Millaiset ihmiset katsoo walking dead sarjaa?
Itse katsoin nuorempana paljon kauhuelokuvia, nyt lasten jälkeen en juurikaan niitä katso. Walking dead sarjaan jäin kuitenkin koukkuun miehen kautta. Hän ehdotti sarjan katsomista. Nykyään hän ei enää katso sitä vaan katson yksin. Välillä on liiankin raaka tai jännä. Hoitoalalla olen töissä ja normaali perheen äiti.
Kommentit (35)
Ketkäs päälleen tipahtaneet tänään alkaa katsoa vitoskautta? Täällä on toimistotyöntekijä-tradenomi joka insinöörimiehensä odottaa innolla iltaa! 4,5 h päästä se alkaa! \o/
Tuttu vihreä alle kolmekymppinen naislääkäri katsoo, itse en tajua sitä sarjaa mikä siinä voi kiinnostaa, vaikka katson kyllä vampyyriaiheisia ja muita yliluonnollisia, Supernaturalia ym.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:12"]Olen naimisissa oleva kolmekymppinen lapseton graafikko ja yrittäjä. Kaveri suositteli tuota sarjaa ennen kuin siitä tuli Iso juttu, uusin kausi alkaa vähän tökkiä -tuntuu että junnaa hiukan paikallaan. Rakastan kauhua, mitä pelottavampaa/häiriintyneempää sen parempi, samoin mua kiinnostaa kaikki maailmanlopunkuvaukset.
[/quote]
Tää sarja oli iso juttu heti alusta alkaen no points
Se taustalla piinaava pelko, selviytymistaistelu eloonjäämisestä ja maailmanlopun tunnelma hienoine henkilöhahmoineen on sitä sarjan parasta antia. Zombiet on vain se sivujuoni, vaikkakin niiden jatkuva uhka kuuluu sarjaan.
7 kuukauden odotus päättyy tänään! 35-vuotias nainen täällä, tykkäsin sarjasta heti ekasta jaksosta lähtien. Rakastan kaikkia katastrofi- ja maailmanloppuelokuvia, kauhusta taas en pidä.
Mun on pakko kysyä, että ihmiset, jotka katsotte kauhua, koetteko olevanne ns herkkiä? Minulla on äärimmäisen vilkas mielikuvitus ja olen melko empaattinen - imeydyn siis aina ihan totaalisesti kirjoihin, elokuviin, sarjoihin jne. En voi sen vuoksi katsoa tai lukea kauhua, koska menen siihen liian mukaan ja pääni luo erittäin todenmukaiset raamit, jotka sitten seuraavat mukaan, pahimmillaan uniinkin. Teiininä luin kyllä kaikki Kingit ja vieläkin tulee joskus voimakkaita muistikuvia joistain kohtauksista, esim. Uinu uinu lemmikistä..Olen siis todennut, ettei minulle sovi kauhu ja elän sitten asian kanssa.
Olen herkkä ihminen, mutta myös King-fani ja TWD fani... Jotenkaan en miellä tWD:ta kauhuksi vaan ehkä enemmän jännitykseksi. Vaikka yliluonnollinenhan tuo sarja on... Ja kieltämättä jotkut zombie-kohtaukset pelottaa niin että tulevat uniin asti.
Mun mielestä walking dead ei ole kauhua nähnytkään, vähän jännitystä jos sitäkään mutta enemmän mielenkiintoisia ihmisiä ja ihmissuhteita, sekä ne hahmot vaihtuvat suht usein ja uusia tulee lisää. Muistelisin et 1-3 seasonit oli hyviä, sit alkoi vähän toistamaan samaa mutta en malta odottaa viidettä :)
ja olen 35, koulussa töissä
En katso, vaikka yaikka yleensä kieroutunut horror kiehtoo. Walking dead on kuolettavan tylsä.
Nukahdin eilen töllön eteen, ja kun heräsin, siellä oli joku kauheettomat kotivideot -juttu meneillään. Yksi tonttu veti zombimaskin päähänsä ja lähti kulmille örisemään. Ihmiset juoksi kirkuen karkuun oikein porukalla, paitsi koripallojengiltä tuli pataan ennen kuin repesivät nauramaan.
Sankari oli järjestänyt jonkun kuvaamaan operaationsa. Oli sitten hämnentynyt pahasti taltiointia katsoessaan, kun huomasi jonkun osoittaneen häntä pyssyllä. Oli tunnistanut tyypin, ja joku yhteinen ystävä tiesi kertoa, että ainoa syy miksi kaveri ei ampunut oli pikainen järjenvälähdys, että kun eihän zombi siitä muuta kuin suuttuu, ja sittenhän se vasta tuleekin päälle.
Juu, osa katsojista on pudonnut päälleen useamminkin.
22-vuotias humanistinainen ja kulttuurialalla oleva puolisonsa.
Wd on ihmiskunnan tulevaisuus. Hyvä se on opetella hyvissäjoin selviytymistä
Pari kertaa päällensä tipahtaneet sitä seuraa.