Mä pelkään kummituksia
Tullu joskus katottua paljonkin kauhuleffoja ja nyt on alkanut mielikuvitus lentämään.
Mieheni on viikot työmatkalla joten olen kaksin tyttäreni kanssa kotona. Hyi, kun tekee häijyä kun ajtuksiin hiipii valojen sammutettua, että seisookohan sängynpäädyssä joku tai liikkuukohan asunnossa jokin. Pelkään että näen varjoja tai että mielikuvitukseni tekee asioista tosia.
Mä tarviin psykiatria tai vaikka manaajaa...
Kommentit (10)
Minäkin pelkään. Nukun aina valot päällä ja suihkussä käydessä paniikki iskee kun saippuoin kasvoni enkä voi avata silmiä heti kun haluan.
Äitini neuvoi kun olin lapsi, että viheltäminen karkoittaa kummitukset.
Hyvä neuvo olikin. Ei sen koomin ole kummituksia näkynyt eikä kuulunut.
Älä katso mitään kummitus juttuja. Ne pahentaa asiaa. Oikeasti sun pitää tajuta että ne on ihan hölynpölyä. Aika auttaa. Mä pelkäsin ennen kanssa kaikkea kummituksista ufoihin ym. Sitten rupesin tajuamaan etten koskaan ollut nähnyt mitään yliluonnollista. Olen myös ollut psykoosissa ja en kuullut ääniä tai nähnyt ukkoja. Eli en usko niihinkään.
En tiedä miten se menee suomeksi, mutta Alfons Åbergin (on vissiin joku Mikko Mallikas, ehkä.....) isä opetti näin:
Seiso yhdellä jalalla, nosta toisen käden sormi pystyyn, silmät kiinni ja sano "Stick, du stygga spöke, för du finns inte!".
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:00"]
Osta koira.
[/quote] Mulla on jo koira. Se ei paljoo lohduta kun öisin kuulen sen heiluttavan häntää olohuoneessa. Häntä osuu lattiaan tai sohvaan.
Kauhuleffoja olen viimeksi katsonut vuosia sitten.
AP
Taidat olla aika vajaa, kun uskot satuolentoihin. Uskotko kenties Joulupukkiinkin, jos kerran uskot kummituksiin?
Taidat olla aika vajaa, kun uskot satuolentoihin. Uskotko kenties Joulupukkiinkin, jos kerran uskot kummituksiin?
Mulla oli ennen ihan sama ongelma. Kävin sen takia myös hypnotisoijalla,josta sain hieman apua. En katso enää kauhuelokuvia tai ohjelmia kummituksista. Ajan kanssa pelko väheni ja voin rauhassa mennä nukkumaan. En ole uskonnollinen ihminen,mutta joskus kun olen ollut tosi pelokas olen rukoillut suojelua enkeleiltä.
Pitäisikö lopettaa turhuuksien katselu? :) Tee päivällä jotakin sellaista lapsen kanssa, että olet illalla väsynyt. Älä nuku turhia päiväunia, niitä ei aikuiset tarvitse, ja ennen nukkumaan menoa luet jotakin helppoa ja kepeätä, vaikka naistenlehtiä.