Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jäänyt koskaan kiinni seksin harrastamisesta?

Vierailija
27.10.2013 |

Onko kukaan vahingossa nähnyt tai kuullut hommiasi? Hävettikö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suku ja työkaverit aistivat jotain viimeistään siinä vaiheessa kun jäin äitiyslomalle. Tosi noloa. :(

Vierailija
2/8 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta neljännellä kuulla, mutta kyllä työkaverit supattavat ja juoruavat. Harmittaa ja itkettää mennä huomenna töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, anoppi oli löytänyt mun dildon kun oli jälleen kerran käynyt "tarkistamassa" meillä kotona myös makkarin. 

Ilmeisesti teini-ikäinen tytär on kuullut kerran kun ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä, vaikka pyrimme harrastamaan seksiä aika hiljaa kuitenkin.

Vierailija
4/8 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te yksinkertaiset annatte tumputusmateriaalia tuolle palstarunkkarille illasta iltaan?

Vierailija
5/8 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:31"]

Miksi te yksinkertaiset annatte tumputusmateriaalia tuolle palstarunkkarille illasta iltaan?

[/quote]

Jos näiden juttujen jälkeen vielä seisoo, on tyyppi tosi pervo ja siksi ansainnut tarinansa.

Vierailija
6/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:20"]

Noo, anoppi oli löytänyt mun dildon kun oli jälleen kerran käynyt "tarkistamassa" meillä kotona myös makkarin. 

[/quote]

Mun ex-anoppi on todennäköisesti hyvin perillä kaikista omistamistani seksivälineistä. Joskus harkitsi jonkin puhallettavan lampaan tms. extrememmän hankkimista ihan anopin mieliksi :)

Vierailija
7/8 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:20"]

[/quote]

Mun ex-anoppi on todennäköisesti hyvin perillä kaikista omistamistani seksivälineistä. Joskus harkitsin jonkin puhallettavan lampaan tms. extrememmän hankkimista ihan anopin mieliksi :)

Vierailija
8/8 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oon 10.v ja oon harrastanu seksiä mun

nallen kanssa laitoin virkkuu koukun sen ala päähän ja aloin runkaamaa ja aika mielwn kiintoisia keskusteluita kertokaa noloin mokannneeeee t saana holm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän