Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen, että sain puhuttua asiat läpi exän kanssa :-)

Vierailija
29.10.2013 |

Ero on ollut yhtä kärsimystä ja kipua. Mies jätti minut, enkä halunnut olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan. Välillä olisi tehnyt mieli hakata oikea käteni kirveellä, etten olisi tarttunut puhelimeen tai kirjoittanut mitään hänelle mitään viestiä. Kestin kuitenkin sinnikkäästi...tähän päivään asti. Otin häneen yhteyttä ja kävimme läpi kaikkein henkilökohtaisimmatkin tunteet. Exäni sanoi, että olisi parempi jos emme tapaisi ainakaan ensi kevääseen mennessä. Minustakin ratkaisu on todella hyvä; ei liian lopullinen eikä niin julma, kuin erotessamme. Tärkeintä minulle oli kuitenkin huomata ja tuntea, että hänkin on erosta vielä aivan yhtä sekaisin kuin minä.

Nyt on jo huomattavasti helpompaa hengittää ja nauttia talven tulosta :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, samassa veneessä ollaan...Luin myös juuri sinun ketjuasi :)

ap

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:47"]

Ap, luulen että tiedän mistä puhut!! Kyllä tosiaan tunteita voi olla liikaa ja jos vielä tunteella eletään niin sen vaikeempaa. Minä meistä se rationaalisempi :)

t. se tuon Miksi en pääse miesystävästäni eroon-tyyppi toisesta ketjusta ;)

[/quote]

Vierailija
2/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ole tippaakaan mustasukkainen nyxällekään, vaikka ei enää ikinä yhteen palattaisikaan..! Sorry, mutta yhtä voimakkaita tunteita kuin minua kohtaan hänellä tuskin tulee enää koskaan olemaan...(siitähän tämä erommekin oikeastaan alunperin johtui; liian voimakkaista tunteista molemmin puolin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä - miten tunteet voivat olla liian voimakkaita? Vai oliko teillä liian vahvoja negatiivisia tunteita?

Vierailija
4/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kehtaa sanoa, että se on lopullisesti ohi.

Vierailija
5/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oltiin kummatkin liian emotionaalisia ihmisiä, joten negatiivisiakin tunteita oli liikaa...Kuohuttiin välillä vähän turhankin pienistä asiosta. Yhteiselo ei sujunut ollenkaan. Toisaalta suhteemme oli myös äärimmäisen lämmin,  intohimoinen ja nauroimme paljon...

ap

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:20"]

Nyt en ymmärrä - miten tunteet voivat olla liian voimakkaita? Vai oliko teillä liian vahvoja negatiivisia tunteita?

[/quote]

Vierailija
6/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, minä kyllä tunnen mieheni...tai siis ex-mieheni hiukan paremmin. Hän ei kyllä kainostelisi tällaisissa asioissa.

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:28"]

Mies ei kehtaa sanoa, että se on lopullisesti ohi.

[/quote]

Vierailija
7/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luulen että tiedän mistä puhut!! Kyllä tosiaan tunteita voi olla liikaa ja jos vielä tunteella eletään niin sen vaikeempaa. Minä meistä se rationaalisempi :)

t. se tuon Miksi en pääse miesystävästäni eroon-tyyppi toisesta ketjusta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi