WTC 19 vuotta - missä olit kun kuulit tapahtuneesta?
Minä olin töissä ja aluksi luulin, että radiosta tulee jotain draamakuunnelmaa. Kyllä sen aika äkkiä tajusi, että onkin tosi kyseessä.
Kommentit (137)
töissä ja näin tapahtumat telkkarista. En aluksi millään uskonut että olisi totta, luulin että kyseessä oli joku elokuva.
Kahden alle 2 vuotiaan kanssa kotona. Katsottiin nykyisen exän kanssa telkkaria ja mietittiin tuleeko tästä 3. maailmansota.
Olin yläasteella olevan lapseni koulun vanhempaintapaamisessa.
Olin 21-vuotias, kotona kuumeessa ja sairaslomalla. Koska ei ollut Netflixiä eikä edes nettiyhteyttä kotona niin pötköttelin sängyssä ja pidin telkkaria auki. Yhtäkkiä alkoi tulla uutiskuvaa, kun torniin törmää lentokone. Ahdisti.
Olin bändin kanssa treenikämpällä, sehän oli perjantai. Sitten aikoi tulla tekstiviestejä, että jotain kummaa on tapahtunut. Ajoin kotiin pyörällä ja avasin telkkarin.
Olin kotona kaikessa rauhassa kun miesystäväni soitti ihan kiihdyksissään ja sanoi että avaa telkkari, kolmas maailmansota on syttynyt! Säikähdin kyllä tarpeettoman paljon.
Olin tullut kotiin ja avasin Ruotsin uutislähetyksen. Siinä puhuttiin lento-onnettomuudesta ja se uutiskanavan selostaja oli selin savuavaan torniin ja puhui vielä kauheasta onnettomuudesta ja sen miehen taustalla toinen kone juuri törmäsi torniin. Kameramiehet huusivat jotain ja se toimittajakin kääntyi katsomaan ulos.
Ahdisti aivan hirveästi, pelkäsin että sota syttyy. Soitin miehelle, että tule kotiin ja jätä se urheilutapahtumasi väliin.
Olin kotona mieheni kanssa tekemässä ruokaa.
Kuunneltiin radiota ja uutisten myötä oli pakko mennä avaamaan televisio. Muistan vielä kohdankin, jossa seisoin keittiössä.
Olin kotona Sheffieldissä. Katselin telkkaria koko päivän, mutta vain koska olisi pitänyt tehdä töitä ja ajattelin, että tässäpä oiva tekosyy lusmuilla.
Olin lähdössä autolla kotoa johonkin urheilukisaan ja näin uutisista pikaisesti jonkin pätkän tapahtuneesta. Olin juuri samana päivänä pesettänyt autoni ja unohtanut laittaa antennin paikalleen, sitten matkalla kirosin kun radiosta ei kuulunut kuin suhinaa.
Olin ostamassa telkkaria ja näin uutisen kymmenistä telkkareista yhtä aikaa. Ei kyllä heti tiennyt mitä ajatella
Omassa olohuoneessa. Noin 20 minuuttia tästä sain turpaani.
Lentokoneessa matkalla Yhdysvaltoihin. Käännyimme takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olin 16 vee ja lähibaarissa pelaamassa biljardia. Katselin baarin telkkarista ihan fiiliksissä tornien romahtamista. Oli siistiä.
Älykkyytesi ja empatiasia näköjään jäivät sinne baariin.
Tulin koulusta kotiin, kun toinen kone oli juuri törmännyt torniin. Elämäni kamalimpia näkyjä, kun tornit sortuivat.
Olimme perheen kanssa mökillä jossa tv. Exäni isoveli soitti meille ja käski laittaa telkkarin päälle et jotain kauheeta tapahtuu. Ja näimme telkkarista tapahtumat. Alle vuotta myöhemmin lensimme New Yorkin kautta Vancouveriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 16 vee ja lähibaarissa pelaamassa biljardia. Katselin baarin telkkarista ihan fiiliksissä tornien romahtamista. Oli siistiä.
Älykkyytesi ja empatiasia näköjään jäivät sinne baariin.
Jenkkisiat olivat ansainneet koston kaikista maailmalla tekemistään hirveyksistä.
Ensimmäisellä kerralla olin kotona, ja tokalla kertaa röissä.
Zinc
Mä olin kotona. Olin tullut töistä ja olin katsomassa Jyrkiä.