Mitä ajattelet vaaleanpunaisiin vaatteisiin pukeutuvasta aikuisesta?
Mitä ajattelet vaaleanpunaisiin vaatteisiin pukeutuvasta aikuisesta?
Kommentit (49)
Vaaleanpunainen on vaikea väri, jota pitää käyttää asussa todella harkitusti, ettei lipsahda halvan ja mauttoman puolelle. Tämän joko osaa tai sitten ei.
Minä itse käytän vaaleanpunaista, tai enemmänkin pinkkiä, enkä piittaa rotan persettä mitä muut musta ajattelee.
Ajattelen, että tuo henkilö pitää vaaleanpunaisesta.
Minun anoppini pukeutuu lähes aina vaaleanpunaiseen; lisänä on ehkä valkoista, beigeä tai farkunsinistä. Ihan järkevä ihminen hän on. Pukeutuu makunsa mukaan, eikä juokse trendien perässä.
Kyllä tollanen antaa itsestään kylähullun vaikutelman ainakin niille, jotka eivät häntä täysipäisenä ihmisenä tunne.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:55"]
Kylällä on yksi ihan täyspäinen aikuinen nainen, mutta sillä on yllä vaaleanpunainen samettinen verkkapuku, vaaleanpunaiset sauvakävelysauvat, vaaleanpunainen hiuspanta ja täysin vaaleat hiukset, ja tää nainen on vähän pyöreä muodoltaan.
Näyttää ihan tismalleen Miss Piggylle.
[/quote]
Että se tykkää vaaleanpunaisesta. Mullakin on ajoittain vaaleanpunaisia vaatteita mutta enemmän käytän sitä kotona sisutuksessa. Esim. mun pyyhkeet on lähes kaikki vaalenapunaisia.
Tunnen erään jota ilmeisesti pitäisi haukkua miss Piggyksi.. Mutta minä näen häet vahvana ihmisenä. Hän uskaltaa olla oma itsensä.
Tykkää väristä. Miehelläni oli hääjuhlissa ollessamme vaaleanpunainen puku.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:44"]
Kyllä tollanen antaa itsestään kylähullun vaikutelman ainakin niille, jotka eivät häntä täysipäisenä ihmisenä tunne.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:55"]
Kylällä on yksi ihan täyspäinen aikuinen nainen, mutta sillä on yllä vaaleanpunainen samettinen verkkapuku, vaaleanpunaiset sauvakävelysauvat, vaaleanpunainen hiuspanta ja täysin vaaleat hiukset, ja tää nainen on vähän pyöreä muodoltaan.
[/quote]
[/quote]
Mä taas olen sitä mieltä, että tällaisessa tapauksessa värillä ei niinkään ole väliä. Eli sama kylähullu-vaikutelma tulisi, jos vaaleanpunaisen tilalle vaihtaisi mintunvihreän, vaaleanlilan, turkoosin, vaaleankeltaisen, sähkönsinisen..
Vaaleanpunaisen tietyt sävyt ovat mielestäni todella kauniita ja tyylikkäitäkin tehosteväreinä pukeutumisessa. Ja vähän ihmisen omista sävyistä riippuen jotkut tietyt vaaleanpunaiset monesti sopivat hyvin. Mistä ylipäänsä kumpuaa ajatus, ettei aikuinen voisi käyttää vaaleanpunaista? Outoa ja rajoittunutta.. Ai niin, mutta sellaisiahan me suomalaiset ollaan :D
Mä jostain luin joskus että vaaleanpunainen on erosta selviytymisen väri... ja luin asian sen jälkeen kun olin ostanut itselleni muutaman vaaleanpunaisen paidan :) Väri vaan rupesi puhuttelemaan minua... tämä tapahtui noin puoli vuotta eroni jälkeen joten mun kohdalla se piti paikkaansa.. käytän vieläkin välillä vaaleanpunaista. 1 huppari mulla on ja kasa t-paitoja ja toppeja.
Ugh suomalaisia. Ulkomailla ihmiset ovat ihanan erilaisia ja paljon värikkäämpiä, eikä ketään ajatella kylähulluksi noilla perusteilla..suomiahdistus taas nousi vaikka itsekin pidänkin vain musta-harmaa-ruskea-viininpunainen jne linjasta, silti en lähtisi arvostelemaan ketään joka uskaltaa olla omanlaisensa ja olen iloinen että sellaisia ihmisiä on olemassa.
Vaaleanpunainen on ihastuttava väri ja käytän sitä paljon pukeutumisessani :) Viis muista ja heidän mielipiteistään.
Kyllä vaaleanpunainen oikein yhdisteltynä vaatteissa näyttää kivalta.
Mutta jos miehet pukeutuu vaaleanpunaiseen ovat joko naisellisia tai tossun alla.
Kokonaan vaaleanpunaisiin pukeutuva aikuinen näyttää vähän hassulta, tulee jo tässäkin mainittu Miss Piggy mieleen jos on pulleampi ja Barbie jos on pitkä ja hoikka.
Vaaleanpunainen yhdistettynä toiseen, voimakkaaseen väriin luo ihan erilaisen mielikuvan. Voimakkaampi pinkki taas sopii aikuisellekin hyvin.
Miehelläni on vaaleanpunainen kauluspaita mustan puvun kanssa, on aika hyvän näköinen siinä. (Mieheni on tumma ja kookas)
Vaaleanpunainen on läpeensä positiivinen ja toivon väri. Googlatkaa syöpää sairastaneen Pinksun tarina jos ette usko.
Vaaleanpunaiseen pukeutuva aikuinen (varsinkin mies) on jotenkin säälittävä tapaus. Yrittää "olla rohkea", on nähnyt joskus kuvan Daivd Beckhamista tms. vaaleanpunaisessa kauluspaidassa ja kuvittelee sen olevan trendikästä ja erilaista. Yrittämisesta huolimatta ei ole erilainen oman tiensä kulkija vaan trendipelle.
Pitääkö siitä välttämättä ajatella jotain? Mulla ei yleensä ole mielipidettä asioista joilla ei ole mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:35"]
Vaaleanpunaiseen pukeutuva aikuinen (varsinkin mies) on jotenkin säälittävä tapaus. Yrittää "olla rohkea", on nähnyt joskus kuvan Daivd Beckhamista tms. vaaleanpunaisessa kauluspaidassa ja kuvittelee sen olevan trendikästä ja erilaista. Yrittämisesta huolimatta ei ole erilainen oman tiensä kulkija vaan trendipelle.
[/quote]
No et sinäkään järin persoonallista kuvaa ittestäs anna. Samanlaisia perusnegatiivisia kaiken arvostelijoita on tämä maa (ja varsinkin maaseutu) täynnä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:35"]
[/quote]
No et sinäkään järin persoonallista kuvaa ittestäs anna. Samanlaisia perusnegatiivisia kaiken arvostelijoita on tämä maa (ja varsinkin maaseutu) täynnä.
[/quote]
Et varmaankaan huomaa sitä samaa perusnegatiivisuutta omassa kirjoituksessasi?!?