Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vettenterä rules

Kommentit (604)

Vierailija
81/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt oikeastaan kaksi mahdollisuutta.

1) Minttu ei ole ottanut Enkeli-Elisasta lainkaan opikseen, vaan toistaa samoja virheitä kuin silloinkin. Mm. luomalla fiktiivisiä blogihenkilöitä joita väittää todellisiksi. Uhriutumalla.

2) Kaikki blogin kirjoittajat ovat olemassa ja Minttu hakee tietoisesti blogille näkyvyyttä antamalla mielikuvan että olisi itse kaikkien kirjoitusten takana, käyttämällä vanhaa E-E-kohussa ryvettynyttä blogiosoitettaan, tiputtelemalla tietoa murusen kerrallaan, kirjoittamalla huvittuneen uhrin kommenttejaan tähän ketjuun.

Jos vaihtoehto 2 on totta, Minttu on kierompi kuin osasin kuvitella. Ja on varmasti viime päivät nauranut katketakseen syötin nielleille av-mammoille.

Vierailija
82/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 22:03"]

Kiusaajat aina luulevat, että syy kiusaamiseen on kiusatussa, tämän käytös tai olemus on sellainen, että hän muka ansaitsee kiusaamisen, mutta todellisuudessa kiusaaminen johtuu aina kiusaajan omasta pahantahtoisuudesta.

[/quote]

Mutta osa ns. kiusatuista on aina oikeasti niitä kummallisia sopeutumattomia tapauksia, jotka mm. valehtelevat ympäriinsä omista ja muitten asioista, eivät ota muita huomioon ja mielistelevät opettajia/pomoja samalla, kun supattavat näiden korvaan ilkeyksiä. Jos muut koululaiset tai työtoverit sitten eivät sattuneesta syystä halua näiden seurassa viettää vapaa-aikaansa eivätkä ole suu korvissa heidät nähdessään, niin alkaa kauhea poru, kuinka nyt kiusataan.

Olen itse entinen kympin tyttö enkä olisi ikinä uskonut, että tällaisia ns. "kiusattuja" todella on, kunnes pääsin työelämään. Siellä olen nähnyt, millaisia täysin keksittyjä juttuja ja uhriutumista jotkut ihmiset häikäilemättä harjoittavat ja mustamaalaavat täysin normaalisti käyttäytyviä työtovereitaan. "Kiusatuksi" heittäytyminen on pahimmillaan todellista manipulointia ja vallankäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettenteräkö täällä käy tätä ketjua upettamassa? En minua sinun blogejasi lue, vaikka kuinka koetat.

Vierailija
85/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 20:49"]

Se on hauska miten ihmiset täällä tuntuvat tietävän minun asiani niin hirmuisen hyvin. Kuten sen miten paljon kirjoitan, miten ja mihin. 

Onneksi minulla ei ole mitään todellista tarvetta todistaa teille mitään. Minä päätän keskustelun täällä foorumilla tähän yhteenvetoon ja ajatuksiin, jotka kai vain odottivat sopivaa hetkeä. 

Kaikkea hyvää teistä jokaiselle! 

Ihan pikkuisen uskallan toivoa, että tästä voisi vaikka saada jotain ajattelemisen aihetta: 

http://satuolento.wordpress.com/2013/10/31/vapaus-vauva-fi-ja-seitseman-tarinaa-arjesta/

-
- minttis (yhä edelleenkin ihan itsenään) 

[/quote]

Voi Minttu, Minttu,

Miten jaksat yhä edelleen olla noin ylimielinen?

Tunnut pitävän itseäsi kaikkien muiden yläpuolellako?

Kaikesta kirjoittamisesta todella tuntuu huokuvan tuo ylimielisyys.

Se, jos mikä on asia, joka ei ihmisestä tee oikein ymmärrettyä, eikä vakavasti otettua.

[/quote]

Sama tuli itsellenikin mieleen. Ja kas, jälleen kerran minttis pyytää lähettämään kaikki kommentit itselleen ja toimii noiden muiden naisten puhetorvena. Hmmm. Deja vu. Kas, ihan tulee aiempi petkutus mieleen.

Ihan yleisellä tasolla voisi pohtia, että jos ihmisellä on esimerkiksi huomionhakuinen, muista riippuvainen ja patologiseen valehteluun taipuva persoonallisuus(häiriö), niin käyttäytyminen monesti noudattaa toistuvasti tietynlaista samaa kaavaa ilman että henkilö itse sitä edes tunnistaa (saatika myöntää). Enkä siis nyt puhu tästä tapauksesta sinänsä, kunhan yleisellä tasolla pohdiskelen.

Vierailija
87/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokuningatar Vettenterä oikein jo neuvoo omakustanteen kirjoittajia, tekemään omakustanteet kunnolla.....

http://www.iltalehti.fi/verot/2013103117660030_vr.shtml

Vierailija
88/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella on kustannussopimus... Ja sopimus myös kirjan kääntämisestä ja myynnistä jenkkeihin, Kanadaan ja Iso-Britanniaan. moniko teistä pysttyy samaan?

Vierailija
89/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:18"]

Tällä naisella on kustannussopimus... Ja sopimus myös kirjan kääntämisestä ja myynnistä jenkkeihin, Kanadaan ja Iso-Britanniaan. moniko teistä pysttyy samaan?

[/quote]

Juu, juu. Uskotaan...

Vierailija
90/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:18"]

[/quote]

Voi taivas..... Olispas vielä taito kirjoittaa.

Vierailija
91/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl te ootte uskomattomia mammoja... Mitä Minttu on tehnyt? Vastaillut asiallisesti ja vakuuttanut, että kirjoittajat ovat oikeasti olemassa. Ja te ootte vakuuttuneita, että Minttu ihan tahallaan antoi teille kuvan siitä, että Minttu kirjoittaa kaikki tekstit. juu. Onko teidän kaikki ongelmat kenties Mintun syytä? Oletteko joskus halunneet olla kukkakauppiaita?

Vierailija
92/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettenterän neuvot omakustantajille

- Jos teet, tee kunnolla. Puolivillaisia omakustanteita on ihan liikaa.

Heh.

Vierailija
93/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:57"]

Heh.

[/quote]

ja säkö oot tehny paremman? Mintun vikako se on, et lehdet tahtoo kysellä tollasia? Ja miksihän sitä sanotaan, et taas ihan kaikki pitää mollata? Kun ette enää pääse vinkumaan mintun mielikuvitusystävistä niin haastattelusta sitten. 

Vierailija
94/604 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 12:31"]

Tässä ei mua enää ihmetytä muu kuin se, miten yksinkertainen ihminen tää Minttis on. Miten käsittämättömän ylimielisesti hän pitää lukijoitaan itseään tyhmempinä. Hän saa nautintoa roiskiessaan kolmen pennin tunneroskaansa meidän niskaan samalla kun vetoaa anomymiteetin säilyttämiseen aivan satunnaisilla syillä. 

Tää kokonaisuus on kuin oksennettua suklaata - mutta samalla tarina on kiinnostava, koska aika harvoin näkee miten ihminen käyttäytyy lähes psykoottisesti itselleen kuoppaa kaivaen katkeraan loppuunsa saakka.

Jos nyt joku Minttiksen lähipiiristä sattuu tätä lukemaan, niin vahtikaahan vähän mitä tää rouva netissä tekee. Mun yksi kaveri melkein tuhosi elämänsä, kun hän vaipui psykoosiin ja kirjoitti koko Internetin täyteen harhojaan. Hänellä on sen verran nimeä, että iltikset repivät tapausesta lööpit, mikä sinetöi hänen uransa. Asiaan oli vaikea puuttua, sillä ihmistä ei saa holhouksen alaisuuteen ollenkaan helposti. 

Ja en nyt sano että meidän Minttis olisi kilahtanut, mutta tiettyjä merkkejä on ilmassa siitä, että muumit ovat pohtimassa laaksosta karkaamista.

[/quote]

Oho, kerro ihmeessä kuka. Julkisuudenhenkilö siis selvästi, joten nimen saa rauhassa sanoa.

[/quote]

Miksi ihmeessä meidän pitäisi tietää, kuka juuri tuon kirjoittajan tuttava sattuu olemaan?

Onhan noita julkisuudessa mieleltään järkkyneitä montakin, esim. se maanis-depressiivinen missi. Ja tuon ylläolevan kirjoittajan kuvauksesta tulee mieleen esim. Jussi Parviainen. Eihän Tuksukaan mieleltään voi kovin terve olla? Tai Nykäsen Matti? Kai se nyt on ihan sama, kuka se tarkalleen ottaen on...

Vierailija
95/604 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:53"]

Heh.

[/quote]

ja säkö oot tehny paremman? Mintun vikako se on, et lehdet tahtoo kysellä tollasia? Ja miksihän sitä sanotaan, et taas ihan kaikki pitää mollata? Kun ette enää pääse vinkumaan mintun mielikuvitusystävistä niin haastattelusta sitten. 

[/quote]  

Moi Minttis/Elisa/Outi/Miksu/Raksu/Poksu

Vierailija
96/604 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se vähän uskottavampaa, jos kertoisi nimenkin. Mulle tuli ainakin mieleen, että no häh, kuka. Onko sellaista.. Mutta ehkä just Parviainen?

Vierailija
97/604 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 12:31"]

Tässä ei mua enää ihmetytä muu kuin se, miten yksinkertainen ihminen tää Minttis on. Miten käsittämättömän ylimielisesti hän pitää lukijoitaan itseään tyhmempinä. Hän saa nautintoa roiskiessaan kolmen pennin tunneroskaansa meidän niskaan samalla kun vetoaa anomymiteetin säilyttämiseen aivan satunnaisilla syillä. 

Tää kokonaisuus on kuin oksennettua suklaata - mutta samalla tarina on kiinnostava, koska aika harvoin näkee miten ihminen käyttäytyy lähes psykoottisesti itselleen kuoppaa kaivaen katkeraan loppuunsa saakka.

Jos nyt joku Minttiksen lähipiiristä sattuu tätä lukemaan, niin vahtikaahan vähän mitä tää rouva netissä tekee. Mun yksi kaveri melkein tuhosi elämänsä, kun hän vaipui psykoosiin ja kirjoitti koko Internetin täyteen harhojaan. Hänellä on sen verran nimeä, että iltikset repivät tapausesta lööpit, mikä sinetöi hänen uransa. Asiaan oli vaikea puuttua, sillä ihmistä ei saa holhouksen alaisuuteen ollenkaan helposti. 

Ja en nyt sano että meidän Minttis olisi kilahtanut, mutta tiettyjä merkkejä on ilmassa siitä, että muumit ovat pohtimassa laaksosta karkaamista.

[/quote]

Oho, kerro ihmeessä kuka. Julkisuudenhenkilö siis selvästi, joten nimen saa rauhassa sanoa.

[/quote]

Miksi ihmeessä meidän pitäisi tietää, kuka juuri tuon kirjoittajan tuttava sattuu olemaan?

Onhan noita julkisuudessa mieleltään järkkyneitä montakin, esim. se maanis-depressiivinen missi. Ja tuon ylläolevan kirjoittajan kuvauksesta tulee mieleen esim. Jussi Parviainen. Eihän Tuksukaan mieleltään voi kovin terve olla? Tai Nykäsen Matti? Kai se nyt on ihan sama, kuka se tarkalleen ottaen on...

[/quote]

No vaikka tiedonhalusta tai uteliaisuudesta. Miksi sinusta EI pitäisi tietää? Julkisuudenhenkilö on julkisuudenhenkilö, hyvässä ja pahassa.

Lisäksi minua henk.koht. kiinnostaa, onko tuollaista tod. tapahtunut, eli samojen kysymysten äärellä ollaan, kun Vettenterän kohdallakin... ;)

Vierailija
98/604 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se urheilutiimittajakin kirjoittele sekavia nettiin. Noita tapauksia varmaanon kyllä.

Vierailija
99/604 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 16:13"]

No eikö se urheilutiimittajakin kirjoittele sekavia nettiin. Noita tapauksia varmaanon kyllä.

[/quote]

On varmaankin, samoin kun kiusaamisen seurauksena itsemurhan tehneitä, vaikka EE olikin huijausta. Mutta mua kiinnostaa tämä yksittäinen tapaus, koska kirjoittaja antoi ymmärtää, että psykoosi liittyy jotenkin? nimenomaan bloggaukseen. Parviainen taitaa olla liian tunnettu, jopa minä tod. tietäiisn, jos tässä häneen viitattaisiin.

Vierailija
100/604 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:53"]

Heh.

[/quote]

[/quote]  

Moi Minttis/Elisa/Outi/Miksu/Raksu/Poksu

[/quote]

moi vaan sullekin vainoharhainenidioottipaska!

Ketju on lukittu.