Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota ärsyttää Robin?

Vierailija
27.10.2013 |

Turha julkkis joka tekee liikaa typeriä asioita. Huono esimerkki lapsille ja nuorille jotka häntä ihanoivat. Lisäksi en ymmärrä mitä jotku aikuiset hänessä näkevät.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nuoren pojan yrittää. Ei se ole sinulta pois!

Vierailija
2/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hän ei ole ärsyttänyt, koska olen onnistunut ohittamaan kaikki Robin-ilmiöön liittyvät tapahtumat. En muutenkaan seuraa nykyajan musiikillisia virtauksia, elleivät ne ole riittävän vanhanaikaisia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin huono esimerkki? Minusta päinvastoin..

Vierailija
4/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt av:n tapaan pitä syyttää ap:tä kateelliseksi :)

Vierailija
5/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt esimerkkejä Robinin typeristä tekosista?

Vierailija
6/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on harvinaisen täyspäinen nuorimies, jolle ei ole noussut pissi päähän.  Urheilullinen, hyvätapainen ja musikaalinen poika. Loistava roolimalli nuorille! 

Vierailija
7/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuunnella Harju & Pöntistä. Mitä mieltä olet Frederikistä?

Vierailija
8/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on oikeasti musikaalinen poika, jonka pirteästä meiningistä moni tykkää. En ole kovin läheltä seurannut, mutta mieleen ei tule yhtään tilannetta, jossa hän olisi näyttänyt nuorisolle "huonoa esimerkkiä". Nöyrästi mutta täysillä :)

Ja toisaalta Robin itse ei varmasti keksi kaikkia tapahtumia ja tempauksia joihin osallistuu, joten jos jollekin haluat ärsyyntyä niin ennemmin niille taustavoimille. Tosin... heillekin ärsyyntyminen vain syö aikaa ja energiaa, mutta ei saa mitään aikaan ;P

Vierailija
9/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille, että nelissäkympeissä olevat miehet ärsyyntyvät Robinista helposti ja samalla haukkuvat nuorta poikaa, lasta. Onko Robin sitten heille joku uhka tms. Robin edustaa nykyaikaa ja positiivisuudellaan on aivan mahtava. Roolimalliksikin täydellinen: osaa käyttäytyä paremmin kuin moni muu, lahjakas, ystävällinen, herttainen, sydämellinen... komeakin. Onneksi tyttärelläni on noinkin hyväpäinen idoli.

Vierailija
10/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kympin kanssa täysin samaa mieltä, yleensä nämä Robinin vihaajat ovat aikuisia, yli nelikymppisiä ihmisiä. Yleensä ovat täysin Robinin vastakohtia, huonotapaisia, negatiivisiä ja töykeitä.

Vierailija
11/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota ärsyttää Tuuli?

Vierailija
12/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan se puhui jossakin ohjelmassa, en muista oliko telkkari vai radio, siitä että kuinka aikoo käydä koulun loppuun jne. Kun haastattelija kysyi miksi ei ole lähtenyt johonkin juttuun, Robin sanoi että ensin pitää käydä peruskoulu loppuun ja miettiä muitakin opintoja. Sanoi että nyt jo musiikin tekeminen Helsingissä, ja asuminen Turussa on ajoittain raskasta. Eikä tahdo enää sekoittaa ylimääräsiä juttuja siihen.

En ymmärrä mitä huonoa esimerkkiä on siinä että haluaa käydä koulut loppuun. Ja mikäs siinä jos pystyy hoitamaan kaksi asiaa yhtäaikaa, aika moni ammattiin opiskelija kuitenkin käy yhtä aikaa myös töissä kun opiskelee. Eivät he ole paljoa Robinia vanhempia.

Vierailija
13/55 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:14"]

Olen kympin kanssa täysin samaa mieltä, yleensä nämä Robinin vihaajat ovat aikuisia, yli nelikymppisiä ihmisiä. Yleensä ovat täysin Robinin vastakohtia, huonotapaisia, negatiivisiä ja töykeitä.

[/quote]

Nuoruus ja viriiliys suututtaa nuupahtavaa ruppanaa.

Vierailija
14/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen keskustelu, koska minusta on rohkeasti tehnyt omaa juttuaan eikä lähtenyt apinoimaan valtavirran musagenreä. Robinin tyyli on ainakin uudella levyllä tosi pirtsakka ja hyvin laadukkaasti tuotettu ja hyvin jätkä vetää. Yllätyin vielä kun olin keikalla ja veti livenä lähes yhtä hyvin ellei jopa paremmin. Joskus jopa lahjakkuus ärsyttää

Vierailija
15/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas, kun sinua ärsyttää nuori valloittava ja rahaa tekevä nuhteeton teini-ikäåinen poika. Katso peiliin. Hävettää, että olet "aikuinen".

Vierailija
16/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Robinista , koska 12v ja 14v tyttäret tykkäävät pojasta. Ihan lapsihan tuo vielä on.Positiivisuus ei ärsytä , jurottaminen ja kaikesta ärsyyntyminen kylläkin.

Vierailija
17/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 14:44"]

Robin on harvinaisen täyspäinen nuorimies, jolle ei ole noussut pissi päähän.  Urheilullinen, hyvätapainen ja musikaalinen poika. Loistava roolimalli nuorille! 

[/quote]

Muuten täysin samaa mieltä, mutta musikaalisuudesta en ole aivan varma. Taustanauhojen kanssa ja miksatulla nauhalla kuka tahansa saadaan kuulostamaan "robinilta"...

Vierailija
18/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on liian tavis. Ei kukan jaksa fanittaa tuollaista naapurin poikaa

Vierailija
19/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap on aikuinen ihminen, en käsitä miksi ihmeessä iloinen reipas lapsi voi ärsyttää kun tuo ei edes elä omassa kotona, ymmärtäisi jos olisi itse oikein norsun v- naama ja toinen kotona hyväntuulisena koko ajan.

Vierailija
20/55 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy-yhtiön rahastuskone ja koko Robin-ilmiö täysin suunniteltu juttu.

Nyt tahkotaan nuorella pojalla rahaa kun rauta on kuumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi