Mia Halonen palaa Kanadasta
No niin. Pitihän se arvata. Mia palaa takaisin, vaikka oli muka niin ihana mies siellä Kanadassa ja suomalaiset miehet juntteja.
Kommentit (55)
Vanha akka on jäänyt yksin, ja syyllistää siitä miehiä. Höpöhöpötyöt eivät ole kannatelleet taloudellisesti, elättäjää ei ole löytynyt ja siksi maitojunalla takaisin.
Yllätyitkö? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, kuka?
Tällainen "rakkausvalmentaja" joka on työkseen haukkunut suomalaisia miehiä.
*Olen alkanut vähän ymmärtää vanhempia, leskeksi jääneitä naisia, jotka eivät enää halua miestä riesakseen. Toisaalta olen aika optimistinen ihminen. Toivon, että sitten joskus voisi löytyä joku*
😂😂😂 Päätä nyt jo mihin suuntaan voimaantunutta feministipyörääsi poljet
Surullinen vanha nainen. Myötähäpeä.
Päivän paras uutinen on pettynyt vanha suomalainen akka joka on niskojaan nakellen lähtenyt maailmalle ja nyt palaa häntä koipien välissä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
*Olen alkanut vähän ymmärtää vanhempia, leskeksi jääneitä naisia, jotka eivät enää halua miestä riesakseen. Toisaalta olen aika optimistinen ihminen. Toivon, että sitten joskus voisi löytyä joku*
Millainen masokisti ja kuinka paljon itseään vihaava pitää sen miehen olla joka edes kuvittelisi lähtevänsä tällaisen kanssa suhteeseen?
Parasta ennen päivä meni 30 vuotta sitten. Sattuuhan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen masokisti ja kuinka paljon itseään vihaava pitää sen miehen olla joka edes kuvittelisi lähtevänsä tällaisen kanssa suhteeseen?
Se mies saisi kaiken aikaa "rakkausoppitunteja" ja saarnaa siitä, kuinka ihania ne ulkomaalaiset miehet ovat.
Miksei HS julkaise juttuja kuusikymppisistä miehistä jotka julistavat etteivät halua naista riesakseen mutta kuitenkin ovat avoimia uudelle suhteelle?
Samaa kentällistä kukkohovin ja penttilän kanssa, surullisia tapauksia.
Someinfluensseriakin merkityksettömämpi työ on vihdoin löytynyt, rakkausvalmentaja.
Olikos tää torvi ekoilla maajussille morsian -kausilla? Nuutila kun tuli tilalle nii parani aika reilusti juontaminen.
Miehiä kritisoiva ja arvosteleva vanha mummo joka palaa takaisin Suomeem epäonnistuttuaan elättäjän ja kiiltokuvaelämän löytämisessä. VOI MIKÄ SAALIS, VELJET!
Olipa taas kauheaa uhriutumista ja miesten dissausta. Mikäköhän siinä tosiaan on, että suhteet kaatuu hänellä?
Kohta luemme taas "syväanalyysin" jostain naistenlehdestä mikä meni pieleen.
Harmillinen juttu. Mia kertoi, että löysi itselleen miehen omia deittailumenetelmiään hyödyntäen. Hän oli siis laittanut deittisovellluksessa olinpaikakseen Kanadan, jotta pystyi houkuttelemaan paikallisia miehiä. Ts. hän on lähtökohtaisesti jättänyt kaiken taakseen löytääkseen miehen, ja nyt ihmettelee, kun suhteessa kaiken piti tapahtua miehen ehdoilla. Muistan myös kun hän jossain podcastissa kertoi viettävänsä vapaa-ajalla aikaa paikallisten ihmisten kanssa. 60-vuotishaastatelussa kukaan ei sitten enää viettänytkään hänen kanssaan aikaa. Ota tuosta nyt sitten selvää.
Parisuhteen päättyminen on tosi harmillinen juttu ja varmasti iso pettymys. Ainoastaan järkevää, että Mia ottaa nyt taukoa deittailuvalmennuksesta. Aika monta avioliittoa jo mennyt häneltä karille.
Miksei jäänyt sinne Kanadaan etsimään uusia miehiä jos ne suomalaisia niin paljon parempia ovat?
Mites se vanha sanonta menikään, että suutarin lapsella ei ole kenkiä. Eikä näköjään ammatikseen parisuhdeneuvoja antava ihminen saa omia parisuhteitaan pidettyä kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen juttu. Mia kertoi, että löysi itselleen miehen omia deittailumenetelmiään hyödyntäen. Hän oli siis laittanut deittisovellluksessa olinpaikakseen Kanadan, jotta pystyi houkuttelemaan paikallisia miehiä. Ts. hän on lähtökohtaisesti jättänyt kaiken taakseen löytääkseen miehen, ja nyt ihmettelee, kun suhteessa kaiken piti tapahtua miehen ehdoilla. Muistan myös kun hän jossain podcastissa kertoi viettävänsä vapaa-ajalla aikaa paikallisten ihmisten kanssa. 60-vuotishaastatelussa kukaan ei sitten enää viettänytkään hänen kanssaan aikaa. Ota tuosta nyt sitten selvää.
Parisuhteen päättyminen on tosi harmillinen juttu ja varmasti iso pettymys. Ainoastaan järkevää, että Mia ottaa nyt taukoa deittailuvalmennuksesta. Aika monta avioliittoa jo mennyt häneltä karille.
Oletkohan oikeassa henkilössä? Mitä minä muistan, niin hän oli ns. "vanhapiika" tämän miehen löytymiseen saakka. Hän löysi pareja muille ihmisille, mutta ei itselleen, kunnes ulkomailta vasta tärppäsi. Ja eikö hän ollut siellä vuosikausia, joten mistään pikasuhteesta ei ollut kysymys?
Kyllä tämän ketjun viestit kertoo paljon asiasta kateus ja pahansuopaisuus. Tulee myös mieleen hyeenalauma löytämänsä saaliin kimpussa. Ei ole kyllä kunniaksi kenellekään!
Ööh, kuka?