkinnon. Kaikkea en edes muista. Vaikka kyseinen mies on älykkö, niin voisin kyllä kuvitella hyvin, että hän on mittaillut lepakoiden pilejä.:D Toisaalta niin on voinut tehdä myös esim. Jyrki69 kuin P-P Peteliuskin. Valtaojan laulutaitoon en kyllä usko?!
En tunne Hietalan ääntä, mutta jos hän todellakin on kehuttu ammattilaulaja, niin en kyllä oikein usko hänen laulaneen sitä Eteen ja ylöspäin -biisiä. Ihan hyvin se lauloi, joka Tohtorina heiluu, mutta ei sentään kehuttavan ammattilaistasoisesti. Olisko sitten Valtaoja vai kuka, sitä en osaa sanoa. Tämä hahmo Pakkasen ohella hämmentää eniten.
Mihin hävisi se, joka epäili että Tohtori on Taneli Mäkelä? Sopiiko uudet vihjeet tähän vai muuttuiko mieli?
Luulen että Pakkasen hahmo on suurta hämäystä. Kyseessä on varmaankin joku räppäri tai poppari, joka on harjoitellut raspikurkun käyttöä. Pakkasen lauluääni on hyvä, mutta jotenkin vaan kuulostaa siltä, että raspi on vähän päälleliimattua, se ei tule ihan luonnostaan. Joten kyseessä voi olla ihan hyvin esim. Ronn Moss tai miksei jopa Jare Tiihonen. Toinen suosikki hahmoni on tohtori ja jotenkin toivon että kyseessä on Valtaoja.
Ei oo Ron Moss Pakkanen, se on Jarno Laasala melko varmasti😀👍
Vierailija kirjoitti:
En tunne Hietalan ääntä, mutta jos hän todellakin on kehuttu ammattilaulaja, niin en kyllä oikein usko hänen laulaneen sitä Eteen ja ylöspäin -biisiä. Ihan hyvin se lauloi, joka Tohtorina heiluu, mutta ei sentään kehuttavan ammattilaistasoisesti. Olisko sitten Valtaoja vai kuka, sitä en osaa sanoa. Tämä hahmo Pakkasen ohella hämmentää eniten.
Tämä on muuten todella hyvä huomio!!
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin vai oliko Kukalla joku vihje että hänet on sekoitettu Tarja Haloseen?
On ilmeisesti punapää eli on punaiset hiukset. Tuija Piepponen saattais olla.
Eevin mies on Teemu Packalén, vapaaottelija.