Nainen, rehellisesti: kuinka usein kaupassa isoa kurkkua kädessä pitäessäsi mietit...
...että miltä tuollainen miehen sukuelin tuntuisi?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mille.
N25
Mutta tiedätkö miltä se kurkku tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mille.
N25
Mutta tiedätkö miltä se kurkku tuntuu?
Miksipä en?
Siinäpä olisi käyttökohde näille kondomeille.
Samaa olen miehenä miettinyt oikeastaan jo koko aikuisikäni. Ainakin jotenkin kun naisia siinä kurkkulaarilla katsoo heidän puristellessaan niitä niin jotenkin veikkaan että aika moni miettii tätä.
Rehellisesti: en koskaan. Sen sijaan etsin niskakurkkuja isävainaan opeilla, ja se onkin tarkkaa puuhaa. Tuskin edes tiedätte mikä niskakurkku on, ja hyvä niin.
En kyllä elämässäni kertaakaan ole kurkkua kädessä pitäessäni ajatellut, että se on muuta kuin kurkku.
Ap, nyt rehellisesti, ajatteletko koskaan mitään muuta kuin seksiä?
Rehellisesti en ikinä. Kylmä vihreä kurkku on ruokaa eikä siitä tule minulle mieleen mulkku tai seksi.
No ei kyllä paljoa kulli kiinnosta jos ei tee mieli kokeilla mehukkaita kurkkuja pillussa.
Täällähän heti naiset leimaavat aseksuaaliksi jos ei pidä jostain seksissä mistä he itse pitävät😂
Kurkku on kyllä mittasuhteeltaan aivan liian iso. Avomaan kurkku on jo sopivampi, mutta siinä on usein liian karhea pinta ja hankala pitää kiinni, ettei luiskahda kokonaan sisään.
En, mutta tiedän miesten miettivän kaikenlaista, kun näkevät naisen valkkailevan kurkkuja, banaaneja ja kesäkurpitsoja. Sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, nyt rehellisesti, ajatteletko koskaan mitään muuta kuin seksiä?
Varmaan sama kipeä tekee näitä aloituksia. Hakisi apua sairauteensa.
Lopeta.
Olet inhottava ja vastenmielinen.
Siis vihaan sua ap.
En yleensäkään jaksa miettiä seksiä arjen askareissa, koska asia ei ole minulle pakkomielle. Saan seksiä halutessani, eikä minun tarvitse fantasioida jostain kurkuista. Se on harmillista, että sinä et saa ja asiasta on siksi syntynytkin fiksaatio. Mutta syytä vanhempiasi huonoista geeneistä. Ei naiset halua kaltaisilta minkäänlaista läheisyyttä. Fakta.
Sellaista se on, kun koko perhe työntää takapuoleensa vihanneksia onlyfansissa. Sikari ei ole pelkkä sikari, eikä kurkku pelkkä vihannes.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miehenä miettinyt oikeastaan jo koko aikuisikäni. Ainakin jotenkin kun naisia siinä kurkkulaarilla katsoo heidän puristellessaan niitä niin jotenkin veikkaan että aika moni miettii tätä.
Ja samaa miettii Tynkkynen ja BBC.
Tiedän kyllä mille.
N25