Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rohmuat ruokaa juhlissa?

Vierailija
19.07.2006 |

Etkö tiedä että emännät ovat laskeneet kaikkea sinua varten yhden? Etkö välitä jos joku jää takiasi ilman. Sen vielä ymmärrän että haluat useamman coctailpiirakan mutta häpeän perheesi puolesta kun miehesi ja lapsesi hakevat kakusta kymmenen sentin paloja ja ottavat lisääkin. Vain jos emäntä sanoo että santsatkaa ja tarjottava on syötävä pois saa ahmia, muuten otetaan hillitysti. Jos kaikki söisivät kuten sinä ja perheesi, juhlien budjetin saisi moninkertaistaa ja menekin laskeminen on mahdotonta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi mennä kylään jossa emäntä on naama rullalla vahtimassa kuinka vieraat syövät. Leikatkaa valmiit palat kakusta ja kirjottakaa sallittumäärä/vieras että ei vaan kukaan ota yli senttistä palaa ja yhtä keksiä...naurettavaa moinen laskeminen. Yksi syö kakkua, toinen ei. Aina menee jossian kohtaa ristiin ja paras vaan varata vähän ylimääräistä. Eikä kyllä pitopalvelu häissäkään puhunu mistään sentin palasta ja hyvin riitti syötävät.

Kyllä se kohtuus olla pitää kuitenkin.

Vierailija
22/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän järjestämissä juhlissa, syökää kaikki niin paljon kuin tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitappa ap vielä lappu pöytään että saa ottaa vain vähän ja kakkuakin säädellyn palan. Tottahan varataan sillälailla tarjottavaa että riittää kaikille vaikka santsaisi. En sanoisi rohmuamiseksi sitä että ottaa lisää ja jopa kaksi samanlaista pikkuleipää.

Vierailija
24/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiriimme kuuluu tuollainen rohmuperhe... argh! Ihan sama kuinka paljon varaa, kaikki menee! Itse olen kokki, joten tiedän kuinka paljon varata mitäkin ja aina varaan yli " suositusten" .

Kerran vahingossa lipsauttivat, että lähtevät juhliin/kyläilemään aina nälkäisinä, moukat.

Vierailija
25/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaan aina ruokaa tarpeeksi. Enemmänkin tuntuu siltä, että ihmiset kainostelee ja ei santsaile, vaikka tykkäisivätkin tarjottavista, ja sitä olisi riittävästi. Että ei vaan vaikuta ahneelta, tms.



No, mies ei valita, kun sillehän ne herkut sitten jää syötäväksi.

Vierailija
26/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näkisittepä tuon rohmuperheen!

Perheen emäntä tulee pöytään ensimmäisenä ja lähtee viimeisenä -syö koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laitapa ensi kerralla enemmän, niin se rohmuperhekin saa sitten kunnolla ottaa etkä mulkoile niitä pahasti. Jo on köyhää meininkiä nykyään, jos joka suupalaa lasketaan.

Vierailija
28/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan rohmuta. Mikä sen mukavampaa, kuin mennä susinälkäisenä valmiin pöydän ääreen. Kannattaa mennä ekojen joukossa hakemaan ruokaa, ettei jää ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen ihmisten syövän mun tekemää ruokaa hyvällä mielihalulla!!



..se on tietysti eri asia, jos rynnivät santsikierrokselle, ennen kuin kaikki muut ovat ehtineet ekan kierroksen.

Vierailija
30/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syödä niin paljon kuin haluaa että miten teette sen? Siis jos vieraita on 50 niin lasketteko tosiaan että tilaatte kakkua vaikka kahdellesadalle vai miten se riittää jos jotkut ottavat kymmenen senttiä kun on sentti vararttu? En oikeasti ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisia laihduttajia, jotka syö suunnilleen yhden salaatinlehden ja puolikkaan keksin, se vähän tasottaa.



mulla on yleensä montaa sortimenttia tarjolla (seisova pöytä sekä makeissa että suolaisissa) joten jos jokin loppuu, jotain on jäljellä. Ja esim. jääkaappiin voi varata yhden ylimääräisen kakun, jonka voi sitten pakastaa, jos se ei menekään.

Vierailija
32/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näppituntumalla varataan tarjottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oikeasti leikkaa kakusta sentin palan? Varaa mieluummin 10 senttiä niin alkaa riittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi