Vettenterä rules
Kommentit (604)
Vaan jokainen vuodatus on varmasti ihan totta.
-Miksu ja Riikka
Jonakin päivänä panettaa.
t. Rinkeli-Elisa
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 03:06"]
Ikävää huomata saman riepottelun jatkuvan yhä. Kyllä, meitä on oikeasti seitsemän hyvin erilaisessa elämäntilanteessa olevaa naista jotka päätimme alkaa yhdessä bloggaamaan vuodeksi. Mielenkiintoista nähdä miten elämäkuljettaa ja mihin vielä päädymme vuoden aikana.
Oli kohtuullisen karu fiilis tulla lapsen kanssa sairaalasta kotiin lapsen kanssa ja huomata riepottelu. Nyt kun tuo 9kk näyttäisi vimein rauhoittuvan uneen luuydinpunktion jälkeisen epämukava olonsa kanssa olisi ehkä ihan viisasta mennä itsekin nukkumaan.
Oli jännä kuulla miten samanlaisina pidätte tekstejämme, ehkä olemme kumminkin samanlaisempia kun uskoimme.
Saphira, jonka on vaikea saada myllertävät ajatukset pysymään koossa lapsen syövän levinneisyystutkimusten keskellä.
[/quote]
Huomaatteko miten samanlainen asetelma kuin EE:ssa? Elisa, kaikkien kiusaama marttyyri. Nyt kiusaajia vastaan asettuu syöpälapsen äiti. Jotenkin tuttu teema.
Minun mielestäni minttis kerjää verta nenästään ihan itse. Jos on kerran huijannut nyyhkytarinalla koko kansaa (ja antanut kyseenalaisen mallin oikeasti kiusatuille koululaisille), ei ole ihme että ihmiset eivät purematta niele uusiakaan tarinoita. Varsinkin, jos ne osoittautuvat yhtä onnettomasti kehitellyiksi kuin nämä nyt.
Minttu jää jankkaamaan samaa levyä eri nettipersoonien äänellä. Älkää kiusatko, olemme todellisia, todistamme kaiken blaa blaa blaa...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:36"]
Huomaatteko miten samanlainen asetelma kuin EE:ssa? Elisa, kaikkien kiusaama marttyyri. Nyt kiusaajia vastaan asettuu syöpälapsen äiti. Jotenkin tuttu teema.
Minun mielestäni minttis kerjää verta nenästään ihan itse. Jos on kerran huijannut nyyhkytarinalla koko kansaa (ja antanut kyseenalaisen mallin oikeasti kiusatuille koululaisille), ei ole ihme että ihmiset eivät purematta niele uusiakaan tarinoita. Varsinkin, jos ne osoittautuvat yhtä onnettomasti kehitellyiksi kuin nämä nyt.
Minttu jää jankkaamaan samaa levyä eri nettipersoonien äänellä. Älkää kiusatko, olemme todellisia, todistamme kaiken blaa blaa blaa...
[/quote]Joo, kaivaa verta nenästään. Jos käyttäytyminen on aina ollut tuollaista, en hirveästi ihmettele että häntä on kiusattu lapsenakin. Siis en hyväksy, mutta ymmärrän hyvin. Kyllä ihmiset kiusaa kun niitä tarpeeksi siihen yllyttää.
WAT???? Siis onko tämä moniavioinen suhde totta vai tarua? Kun kyseessä Vettenterä, en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:46"]
WAT???? Siis onko tämä moniavioinen suhde totta vai tarua? Kun kyseessä Vettenterä, en tiedä.
[/quote]
Muistaakseni jossain lehdissäkin oli juttua kun meni nuorimmaistaan synnyttämään kahden miehen kanssa. Onkohan selvillä kumpi on bio-isä... Vaikka väliäkö tuolla.
Luulen, että ainakin yksi henkilöistä on todellisia...Löysin Facebookista Vettenterän sivuilta hänen juttujaan likettäneiden ihmisten joukosta ainakin tuon Outin, jonka facessa oleviin kuviin ja tietoihin mätsää noi blogijutut. Vettenterän facebook sivu siis avoin kaikille mennä katsomaan ja tarkistamaan. Muista naisista en tiedä.
No, Outi onkin ollut kumman hiljaa täällä vauvalla.
Minusta tuo seitsemän naisen blogi on ajatuksena mielenkiintoinen, ja toisin toteutettuna se olisi voinut onnistuakin. Nyt on vaikea uskoa että se tuosta nousisi, vaikka kirjoittajat olisivatkin olemassa.
Puhtaalta pöydältä aloitettu blogialusta, jossa olisi blogin teemaan ja nimeen sopiva osoite ja ylläpito-oikeudet kaikilla kirjoittajilla (ainakin Bloggeriin saa lisättyä useamman ylläpitäjän). Ja tietysti aivan aluksi kaikista tunnistettavalla kasvokuvalla varustettu esittely.
Totta kai on mahdollista, että kaikki kirjoittajat ovat olemassa, mutta Minttu Vettenterän historian tuntien ei ole kiusaamista epäillä asiaa.
Vettenterällähän oli aika paljon puolustelijoita ja seuraajia. Mahdollistahan on, että hän olisi voinut koukuttaa muutaman näistä seuraajistaan mukaan uuteen ja ah niin innovatiiviseen projektiinsa, tyyliin "kerro mulle jotain tarinaa elämästäsi ja mä muutan sen fiktiiviseen blogimuotoon".
Ei todennäköistä, mutta siis mahdollista, ja selittäisi nämä Outit sun muut. Hetkeäkään en usko, että tuota blogia varsinaisesti kirjoittaisi kukaan muu kuin Vettenterä itse.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 17:02"]
Vettenterällähän oli aika paljon puolustelijoita ja seuraajia. Mahdollistahan on, että hän olisi voinut koukuttaa muutaman näistä seuraajistaan mukaan uuteen ja ah niin innovatiiviseen projektiinsa, tyyliin "kerro mulle jotain tarinaa elämästäsi ja mä muutan sen fiktiiviseen blogimuotoon".
Ei todennäköistä, mutta siis mahdollista, ja selittäisi nämä Outit sun muut. Hetkeäkään en usko, että tuota blogia varsinaisesti kirjoittaisi kukaan muu kuin Vettenterä itse.
[/quote]
Joo, mäkin uskon, että tässä voi olla totta siteeksi. Eli osa noista naisista on kokonaan Vettenterän omaa keksintöä (ne stereotyyppisimmät) ja joku on joko mukana tieten tahtoen tai luulee niitten toisten olevan totta.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:16"]
Luulen, että ainakin yksi henkilöistä on todellisia...Löysin Facebookista Vettenterän sivuilta hänen juttujaan likettäneiden ihmisten joukosta ainakin tuon Outin, jonka facessa oleviin kuviin ja tietoihin mätsää noi blogijutut. Vettenterän facebook sivu siis avoin kaikille mennä katsomaan ja tarkistamaan. Muista naisista en tiedä.
[/quote]
Well, ei ole ihan noin. Sivu on suljettu, eikä edes minttiksen kavereita näe. Ehkä minttis itse on tämänkin lainauksen takana?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:54"]
Minä myös tunnistin tuon heppatytön. Kuvasta aavistelin että olisiko hän joksi häntä ajattelin ja kun luin esittelyn varmistuin asiasta. Mutta ettehän te sitä usko, kun tuntuu että tämä ajatus että Minttis olisi kaikkien näiden kirjoitusten takana on muodostunut teille pakkomielteeksi. Vai onko sittenkin niin että ei ole olemassa teitä vaan yksi henkilö joka esiintyy useana keskustelijana todistellakseen itselleen tätä pakkomiellettään.
Ja pahoittelut kirjoitusvirheistä, niitä varmasti löytyy.
Paula
[/quote]
Toi heppatyttö on selkeästi sama henkilö, jota haastateltiin muutama viikko sitten Hesariin nettikiusaamiseen liittyväsä jutussa. Mutta siinä tyttö oli 24v tai 25v. Miten hän yht'äkiä onkin 34v? Ja ihan selkeästi kuva on tästä samasta henkilöstä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 12:54"]
Minä myös tunnistin tuon heppatytön. Kuvasta aavistelin että olisiko hän joksi häntä ajattelin ja kun luin esittelyn varmistuin asiasta. Mutta ettehän te sitä usko, kun tuntuu että tämä ajatus että Minttis olisi kaikkien näiden kirjoitusten takana on muodostunut teille pakkomielteeksi. Vai onko sittenkin niin että ei ole olemassa teitä vaan yksi henkilö joka esiintyy useana keskustelijana todistellakseen itselleen tätä pakkomiellettään.
Ja pahoittelut kirjoitusvirheistä, niitä varmasti löytyy.
Paula
[/quote]
Toi heppatyttö on selkeästi sama henkilö, jota haastateltiin muutama viikko sitten Hesariin nettikiusaamiseen liittyväsä jutussa. Mutta siinä tyttö oli 24v tai 25v. Miten hän yht'äkiä onkin 34v? Ja ihan selkeästi kuva on tästä samasta henkilöstä.
[/quote]
http://www.hs.fi/elama/a1381293222488 Tämäkö?
Kaktun tukka on lyhyempi kuin "sineadin".
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 20:39"]
Kaktun tukka on lyhyempi kuin "sineadin".
[/quote]
Heh, hiuksiako ei voi leikata? :D Vai sinulla on varmaa tietoa, että tuo blogiin laitettu kuva on otettu lähiaikoina, jolloin olisi mahdotonta, etä hiukset olisivat kasvaneet näkyvästi alkusyksystä(Hs-juttu)?
Onkohan Kaktu muuten tietoinen, että kuvaansa on käytetty tähän?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:16"]
[/quote]
Well, ei ole ihan noin. Sivu on suljettu, eikä edes minttiksen kavereita näe. Ehkä minttis itse on tämänkin lainauksen takana?
[/quote]
Eikä olisi mikään yllätys, vaikka Minttis olisi tehtaillut valeprofiileja Facebookiin.
Kuka oikeastaan tietää, mikä on totuus? Kuka voi varmaksi sanoa, että on ylipäätään olemassa?
- Päivi-Mariella