Mitä ajattelet vaaleanpunaisiin vaatteisiin pukeutuvasta aikuisesta?
Kommentit (49)
Jos se vaaleanpunainen on urheiluasu tai sitä käytetään tehostevärinä muussa asussa, esimerkiksi paidassa, kengissä tai takissa, niin se on mielestäni kivan näköistä monilla.
Mutta meidän pikkukaupungissa jossa tuolloin vielä asuin, oli aikoinaan noin 50+ vuotias nainen, aika pyylevä, ja pukeutui aina possunpinkkiin. Taisi muuten fanittaa Kikkaa ;) Oli vähän sellainen reppanan ulkopuolisen oloinen (myös henkisesti jälkeenjäänyt koska juttunsa 15-vuotiaan tasoa) kun saattoi kulkea ihan arkiaamuna päästä varpaisiin samassa possunvärissä kuten pinkki-glitteri kangastossuissa ja discotyylisessä ainakin 2 numeroa liian pienessä haalarissa, veti kaikki rihkamakorut päällensä eli kaulassa saattoi olla 15 paksua kerrosta helmiä ja strasseja, korvissa roikkui puolen metrin mittaiset strassikorvikset, päässä oli usein iso pinkki-mustapallokuvioinen Minni Hiiri-tyylinen rusetti ja valkaistu tukka tupeerattu isoksi hattaraksi :D Tekoripset roikkui poskilla ja tuksunvärinen huulipuna levinnyt rajojen ulkopuolelle. Pisti ainakin paikkakuntalaisille hymyä huuleen.
Hento vaaleanpunainen väri on ihana. Harmikseni en itse voi käyttää sitä, koska väri saa kasvoni näyttämään jotenkin kellertäviltä. Vaaleanpunaista ja pinkkiä käyttävät ihmiset on mielestäni rohkeita.
Heteromiesten kannattaa ainakin vältellä vaaleanpunaisia paitoja päällä sellaisissa maissa joissa vahva gaykulttuuri, koska sehän on merkki siitä että kyseinen mies on vapaa gay ja valmis seksisuhteeseen :D
Tuttavan aviomies sai kokemusta tästä kun olimme Amsterdamissa ja joku tuntematon mies alkoi kouria hänen peppuaan. Sitten selvisi että kaikki oli hänen vaaleanpunaisen paidan syytä :D Siksi me kettuilemme hänelle vieläkin että pistä pinkkiä päälle ja anna niiden kouria vaan!
Monissa kulttuureissahan sanotaan että siinä vaiheessa kun nainen kyllästyy vaaleanpunaiseen ja vaihtaa sen punaiseen, niin hänestä on kehkeytynyt Nainen ja on vihdoin sinut seksuaalisuutensa kanssa =D
Voi toki pitää paikkansakin.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:13"]
Monissa kulttuureissahan sanotaan että siinä vaiheessa kun nainen kyllästyy vaaleanpunaiseen ja vaihtaa sen punaiseen, niin hänestä on kehkeytynyt Nainen ja on vihdoin sinut seksuaalisuutensa kanssa =D
Voi toki pitää paikkansakin.
[/quote]
Mulla oli teininä ensin peruspunainen ja vasta myöhemmin vaaleanpunainen "kausi" vaatetuksessa. Ei koko asu siis samaa väriä kuitenkaan. Mitäköhän mun seksuaalisuudelle oikein tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:30"]
Mulla oli teininä ensin peruspunainen ja vasta myöhemmin vaaleanpunainen "kausi" vaatetuksessa. Ei koko asu siis samaa väriä kuitenkaan. Mitäköhän mun seksuaalisuudelle oikein tapahtui?
[/quote]
Sinusta tuli "uudelleensyntynyt neitsyt", henkisesti? :D
Minä vihasin pinkkiä pienenä, ihastuin siihen 15-vuotiaana kun taas siihen aikaan kaikki väkisin lapsesta asti pinkkiin puetut kaverit vihasivat jo sitä väriä, mutta itse aloin inhoamaan pinkkiä sen jälkeen kun olin täyttänyt 18. Yritysjohtajaäitini sanoo aina että kenenkään arvostusta haluavan yli 30-vuotiaan naisen ei koskaan pitäisi pukeutua pinkkiin ellei ole lähihoitaja! ;D
Suomalaisille perusvaaleille sopii usein sellainen hieman murrettu kanervan ja vanhan roosan lilahtava sävy paremmin kuin sellainen selkeä porsaanpinkki tai barbiepinkki koska ne haalistaa omaa ihonväriä :)
Eikös se nyt ole aika se ja sama minkä väriset vaatteet on päällä? Kunhan on vaatteet (julkisella paikalla) päällä.
Ite olin tossa taannoin syömässä pikaruokapaikassa ja sinne tuli mies hakemaan evästä vaaleanpunaisessa kokohaalarissa. Huvikseni aloin heti katsella muiden ihmisten reaktiota ja aika monella jäi ranskalaisen syöminen kesken siis kirjaimellisesti puolet suussa ja puolet kädessä. Ihan kuin joku olisi painanut pause nappulaa :D Kaveri huomasi kanssa reaktiot ja jatko hymyillen kohti kassaa.
Vaaleanpunaiseen pukeutuvasta ihmisestä tulee vähän tylsä, varovainen, huonoitsetuntoinen ja kuivahko kuva, sama kuin sellaisista jotka pukeutuu esimerkiksi vain mustaan ja valkoiseen ja saattaa joskus "räväyttää" harmaalla tai vaalean roosalla :D
On kuin Tuksu kakkonen, ihan niin kuin tämä muijahttp://villananna.blogspot.fi/2013/10/toppaliivi-ja-neuleita.html vaaleanpunainen ei ole vanhan ihmisen väri.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:30"]
[/quote]
Sinusta tuli "uudelleensyntynyt neitsyt", henkisesti? :D
Minä vihasin pinkkiä pienenä, ihastuin siihen 15-vuotiaana kun taas siihen aikaan kaikki väkisin lapsesta asti pinkkiin puetut kaverit vihasivat jo sitä väriä, mutta itse aloin inhoamaan pinkkiä sen jälkeen kun olin täyttänyt 18. Yritysjohtajaäitini sanoo aina että kenenkään arvostusta haluavan yli 30-vuotiaan naisen ei koskaan pitäisi pukeutua pinkkiin ellei ole lähihoitaja! ;D
[/quote]
Olen lähihoitaja ja pidän pinkistäkin ja saan ihan riittävästi arvostusta työelämässä vaateväristäni huolimatta. Oikeasti ammatilla ei ole mitään korreloivaa tekemistä vaatevärien kanssa;D
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:28"]
Vaaleanpunaiseen pukeutuvasta ihmisestä tulee vähän tylsä, varovainen, huonoitsetuntoinen ja kuivahko kuva, sama kuin sellaisista jotka pukeutuu esimerkiksi vain mustaan ja valkoiseen ja saattaa joskus "räväyttää" harmaalla tai vaalean roosalla :D
[/quote]
no ompas taas paksua tekstiä. miten itse pukeudut?
Mä olen taas kuullut, että täytettyään 50 nainen voi pukeutua jälleen vaaleanpunaiseen :D
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:49"]
Mä olen taas kuullut, että täytettyään 50 nainen voi pukeutua jälleen vaaleanpunaiseen :D
[/quote]
Jos haluaa näyttää porsaalle
Ehkä se vähän riippuu kuka pukeutuu ja miten. Jos joku Matti Mönttönen vaikka pukeutuu vaalenpunaiseen potkupukuun niin sitä ei varmaankaan katsota muodikkaaksi pukeutumiseksi. Toisaalta jos Tamminen pukis päälleen jonkun vaalenpunaisen potkupuvun niin media tekis siitä niin yyber muodikkaan, rajoja rikkovan ja niin omanlaisensa jutun, että kaikki jotka sitä paheksuis olis mauttomia ja muodista mitään tietämättömiä moukkia.
siis hempeän vaaleanpunaisiin? en kai mitään. lapseni päiväkotiryhmässä oli kerran eräs lapsen äiti, jolla oli aina jotain vaaleanpunaista päällä aika paljonkin (pipo, silmälasin sangat, housut tai takki, laukku yms) kun toi lapsensa tarhaan.
ajattelin vaan, että taitaa olla lempiväri. tyyppi oli vähän sellainen arka, pelokas ja todella kiltin oloinen.
Jorma Uotisen kavereita:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e3e2a0c6-890a-4c1f-b5df-0089c7…
Vaaleanpunainen on ihan ok väri vaatteessa, mutta jos aikuinen pukeutuu siihen ylt'ympäriinsä tulee hänestä kyllä pikkuisen vajakki vaikutelma.