Mitä ajattelet vaaleanpunaisiin vaatteisiin pukeutuvasta aikuisesta?
Kommentit (49)
Yksi vaaleanpunainen vaate on ok, jos kokonaisuus on hyvä. Jos kaikki vaatteet ovat vaaleanpunaisia niin onhan se vähän outoa. Ihan niin kuin jos kaikki olisivat sinisiä. Ainoastaan kokomusta tai kokovalkoinen ovat ok, toki jollei kyse ole mekosta.
Mitähän ihmeellistä tässäkään asiassa on? Vaaleanpunainen on väri siinä missä muutkin värit. Maailmalla jopa julkkiksilla on gaaloissa vaaleanpunaisia ja puuterinsävyisiä mekkoja eikä siinä ole mitään kummallista. Mutta kaipa Suomessa kaikkien pitäisi aina käyttää mustaa ja harmaata, tai ei ole vakavasti otettava aikuinen.
Vaaleanpunaisen sävyjä on valtava määrä. En tiedä mikä ap:lla on mielessä. Pinkki taas on voimakas viileä neonväri. Roosa ja malva ovat pitkään olleet klassisen yläluokkaisen arkipukeutumisen sävyjä.
Minulla on muutamia vaaleanpunaisia vaatteita, tärkeintä on että ne sopivat ihon/hiusten/silmien väriin. Niin kuin minkä tahansa muunkin värin kanssa. Pinkkikin on kiva tehosteväri.
Aina on hienoa kun ihmiset rohkaistuvat käyttämään värejä joista tykkäävät. Ei kaikkien tartte pukeutua loskan harmaaseen tai turvalliseen tummansiniseen.
Omaan silmään kukkakuvioinen tai värikäs paita miehellä tekee mielenkiintoiseksi ja jopa korostaa miehekkyyttä, koska tämä ei lainkaan välitä ennakkoluuloista. Tulee mieleen erään apteekkarimiehen pitkä parta joka oli letillä. Haltioiduin näystä niin että hyvä kun muistin mitä tulin hakemaan.
En ymmärrä tuollaisia kysymyksiä. Miksi ihmeessä minun pitäisi ajatella yhtään mitään jonkun pukeutumistyylin tähden?
Pukeudun tosin itsekin vaaleanpunaisiin vaatteisiin silloin tällöin ja poikani lempiveri on pinkki.
Olen ostanut hänelle paljon vaaleansinistä/mustaa/sinistä/vihreätä vaatetta ja kohdannut hirveät kiukut esim hanskoja pukiessa. Siskon pieneksi jääneet käsineet pelastivat, mutta kun nekin meni pieniksi niin lapsi sai itse valita kaupassa hanskojen värin. Ei ollut valitettavasti pinkkiä vaan mustaa ja lilaa tarjolla. Poika valitsi lilan.
Mikä tahansa vaaleanpunainen ei hänelle myöskään kelpaa. Suosii iloisia ja kirkkaita värejä.
Jotkut ovat epäilleet että lapsella on pinkkejä vaatteita siksi että minä haluan vartavasten pukea hänet niihin.
Kummallisia oletuksia tänäpäivänä kun kaupungillakin näkee kuinka pukeutuminen sallivampaa. Monilla miehilläkin vaaleanpunsista paitaa jne
Vaaleanpunainen on kiva väri. Käytän itse paljon. Sopii joka vuodenaikaan.
Jos on vain pusero niin mikäpä siinä, mutta jos housut tai kaikki vaatteet on vaaleanpunaisia niin yök. Vaaleanpunaistakin on montaa sävyä, vanhemmalle naiselle sopii hempeä vanha roosa, riippuen kasvojen väristä.. Tiedän pari aikuista naista joilla on vaaleanpunaiset vaatteet, en kehtaa lähteä mihinkään heidän kanssaan. Kummallakin on vielä huomattava ylipaino ja kireät vaatteet, ei voi nauramatta katsella.
En mitään sen kummempaa kuin sinisiin tai mustiin pukeutuvistakaan. Itsekin välillä pukeuduin.