Montako vuotta ovat vanhimmat pikkuhoususi?
Kommentit (45)
Ainakin 10 v. Pesen alusvaatteet aina kuudessakympissä (paitsi jotkut hienostelualkkarit).
Mullakin on jotain ikivanhoja. Varmaan sen 10v. Harvoin pidettyjä ja hyväkuntoisia.
miettikää jos paskotte joskus housuihinne tai jää jarrujälkiä.. sitten käytätte pesuista huolimatta samoja alkkareita kymmenen vuotta niin ei se paska niin hyvin sieltä pois peseydy. YÄK. sitten vielä niitä ulostejäämiä peseytyy siellä pesuveden seassa namskis!
Onpas teillä vanhoja alkkareita, huh huh. Itselläni vanhimmat taitavat olla kaksi vuotta vanhoja, ostin ne ideaparkin Change-liikkeestä.
Vanhimmat alushousuni ovat vuodelta 1988. Niitä ei tosin ole käytetty kertaakaan, joten en ymmärrä, kuka niihin olisi käynyt paskavanoja tekemässä. Joku av-mammako?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:20"]
Ainakin 10 v. Pesen alusvaatteet aina kuudessakympissä (paitsi jotkut hienostelualkkarit).
[/quote] Ne onkin hienostelualkkarit ja siksi varmaan kestäneetkin. Varmaan olen aina pessyt noin 30-asteessa. Eipä paljon bakteerijäämät kutita. Onhan siellä pimpissä niitä kummiskin. En ymmärrä miksi pitäisi ehjät pois heittää. kuulostatte kiihkoilijoilta. Ja paljon uudemmatkin on mennyt rikki.
ap
10v, ja mulla on sentään ikää vasta 21v! :D Seppälän laatua, tosin ovat siirtyneet jo aikapäiviä sitten yöpöksyiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:31"]
Vanhimmat alushousuni ovat vuodelta 1988. Niitä ei tosin ole käytetty kertaakaan, joten en ymmärrä, kuka niihin olisi käynyt paskavanoja tekemässä. Joku av-mammako?
[/quote]
ööh, miksi säilytät 25 vuotta vanhoja alkkareita kotonasi? ei kovin tervettä..
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:35"]
10v, ja mulla on sentään ikää vasta 21v! :D Seppälän laatua, tosin ovat siirtyneet jo aikapäiviä sitten yöpöksyiksi.
[/quote]
No hyi, vielä pahempi.. et varmaan pese niitä kovin usein. pillu ja perse-hiki vaan ui niissä
On täällä kyllä häiriintynyttä porukkaa. Jos kaapissa on 10 v vanhat alkkarit, joita ei ole tullut juuri pidettyä ja ovat hyvässä kunnossa, niissä ei näy mitään tahroja eivätkä haise yhtään millekään, miksi ne pitäisi pois heittää? Mitä ihmeen bakteerijäämiä luulette alushousuihin ikiajoiksi jäävän muhimaan (ne myös kuolevat kuivassa - eri asia on, että pitkään varastoitavia vaatteita on hyvä noin muuten välillä tuuletella)? Ovatko teillä jarrujäljet vakiojuttu? Pystyttekö te harrastamaan seksiä, jos eritekammo on tuota tasoa?
Vuodelta 1992. Eli mitäs siitä tulee, 21 vuotta? No, ovat vain varalla, jos muita ei puhtaina. Ihan nätit silti.
Minulla on monta vuotta vanhoja, kulahtaneita alushousuja, joissa on haalistuneita pieniä veritahroja ja jopa pieniä reikiä jossain saumoissa. Käytän niitä menkkahousuina. Minulla on niin runsas vuoto että siteistä tulee aina yli jotain, joten miksi ihmeessä altistaisin uudet ja hyvät alushousut veritahroille?
Pesen ne 90 asteessa, joten ei paljon bakteerit haittaa. Sitä paitsi en tajua tätä bakteerikammoa muutenkaan. Jos niitä jarrutusjälkiä tulee (minulle ei) niin samat bakteerit ne on viisi kuukautta vanhoissa housuissa kuin viisivuotiaissakin.
ei niissä jarru tms. jäljissä nyt mitään bakteereita ole, jos ne on monesti pesty. huh huijakkaa teidän kanssa.
ap
15v... Kyllähän se näin kun miettii, niin on huvittava:D mutta aivan hyviä pöksyjä ovat!! Joitain uudempia on joutunut heittämään pois kun ovat kuluneet puhki, mutta nuo vanhimmat porskuttavat menemään:).
Mulla on kaikki alushousut samanlaisia, ja käytän niin kauan kun ne repee, joka päivä vaihdan alushousut kun käyn suihkussa, ja kuudessa kympissä pesen aina, osa kalsongeista on jo melko huonon näköisiä, ja haarakiilassa värivaihtelua, osa on sit paremman näkösiä, kyllä ne vanhimmat on vuosia vanhoja, eli aika monta kertaa pidetty ja pesty. Mun ei tarvi niillä hienostella, pääasia että ne on suht mukavat jalassa. Nukun alasti, enkä muutenkaan miehellekään keikistele alusvaatteissa, häntä ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:13"]
no hyi helvetti mitkä bakteerijäämät niihn 10 vuotta vanhoihin pikkareihin jää, VAIKKa pesettekin niitä. tuskin niin kovissa asteissa että kaikki joka kerralla pois peseytyisi! sitäpaitsi, varmaan ihan kivan nuhjautuneita ja epäseksikkäitä.. itse ainakin vaihdan pikkarit 3-4 vuoden välein
[/quote]
Itseasiassa mun pikkarit menee ihan tosi puhtaana pyykkiin, vaihdan ne joka pv, pesen alapääni 2 x vrk ja mulla ei ole mitään eritteitä niissä pikkareissa. Mitä ihmeen kamalaa niissä on?
Mistä ne bakteerit mun pikkareihin tulisi jäädäkseen?
hei haloo, pikkarit kutistuu 90 asteessa..
En todellakaan tiedä. Heitän sitten pois kun menevät rikki tai muuttuvat ihan lerpuiksi.