Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
2601/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Jonnea katsomassa Turussa kuukausi sitten ja hyvin hoikalta mies vaikutti. Pakkasen kroppa näyttää kyllä aika samalta kuin Jonnen.  

Vierailija
2602/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne Aaron lihava?  Vertasin Pakkasen ja Jonne Aaronin kroppaan niiin varsin samalta kyllä näyttää. 

En ole väittänyt Jonne Aaronin olevan lihava, nyt teit jotain omaa virheellistä tulkintaasi. Kirjoitin, että minusta näyttää siltä, että Pakkanen on erittäin hoikka. Enemmän esim. Michael Monroen vartalon kaltainen. Kovin raamikas kaverikaan Pakkanen ei voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Jonnea katsomassa Turussa kuukausi sitten ja hyvin hoikalta mies vaikutti. Pakkasen kroppa näyttää kyllä aika samalta kuin Jonnen.  

No hyvä jos Jonne on jaksanut treenata ja laihduttaa hieman, ei ollut kauhean hyvässä kunnossa joskus pari vuotta sitten. Ei ole tarkoitus arvostella kenenkään vartaloa, kunhan vain mietin, että Pakkanen on hoikka ja hänellä on hieman androgyyni vartalo.

Vierailija
2604/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persbrandtin omaelämäkerta antaa selkeästi ymmärtää, että suhde isään on ollut aina huono. MP on yksinhuoltajaäidin poika. Viimeisin vihje ei siis natsaa häneen. Jotenkin tuntuu muutenkin siltä, ettei Mikael lähtisi tällaiseen skabaan, vaikka moni asia kyllä osuukin lähelle häntä...

Vierailija
2605/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä en pidä Hietalaa Tohtorina. Voin olla väärässä, mutta nämä argumentit eivät minua riitä vakuuttamaan.

Onneksi eletään vapaassa maassa ja väärässä saat olla ihan niin paljon kuin lystäät!

Vierailija
2606/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siispä en pidä Hietalaa Tohtorina. Voin olla väärässä, mutta nämä argumentit eivät minua riitä vakuuttamaan.

Onneksi eletään vapaassa maassa ja väärässä saat olla ihan niin paljon kuin lystäät!

Mitä lisäarvoa tämä lapsellinen vastakommentti tuo spekulointiin hömppähahmoista?

"Minäpäs olen oikeassa ja sinä väärässä!"

Vierailija
2607/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin vai oliko Kukalla joku vihje että hänet on sekoitettu Tarja Haloseen?

On ilmeisesti punapää eli on punaiset hiukset. Tuija Piepponen saattais olla.

Joo. Piepponen se on. Maija - Liisa Peuhun vartalo on aivan erinäköinen kuin Kukka.

Vierailija
2608/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa Taikahattu lauloi Aiiivan keskellä biisiä . Armi Toivanenhan toisti tuota hokemaa jollain putoushahmolla?

Vierailija
2609/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lisäarvoa tämä lapsellinen vastakommentti tuo spekulointiin hömppähahmoista?

No tosiaankin! Ehdin jo vähän iloita, että onpas mukavaa lukea näin kohteliasta ja asiallista ketjua. Kunnes tämä Hietala-fani avasi taas suunsa...

Vierailija
2610/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten sinua harmittaa, jos Tohtori ei olekaan Hietala :DDD

Vierailija
2611/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime jaksossa Taikahattu lauloi Aiiivan keskellä biisiä . Armi Toivanenhan toisti tuota hokemaa jollain putoushahmolla?

Tuskin on näyttelijä, koska vihjevideolla ihmetteli niitä, jotka ovat esillä koko ajan.

Vierailija
2612/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on näyttelijä, koska vihjevideolla ihmetteli niitä, jotka ovat esillä koko ajan.

Suuri osa vihjeistä voi myös olla hämääviä ihan tarkotuksella.

Vierailija
2613/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ota itseäni tai tätä ohjelmaa niin vakavasti, että pahoittaisin mieleni "väärässä olemisesta" eli väärin arvailusta. Sehän on vain arvaamista, eikä tietämisen tai älykkyyden tms. puutetta. Ja se kai on koko ohjelman ideakin. Mielelläni olen väärässä, jos esiintyjä on taidokas hämäämään.

Ja kuten sanottu, tämänhetkiset pro-Hietala-argumentit eivät vielä vakuuta, mutta tilanne saattaa jatkossa muuttua. Olen avoin eri näkemyksille ja punnitsen vihjeitä ja omia uskomuksiani. Tekisit sinäkin niin. Olisi aika tosi tylsä ohjelma, jos kaikki olisivat heti kaikesta samaa mieltä :)

Sama

Vierailija
2614/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tämä on vähän ärsyttävää :D

Vierailija
2615/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan viime kauden vihjeistä sitä, et oliko ne osin hämääviä?

Vierailija
2616/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkanen kovalla rytinällä kansan suosioon, pysti käteen ja sitten suoraan roskiin... Lordi? Euroviisuilla kansan lemmikiksi, voitaisi jollain tapaa laskea myös MM-tasolla kilpailuksi ja siitä suora pudotus ei mihinkään. Käsittääkseni Putaansuu on myös melko pitkälti mammanpoika ja asuu/asui todella pitkään ainakin äitinsä tykönä.

Joo, että Putaansuu paljastaisi viimein kasvonsa? Ei tee sellasta.

Vierailija
2617/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan viime kauden vihjeistä sitä, et oliko ne osin hämääviä?

Muistaakseni ei ollut räikeästi ainakaan..ehkä se että leijona hinkkasi patsaita oli vähän harhaanjohtavaa muttei sentään valheellista tai päinvastaista

Vierailija
2618/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Hietala fani, joka jaksaa jankuttaa. Pilaa meidän muiden fanien maineen.

Vierailija
2619/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TohtoriMarko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku Hietala fani, joka jaksaa jankuttaa. Pilaa meidän muiden fanien maineen.

Näin just. Ei välitetä siitä, antaa hänen meuhkata keskenään.

Vierailija
2620/10902 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne Hietalan ääntä, mutta jos hän todellakin on kehuttu ammattilaulaja, niin en kyllä oikein usko hänen laulaneen sitä Eteen ja ylöspäin -biisiä. Ihan hyvin se lauloi, joka Tohtorina heiluu, mutta ei sentään kehuttavan ammattilaistasoisesti. Olisko sitten Valtaoja vai kuka, sitä en osaa sanoa. Tämä hahmo Pakkasen ohella hämmentää eniten.

Tämä on muuten todella hyvä huomio!!

Kaikkihan tunnistaisi Markon, jos vetäisi yhtä korkealta ja kovaa kuin yleensä. Taisi tehdä Ilkka Alangot ja muuttaa lauliutyyliään.