Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vettenterä rules

Vierailija
28.10.2013 |

Kommentit (604)

Vierailija
21/604 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin noita vielä, ja kyllä noissa monissa teksteissä on jotain selkeää samantyylisyyttä kirjoitustavassa, vaikka joihinkin onkin ujutettu teknisiä kirjoitusvirheitä ja yritetty käyttää hymiöitä enemmän.

Luulisi muuten, että tällaiselle yhteisblogille aloitettaisiin ihan oma osoite eikä jatkettaisi Mintun oman, tutun osoitteen alla..

Vierailija
22/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö palkita häntä jatkuvalla huomiolla ja esiinnostolla. Lukekaa mieluummin vaikka laadukkaita Carl Barksin akuankkoja, siellä on paroni Petkunterä, joka on todellinen laatuhahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onko maailmassa oikeasti ihmisiä jotka eivät ole kuin sinä?

Vierailija
24/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onko maailmassa oikeasti ihmisiä jotka eivät ole kuin sinä?

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:57"]

Suureen ääneen epäillään asiaa, mutta kun joku ulkopuolinen sanoo, etteivät nuo kaikki ole Minttiksen sivupersoonoja niin sanotaan vielä, että siinä on taas yksi sivupersoona lisää ja hän vain täällä yrittää itseään ja luomaansa tarinaa puolustaa.

Minä tunnistan noista henkilöistä "heppatytön". Kuva ja kuvaus täsmäävät kaveripiirissäni olevaan henkilöön. Minttiksen kanssa ovat tunteneet vuosia ja itse olen tuntenut myös molemmat vuosia.

[/quote]

Tosissasi väität, että tuo kuvassa oleva, 12-vuotiaan näköinen ja oloinen poniratsastaja onkin 34-vuotias nainen?

[/quote]

Vierailija
25/604 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:10"]

"Kulje kanssani tämä vuosi"

Onks toi joku Mintun omakeksimä Iholla-sarja xD

[/quote]

No sama tuli mieleen kun tuota sivustoa katsoin.

Vierailija
26/604 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:16"]

Tekis mieli kysyä noilta muilta naisilta, että mistä ne tuntee Mintun :D

Ja kappas vaan, kukaan muu ei esiinny selkeästi tunnistettavalla kasvokuvalla kuin Minttu! :DDDDD

[/quote]

Niinpä. Taitaa olla tämäkin taas niitä Mintun mielikuvitusleikkejä.

Vierailija
27/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Susanna" ja minttis ovat vielä kommentoineet blogissa:

Susanna says:
October 29, 2013 at 9:34 pm

Hei, olen pahoillani, jos loukkasin sinua kommenteillani. Ajattelemattomuuttani kysyin aika lailla suoraan sen, mitä mielessä oli päädyttyäni tänne Vauva-foorumin kautta. Luettuani vastauksesi tuonne foorumiketjuun alkoi kuitenkin harmittaa, miten tänne kommentoimalla taisin osallistua nettikiusaamiseen. Olin utelias ja tirkistelynhaluinen, ja unohdin, että ruudun sillä puolellakin on oikea ihminen. Toimintasi EE-kohussa harmitti minua, mutta ethän sinä suoraan siinä minua mitenkään loukannut, joten ei minulla ole mitään syytä aiheuttaa sinulle pahaa mieltä. Olet varmasti saanut kärsiä kohun tiimoilta jo ihan tarpeeksi ja liikaakin.

Jään varmaan lukemaan blogianne, koska olen vähän hömppä ja edelleen tirkistelynhaluinen. Toivottavasti projekti etenee suunnitelmien mukaan, ettekä joudu enempää todistelemaan henkilöllisyyksiänne sun muita.

Vielä kerran, olen pahoillani, jos omilla toimillani osallistuin kiusaamiseen. Omalta osaltani lopetan kommentoinnin tähän ja toivon sinulle ja muille kirjoittajille kaikkea hyvää!

Reply

minttis says:
October 30, 2013 at 9:16 am

Hei Susanna!
Et sinä loukannut tai mitään. Kommenttisi ja kysymyksesi olivat täysin asiallisia ja sellaiseen vastaan mielelläni. Tervetuloa lukemaan ja halutessasi myös kommentoimaan. Minä olen tehnyt omat virheeni, mennyttä ei voi muuttaa, mutta tapaa, jolla elämme tänä päivänä, voimme.

Kaikkea hyvää sinulle!

– minttis

Vierailija
28/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt oletan, että nuo kaikki 7 hahmoa ovat

Mintun käsialaa. Ihmettelen suuresti miksi ottaa "projektiin" noin suuri ja kirjava joukko? Yksi ihminen ei mitenkään kykene hallinnoimaan kaikkia elämäntarinoita johdonmukaisiksi ja sen vuoksi Minttu sinulla tulee asiavirheitä jo ensimmäisissä teksteissä (oppisopimus ym). Suuruuden hulluutta? Samahan kävi Elisan kanssa, alkoi tulla äitiä ja isää, ystäviä ja "todistajia", jotka menivät solmuun ja valheiden korttitalo romahti. 

Tällainen Iholla-tyyppinen blogikokonaisuus on ihan mielenkiintoinen idea, mutta se taisi rysähtää heti alkuunsa...

Vierailija
29/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:49"]

Susanna = Minttis. Sairasta.

[/quote]

Tämä johtopäätös on sairas. On meitä muitakin, joiden mielestä kiusaaminen on mennyt täysin överiksi. Jokainen, joka puolustaa minttistä, muka on hän itse. Tiedätte, ettei niin ole, sillä jos hän todella olisi täysin yksin, teillä ei olisi niin suurta tarvetta lyödä häntä - vai myönnättekö kenties olevanne sellaisia, jotka kiusaavat sitä enemmän, mitä heikommassa asemassa joku on. Terv. toinen, jota saman tien epäiltiin minttikseksi (en ole koskaan tavannut häntä - ehkä koko minttistä ei ole olemassa vaan tämä on nettimeemi?)

Vierailija
30/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt kantaa mihinkään muuhun - jostain syystä mua ärsyttää ihan suunnattomasti tuo, että aikuisesta naisesta käytetään lapsenomaista lempinimeä joka tilanteessa. Juontaa varmaan juurensa niistä "Miksun" myötähäpeää herättävistä Minttis-kehuista.

Vierailija
31/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tunnistin tuon heppatytön. Kuvasta aavistelin että olisiko hän joksi häntä ajattelin ja kun luin esittelyn varmistuin asiasta. Mutta ettehän te sitä usko, kun tuntuu että tämä ajatus että Minttis olisi kaikkien näiden kirjoitusten takana on muodostunut teille pakkomielteeksi. Vai onko sittenkin niin että ei ole olemassa teitä vaan yksi henkilö joka esiintyy useana keskustelijana todistellakseen itselleen tätä pakkomiellettään.
Ja pahoittelut kirjoitusvirheistä, niitä varmasti löytyy.

Paula

Vierailija
32/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v naista ei kukaan tuttu sano "heppatytöksi".

Eikun hei: minäkin tunnistin sen heppatytön.

t: "Kaisa"

Vierailija
33/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnistin sen heppatytön. Minttiksellä on monia ystäviä.

Jorma

Vierailija
34/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan pitänyt laittaa nuo heittomerkit, vai miksi niitä sanotaan tuohon "heppatyttö" sanan eteen ja jälkeen. Pahoittelut tästä. Aikuinen nainen hän kyllä on. Tosin jos olisi pitänyt lähteä ikä sanomaan niin olisin ehkä arvannut noin 5 vuotta nuoremmaksi kuin hän oikeasti näyttää olevan.

Paula

Vierailija
35/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 13:09"]

Minäkin tunnistin sen heppatytön. Minttiksellä on monia ystäviä.

Jorma

[/quote]

Minä tunnistan teidät kaikki.

Kaarlo

Vierailija
36/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisaa tässä uudessa amok-juoksussa on motiivi. Minttis, mikä ihme sun motiivi on? Mikä saa ihmisen keksimään päästän tällaista sentimentaalista roskaa, jota sitten väittää totuudeksi vielä siinäkin vaiheessa, kun naapurin variksetkin nauravat koko jutulle. Eihän ole kerrassaan mitenkään mahdollista, että tolla 7 bloggaajan konseptilla KUKAAN tässä maassa nielee syöttiä. EE oli huijauksena niin häikäilemätön, että se meni läpi silkassa röyhkeydessään - mutta tämä jälkilämmittely on pelkästään säälittävää.

Mikä on motiivi? Miksi joku ihminen ampuu itseään kerta toisensa jälkeen jalkaan? Ja miten hän voi pitää ihmisiä niin tyhminä, että jatkaa tälläkin palstalla "totuuden" vakuuttelujaan. Toi on täysin patologista ja naurettavaa. Ei kuitenkaan naurata, kun näkee minkä tyhjyyden äärellä tuota blogia suolletaan.

Vierailija
37/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tää syksy onkin ollut vähän pitkä ja tylsä. Kaipasinkin jo jotain tällaista seurattavaa/naurettavaa sotkua. Kiitos Minttis, tietääpähän taas hetken mitä ketjuja seurailla!

Vierailija
38/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistan itseni. Hei kaikille.

-Pecca

Vierailija
39/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnistin sen yhden auton siitä heppatytön kuvasta. se oli valkoinen pakettiauto,

"paku-jape"

Vierailija
40/604 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tyhmää, että Minttistä täällä parjataan. Vaan voinpa todistaa, että tunnen kaikki nuo naiset. Minttis on ihkuraksu ystävä <3

- Marjatta (Maxu)

Ketju on lukittu.