Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuonne päin, kaikista sanoista en ole varma:
Taikahattu:
Taikahattu vie ajatukset satuihin ja fantasiaan. Se luo mielikuvia vapaasta sielusta. Tämä ei voisi olla kauempana totuudesta. Todellisuudessa olen ihan simppeli, tuikitavallinen arkinen hattu, joka ostaa kukkia kotiinsa, nauttii brunsseista ystävien kesken ja laittaa välillä kynsiään. Se on hullu ja salaperäinen paheeni. Ai niin, toisinaan myös teen vatsalihasliikkeitä, tällaisen äitimaahahmonkin pitää pysyä jossain kunnossa. Elämäni on täynnä aivan totally perusjuttuja. Rakastan imurointia ja tiskaus on mulle kuin harrastus. Olen vähän syrjäänvetäytyvä. No, oikeastaan aika paljon syrjäänvetäytyvä. En pidä huomion keskipisteenä olemisesta. Viihdyn kotona ja pienissä piireissä. Ajatus vaikkapa lomamatkasta johonkin kuumaan maahan on minulle hankala. Olen mieluummin meren äärellä kuin Ibizalla. Ihmisjoukot ahdistavat minua. Samoin loputon hälinä ja jatkuvasti muuttuva elämä. Tavallinen arki on minusta sen sijaan taikaa. Jos haluan nauttia, puristan vain hattua tiukemmin päässäni, suljen silmäni ja annan mielikuvituksen hoitaa loput. Pääni sisällä voin olla mitä vain. Suurten areenoiden esiintyjä tai Euroopan omistaja. Tämän oman pikku hetken jälkeen on ihana vaivata pullataikinaa essu päällään, silloin kun en tee pieniä sisutustöitä tai sytyttele tuoksukynttilöitä ympäriinsä. Nämä kaikki ovat kuin konfetteja minulle.
– Mikä soitin olisit? Nokkahuilu
Olen niin niin otettu viimekerran palautteesta. Se sai ujon ja sisäänpäinkääntyneen luonteeni hymyilemään. Ja puhun siis näistä arvauksista. Viime kerran jälkeen jäin myös miettimään, pitäisikö minun esiintyä ylipäätään enemmän. Nääh, näin kolmekymppisenä sitä on jo muut arvot mielessä. En ymmärrä ihmisiä, jotka esiintyvät vaikka televisiossa viikoittain. Tai keikkailevat jatkuvasti. Jos itse esiintyisin, tekisin vain muutaman kutsuvieraskeikan vuodessa. Olisin varmaan senkin jälkeen ihan puhki. Ehkä minun pitäisi keikkailla enemmän ja käydä brunsseilla vähemmän. lol. Puhumattakaan, että rrrakastan löhöilyä. Ja hei, kyllä se on urheilua, jos kulkee kotona tiukat urheiluvaatteet yllä ihan muina sportyspaisseina.
Eli Taikahattu on ujo noin kolmikymppinen, ei ole esiintyjä joten ei voi olla kukaan näyttelijä tai laulaja.
On jostain muusta tunnettu tai vähemmän tunnettu nainen.
Kuka voisi olla?
Kuuntelin Taikahatun esitykset ja kuulostaa aivan Eevi Teittiseltä. Ongelma on, että kaikki vihjeet eivät täsmää. Taikahattu kertoo olevansa kotona viihtyvä ihminen, joka ei pidä matkustamisesta. Eevi matkustelee kyllä, mutta mietin, voiko tämä olla hämäysvihje. Eikös osa vihjeistä ole? Katsoin Eevin Instaa, niin laittelee sisustuskuvia, tykkää kukista, hymyilee aina kuvissa ja tekee varmasti vatsalihaksia kotona. Luultavasti Eevi myös laittaa kynsiään ja käy brunsseilla. On lisäksi pieni ja taipuisa niin kuin Taikahattu. Jalka nousi ekassa esityksessä sen verran, että vaikuttaa sporttiselta ihmiseltä.
Hertta on selkeä Susanna Laine. Ruumiinrakenne, elekieli ja ääni ovat Susannan. Vihjeistä kiinnostus Seinäjoen Tangomarkkinoihin vahvistaa tämän, sillä hän kertoi Joonas Nordman -showssa osallistuneensa niihin.
Kukka on varma Maija-Liisa Peuhu. Ääni on selkeästi tunnistettavissa.
"Ajatus vaikkapa lomamatkasta johonkin kuumaan maahan on minulle hankala. Olen mieluummin meren äärellä kuin Ibizalla."
Ei Taikahattu sanonut, ettei pitäisi matkustelusta. Mihin Eevin matkat ovat suuntautuneet?
Voisiko joku koota kaikista hahmoista tiivisteen tänne? Sellaisen, missä olis keskeisiä vinkkejä kustakin hahmosta.
Ihan mielenkiintoista miettiä, kuka voi olla ja kuka ei missään tapauksessa.
Oletan, ettei täysin väärille urille johtavia vihjeitä esitetä televisiossa.
Taikahatulla oli myös hyllyllä hymypatsas.
Mites Meeri Koutaniemi? Matkustelee paljon, ja asuukin osittain kai ulkomailla, mutta tekeekö lomamatkoja kuumiin maihin?
Vierailija kirjoitti:
"Ajatus vaikkapa lomamatkasta johonkin kuumaan maahan on minulle hankala. Olen mieluummin meren äärellä kuin Ibizalla."
Ei Taikahattu sanonut, ettei pitäisi matkustelusta. Mihin Eevin matkat ovat suuntautuneet?
Itse sain vihjeistä käsityksen, että olisi mieluummin kotona kuin reissussa. Kuitenkin näyttää reissaavan paljon. Näyttää käyneen ainakin Espanjassa parissakin eri paikkaa ja kuvien yhteydessä toteaa, kuinka lämpö ja valo parantaa. Toisaalta taas on ollut miehensä ottelun vuoksi Dubaissa ja miettii, että siellä on niin kuuma, ettei voi olla auringossa kuin vartin. Jossain vaiheessa näyttää suunnitelleen vaellusreissua Norjaan. Luonto näyttää olevan tärkeä elementti hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Taikahatulla oli myös hyllyllä hymypatsas.
Mites Meeri Koutaniemi? Matkustelee paljon, ja asuukin osittain kai ulkomailla, mutta tekeekö lomamatkoja kuumiin maihin?
Meeri on niin pitkä, etten oikein mieltäsi Taikahatuksi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuonne päin, kaikista sanoista en ole varma:
Taikahattu:
Taikahattu vie ajatukset satuihin ja fantasiaan. Se luo mielikuvia vapaasta sielusta. Tämä ei voisi olla kauempana totuudesta. Todellisuudessa olen ihan simppeli, tuikitavallinen arkinen hattu, joka ostaa kukkia kotiinsa, nauttii brunsseista ystävien kesken ja laittaa välillä kynsiään. Se on hullu ja salaperäinen paheeni. Ai niin, toisinaan myös teen vatsalihasliikkeitä, tällaisen äitimaahahmonkin pitää pysyä jossain kunnossa. Elämäni on täynnä aivan totally perusjuttuja. Rakastan imurointia ja tiskaus on mulle kuin harrastus. Olen vähän syrjäänvetäytyvä. No, oikeastaan aika paljon syrjäänvetäytyvä. En pidä huomion keskipisteenä olemisesta. Viihdyn kotona ja pienissä piireissä. Ajatus vaikkapa lomamatkasta johonkin kuumaan maahan on minulle hankala. Olen mieluummin meren äärellä kuin Ibizalla. Ihmisjoukot ahdistavat minua. Samoin loputon hälinä ja jatkuvasti muuttuva elämä. Tavallinen arki on minusta sen sijaan taikaa. Jos haluan nauttia, puristan vain hattua tiukemmin päässäni, suljen silmäni ja annan mielikuvituksen hoitaa loput. Pääni sisällä voin olla mitä vain. Suurten areenoiden esiintyjä tai Euroopan omistaja. Tämän oman pikku hetken jälkeen on ihana vaivata pullataikinaa essu päällään, silloin kun en tee pieniä sisutustöitä tai sytyttele tuoksukynttilöitä ympäriinsä. Nämä kaikki ovat kuin konfetteja minulle.
– Mikä soitin olisit? Nokkahuilu
Olen niin niin otettu viimekerran palautteesta. Se sai ujon ja sisäänpäinkääntyneen luonteeni hymyilemään. Ja puhun siis näistä arvauksista. Viime kerran jälkeen jäin myös miettimään, pitäisikö minun esiintyä ylipäätään enemmän. Nääh, näin kolmekymppisenä sitä on jo muut arvot mielessä. En ymmärrä ihmisiä, jotka esiintyvät vaikka televisiossa viikoittain. Tai keikkailevat jatkuvasti. Jos itse esiintyisin, tekisin vain muutaman kutsuvieraskeikan vuodessa. Olisin varmaan senkin jälkeen ihan puhki. Ehkä minun pitäisi keikkailla enemmän ja käydä brunsseilla vähemmän. lol. Puhumattakaan, että rrrakastan löhöilyä. Ja hei, kyllä se on urheilua, jos kulkee kotona tiukat urheiluvaatteet yllä ihan muina sportyspaisseina.
Eli Taikahattu on ujo noin kolmikymppinen, ei ole esiintyjä joten ei voi olla kukaan näyttelijä tai laulaja.
On jostain muusta tunnettu tai vähemmän tunnettu nainen.
Kuka voisi olla?Kuuntelin Taikahatun esitykset ja kuulostaa aivan Eevi Teittiseltä. Ongelma on, että kaikki vihjeet eivät täsmää. Taikahattu kertoo olevansa kotona viihtyvä ihminen, joka ei pidä matkustamisesta. Eevi matkustelee kyllä, mutta mietin, voiko tämä olla hämäysvihje. Eikös osa vihjeistä ole? Katsoin Eevin Instaa, niin laittelee sisustuskuvia, tykkää kukista, hymyilee aina kuvissa ja tekee varmasti vatsalihaksia kotona. Luultavasti Eevi myös laittaa kynsiään ja käy brunsseilla. On lisäksi pieni ja taipuisa niin kuin Taikahattu. Jalka nousi ekassa esityksessä sen verran, että vaikuttaa sporttiselta ihmiseltä.
Hertta on selkeä Susanna Laine. Ruumiinrakenne, elekieli ja ääni ovat Susannan. Vihjeistä kiinnostus Seinäjoen Tangomarkkinoihin vahvistaa tämän, sillä hän kertoi Joonas Nordman -showssa osallistuneensa niihin.
Kukka on varma Maija-Liisa Peuhu. Ääni on selkeästi tunnistettavissa.
Susanna Laine on pyrkinyt Savonlinnan Oopperajuhlien kuoroon, ei Seinäjoen Tangomarkkinoille. Sitä varmaan tarkoitit?
Pakkanen ja Tohtori varmaan pääsevät molemmat finaaliin. Kolmannesta finaalistista en ole varma, ehkä Hiirulainen?
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen ja Tohtori varmaan pääsevät molemmat finaaliin. Kolmannesta finaalistista en ole varma, ehkä Hiirulainen?
Toivottavasti, ovat kiinnostavimmat henkilöt!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitnesspaivakirja-konkari-eevi-teit…
Olisko Eevi Teittinen Taikahattu?
"– Nyt kolmekymppisenä herää asioihin eri tavalla ja tunnistaa kehon viestejä paremmin."
"– Siivosin kotona ja siirtelin kahvakuulia."
Taikahattu kai siivoili jollain videolla? Ja korosti kolmikymppisen elämänarvoja.
On myös kakkoskoti (lomailuakin varten?) merenrannalla.
No, voi hyvin olla joku muukin. Mutta lyhyt ihminen ja liikkuu ketterästi - vois sopia häneen.
Voisko Taikahattu olla Maisa Torppa?
Pakkanen (???) :
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006018509.html
Youtubessa löytyy myös videoita joissa laulaa.
Aiemmin mainittu Majalahti myös täsmäisi hyvin, mutta vaikuttaa rotevammalta kuin pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella vois olla (hänen juttunsa kun muuttuu ja vaihtuy vähän väliä :D ) mutta tuskin on. Ei varmaan maikkari häntä pyytäisi mukaan. Lisäksi mielestäno hän antaa ymmärtää viihtyvänsä matkoilla ja ihmisten keskellä. Olisko lisäksi vähän pidempi kuin Taikahattu?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän törppö olis pyrkinyt jokaiseen laulukilpailuun väen vängällä jo vuosikausia sitten, jos osaisi vähääkään laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku koota kaikista hahmoista tiivisteen tänne? Sellaisen, missä olis keskeisiä vinkkejä kustakin hahmosta.
Ihan mielenkiintoista miettiä, kuka voi olla ja kuka ei missään tapauksessa.
Oletan, ettei täysin väärille urille johtavia vihjeitä esitetä televisiossa.
Tuomarit kyllä esittävät täysin vääriä arvauksia, eivätkä välitä vihjeistä tuon taivaallista. Tuomareidenkin pitää kuunnella vihjeet, eikä laukoa älyttömiä arvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain vihjeistä käsityksen, että olisi mieluummin kotona kuin reissussa. Kuitenkin näyttää reissaavan paljon. Näyttää käyneen ainakin Espanjassa parissakin eri paikkaa ja kuvien yhteydessä toteaa, kuinka lämpö ja valo parantaa. Toisaalta taas on ollut miehensä ottelun vuoksi Dubaissa ja miettii, että siellä on niin kuuma, ettei voi olla auringossa kuin vartin. Jossain vaiheessa näyttää suunnitelleen vaellusreissua Norjaan. Luonto näyttää olevan tärkeä elementti hänelle.
Miehensä ottelun vuoksi Dubaissa? Mies on jonkin voimalajin mies. Nyrkkeily vai mikä laji? Vai aivan muun urheilun, minkä? Jalkapallo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehensä ottelun vuoksi Dubaissa? Mies on jonkin voimalajin mies. Nyrkkeily vai mikä laji? Vai aivan muun urheilun, minkä? Jalkapallo?
Ehkä jalkapallo tai tennisottelu? Niitä on järjestetty Dubaissa.
On Wallu😀Ekaa kertaa katoin jakson ja heti tuli wallu mielee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/fitnesspaivakirja-konkari-eevi-teit…
Olisko Eevi Teittinen Taikahattu?"– Nyt kolmekymppisenä herää asioihin eri tavalla ja tunnistaa kehon viestejä paremmin."
"– Siivosin kotona ja siirtelin kahvakuulia."Taikahattu kai siivoili jollain videolla? Ja korosti kolmikymppisen elämänarvoja.
On myös kakkoskoti (lomailuakin varten?) merenrannalla.
No, voi hyvin olla joku muukin. Mutta lyhyt ihminen ja liikkuu ketterästi - vois sopia häneen.
Teittinen osti puolisoineen kakkoskodin Hesasta (töiden takia) meren rannalta. Ykköskoti heillä on Kaarinassa. Eevi rakastaa merta haastattelujen perusteella. Hyvin sopii vihjeet Eeviin.
Wallu Valpio on tohtori.