Hävettää mennä parturiin kun päässä on niin paljon harmaita
Ja oon vasta 35... En myöskään voi värjätä hiuksia allergian takia.
Kommentit (18)
No nyt löytyi tarpeeton häpeän aihe. Eihän se kampaaja sun ikää tiedä.
Taas tätä suomalaisten hämmästyttäväää häpeäkulttuuria. Uskomatonta.
Ainoa, mitä ap:n tulee hävetä, on hänen asenteensa.
Ap on todellakin terapian tarpeessa.
Mä olen vuosikausia toitottanut kolmekymppisenä harmaantuneelle miehelleni, että suurin osa naisista lähinnä tykkää harmaista hiuksista. Pikkuhiljaa hän on alkanut uskoa, kun tästä on useammissa tilaisuuksissa ollut puhetta muidenkin naisten kanssa hänen kuullen juttua. Lopetti onneksi sen teennäisen harmaiden värjäämisen piiloon.
Kiva jos sulla ei ole suurempia ongelmia.
Leiki että olet harmaantuva charmikas herrasmies, ikä 75+ vähintään... ota keppikin mukaan, hopeakahvalla - sehän on statuksen merkki... ja puku ja kraka päälle... eikä mikä tahansa lätsä!
Ei kuitenkaan tietenkään mikään musta puku - se kuuluu hautajaisurakoitsijoille yms
Mä en osaa hävetä omiani, ne ovat kuin kunniamerkkejä, eletty ihan jokainen. Ajatusmaailma on varmaan erilainen, kun elämä on meinannut katketa muutamaankin kertaan jo nuorena. Ikääntyminen on se parempi vaihtoehto.
Ihan hyvä ettet mene, parturi varmaan järkyttyy nähdessään harmaita hiuksia.
Hävettääkö sua muutenkin kulkea ihmisten ilmoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ettet mene, parturi varmaan järkyttyy nähdessään harmaita hiuksia.
Jep, parturi ei varmasti koskaan ole aikaisemmin törmännyt tuohon kauheaan väri-ilmiöön
Mun entinen naisystävä harmaantui 20-vuotiaana. Turhaan häpeät.
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sua muutenkin kulkea ihmisten ilmoilla?
Tämä. Ap on varmasti todella vaikea ihminen.
Ja toiset maksavat siitä hyvästä, että saavat värjättyä harmaata hiuksiin.
Minä olen nainen ja kolmekymmentä täytettyäni kampaaja kauhistellen kiekaisi kovaan ääneen: Sulla on jo harmaita hiuksia, voi sentään! Nyt naurattaa, mutta säikähdin hänen reaktiota. Eivät ne vaaleissa hiuksissa näkyneet.
Lisäksi minulla oli miespuolinen komea työkaveri, joka oli kokonaan harmaa 27 vuotiaana. Noin nuorella näytti, että olisi ollut vaan hyvin vaaleat hiukset ja olivat komistus hänelle. Hän itse piti niistä, koska ne lisäsivät naisten kiinnostusta hänestä. Näin käännetään asiat hyvinpäin.
Just alkuviikosta parturi katteli mun ohimoharmaita ja sanoi että ne pilkottaa hauskasti alta. En loukkaantunut, varmaan olisin voinut.
Turhaan häpeilet. Ole onnellinen että on hiuksia ylipäätään.