Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinusta flirttiä tai "viesti"?

Vierailija
29.10.2013 |

Eräs puolituttu mies antoi minulle vinkiksi rentoutumista varten sellaisen kuunteluharjoituksen nimen. Menin katsomaan sen saatavuutta ja huomasin, että siinä oli merkintä ikärajasta 17v ja maininta, että saattaa sisältää kaksimielistä materiaalia.

Olen siis ollut stressaantunut, mistä tämä vinkki.

Ja ilmiselvästi, mies on minusta äärettömän kiinnostava ja kuuma - joskin olen onnellisesti naimisissa ja ilmeisesti mieskin sormuksesta päätellen. Olen siis tähän asti kuvitellut omia fantasioita vain päässäni ja ajatellut sitä lähinnä avioliiton piristyksenä....

....onko tää nyt ihan kaukaa haettu? Kuvittelenko ihan tyhmiä?

Mun aiempien kuvitelmien mukaan mies oli täysin mun tason saavuttamattomissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
22/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset ovat nyt saaneet päähänsä, että kyseessä olisi linkki tai video? Eikös nuo rentoutusharjoitteet yleensä ole äänitteitä -tämän voisi myös päätellä siitä, että ap puhuu kuuntelemisesta.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:57"]

Mistä ihmiset ovat nyt saaneet päähänsä, että kyseessä olisi linkki tai video? Eikös nuo rentoutusharjoitteet yleensä ole äänitteitä -tämän voisi myös päätellä siitä, että ap puhuu kuuntelemisesta.

ohis

[/quote]

Eikö linkin takaa voi löytyä äänitiedostoa? Jos elokuvan (jota "ohis" varmaan katsoo DVD:ltä) voi ladata nettiin, niin kai äänitteenkin (jota "ohis" kai kuuntelee CD:ltä) voi...

Vierailija
24/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 20:57"]

ohis

[/quote]

Eikö linkin takaa voi löytyä äänitiedostoa? Jos elokuvan (jota "ohis" varmaan katsoo DVD:ltä) voi ladata nettiin, niin kai äänitteenkin (jota "ohis" kai kuuntelee CD:ltä) voi...

[/quote]

Ap:n teksteistä päätellen veikkaisin, että kyseessä on kirjastosta lainattu äänite. Voin toki olla väärässäkin.

ohis

Vierailija
25/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun linkin takaa nyt voisi löytyä enemmän tietoa tästä 15:n mainitsemasta ainakin. Voinhan nyt vaikka etsiä lisätietoja jostain leffasta kuitenkaan katsomatta sitä netin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi