Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta ovat vanhimmat pikkuhoususi?

Vierailija
27.10.2013 |

11 v

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yli 7 vuotta vanhoja on jokunen pari vielä käytössä, noin 5 vuotta vanhoja enemmänkin. Tänävuonna en ole kai ostanut yksiäkään pikkareita enkä rintsikoita, just tosin mietin, että parit uudet rintaliivit tekis terää. 

Vierailija
2/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähemmäs 10-vuotiata vanhimmat. Pääsevät käyttöön vain silloin, kun edellisestä pyykinpesusta on päässyt vierähtämään aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:13"]

no hyi helvetti mitkä bakteerijäämät niihn 10 vuotta vanhoihin pikkareihin jää, VAIKKa pesettekin niitä. tuskin niin kovissa asteissa että kaikki joka kerralla pois peseytyisi! sitäpaitsi, varmaan ihan kivan nuhjautuneita ja epäseksikkäitä.. itse ainakin vaihdan pikkarit 3-4 vuoden välein

[/quote]

Mä vaihdan kyllä ihan päivittäin ;)

Vierailija
4/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 15 vuotta vanhoja, käsittämättömän hyvälaatuisia valkoisia ja puuvillaisia, pesen 60 asteessa ja joskus 90 asteessa. 

Vierailija
5/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuolta jotkut 20 vuotta vanhatkin kaapista löytyy. Reikiä on, jotain jopa paikattu, mutta toimivat hätävarana jos muita puhtaita ei löydy.

Vierailija
6/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on av-mammoilla ihan jäätävä mikrobiologian tuntemus. :D Eivät ne pöpöt kauan kuoleella pinnalla elele. Jos pöksyt pääsevät kuivahtamaan vaikka ilman pesuakin (= ovat pois jalasta), muuttuu kasvualusta todella nopeasti huonoksi eikä ne pöpöt siinä viihdy. Ei siinä ole oleellista eroa uusien ja vanhojen pöksyjen hygieenisyydessä, vaikka kuluneeseen materiaaliin saattavat mikrobit helpommin tarttua.

Vierailija
7/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että 20 vuotta vanhat ovat vanhimmat. Takapuoli niissä jo lököttää mut ei se mitään. Teen ennätystä!

Vierailija
8/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat käytössä olevat alushousuni ovat 90-luvun alusta. Ne ovat äitini vanhoja, itse olen 25v.

Vierailija
9/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden-puolitoista. Perse levinny niin paljon ettei vanhat enää mennyt :D

Vierailija
10/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 21:58"]

Täällähän on av-mammoilla ihan jäätävä mikrobiologian tuntemus. :D Eivät ne pöpöt kauan kuoleella pinnalla elele. Jos pöksyt pääsevät kuivahtamaan vaikka ilman pesuakin (= ovat pois jalasta), muuttuu kasvualusta todella nopeasti huonoksi eikä ne pöpöt siinä viihdy. Ei siinä ole oleellista eroa uusien ja vanhojen pöksyjen hygieenisyydessä, vaikka kuluneeseen materiaaliin saattavat mikrobit helpommin tarttua.

[/quote]

Joo mahti vastaus, nimittäin noilla alkupään vastausten logiikallahan se olisi ihan sama onko pikkarit ostettu 2 vai 15 vuotta sitten. Ihan samalla tavallahan niissä 2 vuotta vanhoissa olisi jo bakteereita. No niitä ei ilmeisesti sitten olisi niin paljon kuin 15 vuotta vanhoissa. Vai eikö ne olisi niin vaarallisia vielä? Ja missä se raja sitten mahtaa mennä, jolloin pikkarit pitää heittää roskiin?

ap

Vierailija
11/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho täällä ei mun 6-7 vuotta vanhat oo vielä mitään :D

Vierailija
12/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä sitten sitä bakteerimönjää jo kertyy, jos vaihtoväli on 3-4 vuotta :D

Vierailija
13/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrälläkin on väliä. Mulla on kertynyt varmaan 30 pikkarit ja ne muutamat vanhat tulee kiertoon aika harvoin. Jos omistaa kolmet, kuluvat paljon nopsemmin. Vanhimmat on varmaan 15 v snoopyt :)

Vierailija
14/45 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit 10v housut on niiltä ajoilta kun odotin esikoista. Käytän niitä joskus sellaisissa urheilulajeissa, joissa ei voi pitää mistään päin kiristäviä housuja.

Vierailija
15/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus yläasteella on ostettu vanhimmat, eli nyt sitten noin 8 vuotta vanhat.

Vierailija
16/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. Ei ole oikein tullut pidettyä.

Vierailija
17/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä? onko teillä mielenterveys ihan kunnossa,..?

Vierailija
18/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että vaan muutaman vuoden. Nykyään alusvaatteet ei kestä kulutusta yhtä hyvin.

Vierailija
19/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:05"]

mitä helvettiä? onko teillä mielenterveys ihan kunnossa,..?

[/quote]

Miten niin? Mun vanhimmissa alushousuissa ei ole mitään vikaa. Ei reikiä tms. Miksi heittäisin pois??

- 2

Vierailija
20/45 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi helvetti mitkä bakteerijäämät niihn 10 vuotta vanhoihin pikkareihin jää, VAIKKa pesettekin niitä. tuskin niin kovissa asteissa että kaikki joka kerralla pois peseytyisi! sitäpaitsi, varmaan ihan kivan nuhjautuneita ja epäseksikkäitä.. itse ainakin vaihdan pikkarit 3-4 vuoden välein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi