Mitä enemmän ihminen on herännyt sitä enemmän hän vaikuttaa hullulta ei-heränneelle
Ne joita valtaosa pitää hurahtaneena ovatkin usein niitä, joille on auennut enemmän totuuksia tästä maailmankaikkeudesta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aika kapea näkemys heräämisestä, jos edellytät että sen myötä pitää alkaa vaikuttaa hullulta.
Tämän vuoksi moni varmaankin pitää tiedon heräämisestään itsellään. Suurin osa ihmisistä ei pysty ymmärtämään vielä esim. sitä, että kaikki maailmassa on yhtä, 5D-todellisuutta, astraalimatkailua, Vetovoiman Lakia, Collective Consciouness käsitettä jne.
Herännyt ei tarvitse mitään noista mainitsemistasi ihmisten luomista käsitteistä. Sääntöjä ja sanoja vaan kaikki.
Ihmisen täytyy luoda käsitteet, jotta ihminen pystyy asioista puhumaan. Ei ole kyse niinkään siitä, että näitä asioita tarvitsee, näiden ymmärtäminen tulee kuitenkin yleensä ihan luonnostaan mitä enemmän ihminen on herännyt. Esim 5D todellisuus tekee tulojaan joka tapauksessa ja Law of Attractionin lait toimivat vaikka et sitä edes tietoisesti harjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua miten ihmiset elävät jokapäivä omaa kiireistä ja tärkeää elämäänsä, niinkuin millään mitä he tekevät olisi mitään merkitystä. Niinkuin ihminen ei olisi luonut tätä yhteiskuntaa ja sen sääntöjä, niinkuin sillalailla muka tarvitsisi elää.
Ihmiset ovat luoneet maailman kollektiivisena voimana lähde-energian avulla ja sen ei todellakaan tarvitse olla tällainen kuin se on. Mitä enemmän ihmiset heräävät, sitä enemmän planeettamme vibraatio nousee ja maailmasta tulee parempi paikka kaikille.
Kyse ei ole uskonnoista eikä aukroriteeteista.
Herännyt voi olla enemmän hereillä kuin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun silmät ovat auenneet niitä ei saa enää kiinni, vaikka yrittäisi. On todella turhauttavaa ravistella ihmisiä jotka eivät vaan nää.
Älä ravistele. He eivät ole vielä valmiita heräämään.
Kaikki heräävät joskus, mutta useimmat eivät herää vielä tässä elämässä. Jos ihminen ei herää, hän ei tosiaan ole vielä henkisesti valmis vastaanottamaan seuraavaa askelta sielunpolullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun silmät ovat auenneet niitä ei saa enää kiinni, vaikka yrittäisi. On todella turhauttavaa ravistella ihmisiä jotka eivät vaan nää.
Se ei ole sinun tehtäväsi.
Kukin kulkee omaa tahtiaan.
arvasin, että tämä oli tätä tuksun huuhaata :D
"Herännyt" elää kuherruskuukautta henkisyyden kanssa ja näyttää hullulta koska on niin täpinöissään. Joku voi olla saanut lahjoja jo syntyessään eikä sellainen ihminen yleensä ole räikeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aika kapea näkemys heräämisestä, jos edellytät että sen myötä pitää alkaa vaikuttaa hullulta.
Tämän vuoksi moni varmaankin pitää tiedon heräämisestään itsellään. Suurin osa ihmisistä ei pysty ymmärtämään vielä esim. sitä, että kaikki maailmassa on yhtä, 5D-todellisuutta, astraalimatkailua, Vetovoiman Lakia, Collective Consciouness käsitettä jne.
Herännyt ei tarvitse mitään noista mainitsemistasi ihmisten luomista käsitteistä. Sääntöjä ja sanoja vaan kaikki.
Ihmisen täytyy luoda käsitteet, jotta ihminen pystyy asioista puhumaan. Ei ole kyse niinkään siitä, että näitä asioita tarvitsee, näiden ymmärtäminen tulee kuitenkin yleensä ihan luonnostaan mitä enemmän ihminen on herännyt. Esim 5D todellisuus tekee tulojaan joka tapauksessa ja Law of Attractionin lait toimivat vaikka et sitä edes tietoisesti harjoittaisi.
Heh, juuri näin. Laws of attraction sopii oikein hyvin oikeistolaiseen ajatteluun jossa ihminen pn vastuussa kaikesta siitä mitä hänelle sattuu tapahtumaan.
Me olemme kaikki yhtä. Olen kiitollinen niille, jotka suostuivat puolestani kantamaan raskaita osia, kuten esim. alkoholistin, tai mitä tahansa muiden halveksimaa ja vihaamaa. On vapauttavaa olla vihaamatta tai halveksimatta ketään. No, en ihan vielä, en ehkä edes tässä elämässä aivan täysin siihen kykene, mutta pyrin ainakin.
Lisään vielä; laws of attraction -ajattelu on ihmisen epätoivoinen yritys kontrolloida maailmaa.
Olin yövuorossa ja just heräsin. On kyllä aika ei-herännyt olo, ihan ku olis rapula.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä; laws of attraction -ajattelu on ihmisen epätoivoinen yritys kontrolloida maailmaa.
Ja se toimii, toki emme pysty kontroilloimaan esim. fysiikan lakeja, mutta pystymme hyvin pitkälti muokkaamaan omaa todellisuuttamme. Monet menestyneet ihmiset harrastavat LoA:ta tiedostamattaan vain uskomalla siihen, että heidän unelmansa tulee toteutumaan. Tuo uskominen on juuri se tärkein asia mihin Vetovoiman Laki perustuu. Jos uskon, että minusta tulee rikas, niin löydän kyllä keinon rikastua. Jos uskon, että saan onnellisen parisuhteen, niin sellaisen tulen myös todennäköisesti saamaan. Jos uskon, että pystyn laihtumaan unelmapainooni, niin myös laihdun jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se toimii, toki emme pysty kontroilloimaan esim. fysiikan lakeja, mutta pystymme hyvin pitkälti muokkaamaan omaa todellisuuttamme. Monet menestyneet ihmiset harrastavat LoA:ta tiedostamattaan vain uskomalla siihen, että heidän unelmansa tulee toteutumaan. Tuo uskominen on juuri se tärkein asia mihin Vetovoiman Laki perustuu. Jos uskon, että minusta tulee rikas, niin löydän kyllä keinon rikastua. Jos uskon, että saan onnellisen parisuhteen, niin sellaisen tulen myös todennäköisesti saamaan. Jos uskon, että pystyn laihtumaan unelmapainooni, niin myös laihdun jne. jne.
Mutta joudutko auto-onnettomuuteen, jos pelkäät joutuvasi sellaiseen? LoA-porukkahan väittää, että vedät myös onnettomuuksia puoleesi, jos pelkäät niitä.
Vetovoiman laki ei toimi. Mä pelkään monia asioita, olen pessimistinen ja monesti uskon, että käy huonosti, esim raskaus menee kesken tai vaikka kuolen synnytyksessä. Silti elämässäni on kaikki mennyt hyvin eikä mikään pelkäämäni asia toteudu. On todella vaarallinen ajatusmaailma, että jos nyt pelkään vaikka läheisen menetystä, niin sitten vedän sitä energiaa puoleeni ja se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vetovoiman laki ei toimi. Mä pelkään monia asioita, olen pessimistinen ja monesti uskon, että käy huonosti, esim raskaus menee kesken tai vaikka kuolen synnytyksessä. Silti elämässäni on kaikki mennyt hyvin eikä mikään pelkäämäni asia toteudu. On todella vaarallinen ajatusmaailma, että jos nyt pelkään vaikka läheisen menetystä, niin sitten vedän sitä energiaa puoleeni ja se tapahtuu.
Et pysty manifestoimaan toisille tapahtuvia asioita. En uko, että kaikkea voi laittaa Vetovoiman lain piikkin, mutta itse olen ainakin huomannut kaavan miksi olen vetänyt narsisteja miehiä ja puoleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo ei ole mikään _laki_. Listaat myös asioita joihin ihminen voi itse vaikuttaa, pinnallisia asioita. Et voi vaikuttaa esimerkiksi sairastumiseesi. Maailma ei ympärilläsi muutu vaikka kuinka ajattelisit positiivisesti. Se on _näennäistä_ hallintaa.
Todella yksipuolista, naiivia kuvittelua. Kukapa ei uskoisi että juuri hän itse rikastuu, pysyy terveenä ja laihana ja löytää unelmakumppanin. Mutta jostain kumman syystä kaikille ei tapahdu niin. Raha kertyy tutkitusti rikkaiden taskuun ja kaikki eivät saa siitä osaansa. Tasapainoisia ihmisiä hyviin parisuhteisiin ei riitä kaikille, joten sekin joka uskoo saavansa hyvän parisuhteen voi ikänsä kierrättää pelkkiä k-päitä. Sellainen joka uskoo pysyvänsä terveenä sairastuu vakavasti -kukapa syöpään sairastunut ei olisi uskonut olevansa terve koko ikänsä.
Avaa silmäsi ja näe elämä sellaisena kuin se on. Ei ole mitään hyvää eikä pahaa. On vain tapahtumia jotka me ihmiset itse olemme arvottaneet jollain tavalla.
Tästäkin näkee kuinka laws of attractionista vauhkoavat keskittyvät vain pinnallisiin asioihin. Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty manifestoimaan toisille tapahtuvia asioita. En uko, että kaikkea voi laittaa Vetovoiman lain piikkin, mutta itse olen ainakin huomannut kaavan miksi olen vetänyt narsisteja miehiä ja puoleeni.
Huoh. Itsensä ja omien toimintamallien tuntemisella ei ole _mitään_ tekemistä laws of attractionin kanssa.
Minusta on hassua miten ihmiset elävät jokapäivä omaa kiireistä ja tärkeää elämäänsä, niinkuin millään mitä he tekevät olisi mitään merkitystä. Niinkuin ihminen ei olisi luonut tätä yhteiskuntaa ja sen sääntöjä, niinkuin sillalailla muka tarvitsisi elää.