Onko tämä sinusta flirttiä tai "viesti"?
Eräs puolituttu mies antoi minulle vinkiksi rentoutumista varten sellaisen kuunteluharjoituksen nimen. Menin katsomaan sen saatavuutta ja huomasin, että siinä oli merkintä ikärajasta 17v ja maininta, että saattaa sisältää kaksimielistä materiaalia.
Olen siis ollut stressaantunut, mistä tämä vinkki.
Ja ilmiselvästi, mies on minusta äärettömän kiinnostava ja kuuma - joskin olen onnellisesti naimisissa ja ilmeisesti mieskin sormuksesta päätellen. Olen siis tähän asti kuvitellut omia fantasioita vain päässäni ja ajatellut sitä lähinnä avioliiton piristyksenä....
....onko tää nyt ihan kaukaa haettu? Kuvittelenko ihan tyhmiä?
Mun aiempien kuvitelmien mukaan mies oli täysin mun tason saavuttamattomissa.
Kommentit (25)
Meillä ei siis koskaan ole ollut mitään sen suuntaistakaan juttua, mutta mies vaikuttaa luonnostaan kiinnostuneelta ihmisistä.
Jäin nyt ihmettelemään tätä siksikin, kun hän on kuulemma itse kuunnellut kyseistä juttua ja on perehtynyt ihmismieleen, joten tuntuisi oudolta että moinen "väritys" harjoituksessa on sattumaa tai vahinko.
Ja tietty siksi, kun omat ajatukset ei oo ihan niin puhtaat.
Auttakaa nyt. Antakaa jotain perspektiiviä.
ap
Mä en ymmärrä koko juttua - miten rentoutumisharjoitus voi olla kaksimielinen???!?
Annan annan. Me todellakin ollaan ihan varattuja. Kummatkin.
Mutta sanokaa nyt kuvittelenko mä tän jutun, vai miksi mulle tuli niin outo tunne tästä?
Kutonen oli siis ap.
Emminä tiedä, miten se voi olla sellanen! Niin siinä sanottiin siinä tutustumisinfossa. En oo ehtinyt kuuntelemaan sitä vielä.
ap
Kaksimielísyys on katsojan korvien välissä, kuten on koko juttukin. Vedä ittes läjään.
ps. laita linkki siihen harjoitukseen niin arvioidaan tilanne
Eijumalauta!?
Kuinka romantiikankipeä täytyy ihmisen olla, että tuosta keksii vääntää jonkun "viestin" :D
Kovin moni mies ei ajattele lainkaan noin mutkikkaasti.
Mä uskon, että mies tietää mun ajatukset hänestä. Ainakin aavistelee jotain. Oon koittanut aina olla hyvin korrekti ja asiallinen, kun on satuttu näkemään, mutta itsekin huomaan sen sydämen hakkaamisen ja punastelun, joten miten ei ihmisiin erikoistunut tyyppi huomaisi...
Ei hitto.
ap
Okei, eli ihan mun omaa keksintöä koko juttu. Huh. Kiitti perspektiivistä.
ap
Minusta tuon voi laskea flirtiksi, jonka ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. Itsekin voisin sanoa jotain vastaavaa kenelle tahansa. Kyse on enemmänkin siitä harjoituksesta, joillakin on rohkeampi huumorintaju ja ilmeisesti se sopi tilanteeseen. Miellyttävien ihmisten seurassa voi olla pilke silmäkulmassa sen tarkoittamatta yhtikäs mitään.
Flirttiä, mutta tuskin sen kummempaa.
Jotkut miehet vihjailevat paljon. Vaikkei olisi halua enempään.
Jotkut miehet vihjailevat paljon. Vaikkei olisi halua enempään.
Oliko tuo linkki no-hands? Se alkaa samoin kuin rentoutumisharjoitus, mutta lopulta tarkoitus on tuottaa orgasmi with no hands.
Riippuu kyllä aivan rentoutumisvideon sisällöstä? Jos oli jotenkin eroottinen, niin mies haluaa pillua.
"Perehtynyt ihmismieleen"... Astrologi! Heh.
Pelimies, pelimies, pelimies.... ensimmäinen... toinen...
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:35"]
Oliko tuo linkki no-hands? Se alkaa samoin kuin rentoutumisharjoitus, mutta lopulta tarkoitus on tuottaa orgasmi with no hands.
[/quote]
Mistä tämän löytää, alkoi kiinnostaa :) (ja yritin kyllä googlata, mutta osumiksi tuli jotain rap-videota!)
Olette varattuja. Anna olla.