Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

161/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn tähän keskusteluun, moikka! 

Epäilen raskautta, kolmas lapsi olisi. Ollut nyt noin viikon ajan sellaista polttavaa tunnetta rinnoissa ja nipistelyä vatsassa. Ja väsymystä. Huomenna aion tehdä Clearblue digital testin vaikka menkkojen alkamiseen on vielä kolme päivää, en kestä tätä jännitystä. :D

Kuitenkin aika epätodennäköistä että oon raskaana, oli vaan yksi yhdyntä tässä kuussa ja eka kerta kun emme käyttäneet ehkäisyä emmekä laskeneet päiviä tai miettinyt ajoitusta. Ja ikääkin mulla on jo 37v.

Todella haluttu vauva olisi, olemme aina halunneet kolme lasta. Vaikka elämäntilanne ei ole paras mahdollinen (kummallakaan ei ole vakiotöitä ja mies vasta valmistuu kesällä, asuntokin menisi auttamatta vaihtoon) viime kuussa päätimme että annamme mennä vaan ja annamme luonnon valita ajoituksen ja lapsi saa tulla kun ja jos on tullakseen.  Emme halua katua loppuelämää sitä että ei edes yritetty sitä kolmatta.

Kyllä jännittää!

162/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisään kp 20/23 ja yk 1 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei. Oho, täällä jo jotkut jännäilee testejä ja pikalukemisella joku plussasikin! ONNEA! 
Toivon kovasti, että pitkään vauvaa toivoneet saavat toiveensa täytetyksi!
Pahoittelut keskenmenon kohdanneille :(

Mulla itselläni on vielä aika ristiriitainen olo koko toiveen kanssa: toivon vauvaa, mutta toisaalta elämä on niin ihanaa nyt, ette jännittää sekoittaa koko pakka. En siis putoa suohon jos vauvaa ei tulekaan..

KYSYMYS:Oon eka kertaa elämässäni tehnyt ovistestejä. Oireet olivat eilen ja tänään vahva ovisplussa! Oon oikeesti luullut, että ovuloin kp 12-13, mutta nyt on 17/28. Aika myöhään? Tarkoittaako, että se luteaalivaihe jää liian lyhyeksi?

No, yritettävähän se on. Mies on onneksi kotona ja muksu mummolassa joten päästään nyt tähtäilemään ihan sopivasti :) Oon syönyt noita Royal Geleejä ja seksihalut on ihan toisenlaiset.. Ootteko huomanneet samaa, vai kuvittelenko?

164/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty 24.11.2013

*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***

Mago kp 31/26-30 yk 19

Yeena kp 30/26-32 yk ?

Suvilintu kp 27/26-29 yk 4 

Marjamiini kp 26/26-32 yk 4

Zenyh kp 28/30 yk 2

Henriikka86 kp 28/29-31 yk 11 

Ellenwu kp 20/23 yk 1

Kristina kp 22/25-26 yk 5

Neitihuu kp 22/25-29 yk 3

Lapinnoita kp 24/28 yk 2

Nyytimari kp 24/28 yk?

Yennaf kp 24/28 yk 1

Janskina kp 29/32 yk 2

Pinjaminsiemen kp 24/28-31 yk5

Hopefullysoon kp 20/26-28 Yk 6

Tintti kp 21/27-28 yk 2 

Finola kp 20/28-30 yk 3

Simpukka74 kp 20/28-30 yk5

Nipa87 kp 25/33 yk 5

Lila80 kp 21/30 yk 2

Sohvia kp 25/35 yk 2 

Carblanca kp 18/28, yk 1

Christabel kp 17/27-30 yk2

Sonle kp 17/28-35 yk 4

Keivi/Kiova, kp 22/33-35 ja yk 1

Vauvakuumeilija kp 18/30 yk 12

SointuOlivia kp 18/33-38 yk 8

Emotar 34v, kp 12/28-32 Yk 5

Johanna kp 11/28-31 yk9

Khalemeon kp 9/28 yk4

Rianna kp 16/35 yk 4

Metsätähti88 kp 7/29 yk 11

AnniW kp3/28, yk 2

80Emilia kp 4/28-30 yk 4

Saffelson kp 1/26-28 yk 6

Pikkue kp ?/? yk 1

Elokuu15 kp 8/? yk 1

+++ Plussanneet onnekkaat +++

Larsku  (yk 2)

Mocca82  (yk 1)

Narayan (yk 1-2)

… Tippuneet …

Silmu89 - tsemppiä!

165/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusista plussista! Toivottavasti pysyvät matkassa :)

ON: Täti tuli (vihdoin) odotetusti joten hyppäsin hännille. Tässä kierrossa otetaan nyt sitten kaikki keinot käyttöön, sillä tämän jlk on mennyt puoli vuotta ja se oli takarajani tutkimuksille. Joten nyt toivon oikein kovasti, että tärppäisi, ettei sellaisiin tarvitsisi mennä...

Mitä näitä on näitä kaikkia vippaskonsteja ja taikauskoja? Täällä otetaan kaikki :D

Gele Royaleja en käytä kun olen hunajalle allerginen niin ei uskalla, mutta mitä kaikkea muuta olette kuulleet? Vitamiinit on ja punkkua varastoin myös.

166/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupasta täällä Kehä kolmosen sisäpuolella saa Gele Royalia ?

Täytyy varmaan kaikki keinot ottaa nyt käyttöön tässä kierrossa että tärppää <3

167/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniw Life-ketjut myy ainakin kahta merkkiä tuota Gele Royalea. Aika monissa paikoissa, on, tuolla lista myymälöistä http://www.life.fi/epages/life.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/HLT/Categories/Myymalat

168/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tulin ilmoittelemaan, että mut voi poistaa listalta. Meillä on ollut hullun kiireinen kuukausi, ovista ei hyödynnetty ja menkatkin jo kolkuttelee. En ole yhtään ehtinyt kuumeilemaankaan, eli ei haittaa yhtään. Katotaan jos tää kiire hellittää niin yritys jatkuu tai sitten taukoa muutama kuukaus. Tsemppiä kaikille ja onnea jo plussanneille! :)

Suvilintu

169/425 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, täällä on plussia! Onnea todella paljon pienistä aluista! <3

Ja pahoittelut tippuneille. Aina se alkaa alusta, ensin se pitkä oviksen odottelu ja sitten se testaamisen odottelu.. miten voikaan kk tuntua niin pitkältä? Saatika jos niitä on kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti jaksatte keskittyä muuhunkin yrittämisen ohella, aurinkoisia päiviä!

Eilen oli ovis! Aika kivasti osui meidän treffi-illalle ja kyllähän me se hyvin hyödynnettiin. Oli lapsivapaa päivä ja yö, joten jäi mieleenkin mukavasti. Eli se tuli kp 21, täten kierto 35 päivää minulla. 8.12 olisi siis piinapäivä.. nyt vaan iisisti tutkailemaan kroppaa ja odottelemaan kaikennäköistä vainoharhaista ;-)

170/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ahkeria olette kirjoittelemaan! Mulla ehti jo viime kirjoituksen jälkeen menkat tulemaan ja menemään, yritys siis jatkuu. Kierto hakee paikkaansa, koko kroppa on ihmeissään kierukan poistosta, tuli sitä niin pitkään haudottua. 

ONNEA plussanneille! 

FINOLA: paljon pohdin ikä / järki ym. asioita itsekin. Itse olen "vasta" 32, mies kohta 38, eli kyllä mekin sitä mieltä ollaan että jos vielä kokeillaan niin nyt on se aika. Ollaan pitkään oltu sitä mieltä että ei enää lapsia, kunnes ajatukset kääntyi täysin ympäri. Ei meinaa mieli pysyä mukana, naisen mieli, miehen mieli on ihan rauhallinen ja tasainen asian suhteen :)

171/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita taas!!

Oi onnea plussista!!!!!!! Ja onnea myös uuthen noushun lähteville <3

Carblanca: Huomasin Gelee Royaleista myös sen selvän vaikutuksen että tunsin ovulaation tosi selkiästi ja tikkuun tuli vahva ovisplussa.

Pikkuinenmyy Heinäkuisissa sitä alko syömhän ja sillä oli myös samanmoiset vaikutukset, se sanoi että jos nyt hän plussaa niin pakottaa meät kaikki syömhän sitä. Ja sehän plussas.... ;D

Kiova: Näitä vainoharhoja on liikkeellä :DD

Khalemeon: Kuulostaapa niin tämän perän hommilta nuot teän työjutut. Häntä vain pysthön ja positiivista mieltä. Jos kerran mieskin on sitä mieltä. Halaus!

Nyt tuli kiirus... ommaa nappaa... hyvät on taas oirhet, taas paremmat ko sitte viimekuussa. Olen näköjhän saanu ihan oikiasti kuukautisiä eeltäviksi oirheiksi myös rintojen kivistyksen, ei sitole ennen ollu. Eli tissit on kipiät, yölläki sitä kuuntelin. Viimeviikolla oli menkkakivun tyylisiä, net oli VARMASTI kiinnittymiskipuja (HEHE) ja palelee kovasti. En uskalla toivoa kuitenkhan ko olen niin kova sitte suremhan pettymystä. Nyt jo itkettää..

Mutta joulu tullee!!!!!!! Son ihanaa!!!!!!!

Lapinnoita kp25/28-29 yk2

172/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita, milloin meinasit testailla? :) Mä odotan kyl vähintään viikonloppuun, sen enempää en taida malttaa ootella. Toisaalta mä olen niin oireeton kun voi vaan olla! Palelee toki, mutta mä palelen aina kun meiän kolmio on niin kylmä. Et epäilen kyllä vahvasti tärppäämistä tästä kierrosta. Toinen kysymys sitten onkin että kuinka pian ekat menkat alkaa pillereiden lopettamisen jälkeen, toivottavasti ei kauaa tarvi ootella!

yennaf kp 25/28 (?) yk1

173/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista <3

Halusin tulla toivottamaan kaikille jännäilijöille tsemppiä! :)

Saffelsonille ja Annille pahoitteluni sen epätoivotun pirulaisen saapumisesta :(

Onneksi tästä kierrosta saatte sen toivotun elonyytin alulle ;) 

Oikein paljon PLUSSATUULIA tähän ketjuun!

Mocca

174/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennaf: No torstaina eli kp28 testailen. Viimeraskauessa testasin kp27 negan joka muuttu roskishaamuksi.. ja kp28 tuli digitestiin raskaana 2-3. En aijo aikasemmin nyt testailla.. Nyt ei ole digitestejä kaapissa, ainoasthan pari halpisliuskaa ja apteekin oma... Tullee pitkä viikko.......

175/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois päivittää eli kp on jo 12 tänään.  Nippailuja tuntuu muttakun molemmila puolilla munasarjoissa.  Limoja/valkovuotoa oon yrittänyt  tutkailla kun en noita ovistestejä taho lähteä ostamaan (pelkään että alan öiian pakonomaisesti sitten yrittämällä yrittämään). Ollaan yritetty joka toinen päivä heilutella peittoa kuitenkin :) Luulen että ovis näinä lähipäivinä tulee. 

Pohdituttaa jatkuva pahoinvointi joka pahin aamuisin.  Oon aina ollu herkästi pahoinvoiva mut tässä kuussa ollut järkyttävää. Oon laihtunutkin jo 2kg kuukaudessa :(

Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille!  :)

176/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saffelsson ja anniw uutta yritystä meille vielä tähän pinoon, jännäillään sitten vikoina täällä... Olikos sulla saffelson jo greippimehua, kun näitä konsteja kyselit sekä foolihappoja? Niillä oli tuolla life kaupassa vaikka mitä tarjolla hedelmällisyyttä parantamaan :) ostin vaan noi gelee royalet ( näillä plussataan anniw, ex vaan) . Montaakos meinasit syödä? Lapinnoita tais sanoa syövänsä yhtä ja hyvältä sun oireet vaikuttaakin :) . Mulle se myyjä sano heti että ovat lähinnä naisille, mutta mieskin voisi syödä ja että ihan rauhassa voit syödä kahta. Joten oon nyt ottanut kp.1 alkaen yhden aamuin illoin. Greippimehu on unohtunut hakea joten sitä tänään metsästämään lisäksi käytössä multivita mama ja lisäksi meinasin hakea elämän ekaa kertaa ovistestejä. 3 lasta siis jo mulla mutta ne on tärpänny aina viimeistään YK 3 ja nyt jo 4 joten siksi siis tämmönen Kombo käytössä. No yrittänyttä ei laiteta :D kiva tietää koska oikeesti ovuloin.

Niin sitten joku kyseli kierron asettumisesta pillereiden jälkeen. Mulla oli 2 ekaa luomukiertoo 30 päivää ja nyt vika 28. Ja pillereitä syöty joku 8 vuotta. Ehkä mum oma kierto vasta nyt palautuu kun päiväkin muuttui. Tsemppiä kaikille tänne toivoo 80emilia kp.5\28-30 YK.4

177/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea kaikille plussanneille. Niin iloinen teidän puolesta =) Toivotaan, että kaikki vaavit pysyvät mukana loppuun asti. Samoin olen todella pahoillani kaikkien tippuneiden puolesta. Niin ikävä tunne, jonka täällä kaikki kuin ekasta kierrosta plussanneet tietävät. Uudella yrityksellä vain uuteen kiertoon.

Finola: Minä kyllä ymmärrän hyvin, jos raskaaksi tuleminen toisaalta järkyttää ja toisaalta sitä toivoo niin kovasti. Itse olen 31-vuotias ja esikoista yrittämässä. Välillä tuntuu, etten ole vieläkään valmis lapsensaamiseen mutta kun asiaa oikein mietin, voi olla, että se sama tunne varmasti säilyisi vielä 40-vuotiaanakin. Ei koskaan voi olla sellaiseen asiaan tarpeeksi valmis, vaikka sitä kovasti toivoisikin.

Saffelson: Olen kuullut, että myös vehnänalkioöljy auttaisi. Koska siinä on helposti imeytyvää E-vitamiinia, sen pitäisi paksuntaa kohdun limakalvoa, jolloin alkiolla olisi helpompi tarttua siihen kiinni. En kyllä tiedä, onko siitä oikeasti apua, mutta myös äitini söi aikoinaan vehnänalkiööljyä. Lisäksi greippimehu, mutta sitä ei voi juoda monenkaan lääkkeen kanssa.

Jos syö noita Gelee Royaleita, mistä voi tietää etukäteen, onko mehiläisille allerginen? Minua ei ainakaan koskaan ole pistänyt mehiläinen, niin en tiedä. Jos voin syödä hunajaa, voinko olla allerginen mehiläisille?

Toivottavasti Lapinnoita nyt onnistuu :) Sitten pitää itsekin syödä noita Gele Royaleita.

Ja itsestä: dpo 9 meneillään. Eilen tein jo raskaustestin mutta se näytti negaa. Ei kai vielä lussaa edes voisi näyttää. Oviksen jälkeen on kuitenkin ollut lupaavia tuntemuksia. Heti pari päivää oviksen jälkeen alkoi pistävä kipu oikealla puolella munasarjassa. Sitä kipuilua jatkui viikon ja viime viikonloppuna tilalle tuli menkkamaiset kivut, jotka välillä kouraiseva alavatsaa. Ehkä nämä nyt ovat jo jotain oikeita oireita. Please olkaa jo oikeita oireita :)

Pinjaminsiemen 25/28-31 dpo 9. Tässä kuussa kierto on varmaan 30-31.

178/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai katsos, Finola oli kirjoittanut samaa asiaa, eli kun koskaan ei tunnu olevan se oikea aika ja toisaalta ikä kolkuttelee niin ettei voi loputtomiin lykätä. Liittyy ehkä myös persoonaan, kun pitäis mielellään olla tietoinen tulevaisuuden tapahtumista ja vauva/odotus/piinailu sitten sekottavat pakkaa ihan huolella. Tuosta valmiina olemisesta Pinjaminsiemen sanoisin, että viimestään sitten on valmis kun vauva syntyy. Ite sanoin synnytyssalissa kätilölle, etten voi kyl synnyttää kun en ole valmis äidiksi :D 

Milloin sitä greippimehua pitäis juoda? Siis koko kierron, vai oviksen jälkeen? Ja miten paljon?

179/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelee royalesta muuten mulle sanottiin että kannattaa ottaa aamuisin kun vaikuttaa myös kehon "virkeyshormooniin" ja saattaa siten illalla otettuna valvottaa.

180/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille :) Ilmoittaudun mukaan jännäilemään. Eli olen 32v ja mieheni on 34v ja esikoinen olisi meillä mielessä. Kaikki keksimäni konstit on käytössä tässä kuussa eli vitamiinit, Gele royalit, greippimehut ja ovistestit. Viinin jätin välin kun en niin välitä viinin mausta. No ehkä ens kuussa jos ei onnistuta. Mulla oli ovis vasta kp 20 eli aika myöhään. Luulin jo et tässä kuussa en ollenkaan ovulois mut olikin vaan myöhässä... Onkohan siitä haittaa jollain tavalla? 

Elisabet81 kp23/28-30