Oletko jäänyt koskaan kiinni seksin harrastamisesta?
Onko kukaan vahingossa nähnyt tai kuullut hommiasi? Hävettikö?
Kommentit (8)
Olen vasta neljännellä kuulla, mutta kyllä työkaverit supattavat ja juoruavat. Harmittaa ja itkettää mennä huomenna töihin.
Noo, anoppi oli löytänyt mun dildon kun oli jälleen kerran käynyt "tarkistamassa" meillä kotona myös makkarin.
Ilmeisesti teini-ikäinen tytär on kuullut kerran kun ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä, vaikka pyrimme harrastamaan seksiä aika hiljaa kuitenkin.
Miksi te yksinkertaiset annatte tumputusmateriaalia tuolle palstarunkkarille illasta iltaan?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:31"]
Miksi te yksinkertaiset annatte tumputusmateriaalia tuolle palstarunkkarille illasta iltaan?
[/quote]
Jos näiden juttujen jälkeen vielä seisoo, on tyyppi tosi pervo ja siksi ansainnut tarinansa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:20"]
Noo, anoppi oli löytänyt mun dildon kun oli jälleen kerran käynyt "tarkistamassa" meillä kotona myös makkarin.
[/quote]
Mun ex-anoppi on todennäköisesti hyvin perillä kaikista omistamistani seksivälineistä. Joskus harkitsi jonkin puhallettavan lampaan tms. extrememmän hankkimista ihan anopin mieliksi :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:20"]
[/quote]
Mun ex-anoppi on todennäköisesti hyvin perillä kaikista omistamistani seksivälineistä. Joskus harkitsin jonkin puhallettavan lampaan tms. extrememmän hankkimista ihan anopin mieliksi :)
Hei oon 10.v ja oon harrastanu seksiä mun
nallen kanssa laitoin virkkuu koukun sen ala päähän ja aloin runkaamaa ja aika mielwn kiintoisia keskusteluita kertokaa noloin mokannneeeee t saana holm
Luulen, että suku ja työkaverit aistivat jotain viimeistään siinä vaiheessa kun jäin äitiyslomalle. Tosi noloa. :(