Kylläpä nyt seta älähti
Kommentit (10)
Aina on ollut bi-seksuaaleja ja seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi siitä pitää tehdä jokin koko yhteiskuntaa koskeva julistus?
En minä mitään ylistystä saanut, kun tulin kaapista ulos. Onko ap taas näitä salaliittoihin uskovia, joita tällä palstalla ja koko maassa näyttää riittävän?
hitto kun jaksaisi vastata näihin heteroiden juttuhin mutta kun ei vaan jaksa... kaikki homot ei jaksa enää taistella toiset on luovuttaneet jo... olkaa te heteroita niin me ollaan mitä me ollaan... mä en jaksa enää...
Seta ei ole tasa-arvoinen jos ei tätä hyväksy
Takasin kaappiin ja kaapin ovi kiinni. Uskovaisten ratkaisu.
Minä en usko mihinkään uskovaisten eheytymiseen, mutta ajattelen näin:
Me olemme varmasti kaikki samaa mieltä siitä, että ihminen voi etsiä itseään ja huomata olevansakin homo. En keksi yhtään järkevää perustetta sille, miksi sama asia ei voi tapahtua myös toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:17"]
Minä en usko mihinkään uskovaisten eheytymiseen, mutta ajattelen näin:
Me olemme varmasti kaikki samaa mieltä siitä, että ihminen voi etsiä itseään ja huomata olevansakin homo. En keksi yhtään järkevää perustetta sille, miksi sama asia ei voi tapahtua myös toisinpäin.
[/quote]
En usko tätä. Tämä Oiling on varmasti bi-seksuaali, joka on enemmän kiinnostunut miehistä kuin naisista. Siksi piti itseään perushomona. Biseksuaalisuus tuli kuitenkin esiin, kun hän tuli uskoon, ja valitsi elämänkumppanikseen sittenkin naisen. "Tosihomo" ei ota vastakkaista sukupuolta kumppanikseen, vaikka tulisi uskoon ja haluaisi "eheytyä", vaan sinnittelee jatkossa ilman pari- ja seksisuhteita, jos kokee, että jumala kieltää homosuhteessa elämisen tai homoseksuaalisen elämäntavan.
Miksi homot / lesbot ovat äänessä kaikkialla?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 08:03"]
Aina on ollut bi-seksuaaleja ja seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi siitä pitää tehdä jokin koko yhteiskuntaa koskeva julistus?
[/quote]
Kun ihminen "muuttuu" homoksi, sitä ylistetään. Kun ihminen muuttuu heteroksi sitä ei haluta uskoa / vähätellään. Ärsyttävää.