Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset katsoo walking dead sarjaa?

Vierailija
28.10.2013 |

Itse katsoin nuorempana paljon kauhuelokuvia, nyt lasten jälkeen en juurikaan niitä katso. Walking dead sarjaan jäin kuitenkin koukkuun miehen kautta. Hän ehdotti sarjan katsomista. Nykyään hän ei enää katso sitä vaan katson yksin. Välillä on liiankin raaka tai jännä. Hoitoalalla olen töissä ja normaali perheen äiti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin walking deadia fanittava perheellinen hoitaja =). Mitä tämä kertoo meistä =D ??

Vierailija
2/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva kolmekymppinen lapseton graafikko ja yrittäjä. Kaveri suositteli tuota sarjaa ennen kuin siitä tuli Iso juttu, uusin kausi alkaa vähän tökkiä -tuntuu että junnaa hiukan paikallaan. Rakastan kauhua, mitä pelottavampaa/häiriintyneempää sen parempi, samoin mua kiinnostaa kaikki maailmanlopunkuvaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro.3 mainitsee vielä että mieheni vihaa kaikenlaista väkivaltaista kauhua mutta kiltisti napottaa mun kaa koneen ääressä aina kun uusi jakso tulee :)

Vierailija
4/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on it-alalla, minä sh. Mun veli on metallialalla ja ystäväni lentoemäntä. Meillä on lapsia, mun veljellä tai ystävälläni taas ei. Kaikki ollaan n. 30v. Tässä siis lyhyt tiivistelmä heistä, joiden tiedän sarjaa seuraavan.

itseäni ärsyttää siinä lähinnä tarpeeton mässäily (joka ei ole kauhua, vain ällöttävää ja typerää) esim tappokohtauksissa, ja toisaalta se ettei juoni oikein kulje nyt mihinkään suuntaan. Toistaiseksi jaksan vielä seurata, en tiedä miten pitkään. Sääli olisi nyt jättää kesken, kun haluaisin kuitenkin tietää päästäänkö siinä johonkin loppuratkaisuun (eli keksitäänkö virukseen lääke, en näe muuta mahdollisuutta onnelliselle lopulle. Muuten zombeilu on ikuinen suo - mitä järkeä silloin on edes yrittää selviytyä?!). Tosin en usko parannukseen, melko haastavaa olisi niissä olosuhteissa luoda rokotetta tms.

Vierailija
5/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 14v poika katsoo.

Itse katsoin yhden jakson ja ei todellakaan kolahtanut

hoitsu

Vierailija
6/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa alettiin katsoa.. ekan tuotantokauden hän katsoi sitä mun kanssa mutta ei kuulemma enää kiinnosta :)

3 lapsen äiti, toimistotyöntekijä jonka lempikirjailija on Stephen King ja kauhuleffat olleet aina teinistä asti suosikkeja.. (nykyään enää vähemmän tosin kyllä Saw ja Ring esimerkiksi ovat hyvää viihdettä välillä)

Vierailija
7/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsotaan molemmat. Minä 33 v palkanlaskija/kirjanpitäjä ja mies 27 v terminaalityöntekijä. Ollaan katsottu alusta asti ja 2 ekaa kautta jopa kahteen kertaan :D 

Itse yleensä enemmän vampyyri henkinen (true blood, varjojen valtakuna ym ei siis twilight!!) mutta tämä sarja jostain syystä kolahti. 

Vierailija
8/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsoo 15-vuotias lukiolainen. Eilinen jakso oli aivan liian lyhyt hänen mielestään.

Vierailija
9/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen sivusilmällä katsonut. Lähinnä ihailen sitä taitoa jolla sarjoja tehdään. Juoni ei kiinnosta ollenkaan. Ei pelottava minulle mutta lapseni ei sitä katsoisi.. Ihan liikaa nuoret voi huonosti ja sitä voi jokainen vanhempi miettiä miksi niin. Onko vanhemmuus hukassa jos nuori katselee yhteentoista saakka illalla telkkaria? Varmaan herää teidän kultamussukka aamulla virkeänä kouluun..:)

Vierailija
10/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:54"]

Meillä katsoo 15-vuotias lukiolainen. Eilinen jakso oli aivan liian lyhyt hänen mielestään.

[/quote]

Moneenko asti lapsen on hyvä valvoa heti viikon ekaa aamuherätystä varten? HALOO VANHEMMUUS!

Vierailija
11/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen 29-vuotias projektipäällikkönainen täällä ja Walkind Dead yksi lempisarjoista ehdottomasti!

Vierailija
12/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:54"]

[/quote]

Moneenko asti lapsen on hyvä valvoa heti viikon ekaa aamuherätystä varten? HALOO VANHEMMUUS!

[/quote]

En mäkään jaksa valvoa.. eilinen jakso odottaa tänään katsojaansa digiboxilta :)

Vierailija
13/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen akateeminen projektipäällikkö, ikää vähän päälle 30 v. Katson The Walking Deadia, mutten ole fani. Taso tuntuu laskevan kausi kaudelta. Minusta sarja ei ole varsinaisesti kauhua, enemmänkin gorea ja jännitystä.

Vierailija
14/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan alle kolmekymppinen lto, kahden lapsen äiti, naimisissa. Nyt kun asiaa mietin, en tiedä kovinkaan monen tuttavani ohjelmaa katsovan...

Vierailija
15/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kolmas kausi oli aika huono, tämä uusin vaikuttaa nyt kahden jakson perusteella vähän lupaavammalta.

Olen 38-vuotias akateeminen työtön, yhden lapsen äiti.

Vierailija
16/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin suurimman osan ensimmäisestä kaudesta, koska konsepti ja maskeeraukset kiinnostavat. Olen 26-vuotias taidealan työntekijä, nainen. Lakkasin kuitenkin katsomastasarjaa, koska päähenkilöt olivat niin kliseisiä ja mielestäni sarjassa oli halpahintaisia "ydinperhe varassa, maailma on pelastettava" -tyylisiä kikkoja. lisäksi se oli makuuni liian hidastempoinen varsinkin draamakohtauksissa, vaikka hitaus muuten sopi hyvin yhteen kauhuelementtien kanssa. Epäkiinnostavat henkilöt siinä mättävät todella.

Katsojiin varmaan vetoaa sarjan "realistisuus", juuri tuo hitaus ja itselleni äärimmäisen tylsät ihmissuhdekuviot.

Vierailija
17/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on fani. N:ttä ammattitutkintoa opiskeleva, hieman ylipainoinen rokkarijoka tykkää kaikenlaisista kauhujutuista. Pukeutuu mauttomasti, puhuu mauttomuuksia ja mielipiteetkin eri asioista ovat mitä ovat... tyyliin neekerit vittuun suomesta mutta mitään ei osata argumentoida järkevästi. Walking dead on joka päivä fb-päivityksissä ja tuo ihminen on kyllä leimannut koko sarjan sellaiseksi ettei kiinnosta katsoa. Tiedä vaikka minusta tulisi samanlainen idiootti :D

Vierailija
18/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:34"]

Miehen kanssa alettiin katsoa.. ekan tuotantokauden hän katsoi sitä mun kanssa mutta ei kuulemma enää kiinnosta :)

3 lapsen äiti, toimistotyöntekijä jonka lempikirjailija on Stephen King ja kauhuleffat olleet aina teinistä asti suosikkeja.. (nykyään enää vähemmän tosin kyllä Saw ja Ring esimerkiksi ovat hyvää viihdettä välillä)

[/quote]

Ihan kuin minä! Olen kolmikymppinen., kolmas lapsi syntyy kk:n sisään, olen pankissa töissä. Teinistä asti olen ahminut kaikki Kingin kirjat mitä käsiini olen saanut! Kaikki muukin kauhu uppoo, ja maailmanlopunkuvaukset. Veljeltäni sain Walking Deadin ekan kauden dvd-boxina silloin kun sitä ei vielä Suomessa näytetty ja heti olin koukussa. Kiva että joku muukin "kehtaa" tunnustaa olevansa King-fani, vaikkakin näin anonyymisti...

Vierailija
19/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42/35 vuotias yrittäjäpariskunta. Ainoa zombie aiheinen sarja/elokuva jota viitsimme katsoa. Enemmän kiinnostaa kuitenkin tuo "selviytymistarina" yhteiskunnan romahdettua, kuin itse zombiet. Tykkäämme sarjasta, eikä sen katsomista meillä ole kielletty nuoriltakaan. Päinvastoin nuorille on annettu mahdollisuus oppia nauttimaan myös kauhusta jo vanhempien seurassa. Turha tynnyrissä ja pumpulissa kasvattaminen on sairasta. Eivät ole traumatisoituneet pahemmistakaan kauhuelokuvista kun ei tarvitse niitä vanhemmilta salaa yksin katsoa. WD on kuitenkin kauhun osalta varsin kesyä katsottavaa.

Ensimmäinen kausi katsottiin maratoonina internetistä ja sittemmin seurattu aina kun uusi jakso rapakon takana julkaistaan.

Vierailija
20/35 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut, mutta kun jo kaksi Kingin kirjoja ahmívaa katsojaa löytyy, niin täytiikin laittaa harkintaan. Kingin kirjoja luen aina uudestaan ja uudestaan, mutta oikein hyvää telkkarisarjaa en ole vielä löytänyt. Tai itseasiassa Näkijä on ollut ajoittain ihan hyvä :) terveisin, perheellinen nelikymppinen toimihenkilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi