*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***
Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.
Saffelson kp 1/26-28. Yk 5
Kommentit (425)
Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä uuteen yritykseen tippuneille :) Mä ilmoitin kp:n väärin eli nyt olis kp 26/32 ja meinaan testata ensi viikolla jos ei menkkoja kuulu. ''oireita'' on ollut aika mukavasti,joten nyt ei auta kuin odottaa! Tulispa jo pikku asukki masuun :)
Mulla oli myös kp:t väärin eli tänään 27/28 ja huomenna ajattelin uudestaan testailla.
Tuntemuksia on pitkä lista, mutta tikku tai täti kertoo varmaan viikonlopun aikana totuuden. Raportoin sitten !
Päivitetty 22.11.2013
*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***
Mago kp 29/26-30 yk 19
Yeena kp 28/26-32 yk ?
AnniW kp28/28, yk 1
Saffelson kp 27/26-28 yk 5
Suvilintu kp 25/26-29 yk 4
Marjamiini kp 24/26-32 yk 4
Zenyh kp 26/30 yk 2
Henriikka86 kp 26/29-31 yk 11
Kristina kp 20/25-26 yk 5
Neitihuu kp 20/25-29 yk 3
Lapinnoita kp 22/28 yk 2
yennaf kp 22/28 yk 1
Janskina kp 27/32 yk 2
Pinjaminsiemen kp 22/28-31 yk5
Hopefullysoon kp 18/26-28 Yk 6
Tintti kp 19/27-28 yk 2
Finola kp 18/28-30 yk 3
Simpukka74 kp 18/28-30 yk5
Nipa87 kp 23/33 yk 5
Sohvia kp 23/35 yk 2
Carblanca kp 16/28, yk 1
Christabel kp 15/27-30 yk2
Sonle kp 15/28-35 yk 4
Keivi/Kiova, kp 20/33-35 ja yk 1
Vauvakuumeilija kp 16/30 yk 12
SointuOlivia kp 16/33-38 yk 8
Emotar 34v, kp 10/28-32 Yk 5
Johanna kp 9/28-31 yk9
Khalemeon kp 7/28 yk4
Rianna kp 14/35 yk 4
Metsätähti88 kp 5/29 yk 11
80Emilia kp 2/28-30 yk 4
Pikkue kp ?/? yk 1
Elokuu15 kp 6/? yk 1
+++ Plussanneet onnekkaat +++
Larsku (yk 2)
Mocca82 (yk 1)
… Tippuneet …
Silmu89 - tsemppiä!
^^ Valmiiksi 5min ennen huomista ;-)
ON: Alkoi myös tuhruvuoto joten kyllä kai se on nyt se kirves heitettävä. Ellei kuitenkaan ole täti koko komeudessaan kurvannut sunnuntai-aamuna vielä paikalle, teen viimeisen testin.
Sitten tämä likka ostaa myös Gele Royalit. Onko niissä jotain haittoja..? Jostain luki että mehiläisille ei saa olla allerginen.. Hmm, mistäköhän nyt tuon sitten tietää.. Ei ole ikinä pistänyt moinen. Eikä niiden karvat kyllä ainakaan pahemmin aivastuta..
Ja 80Emilia: Juu kohta minäkin hyppään hännille seuraksesi, elokuiset on kiva ryhmä, pysytään täällä. Ja plussataan vielä, eiks ni :-D
Pakkasaamua Pohjosesta!
Onnea Onnea Onnelliset Larsku ja mocca!!!
Kävin myös heinäkuisia kattomassa ja voihan pojat mikä plussajuna sielä on!!!! :D
Saffelsson ja Emilia -nyt uutheen noushun, häntä pysthön vain, ja kiva ko että meitä jätä :D
Silmulle voimia...
ON: On sitä vishin pölijä ko ihan kokoajan kuvittelee näitä oirheja ;D Kohdun kohdalla oikialla puolella on semmosia juuri havaittavia vihlasevia pistoksia. Ja rinnat on mukamasten painavat (olisko pari kiloa tullu Jostaki...lenkille, lenkille....) Ja illalla ko söin (liikaa) niin tuli hirmu huono olo ja päätäki särki (tämä flunssa) .....eli kaikenkaikkiihan ihan kovasti on muka-oirheja. Juu-u. Kyllä nyt pittää lopettaa tämä toivhejen korkialle nostaminen, siton taas niin maassa sitte ko se täti hiihtää tähän kairhan. Viiliä pyttyyn.....
Hmm, aamupissasta haamun haamu Davidin liuskatestiin (?!) :O moon vähä hämillään! Olisko se ovis ollu sitte tosiaan heti menkkojen jälkeen (kp10 mahdollinen ovisplussa bongattu).
Ei kyllä minkälaisia oireita oo, paitsi ku yskäsin niin juilas vasemmalta ja sen jälkee vasemmassa rinnassa kävi tunne niinku maito nousis :D
Hopellysoon kp 18/26-28 yk6
Hei! Olen 28-vuotias naisihminen ja tässä on tullut kesästä asti harjoitettua vähän kyseenalaista ehkäisyä elikä "touhutipparaskaus" voisi olla mahdollinen :) Me molemmat miehen kanssa varmaan salaa toivotaan lasta, mutta ei olla vielä uskallettu jättää ehkäisyä kokonaan pois. Viime viikonloppuna tuli touhuttua aika kovasti ja sehän oli ovulaation aikaa. Nyt on kp 22/28 ja viime yönä alkoi aivan kummalliset kivut vasemmalla puolella alavatsassa! Piti tietysti googletella kiinnittymiskipuja ja jäin miettimään, voisiko kyse olla niistä?
Testihän kannattaa tehdä vasta viikon päästä, mutta jännittää jo nyt! :)
^ Lisään aiempaan viestiini, että kipuilu tuntuu tosi alhaalla vasemmalla elikä ehkä enemmän munasarjojen kuin kohdun alueella. Tokihan se voi olla muutakin kuin kiinnittymiskipuja (kysta tms.?), mutta mielikuvitus alkaa laukata ja heitellä päähän ajatuksia, että "Mitäpä jos sittenkin.." :D
Täti tuli tänään kellon tarkkuudella :/
Kahden viikon päästä sitten alkaa oviksen nongailu nyt vähän suuremmalla tarkkuudella kun viimeksi eli kp1/28 tänään ja elokuisissa pysytään vielä seuraavan yrityksen ajankin :)
Moi!
Paljon onnea plussanneille! <3 Oon toosi onnellinen teidän puolesta!
Tulispa meille muillekin pian plussa.
Mulle kuuluu oikeestaan hyvää! Kävin tänään gynekologilla yksityisellä lääkäriasemalla ja oli tosi miellyttävä kokemus. Aluksi mietin että mahtaa tulla lyhyt ja surkee visiitti kun sain vaan 20min ajan vaikka mulla oli paaljon asiaa. Siellä otettiin papakoe, tutkittiin rinnat ja tutkittiin ultralla kohtu ja munasarjat. Menin tonne gynelle lähinnä näiden jatkuvien hiivatulehdusten ja emätintulehdusten takia mutta kerroin siellä myös että ollaan yritetty vauvaa pian jo vuosi ja ei oo tärpänny. Ultrassa kaikki näytti puhtaalta ja normaalilta. Ei kuulemma mitään epänormaalia eikä mitään esteitä raskautumiselle eikä myöskään mitään mikä selittäisi tulehdukset. Siellä ultrassa myös näkyi vasemmalla puolella pieni toiminnallinen rakkula joka lääkärin mukaan oli juuri puhkeamaisillaan oleva munasolu. :) Siitäkös innostuin koska ajoitukset sattuu sitten toosi hyvin (eilen heiluteltiin peittoja viimeks) ja varmaan pitää nyt viikonloppuna vielä varmistella ;) Oli lääkärin mukaan kaikki tosi hyvin ja ei enää merkkejä myöskään tulehduksista (kiitos flagyl kuurin!) Määräsi mulle 30kpl flagyl pillereitä varastoon joista miehelle pitää kuulemma syöttää viiden päivän kuuri jotta hänkin parantuu. Kuulemma mies voi kantaa tulehdusta piilevänä ja tartuttaa sen taas mulle uudestaan. Sain myös hiivalääkettä estokuurina. Oli aikas kallis käynti, koska maksoi ultrauksen ja papakokeen kera 175€ kelakorvauksineen. Mutta onpahan nyt kiva kun tietää ettei pitäs olla mitään esteitä raskautumiselle.
Nyt illalla tuntuu vähän nippailevan alamahaa, oiskohan niitä oviskipuiluja :)) Nyt ei ainakaa tarvi testailla ovista kun oikeen lääkäri kertoi että munasolu näyttää tosi kypsältä ja irtoo todennäköisesti pian. :)
Mukavaa viikonloppua kaikille ja paaljon plussatuulia! :)
Vauvakuumeilija kp 16 yk 12
Oikein paljon onnea kaikille plussaneille! <3 Ja pahoittelut Anniw ja muut tippuneet, ei muuta kuin uutta yritystä vain:/
Vauvakuumeilija, ei tuo hinta kuulosta ihan törkeältä, kun julkisella nuita toimenpiteitä varten olisi varmaan joutunut tekemään monta eri reissua, olettaen että olisivat ees moisiin alkaneet. Hienoa, että kaikki oli kunnossa! :)
ON: Mitäpä tänne, menkat loppui viimein. Aina kestää tuommosen viikon päivät, ovis on oletettavasti tästä viikon päästä:) Meillä vaan elämäntilnane muuttui rajusti, että melkein pitäisi haudata koko vauva-ajatus, mieheltä loppui tuotannollisista syistä työt:(( Asutaan vielä niin pienellä paikkakunnalla Lapissa, että ei täällä töitä juuri ole. No, työn perässä me tänne tultiin kesällä miehen synnyinseudulle, äkkiä me päästään poiskin. Olisi vaan kiva juurtua nyt jonnekkin, taaperollekaan tee hyvää muuttaa jatkuvasti. Huijattu olokin, annettiin ymmärtää että töitä on, pidetään puoli vuotta ja sitten irtisanotaan. Itsekään en saanut virkaa, vaan pätevämpi valittiin, minulle kuitenkin soitettiin ja sanottiin, että uusi virka aukeaa pian. Mutta mitä se auttaa, kun jäisin kohta heti äippälomalle taas? Mies oli kyllä sitä mieltä, että vauva saa silti tulla, kyllä me pärjätään.
Khalemeon kp 8/28 yk 4
Iltaa kaikille! Ja suurenmoiset onnittelut plussanneille!!
ON: Tässä menossa kp19 ja tikut loppui kp17, ei siis viivoja pärähtänyt, mutta en jaksanut ostaa lisää. Ahkerasti on peittoja heiluteltu ja mikä oudointa, mulle tuli tänään tosi vahva tunne, että oon raskautunut.. Mitenkähän on? Vielä voi tietty varmistella, minä niin toivon sitä vauvaa meille. Olisi tosi ikävää taas, jos menkat sitten alkaiskin. No, pitää pidellä hermoja kurissa ja toivoa vaan ja luottaa.
Khamelon: Ikävä juttu, että miehesi jäi työttömäksi. Mutta älkää luovuttako, kaikki järjestyy, meilläkään ei ole kamalasti rahaa, mutta luotan tulevaisuuteen, oonkohan syönyt liikaa korvapuustia ja oon sokerihumalassa kun kaikki näyttää niin valoisalta, heh, siis että rahaa meillekin vielä tulee lisää. Tiedän, että äitini ehkä kauhistuu kolmannesta lapsesta, mutta en välitä. Kauhistui hän toisestakin, kun mieheni lipsautti asian ekan neuvolakäynnin jälkeen, mutta sitten oli kuitenkin iki-onnellinen, kun tyttö saatiin. Joten en murehdi enempää. Kuunnelkaa vaan sydäntänne. <3
Simpukka74 kp 19/ 28-30 yk 5
Lisäys edelliseen, eli tikut loppuikin kp16 eikä 17. Pari päivää menty "luomuna".
Heipa hei kaikille,
Ensimmäinen viesti tällä palstalla parin kuukauden aktiivisen sivusta seuraamisen jälkeen. Yritystä takana laskutavasta riippunen yksi tai kaksi kiertoa. Kierron pituudesta minulla ei ole ihan tarkkaa kuvaa vuosien pillereiden syomisen jälkeen. Tänään kuitenkin arvioin, että menkkojen olisi pitänyt alkaa jo ja uskaltauduin tekemään testin tai oikeastaan kaksi. Tuloksena haalea viiva molempiin testeihin, haamuksi kai kutsutaan. En oikein tiedä, miten päin tässä olisi. Uskoako vaiko eikö? Aamuksi on varattuna kaksi uutta testiä. :)
Tervehdys!
Täältä yksi uusi jännäilijä liittyy mukaan. Minä 33v., mies 26v- naimisiin mentiin aiemmin tänä vuonna. Mulla takana yksi km 1yk, nyt menossa 2yk (Välissä yhden kuukauden tauko). Nyt menossa kp 20/30 ja ovis bongattu vajaa viikko sitten kp 14/30 kohdalla. Aion odottaa turvallisesti ainakin kp 30 asti ennenkuin teen raskaustestin. Tällä hetkellä ei juuri vielä ainakaan minkäänlaista raskausoiretta, paitsi satunnaista nippailua oikealla puolella, mutta voi olla vain normaalia mahan toimintaakin.
Haleja kaikille yrittäville, toivottavasti saadaan vauva 2014 :)
Ohhoh johan on tullut tekstiä sitten viime käynnin :) Kiva homma!
Toivotan onnea plussanneille! Uuteen nousuun tippuneet ja yritysonnea meille muille!
Eipähän tässä taas enää kauaa ole, kun pitäisi tietää onko tärpännyt vai ei. No reilu viikko. Tää naisen mieli on niin erikoinen..... nyt on taas ollu sellanen olo, että ahdistaa ajatus mahdollisesta tärpistä. Siis saattaa kuulostaa ihan naurettavalta ja joku teistä voi jopa ärsyyntyä, mutta niin se vaan on, että toivon plussaa ja pelkään sitä. Olisi taas niin paljon kaikkea tiedossa, että tuntuu kuin ei olisi koskaan hyvä aika raskautua. Ja silti toisaalta iän puolesta se olis melkein PAKKO vaan tykittää (tosiaan se 35v tulee jouluna täyteen). Kuinka voikin olo olla näin epävarma ja ailahteleva. Tässä kierrossa oon jopa ollu passiivisempi sänkypuuhien suhteen, mutta mies on ollu ihmeellisen innokas. Sillä on kova vauvakuume, mikä on tietysti ikävä asia.
Tein tässä työn puolesta muutaman viikon pätkän äitiyspoliklinikalla (muuten olen nyt äippäneuvolassa ollut) ja siellä jotenkin konkretisoituu se, miten voi raskaudessa mennä vähän tai paljon vikaan. Alkaa itseäkin pelottamaan mikä kaikki voi mennä pieleen :/ Äh tuollaiset ajatukset pitäisi heittää romukuoppaan ja luottaa siihen, että luonto hoitaa ja toivoa, että kaikenlisäksi parhainpäin.
No jopas tuli vuodatusta ;)
-Finola (nyt en muista kiertopäivää, mutta tuossa listassa se on ihan oikein) /yk 3
"Tässä kierrossa oon jopa ollu passiivisempi sänkypuuhien suhteen, mutta mies on ollu ihmeellisen innokas. Sillä on kova vauvakuume, mikä on tietysti ikävä asia."
KORJAAN.... se on tietysti IHANA asia ;)
Voi SIlmu, toivottavasti saat itsesi kuntoon, voimia kovasti! <3
Minä olen sen verran varma että tärppi ei tästä ekasta kierrosta tule kun ei oireita näy eikä tunnu, joten tilasin toissapäivänä näitä paljon kehuttuja Gelee Royaleita purkillisen ja ne saapui tänään :)