Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä nyt seta älähti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen "muuttuu" homoksi, sitä ylistetään. Kun ihminen muuttuu heteroksi sitä ei haluta uskoa / vähätellään. Ärsyttävää.

Vierailija
2/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut bi-seksuaaleja ja seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi siitä pitää tehdä jokin koko yhteiskuntaa koskeva julistus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään ylistystä saanut, kun tulin kaapista ulos. Onko ap taas näitä salaliittoihin uskovia, joita tällä palstalla ja koko maassa näyttää riittävän?

Vierailija
4/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto kun jaksaisi vastata näihin heteroiden juttuhin mutta kun ei vaan jaksa... kaikki homot ei jaksa enää taistella toiset on luovuttaneet jo... olkaa te heteroita niin me ollaan mitä me ollaan... mä en jaksa enää...

Vierailija
5/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta ei ole tasa-arvoinen jos ei tätä hyväksy

Vierailija
6/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takasin kaappiin ja kaapin ovi kiinni. Uskovaisten ratkaisu.

Vierailija
8/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko mihinkään uskovaisten eheytymiseen, mutta ajattelen näin:

Me olemme varmasti kaikki samaa mieltä siitä, että ihminen voi etsiä itseään ja huomata olevansakin homo. En keksi yhtään järkevää perustetta sille, miksi sama asia ei voi tapahtua myös toisinpäin.

Vierailija
9/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:17"]

Minä en usko mihinkään uskovaisten eheytymiseen, mutta ajattelen näin:

Me olemme varmasti kaikki samaa mieltä siitä, että ihminen voi etsiä itseään ja huomata olevansakin homo. En keksi yhtään järkevää perustetta sille, miksi sama asia ei voi tapahtua myös toisinpäin.

[/quote]

En usko tätä. Tämä Oiling on varmasti bi-seksuaali, joka on enemmän kiinnostunut miehistä kuin naisista. Siksi piti itseään perushomona. Biseksuaalisuus tuli kuitenkin esiin, kun hän tuli uskoon, ja valitsi elämänkumppanikseen sittenkin naisen. "Tosihomo" ei ota vastakkaista sukupuolta kumppanikseen, vaikka tulisi uskoon ja haluaisi "eheytyä", vaan sinnittelee jatkossa ilman pari- ja seksisuhteita, jos kokee, että jumala kieltää homosuhteessa elämisen tai homoseksuaalisen elämäntavan. 

Vierailija
10/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot / lesbot ovat äänessä kaikkialla?

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 08:03"]

Aina on ollut bi-seksuaaleja ja seksuaalisuuttaan etsiviä. Miksi siitä pitää tehdä jokin koko yhteiskuntaa koskeva julistus? 

[/quote]