Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

181/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään plussattu! :) 

182/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskina: Lämpimät onnittelut plussasta :) 

Toivottavasti tässä kuussa tulisi paljon plussia meille kaikille muillekin.

Elisabet81 kp 23/28-30 yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/425 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomenna Gele Royalit ostamaan ja loppuviikosta sitten digitaaliset ovistestitkin :D Poltetaan nyt rahaa oikeen että tärppäis ! ;)

Greippimehua ei saa kurkusta alas, mutta foolihappoja oon syönyt jo tovin (tosin luin jostain että Suomessa ravinnosta saa kaiken tarvittavan foolihapon).

(Katselin että Jouluna selviää tärppäskö sitten tästä kierrosta vai ei... <3 )

AnniW kp4/28 yk2

184/425 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty 26.11.2013

*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***

Mago kp 33/26-30 yk 19

Yeena kp 32/26-32 yk ?

Marjamiini kp 28/26-32 yk 4

Zenyh kp 30/30 yk 2

Henriikka86 kp 30/29-31 yk 11 

Ellenwu kp 22/23 yk 1

Kristina kp 24/25-26 yk 5

Neitihuu kp 24/25-29 yk 3

Lapinnoita kp 26/28 yk 2

Nyytimari kp 26/28 yk?

Yennaf kp 26/28 yk 1

Pinjaminsiemen kp 26/28-31 yk5

Hopefullysoon kp 22/26-28 Yk 6

Elisabet81 kp24/28-30

Tintti kp 23/27-28 yk 2 

Finola kp 22/28-30 yk 3

Simpukka74 kp 22/28-30 yk5

Nipa87 kp 27/33 yk 5

Lila80 kp 23/30 yk 2

Sohvia kp 27/35 yk 2 

Carblanca kp 20/28, yk 1

Christabel kp 19/27-30 yk2

Sonle kp 19/28-35 yk 4

Keivi/Kiova, kp 24/33-35 ja yk 1

Vauvakuumeilija kp 20/30 yk 12

SointuOlivia kp 20/33-38 yk 8

Emotar 34v, kp 14/28-32 Yk 5

Johanna kp 13/28-31 yk9

Khalemeon kp 11/28 yk4

Rianna kp 18/35 yk 4

Metsätähti88 kp 9/29 yk 11

AnniW kp 5/28, yk 2

80Emilia kp 6/28-30 yk 4

Saffelson kp 3/26-28 yk 6

Pikkue kp ?/? yk 1

Elokuu15 kp 13/? yk 1

+++ Plussanneet onnekkaat +++

Larsku  (yk 2)

Mocca82  (yk 1)

Narayan (yk 1-2)

Janskina (yk 2)

… Syyskuisiin siirtyneet …

Silmu89 - tsemppiä!

185/425 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelee Royalit ostettu (ja ekat napsittu) ja ovistestit tilattu joten nyt vaan olla möllötellään ja odotellaan kaksi viikkoa :)

Onnea plussanneille :)

186/425 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniW ja 80Emilia: Hitsit, pitäisiköhän miunkin ottaa Gele Royalet. Kukas sitä mietti että mistä sitä voi tietää onko mehiläisille allerginen... Ja vaikuttaakohan (lievä) hunaja-allergia.. Kun ei ny kuiteskaan haluis mitään kamalia reaktioita tähän :-D

Onnea plussanneille, 1-2-kertalaisia kaikki, tähän mennessä! Vau!

Mietin sellaista, että jos kp:t on ylittyneet viikolla eikä kuulunut jännäilijästä mitään, poistan nimen listalta. Toivottavasti ok.  Toivotaan, että kaikki siirrymme plussanneisiin ;-)

187/425 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille!

Hienoa että plussatuulet tässä ketjussa puhaltaa. :)

ON: Ei minkäänlaisia oireita, eikä ole yhtään sellainen fiilis että olisi tärpännyt. Joten tätiä odotellessa mennään ja ens kiertoon tilaillaan sitten uudet ovistikut. Mielenkiinnolla odotan, että minkä pituinen kierto tästä tulee, ovista kun en 7 tikulla bongannut lainkaan vaikka aiemmin kierto ollut hyvinkin säännöllinen.

Täällä ollut aiemmin myös keskustelua iästä ja vauvatoiveiden hulluudesta, osallistun minäkin tuohon. Vaikka ikä ei nyt vielä paina kauheasti (30v), niin kyllä välillä aina mietityttää, että mihin sitä on lähdössä. Nuo kaksi aikaisempaa kun on jo hyvän matkaa tarhaikäisiä ja itsenäisesti toimivia, että tekeekö sitä elämästä vaan itselle hankalampaa kun toiveilee sitä kolmatta tähän vielä pyörimään... Mulla lisäksi viimeisen pari vuotta ollut vatsan kanssa ongelmia ärtyneen suolen oireyhtymän kanssa, ja aina silloin kun vatsa on huonona kyllä mietityttää toden teolla onko tässä toiveilussa mitään järkeä. Mutta semmonen se ihmismieli kai on... Näillä eteenpäin, plussapuhuria odotellessa!

- Tintti kp 23/28 yk 2 -

188/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa lumipyryn keskeltä!

Onnea Onnea Janskina!!! Toivottavasti saahaan yhtä hieno plussajuna ko heinäkuisissa...

Tintti mullaki on nyt 9 ja 10v lapset ja sitten iltatähtönen 1v.. Mietitytti kovasti sen kolmannen "tekeminen" ja itseasiassa oli jo päätetty ettei enempää tule ko historiaki oli mitä oli. Viimein se hulluus sitte iski ja kolmonen tärppäs kolmannesta kierrosta.. ja odotusaika oli ihanaa- vauva-aika ihanaa. Ja poispyyhittyjä oli net ajatukset että jaksaakhan sit enhän ko oli jo niin heleppoa. Arveltiin että tehemmä sitten 2 taas putkhen, ja viimevuojenvaihthessa yritimmäki kolomen kierron verran.. sitte iski joku rimakauhu ja heitimmä pois. Päätimmä että 3 on oikhen hyvä.

Vaan niin se taas nosti pääthän se kuume ja tässä olhan ;D Nyt son tehtävä jos vielä saahaan, ikkää on niin että seuraava päätös on piuhat poikki.. Olis ihana saaha tälle pienimmäiselle kaveri niinko nuot vanhemmakki. Ei täälä mettässä kavereita ole...

ON: Huomena olis testipäivä. Huh huh. Vattassa ei minkhänlaisia tuntemuksia... tissit on oikiasti välillä semmoset särkevät, tai sitte mie kuvittelen oikhein kovasti.

Vessareissulla oli vähän semmonen hiivamainen olo, ja paperia tutkaillessa näin muka vähän jotaki värillistä, rusehtavaa? Tai sitte paperi oli jotenki tummempaa. Voi hitsi että pittää olla pölijä.

Välilläkö muka huomaan tissituntemusta niin toiveet nousee mutta sitte sen jälkhiin tuntuu että pa***t ei tämole mithän ko sitä höpöhommaa vaan, mutta miten sitä muka vois olla koko ajan ajattelematta. Tässä kotona ko kokoajan on..

No mutta tsemppiä nyt siskot, noita kituu vielä vuorokauven..

Lapinnoita kp27/28(-29) yk2

189/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Nyt alkaa jännittää, menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna ja raskauslaskurin mukaan testin tuloksen pitäisi olla luotettava perjantaina :) Maanantaina tuli vähän "tuhrua" ja mietin, voisiko se olla kiinnittymisvuotoa.. Aika myöhään tosin. Viime viikon kivut johtuivat jostakin ihan muusta - epäilimme lääkärin kanssa, että kyseessä oli munasarjakystan puhkeaminen ja teki muuten kipeää!

Mitähän tuohon yk-kohtaan laittaisin, kun kyseessä on ehkäisyn (=kondomi) käyttäminen vähän niin ja näin, ihan tietoisesti ja riskit huomioon ottaen.. Aika epätodennäköinenhän tällainen "touhutippa"-raskaus on, mutta mielikuvitus lentää silti. Heinäkuusta lähtien ollaan tällä tavalla toimittu eli olisiko se sitten 5, vaikka ei varsinaisesti "yritetäkään" :)

Ihanaa päivää kaikille!

Nyytimari

kp 27/28, yk5

190/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkimaan tänne onko muitakin plussaajia tullut! Ja onhan niitä, paljon onnea teille! Tulkaahan raskauspuolen elokuisiin turisemaan :)

Hirmuisesti tsemppiä ja viivoja tikkuihin muille! Mä oottelen teitä tuolla toisella puolella :D

Ja kiitos vielä monista onnitteluista <3 lämmittävät sydäntä! Mulla ei edelleenkään oo mitään suuria oireita, vähä nipistelee mahasta ja välillä repäisykipuja tuntuu. Mut sit tää suurin oire; kamala palelu! Mä oon niiiiiin umpijäässä koko ajan, villapaitaa ja villasukkaa useempi kerros päällä ja takassa tulet, sit ehkä jotenki pärjää... Ehkä se joskus loppuu...

Plussatuulia, phuuuuh!

-Larsku rv 4+5

191/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! Ja onnea Janskina ja muut plussanneet!

ON: Eilen oli ihan hirvittävän kipeät nännit, tänään se sitten loppui yhtäkkiä. Mietin vaan, voisiko olla raskausoire... Nyt kp23. Onko muilla ollut samanlaista?

192/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämoli tämmönen kierto. Noita tipahti...

193/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat siskot - olen juuri plussannut!!!!!!!!! <3

Taustana kaikille että heinäkuusta asti yritys ollut päällä ja kaikkea mahdollista kokeiltu omenaviinietikkakuurista helokkiöljykapseleihin. Olin myös kuukautiskierron seurannassa ja verikokeista löytyi häikkä joka lienee vaikuttanut myös luteaalivaiheen ongelmiini. Tämän kierron alussa jätin palstailun, aamulämpötilan tarkkailun, ovistikutuksen sekä kaikki "poppaskonstiaineet" ja ajattelin että olkoot vähemmällä yrityksellä. Puolen kierron maissa aloitin jatkuvan peruslääkityksen tuohon ongelmaan joka verikokeissa paljastui. Kp 20 paikkeilla minulla tuli kerran veristä vuotoa ja muuten vähän tuhrua ja ehdin jo itkeä jälleen kerran sekaisin olevaa kiertoani. Ilmeisesti tämä oli sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa sillä nyt reilu viikko tuosta siis plussa raskaustestiin, elämäni ensimmäinen! <3

Vaikea uskoa todeksi ja testejä on vielä kaapissa muutama odottamassa, nyt siis vasta kp 29/26-32 eli 4+0 (dpo:ta voin vain arvailla mutta ovislimojen perusteella arvelisin oviksen olleen kp 15 eli nyt olisi dpo14). Tietenkin toivon että kaikki menisi hyvin aina ensi vuoden elokuulle saakka. Muutamana päivänä on jo ollut ohimenevää kuvotusta, rinnat vaihtelevasti arat ja sekaisin vilunväristystä ja kuumeista oloa. Näistä siis sekä tuosta viime viikon vuotopäivästä ajattelin, että näinköhän toiveemme olisi viimeinkin toteutumassa. <3

Pahoittelen 100% omanapaisuutta. Aiemmissa kierroissa kuumeilin täällä ahkerasti mutta aina vain pettyneenä jätin tässä kierrossa palstailun kokonaan, kuten kerroin. Nyt on siis kiinnikirittävää, mutta tuosta listasta näin että muutama muukin on plussannut. Onnittelut heille ja tsemppiä kaikille! :)

194/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki jännäilijät! Vieläkö mahtuu yksi mukaan?

Yritämme ensimmäistä lasta mieheni kanssa (minä 26, hän 27) ja yrittäminen oli alun perin tarkoitus aloittaa vasta joulukuussa, mutta hetken hurmiossa aikaistimme sitä kuukaudella... Lapsi olisi todella toivottu ja odotettu (varsinainen toiminta siirtynyt aina "maallisista" syistä johtuen). Hormonaalinen ehkäisy on jätetty jo vuosia sitten (ei sopinut minulle) ja tarkkailemalla omaa ovulaatiota ja käyttämällä silloin kondomia ollaan menty monta vuotta. Yksi kohdunulkoinen raskaus keväällä 2012, tuolloin kumi petti.

Tässä kierrossa tapahtunutta (alkoi 30.10.): Ovulaatio kp. 15-16, talletus kp. 19. Mahdollisuudet raskauteen siis aika pienet. Kuitenkin pari päivää talletuksesta mulle tuli varma olo siitä, että oon raskaana. En kyllä tiedä yhtään mistä se tuli. Kp. 23 alkoi rintojen herkkyys ja alavatsan outo juilinta, mitkä laitoin molemmat tulevien menkkojen piikkiin, vaikka samalla epäilin raskautta. Nyt kp. 29 ja oireet vain "pahenee": rinnat tuntuu ilmapalloilta ja on tosi kipeät (yöllä heräsin kovaan nännikipuun ja muuten pientä kipuilua on koko ajan), alavatsaa juilii, repii ja pistelee koko ajan. Viimeisimpänä oireena eilen alkanut kuvotus, minkä takia olen tällä hetkellä lähes täysin hedelmädieetillä (niistäkään kaikki ei maistu).

Täti tulee yleensä kp. 28/29, mutta muutamia vuosia sitten kierrot heitteli 26-36 välillä. Ruskea vuoto alkaa yleensä viimeistään kp. 28, useimmin jo kp. 26. Nyt ei yhtään mitään, ei edes viittauksia ruskeasta vuodosta tai kunnon menkkakivuista mistä normaalisti kärsin. Vatsakipuilu on jännästi vain vatsan etuosassa, ei läpitunkevasti vatsa-selkä-akselilla, kuten menkkojen aikaan.

Tein tänään aamulla clearblue digital viikkonäyttötestin, joka näytti negaa, aika odotetusti. Kävin jo ostamassa herkemmän testin aamua varten, mutta pohdin kannattaako sitä vielä tuhlata? Mahdollisesta hedelmöityksestä on kuitenkin huomenna vasta 11 päivää. Pelottaa vaan tuo kohdunulkoinen, mulla kun on kohonnut riski saada se uudelleen. Ja jos nämä oireet ei ole raskausoireita, niin mitä? Ruoka meinaa koko ajan tulla ylös ja joudun kohta rintsikkakaupoille :D

Elisabet81: Eikai siinä myöhäisessä ovulaatiossa ole muuta ongelmaa kuin luteaalivaiheen lyhentyminen. Jos kuitenkin sulle jää 10 päivää luteaalivaiheeseen, niin sen pitäis ymmärtääkseni riittää kiinnittymiseen. Tämäkin kuitenkin varmaan aika yksilöllistä?

Onnea plussanneille ja tsemppiä pudonneille!

Mangustiina kp 29/26-36?

195/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita, voi ei :( Just mietin tän päivän et pitäiskö munki pitää huomenna testipäivä sun kanssa... vaikka toisaalta mulla ei mitään mainittavia oireita kyllä ole... hieman vihlontaa häpyluun kohdilla ollut tänään... mutta enpä mä tiedä millasia oireita luomukuukautisista tulee että voipi olla niistäkin johtuvaa. 

Onnea vaan kovasti kaikille plussanneille! :) <3 Ja tervetuloa Mangustiina! :) 

196/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty 27.11.2013

*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***

Mago kp 34/26-30 yk 19

Yeena kp 33/26-32 yk ?

Mangustiina kp 29/26-36? yk 1

Zenyh kp 31/30 yk 2

Henriikka86 kp 31/29-31 yk 11 

Ellenwu kp 23/23 yk 1

Kristina kp 25/25-26 yk 5

Neitihuu kp 25/25-29 yk 3

Nyytimari kp 27/28 yk?

Yennaf kp 27/28 yk 1

Pinjaminsiemen kp 27/28-31 yk5

Hopefullysoon kp 23/26-28 Yk 6

Elisabet81 kp 25/28-30

Tintti kp 24/27-28 yk 2 

Finola kp 23/28-30 yk 3

Simpukka74 kp 23/28-30 yk5

Nipa87 kp 28/33 yk 5

Lila80 kp 24/30 yk 2

Sohvia kp 28/35 yk 2 

Carblanca kp 21/28, yk 1

Christabel kp 20/27-30 yk2

Sonle kp 20/28-35 yk 4

Keivi/Kiova, kp 25/33-35 ja yk 1

Vauvakuumeilija kp 21/30 yk 12

SointuOlivia kp 21/33-38 yk 8

Emotar 34v, kp 15/28-32 Yk 5

Johanna kp 14/28-31 yk9

Khalemeon kp 12/28 yk4

Rianna kp 19/35 yk 4

Metsätähti88 kp 10/29 yk 11

AnniW kp 6/28, yk 2

80Emilia kp 7/28-30 yk 4

Saffelson kp 4/26-28 yk 6

Pikkue kp ?/? yk 1

Elokuu15 kp 14/? yk 1

+++ Plussanneet onnekkaat +++

Larsku  (yk 2)

Mocca82  (yk 1)

Narayan (yk 1-2)

Janskina (yk 2)

Marjamiini (yk 4)

… Syyskuisiin siirtyneet … - tsemppiä sinne <3

Silmu89 

Lapinnoita 

197/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm, pahoittleut Noita ja Silmu:/ 

Marjamiinille paljon onnea plussasta! <3 Mangustiina, dpo 11 on aika aikainen testi aika, joillain näkyy, joillain ei. Mulla näytti cb digillä viime raskauden vasta 2 päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen, kp28/28 oli vielä nega. Mut herkkä voi näyttääkin, odottaisin kyllä päivän kaksi. 

On: Outo nipistys oli eilen vasemmalla alavatsassa, tosi kipeää kävi sekunnin kaks, luulin ovikseksi mutta aika aikaista?? Tänään myös vihlonut alavatsaa muutenkin menkkamaisesti. Olenkohan ollu koko ajan väärässä luulossa päivistä... Piti olla vasta kp 16. No ei sen väliä, aika tiuhaan heiluu peitot meillä muutenkin. 

Meille tuli lisää huonoja uutisia talouteen liittyen, minun kotihoidontuki otetaan huomioon tulona koska olen opiskelija. Näin ollen mies ei saa juurikaan työttömyyskorvaustakaan, putoaa usealla sadalla. Tuntuu, että ei tästä mitään tule. Emme voi hakea vielä toimeentulotukeakaan kun yritän saada töitä siitä puljusta, siellä on sossun viransijaisuus auki. Tuleepahan näkökulmaa vähän tulevaa työtä varten... Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin tämä homma joutaa jäähylle vähäksi aikaa, kunnes asiat selkiytyy. 

Khalemeon kp 12/28 yk4

198/425 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan joukkoon tuolta heinäkuisten puolelta. Itsellä ikää 32 ja miehellä 34, kolmas lapsi olisi toiveissa. Ehkäisyrenkaat jätettiin pois syyskuussa ja tyhjennysvuoto tuli syyskuun lopulla. Lokakuussa oli järkevään (menkka) aikaan mahakipuja ja pientä tuhrua; samoin tässä kuussa, mutta testit negoja. Mahakipujen ja kaksien poisjääneiden menkkojen vuoksi varasin viime viikolla ajan gynelle.

Sain sunnuntaina haamun Apteekin testiin testausajan kuluessa. Tiistaina kävin gynellä; ultrattiin ja kohdun limakalvo on paksuuntunut ja siellä oli 'kolonen', jossa voisi joku asustella; muuta ei vielä näkynyt. Gyne puheli tuulimunastakin, en tiedä miksi ja laittoi vielä labroihin. Niissä HcG oli jotain 350 luokkaa ja viikon päästä pitää mennä uudestaan labroihin, joissa katsotaan tuo arvo uudestaan. Jos on noussut niin uskallan jo iloita raskaudesta, muutoin tulee nähtävästi tyhjennys eteen. Noilla HCG arvoilla lääkäri sanoi minun olevan alkuviikoilla, joten laskettu siirtyisi elokuun puolelle. Tässä siis tarinani. Jos sopii niin jään teidän seuraan vielä, en uskalla siirtyä vielä odotuspuolelle. Oireita ei ole muita kuin ajoittaiset menkkakivut ja vihlonnat.

Lapinnoita pahoittelut tippumisestasi.

Marjamiini ja Janskina onnea plussasta!

T:Vivian kp??, yk2(?)

199/425 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivian, varovaiset onnittelut :) Toivottavasti viikon päästä HcG - arvo on jo taivaissa !: )

Khameleon, toivottavasti teilläkin noi taloudelliset asiat selkityisi, samojen asioiden kanssa meillä painittiin aika lailla vuosi sitten kun kht-vähennettiin miehen ansiosidonnaisesta. Kun ne tulot oli jo muutenkin pienet :(

ON: Kovasti on mulla tänään alavatsasta, oikealta puolelta, jomottanut ja suorastaan sattunut, oiskohan ne menkat sieltä tuloillaan. Mulla pillerit vei tosi tehokkaasti kuukautiskivut pois, vähän saattoi päätä särkeä ensin ja sitten yhtäkkiä humpsis, alkoi vuoto, ilman mitään ennakkokipuiluja. 

Jännäillään,

Yennaf kp 28/28(?) yk1

200/425 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja tsemppiä syyskuuhun siirtyneille!

Piti vähän googlettaa, että tajusin, mitä tuo ON tarkoittaa :D Ihana!

Eli ON: Huomenna aamulla teen testin (hommattu!), jos ei menkat ala sitä ennen. Jännittää, vaikka en oikeasti usko, että raskaana olisin. Ei ole ollut mitään oireitakaan  tosin yksi kohdunulkoinen raskaus on takana eikä silloin(kaan) ollut mitään oireita (munatorvi poistettiin raskausviikolla 8). Tokihan jokainen raskaus on varmasti omanlaisensa ja saattaa olla pahojakin oireita, vaikkei niitä aiemmin olisi ollutkaan.

Ihanaa päivää kaikille!

Nyytimari

kp 28/28